-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yeffy
veterán
sziasztok!
van itt olyan ember vagy emberek, aki ismeri az E92-es szériát? volna pár kérdésem, mind benyás, mint dízeles vonatkozásban!
köszönöm
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz MPowerPH #33200 üzenetére
wow, zsír! és te is kint, lol. angolos topikból "rémlesz". mondjuk gondolhattam volna a nicked-ből, hogy van közöd a márkához
első körbeli kérdésem lenne (miközben már órák óta bújom az itteni, egyéb magyar/uk/us fórumokat, és már jojózik a szemem a sok információtól), hogy gondolkodom eme finomság beszerzésén (lévén nagy Bömbi fan vagyok), E46 Ci-n agyaltam először, de az már sajna elég régi, itt kinn ugye rohadnak, mint állat - ezt neked ugye nem kell mondanom - és a belsejük számomra... hogy is mondjam... avítt, ócska, unalmas. pedig kívülről - főleg a facelift - imádom.
szóval E92-ket nézegetek.szóval első kérdésem, hogy évi kb 10k miles-ra (16k km), melynek kb szűk 2/3-a pálya és országút, érdemes nézni dízelt, vagy maradjon benzines kivitel?
tetszik a kisebb fogyi és lent nagyobb rugalmasság, de ugye ott vannak a Damoklész-kardjaként lógó esetleges plusz ktg-ek, mint turbó, kettőstömegű, DPF, befecskendezők, stb.
dízelből leginkább a 25d-t nézegetem (20d-nél ugye sok helyen előjön a lánc szakadás problem), benyásból meg a 25i-t, természetesen.a többi kérdést ha magamhoz tértem délelőtt, felteszem
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
na, közben most már van időm megfogalmazni a többi dolgot is, ami érdekelne.
szóval, E92-vel kezdtem el szemezni, erre a futásteljesítményre és módokra keresek, egyelőre még nem tudom, melyik éri meg jobban? 25i vagy 25d? 20i szerintem ide gyengusz, plusz olvasni elég sok bajt vele, 20d nem lenne rossz, de sok láncszakadásról olvasok. 30i 30d meg már szerintem túlságosan nagy lenne ennyi miles-ra, nem? évi 1x 2x talán hazaugranék vele innen, meg esetleg vidékjárás, felfedezés elképzelhető, de szerintem ezekre elég a 25-ös modell, nem?
van itt esetleg hozzáértő szaki, akit zaklathatnék kérdésekkel? ha jól láttam, egy bizonyos Ezredes nevű fórumtag szerelő, szokott ő erre járni? melyik éri meg, i vagy d, pre-facelift vagy fl, stb?
ahogy elkezdtem nézegetni a kínálatot, sajna elég nehéz megtalálni a jót, mert elég speciális igényeim lennének:
- ragaszkodnék a sötétkék színhez, nem rossz a grafit sötétszürke sem, de inkább kéket szeretnék
- szintén ragaszkodnék az M Sport variánshoz, egyrészt szerintem sokkal pofásabb lesz tőle az outfit, nélküle kicsit snassz nekem, olyan semmilyen, de ami fontosabb, hogy eddig csak ezekben láttam comb-és deréktámaszos fasza kis üléseket, amiket szeretnék mindenképpen magamnak. plusz a többi M-es kieg is pofás, pl multikormány
- bőrt nem szeretnék, valahogy nem hiszem, hogy jó dolog, macerásabb lehet, ápolózni, repedeznek, szakadnak, stb. nem? bár egy bőrbelső van, ami tetszene, de ilyet itt sajna eddig nem láttam kék kasztnival. ezt itt a fórumon találtam visszaolvasgatás közben. a sötétbarna bőr tetszik, amúgy hanyagolnám, és maradnék a szövetnél
- ahogy írtam, szerintem motorból ez a kettő, ami ár/érték/fogyasztás/fenntartás/stb arányokban nekem affordable. szerintem. de ha vannak egyéb vélemények, észrevételek, szívesen veszemolvasgatok a korai szériáknál erről a Valve lifter vagy hidrotőke vagy mi a tököm csattogásról (wiki is említi, illetve videók is vannak ugye szép számmal). ezt tudja valaki, mitől van, lehet-e orvosolni, illetve mi kárt okoz az autóban? szerintem nem túl egészséges, igaz, nem vagyok szerelő.
