-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
válasz lali81 #30868 üzenetére
Hááát nem igazán van jó hírük az n-es négyhengereseknek az e46-osokban...
Persze szerintem ez is nagyban függ attól, hogy mennyire volt rendesen ellátva amivel kell, de... 16-os eleve nem egy erőgép, rendesen forgatni kell hogy menjen... Az meg elég rizikó hogy előtted hogy használták ilyen téren, mennyire lett lerúgva...
Ezt tényleg csak akkor rizikóznám be, ha korrektül géppel, padon, alulról, felülről és keresztben is átnézettem, és azt mondja egy specifikus szerelő hogy rendben van...
-
nagyúr
válasz lali81 #30868 üzenetére
Érdekes ízlése van a tesódnak. Compact szerintem nagyon ronda. Érdemes átnézetni, foghatsz ki jót(értsd kevesebbet kell rákölteni) és hulladékot is. 1500 euro-ról van szó, tehát ne várj nagy csodát tőle. Fogyasztás változó. Városban ha csak 1-2km-eket jársz vele sűrűn váltogatsz, akkor megeheti simán a 12L-t.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz lali81 #30875 üzenetére
1400 kilót mozgatsz egy 115 lovas motorral. Csodák nincsenek. Ha meg nyomod neki hogy haladj is, akkor ott vagy, mintha vennél egy 2 literes 20i-t vagy társait...
Légkondival meg pláne mókás lehet ez a teljesítmény...
Vagy nagyobb motorral aminek nem kell kiforgatni a szemét, vagy valami mást érdemes nézegetni, főleg ha nagyon árérzékeny az illető -ilyen idős bmw-nél ha tutira akarsz menni 3 kilót én félretennék a "szerelőre lesz bármikor" perselybe, mert ha komolyabban hozzá kell nyúlni egy jó műhelynél hamar szaladnak el a költségek... (a sz@rnál kicsit később amikor 5. alkalommal viszed vissza mert még mindig ugyanaz a baja)hiába öreg meg "olcsó" nem egy golf vagy egy swift, lehet rá költeni szemmel igen jól látható összegeket ha gatyába akarod rázni és ott is tartani.-
-
nagyúr
válasz lali81 #30875 üzenetére
Én most ott tartok, hogy 280km és fél tank, de napi 2*4km-t járok. Ha hosszabb távra megyek, akkor kijön a 800km/tank 318i-vel. Vezetési stílus nálam: 2000 max 2500-nál feljebb váltok.
Egyébként biztos lehetne az ECU-val játszani, hogy nyomatékosabb legyen, vagy épp kevesebbet egyen, de én gyári állapotában szeretem az autót, amikor már tuningolva van, az valaminek a rovására megy.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz lali81 #32573 üzenetére
Mit tud amugy pontosan ez az üles? Ahogy nezem, memoriabol allithato több vezetöre, elektromos combtamasz, gerinctamasz, mozgatas fel le, elöre hatra. Van meg valami? Mitöl hivjak "ortopednek"? Ülesszellöztetest tud? (az elektromos allitason kivül, miben mas, mint a sima sportüles, ahol manualisan allitgathatod, meg manualis a combtamasz?)
En pl azt hianyolom leginkabb, hogy az ülesszellöztetes, ami amugy egy pitianer semmiseg, hogy bedobnak egy ventillatort az ember sejhaja ala, amitöl hosszabb uton se izzadsz bele az ülesbe es megis egyszerüen alig van olyan auto, amiben van. 3 as bmw be pl alapbol felejtös is mind a mai napig vicc....amikor egy K astraba, meg egy golfba is kerhetö
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz lali81 #32586 üzenetére
Na igen, valami ilyesmi az igeny-listam nekem is mondjuk a fekete bör, az annyira nem tetszik
Ez az alkudozas, errefele nem szokas ezt a szep hagyomanyt a hatarnal el kell felejteni.
Amugy szep szin, azzal a faval könnyü kezdeni valamit, hogy eltünjön , 1 ev gari, autohaus, uj tüv....nem egy rossz vetel ez pedig
(#32587) Anubris Hat a hirdetes szövegeböl erzödik, hogy ö erröl meg is van gyözödve, hogy ez a 318d az autoipar netovabbja hatvegülisbéjemvémegbör.....mi kell meg nem? atyavilag, hogy mennyi szüklatokörü kiskiraly futkoraszik az utakon....
-
brickm
őstag
válasz lali81 #32622 üzenetére
Eléggé... PLáne a külföldre szánt autóknál, ugye megy a buta magyar megvenni a 2002-es bmw-t 80ezer km-rel, nem érdekli, hogy tuti kamu, mert ő jóval többet megy vele 3év alatt, mint amennyit elvileg ment az autó élete során, látja a km órát és elhiszi, mert el akarja.
Ameddig van rá kereslet, sajna kínálat is lesz.
-
MPowerPH
félisten
válasz lali81 #32698 üzenetére
Megprobalok. Igazabol mindent mutat, navigacio arrow view info is ott jelenik meg a sebessegen+max seb.-en kivul, es a tempomathoz tartozo adatok is oda kerulnek.
Ilyen apolokbol BMW-st hasznalok, foleg a muanyagra, mert az szilikon mentes. Borre meg nagyon jo a Turtle wax leather care, gumira pedig a 3M fele apolot hasznalom, mert az nem fenyesit, hanem szep melyfekete lesz tole.
Don't Tread On Me
-
Szada85
aktív tag
válasz lali81 #32838 üzenetére
Úgy tervezem, hogy a jelenlegi paripa 5500 - 6500€ közötti összegért találhat új gazdát, nemsokára tervezem meghírdetni, ezt még kipótolnám, és azt mondom, hogy 7000€ felsö határban szeretnék megállni az autó vételárát illetöen, plusz ugye a járulékos költségek/ szervízek.
Ha beesik egy álomvétel mondjuk +500€-s értéken, akkor nyilván mérlegelek némi rugalmasságot. -
Szada85
aktív tag
válasz lali81 #32842 üzenetére
Igen, a 3-masból a xenont én is hiányolom, a mostani autómban is van és nagyon jól látni vele. A 4-es nekem is szimpi, ugyanez a kérdés kering bennem is, hogy megérheti-e egy olcsóbbat elhozni, és a különbözetet rákölteni, viszont minden igazoltan cserélve lenne, de ezt úgyis akkor fogom tudni eldönteni, ha láttam/próbáltam mindkettőt, és tudom, melyik milyen. A sportülés és az M-es kormány nekem is fő szempont, a xenonnal, klímával mondjuk, a többi fancy extra nélkül alapvetően elvagyok, az M-paket pedig kívánatos, előbb mindenképp M-est fogok keresni, és ha nincs, csak akkor M nélkülit.
-
reimerm
csendes tag
válasz lali81 #33188 üzenetére
Túrbóval szerencsére nekem nincs gondom most 170ezer km-nél. A DTK-nál leszereléssel meg mindennel együtt volt ennyi vagy neked kellett leszedni?
Leszedtük a szívósort és megnéztük. Van lerakódás de egyik pillangószelep se tűnt katasztrófálisnak. Csak a szerelő javasolja vagy a cserét vagy a dugót. De ő inkább a dugót választaná, mert azzal mindörökké le van tudva.
Én meg kicsit határozatlan vagyok, hogy mi lenne a jó.
Olajcsere nálam is max 15ezer km és prémium olajjal. Tankolás vegyes, hol ez hol az, de sosem a legolcsóbb helyen. -
MPowerPH
félisten
válasz lali81 #33186 üzenetére
Ez a turbogond inkabb a 2L -es motorokat illeti. Erdekes, hogy a 30D-nel is csak boven 200k km folott jon elo, a 35D-nel meg 300k km+. Viszont a felujitas ugymond bagatel. Akar meg a kozepreszt is meglehet varialni, igy kap az auto egy hibrid turbot, amivel kicsit fickosabb is lesz.
Azt tudja valaki, hogy F10 -nel hol talalhato a nivopalca? Nincs a szokott helyen, a comp altal kijelzett ertek pedig nem eleg, latni akarom sajat szemmel a mennyiseget, es a szinet is.
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz lali81 #33232 üzenetére
Biztos nem te szerelted.
A szívósort, ha ledugózod nem jut levegő az égéstérbe...
Beázás gondolom ilyen 18-as karika volt.
Mesélj már a hátsó hardyról, van első, meg középső is ezek szerint?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Yeffy
veterán
válasz lali81 #33232 üzenetére
köszi a hsz-t neked is! "szép kis" lista...
tudom, én vagyok láma, de mi az a hátsó hardy? mi a hardy? szakszavakban nem vagyok jó, translate-el meg nem jutok előrébbE46 után volt egy pár technikai részlet ami kifejezetten visszalépés volt
ebben mondjuk érdekelne mikre gondolszanyaghasználat terén pedig drámailag.