valamint szintén a korai modellek benyásai szeretik enni az olajat, jól emlékszem? ha igen, ez okés, vagy probléma előjele lehet?
mikre érdemes figyelni még akár 25/30i, akár d a kiszemelt?bocsi a hosszúért, és előre is köszönöm a válaszokat
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz majnkopf #33206 üzenetére
szerintem itt kint drága mulatság a fóliázás, és kérdés, hogy meg is csinálják-e jól, és pl nem tudom, hogy pl haza is lehet vele menni, és otthon megcsináltatni, azt be tudom-e vezettetni a V5 Certificate-embe
bőr első hátsó ülések cseréje szövetre az nem drága?Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz MPowerPH #33209 üzenetére
rendben, köszi! várom
azért remélem, h HEzredes Urat is el tudom majd kapni egy ilyen "összefoglaló hsz" féleségre. csak amikor ilyeneket meg főleg ilyeneket olvasok itt is vissza, akkor kb a kedvem is elmegy ettől az egész brandtől, és maradok egy jó ideig a most kipofozott szutykomnál,
vagy esetleg ránézek Subi BRZ-re,pedig imádom/imádnám!
jah, újonnan vagy garivalchess001: értem!
Benzin: A hidrotőkék csattogásától nem lesz baj a motornak, csak a vezérműtengelyek kapnak kicsit nagyobb ütésde ez hosszabb távon nem károsítja a motort?
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz MPowerPH #33216 üzenetére
erre hadd válaszoljak külön, mert hosszú
semmi gond, itt is busység van, nem problem.
köszönöm, hogy ezt ilyen részletesen leírtad! eléggé tanulságos.
akkor te egy korai évjáratosat vettél? a HEzredes által belinkelt hibákból semmi sem jött neked elő, csak amiket leírtál? ledugózni nem kellett, vagy már le volt? lánc? már volt cserélve? kettőstömegű, prolasztók, turbó? tényleg, nem volt még se turbós, se dizi autóm, indulás előtt/után a mittudomén egy két percig alapjáraton járatás az ajánlott még ide? molvas az ember mindent mindenhol, hogy kell, már nem kell, mert külön áramkörük van erre, stb...komolyan ennyire szar lenne a naagy sorhatos benzin? nemá megbontatni nem szeretném.
6 hengeres dízelt még nem hallottam, gondolom annak már finomabb a járáskultúrája és a hangja, mint a négyhengeresnek (mint benyásnál). és ez külön megnyugtató, ha a becsúszó városi menetek nem cseszik szét a DPF-et. bár igaz, normálisabb naftát kell keresni. én a mostanimmal is Shell-re járok, gondolom a dizijük is rendben van.
ez a remap dolog jól hangzik, kérdés, hogy milyen áron van kb? hol érdemes csináltatni, kint vagy otthon? a V5 Certificate-be be kell gondolom vezettetni ezt, az macerás/drága? hogy bírja a mechanika a remapot? kuplung, turbó, váltó, stb? nem fogja idő előtt szétb.szni? gondolom ha van gari az autón, akkor azt bukod, nem? bár LCI-sek még szerintem elég drágák. mondjuk melyik Bömös nem
igen, szerintem is inkább a preferált színt érdemes választani, fóliázásnak még nem néztem utána, mi pénz kint, otthon, illetve mi macera felvitetni a V5C-be. bár ismerve az itteni hatóságokat, nem hiszem, hogy nagy probléma lenne. nem az, mint otthon.
jó tudni, h vannak fent sportbelsők, igen, az üléshez mindenképpen ragaszkodom.
mondjuk a bőr bosszantó, hogy nehezen elkerülhető, főleg, hogy amit linkeltem, a sötétbarna szín az egyetlen, amiben tetszene, de olyat kékkel még nem láttam. akkor az ápolása nem macerás? gondolom olyat kell nézni, ami minél megkíméltebb, mert ha már repedezik, kifényesedett, stb, akkor annak már mindegy, nem? akkor újra kell bőröztetni.lol, ezt nem is tudtam, hogy a legnagyobb dizihez már az M-es futóművet adták/adják. bár gondolom amilyen felára van újkorában, ez a minimum
hááát, szerintem maradnék a gyári M Sport kivitelnél, és max ezt a KONI+Eibach szettet belerakatom, ha már gatya a futómű, nincs konkrétan olyan ismerősi körömben, aki ilyen karosszériamunkákkal foglalkozik, ami meg gondolom szintén nem két perc egyáltalán ezeket összeszedni, plusz mellé a szerelés, amíg áll a gép, stb. de "elmentem" magamban, mint esetleges opciót, ha "minden kötél szakad", és nem találok olyat, amilyet szeretnék, csak mondjuk SE kivitelben.Mire vagyok még kíváncsi? hú, sokmindenre, majd csöpögtetem a kérdéseket, csak mert közbe' készülődök melóba
szerk.: nocsak, megbántad az F10-et? mert? mi történt
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz lali81 #33232 üzenetére
köszi a hsz-t neked is! "szép kis" lista...
tudom, én vagyok láma, de mi az a hátsó hardy? mi a hardy? szakszavakban nem vagyok jó, translate-el meg nem jutok előrébbE46 után volt egy pár technikai részlet ami kifejezetten visszalépés volt
ebben mondjuk érdekelne mikre gondolszanyaghasználat terén pedig drámailag.
itt meg szintén. mert pl E46-ot, bár még mindig csipázom, az a belső nekem már elég avítt, egyszerű. és nem is tűnik elsőre nagy kunsztnak. (de persze nem volt még ilyenem, sz'al lehet f.szságot beszélek) mit tudtak azon visszalépni?BMW001: ha mondjuk megvennék egy 25 vagy 30d-t, akkor azért kijjebb tolnám az éves futásteljesítményt, mert akkor végre lenne egy normális, kényelmes, sportos, hosszútávon is az ülésben és az úton tartó autóm, amivel bejárnám UK minél több szegletét, plusz évi 2x szerintem megtenném vele a Bristol-Eger útvonalat, azzal mennék sztem haza. bár érdekes lehet otthon jobbos kocsival menni, gondolom nem olyan horror.
a kérdésekre, amiket feltettem a korábbi hsz-emben, megtennéd, hogy reagálsz?chess001: Egy 20e-s alkatrész nem a legjobb minőségben rakta bele a BMW az N52-be. Akinek nem tetszik, cserélje ki a gyűrűket és nem lesz olajfogyasztás meg hidrotőke csattogást.
az első részre nem reagálok, elég nevetséges egy BMW szintű gyártótól, pláne amennyiért osztogatták/osztogatják újonnan.
de a gyűrűcsere ok, megszünteti az olajfogyit. de a csattogást is? nem igazán olvastam róla, hogy véglegesen meg tudnák szüntetniBig girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz ADAM1337 #33241 üzenetére
háát, megmondom őszintén, ilyen hibalistákat nézegetvén, amiket HEzredes is közzétett, lassan elgondolkodom én is egy IS200 vagy 250-en, csak még nem olvastam utánuk. bár az enteriőr nekem kissé gagyibb, de lassan úgy vagyok vele, hogy mindegy, ha jó a motorkarakterisztika, erős, és hátsós, akkor legyen az. gondolom benyások jó választások. de ez más fórum, majd utánajárok.
lali81: értem. hát, ezek elég gáz dolgok
az a hardy az micsoda?[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz #64118272 #33301 üzenetére
mmm, irigyellek. nekem annak a kupéja rohadtul bejön, nagyon szívesen meghajtanám, mit tud aztán lehet, hogy birtokolnám is, bár tekintve, milyen nyűgjei vannak már az e92-nek is, nem tudom, m ia helyzet e tekintetben odaát.
nézegettem a helyi hahu-n párat, a belseje nekem Mercihez képest nem olyan nagy szám, de biztosan jó minőségű. elvégre csak egy Merga, tudtommal még mindig ők mutatják az utat enteriőrök világában (lsd. S-Klasse)
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz urban racer #33334 üzenetére
Erdekes, koszi hogy leirtad.
Ilyen esetben, ha szamhordozo elemet cserelnek, miert nem ugyanazt a szamot utik at, mondjuk kiegeszitve a hatosaguakra jellemzo kezdessel? A gyartot szoktak ertesiteni errol, vagy ez nem szukseges?
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz urban racer #33611 üzenetére
aztak.rva g.ci... impresszív 'kis' lista
szerelő vagy, vagy nepperkedtél, hogy ennyi Bömös megfordult a kezeid között? mennyi ideig voltak meg nagy átlagban (kivéve amikhez odaírtad)Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz Hikvision #33648 üzenetére
ejjha, gyönyörűszép darabod volt! pedig nekem ezekből a kupé a tökéletes kasztniforma, de nagyon nagyon patent! és úgy látom a beltér is valószínűleg nekem megfelelő bőrrel volt bevonva!
mesélsz róla kicsit? mennyi volt anno, kb miket javítottál/cseréltél rajta, hogy számoltad, mennyit buktál, dízel/benya, stb? ha valahol már leírtad, egy link is megtesziBig girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz Hikvision #33657 üzenetére
wow... csodálatosan szép, kívül-belül, tényleg. nagyon guszta.
az a bőr belső... nagyon szép, ízléses. pont az ilyen sötétebb barna bőr az az egy, amit elviselnék saját autóban. sem a "gyász-fekete" (bár nem rossz, de nekem nem kéne), sem a kb "ha ráfingok is látszik" fehér/világos bőrözések sem jönnek be. de ez... nagyon ott van. még úgy is, h nem kupé. <nyálcsorgatós smiley>a magisz az otthon valamilyen Bömbiszalon/szerviz? nem semmi lehetőség, én is simán éltem volna vele, gondolom jó régóta ott volt, hogy ilyen grátiszt kapott, tudtommal otthon ez nem nagyon jellemző.
home link tükör? az milyen tükör?
személy szerint nekem pont a nem M-es kormány (meg a legtöbb belső) ami snassz, nekem nagyon bejön az M-es kormány, de itt, elnézve a képet a belsőről, azt kell mondjam, igazad van, a sima talán még jobban is mutat benne (mondjuk én lehet, h hagyom M-esként, de így is adja)
mondjuk gondolom ha összkerekes volt, meg automata is, plusz benzines, azért szeretett zabálni, nem? plusz mivel nem dizi, ilyen esetben nem opció az, hogy céges autónak beszámítja az ember, és használja/avultatást elszámolja nem? ha jól rémlenek még a régebbi vállalkozói szabályok, bár lehet, azóta változtak. meg nem tudom, mivel foglalkozol, vállalkozol-e, de mindegy is.
nem mondod, hogy ez fólia? lol, ki nem találnám, aszittem gyári gyöngyház fényezés. nagyon pofás.azt amúgy vezetted, h mennyit költöttél összesen rá? nem hiányzik? vagy most is propellerest hajtasz?
urban racer: ó, hát akkor nyilván kened a témát, már érthető
el tudom képzelni, milyen jó lehetett csapatni a 328i-vel. jó kis gép az is. lesz még olyanod?
karácsonyra megszabadítom a porlasztóktól - nem vágom, de ez cserét, vagy végleges eltávolítást jelent? ha utóbbit, mik az előnyei/hátrányai?Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz Hikvision #33666 üzenetére
el is hiszem. de a lényeg, hogy nagyon pazar lett a végeredmény. kár, hogy mennie kellett... :/
igen, szerencse is, nyilván, de gondolom azért "megdolgozott" érte rendesen.
most már tudom, mi ez a fícsör, köszi.
uhh, hát igen, én is ilyesmi fogyira tippeltem. sajnos tudnak zabálni ezek a dögök, igaz, van más is a mérleg másik oldalán.ha lesz pénzem 1-2 éveset venni mert már olyanok az újak mint a zacskós tej, hamar romlik
na ja, én is ezért félek beleugrani egy E92-be, mert amit jelenleg ki tudnék csengetni loan nélkül, az csak a preLCI, az LCI-k, és utolsó évjáratosak meg drágák. és ugye ez sem biztosíték, hogy egy régebbi, vagy újabbon szarnak be dolgok.pláne, miután szembesültem (itt is) a korábban itt közzétett kurvahosszú lehetséges hibalistával... csak sajna a szívem nagyon elrabolta ez a dög.
nem rossz az RX sem, az új Lexusok számomra nagyon érdekesek, főleg a formájuk, az már más kérdés, hogy most még enyhén nem tudnám csikkzsebből kifizetni
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz urban racer #33684 üzenetére
Youngtimer lett, még az ócska darabok is 1M fölött vannak, miközben az e46 328i meg 400e
lol. az szép
mondjuk érdekes, lehet, h nem voltam elég figyelmes, de mikor elkezdtem még nyáron agyalni a kövi kocsin, h mi legyen, és elkezdtem a régi szerelmem, az E46-ot nézegetni, akkor az itteni piacon (UK) marhára nem találtam 328Ci-ket. ok, mondjuk az is igaz, hogy én az M3 kivételével a facelifteset venném, sokat dob rajta számomra a frissített első és hátsó lámpa. csak a belső...de mi miatt szeretnél youngtimert? mi az, ami vonz benne?
Megjegyzem nagyobb lesz a garázs, mint a ház
igen, ezt hívják úgy, hogy autóbuziknak ez a prioritásKihúzzuk a 6 porlasztót,...
értem. hát, ez tényleg nem hangzik túl rózsásan[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz majnkopf #33884 üzenetére
lletve egy kérdés, hogy az emberek miért érzik kötelezőnek azt, hogy mindenképpen meg kell állni ha sárgára vált a lámpa? sokkal nagyobb baleset keletkezhet abból ha sárgánál satuzol mint ha sárgánál még átslisszolsz..
bocsi, ha belevau nem tulajkent, de gondolom azert satuznak itthon (most, h szabadsagon vagyok, latom is), mert itthon asszem mar ha a sargan is atmegy, azert is buntetnek. ami kb netto faszsag, mert, ahogy irtad, kurvara balesetveszelyes. ez se szol semmi masrol, csak penzbeszedesrol...
en kint a sargakon meg siman atmegyek, ha olyan tempoval kozelitem meg az adott keresztezodest, vagy roundaboutot, de ha tudok, akkor persze megallok.Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz MPowerPH #33891 üzenetére
Es a helyett, hogy elvitte volna egy szervizbe, es geppel inditottak volna egy regent, vagy megjaratta volna az autopalyan kicsit hosszabban, kibelezteti a DPF-t, EGR off, stage 2 mapp...
hat gratulalok. azt hittem, csak otthon megy ez, eleg szomoru, h mifelenk is...
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz MPowerPH #33994 üzenetére
no offense, kinek mi, es egyetertek, h az utobbi evekben a Kia/Hundai parosnal tortenik az egyik legnagyobb fejlesztes, es ez is egy pofas kis modell lett, de ha ugy volna penzem gepre, meg avulasra, ahogy nincs jelenleg, nem kerdes, h a kovetkezo automnak (en) egy 428i M Sport-ot valasztanek vattaujat, bekonfigolva ahogy bejon, utana meg menne ra egy Liberty Walk szett + gorgo + airride+ egyedi kek szin.
de mondjuk az A5 kupe S-Line is nagyon adja nekem
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz MPowerPH #34507 üzenetére
itt sozzak az utakat? marmint "rendes" sova, nem csak olyan sojellegu por akarmivel? lol, nem is tudtam
polir, meg porfestes? mar? minek? neked friss autod van, nem? hany eves is?
Eszrevettem, hogy valami kis rohadek lelopta a felnikrol az M-es matricakat.
ehhez oszt' gratulalok, az anyja buszke lehet ra.A BMW megint nagyot alkotott, felnikozepek mar most korrodalnak, egyes helyeken a felulet is felhojagosodott, vagy elbarnult.
te, ezt nem mondod komolyan??#34515
en is imadom, foleg a 4 seriest M Sport kivitelben, de mi a baj az enteriorrel, a bor szinet leszamitva?
ok, a legjobb es legminosegibb belsot azert meg mindig a Merga csinalja kozuluk, szerintem, ez nem vita kerdese Bombi fankent sem, de egyebkent nekem bejon a 3er/4er enteriorje, csak ha volna kessem, en igy kernem. nyilvan nem alap szekekkel. megkockaztatom, h a kek line finish-et is kernem bele, ezzel nem all furan, en meg ugyis kekbuzi vagyok[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz MPowerPH #34520 üzenetére
ez igaz, szoktam latni kirva a kijelzokon, de gondoltam, csak "ugy hivjak", mint otthon is, ahol asszem nem soznak mar lehet, h evtized ota, merthogy a sima so karos a kornyezetre? valami ilyesmi remlik.
de akkor itt ez nem igy van, kosz az update-etigen, pontosan tudom, mire gondolsz, azok a kis korkoros karcok. nagyon elbarmoljak, tompitjak az origi fenyezest. azt hittem, h valami komolyabb karcrendszered van. ez ugy latszik csak tulzott igenyesseg, amit megertek.
draga penz amugy itt egy felpolirozas?gusztustalan, egyszeruen elfogadhatatlan, h ilyen "minoseggel" adjak ki a felnijeiket. vagy ok, adjak, de akkor meg ne ennyiert. szanalmas.
szep egyebkent ez a grafitszurke vagy milyen szin, otletes! meg pofas. az mennyibe faj amugy ez a porfestes? gondolom elotte le kell a szakinak teljesen maratni, csiszolni, korroziovedelmezni, stb, mielott ezt felviszi, nem?sajna meg nem lattam az utobbi ketto legfrissebb kiadasat eloben belulrol. mikre gondolsz? anyagminoseg, ok, ezt el tudom fogadni. ennyire nem fejlodott? sajna az en is ugy tudom, h sokkal jobb a konkurenseknel. milyen tudast, funkciot, kenyelmet hianyolsz ami ezekben nincs benne, de a masik kettoben igen? (nem kotekszem, tenyleg erdekel)
meg az E92-nel remlik, h egyszer volt szo valami fasza, masszazsos ulesrol, ami a C (Vagy E? nem tudom mar) Mergaba rendelheto volt. na az mondjuk az en hatamnak is kurva fasza lenne. ha vennek elozo genes faceliftes E Coupet (ami nekem szinten baromira bejon, mar modern, de meg elol a kulon fenyszorokkal. ez as a forma... ahh), tuti olyat keresnek, amiben van, vagy valahogy rakatnek bele.Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz chess001 #34560 üzenetére
en is naggyon sokaig szemeztem a 25/30Ci-kkel E46bol, meg mindig nagy kedvencem, foleg M Sport LCI kivitelben, de mar a legfiatalabbak is 10 es fel evesek. itt kint meg mindent rohaszt a klima, ha epp nem b.sztak szet a karban nem tartassal, ahogy a legtobb helyi teszi
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz MPowerPH #34694 üzenetére
akkor megkerdezhetem, h mikortajt? nekem nsajna nem remlik
szerk.: igen, pont nemreg olvastam a balesetet. szomoru. es egyben az is, h ez a 5er szeria ilyen gyenge lett. nem is tudtam, h csak 3 csillagja van
mondjuk, nem tudom, hol szurtad ki, h komfort ulesei vannak, en ezeken a kepeken meg csak az uleseit sem latom, nem meg, hogy komfort-e[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
ugy latszik, en vagyok az egyetlen, akinek a regebbi, meg valoban kor AngelEyes-ok jonnek be (E60/5, E90/1/2, stb), nem pedig az ujabb, "szogletesitett" verziok (lsd a felso kepen, vagy akar 4er series, stb) jonnek be.
meg az is kicsit fura, bar szokhato szamomra, ha valakinek marad a "kor" Angel, csak nem a melegfenyu (gondolom izzos), hanem LED-es.
de mindegy, jelenleg pont ez a legkisebb problemam, h milyen AE legyen a Bombimbeszep gep Charlie, grat hozza! leled sok oromod benne!
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
kulonbozoek vagyunk .
neked bejon, nekem annyira nem. nem szar/csunya/stb, csak nekem a klasszik "sarga" kor dogosebb. ennyi.
szerintem meg egy olyan "oldschool" car-on, mint az E39, kisse hulyen mutat (mint amikor egy-ket kivetellel mindenfele nem Bimmerekre dobnak fel aftermarket "Angel eye"-feleseget), nekem ott is a klasszik halo kor tetszene (bar nem vagyok nagy E39 fan, kellemes gep, de akkor mar inkabb E46 LCI Ci), de kinek mi.nyilvan, ahogy modernizaltak/jak a markaarculatot -pl mikor kijottek eloszor a LED-es kor Angelek, majd most mar a "szogletesitett"-ek - ezek valtoznak, es nem is rosszak, de azert nekem hianyoznak azert a regebbi halo-k.
mint pl a konkurens E Klassenal, amikor asszem a 2009-14 vagy hogy gyartott elozo gennel mar tok modernul kinezo, de meg kulonallo elso lampak voltak (ugye meg a papaszemesnel vezettek ezt a kulonallosagot be, vagy regebbota, nem is tudom? azert lett ez a beceneve, ugye