itt meg szintén. mert pl E46-ot, bár még mindig csipázom, az a belső nekem már elég avítt, egyszerű. és nem is tűnik elsőre nagy kunsztnak. (de persze nem volt még ilyenem, sz'al lehet f.szságot beszélek) mit tudtak azon visszalépni?BMW001: ha mondjuk megvennék egy 25 vagy 30d-t, akkor azért kijjebb tolnám az éves futásteljesítményt, mert akkor végre lenne egy normális, kényelmes, sportos, hosszútávon is az ülésben és az úton tartó autóm, amivel bejárnám UK minél több szegletét, plusz évi 2x szerintem megtenném vele a Bristol-Eger útvonalat, azzal mennék sztem haza. bár érdekes lehet otthon jobbos kocsival menni, gondolom nem olyan horror.
a kérdésekre, amiket feltettem a korábbi hsz-emben, megtennéd, hogy reagálsz?chess001: Egy 20e-s alkatrész nem a legjobb minőségben rakta bele a BMW az N52-be. Akinek nem tetszik, cserélje ki a gyűrűket és nem lesz olajfogyasztás meg hidrotőke csattogást.
az első részre nem reagálok, elég nevetséges egy BMW szintű gyártótól, pláne amennyiért osztogatták/osztogatják újonnan.
de a gyűrűcsere ok, megszünteti az olajfogyit. de a csattogást is? nem igazán olvastam róla, hogy véglegesen meg tudnák szüntetniBig girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
MPeter87
őstag
válasz lali81 #33602 üzenetére
Majdnem dupla annyiba kerül a gyári és nem valószínű, hogy annyival többet elmenne vele, így én biztosan nem dobnék ki annyival többet rá. Nem tudom honnan kérted az árakat, de szerintem tegyél egy próbát facen az e60/61 fórumban is, kérdezz rá ki mennyiért tudna neked adni új szettet.
-
urban racer
senior tag
válasz lali81 #33609 üzenetére
Keress egy autószerelőt, aki megcsinálja neked normálisan, és beszerzési áron odaadja a kuplungot. Nekem a 240 is így jött ki, illetve ahol csináltattam, ott voltam tanuló-ezért olcsóbb lett a munkadíj is. Ha nem félsz idegen helyen hagyni a kocsid, illetve nem gáz, hogyha el kell hagynod szeretett fővárosunkat, akkor merem ajánlani az a szervizt, ahol az enyém is volt. Nyilván ennyiért neked nem csinálják meg, de minden bizonnyal 300 alatt bőven megúszod. Csak a beszerelt holmik értéke volt nekem teli áron 350 körül
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
fullgas528i
újonc
válasz lali81 #33602 üzenetére
Szia, a gyári BMW dobozban is is ugyanaz a LUK cucc lesz (ezekkel foglalkozom), tehát felesleges azt venni, főleg hogy gyári cuccra csak márkaszervízes beszerelési számla esetén van gari. Ha kapsz LUK kuplungszettet (kinyomó+tárcsa+szerkezet) és hozzá kettőstömegű lendkereket 200.000-ért, akkor azt érdemes elvállalni, az elég jó ár. Ha nem kapsz, akkor én adok
-
JanR
addikt
válasz lali81 #33942 üzenetére
KM-hez kepest? A hasznalt piacon az autok 80% futott ennyit, ha nem tobbet, es azokat 180-250e km-el aruljak Ha a visszatekertre azt mondjak, hogy jo allapotban van, akkor valamilyen szinten ettol is elvarhato. De ugye ez megint az, hogy kevesen vallaljak fel a valos futott km-t, mert az emberek 99% km-re vesz autot es nem allapotra
Egy kis sztori: Ismerosom Zafirat keresett maganak, de az itthoniakbol kiabrandult, mert a keves km-es le volt lakva, szet akart esni es a tobbi, a sok km-es szintugy. Mire raszanta magat, hogy "jo, nem km-re veszek autot". Vett Nemetorszagban egy nagyon durvan felszerelt varianst 570e km-el, mind ezt tavaly. Itthoni allapotfelmeresnel kiderult, hogy maga a blokk zsir uj. Azota teljes megelegedettseggel hajta az autot es mar 600e folott van a mutato De volt mar olyan is, hogy a 73e km-es Leon (amit Franciaorszagbol hoztal), gyakorlatilag mindenhol okadta az olajat.
Amugy tenyleg le a kalappal az accord elott, szep allapotban van nagyon!
-
CharlieDrop
veterán
válasz lali81 #34531 üzenetére
lehet mindent lehet persze, de na elég fura.
Amúgy most, hogy autót nézek ma lettem figyelmes, hogy az egyik kiszemelt átkerült az egyik kereskedésből másikba és hopp 10-15 ezer km-vel kevesebbel, pedig magyarországi és úgy gondolnád sima ügy mert le lehet kérdezni (2012 utána amúgy is az autó)...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- GTA VI
- Milyen NAS-t vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban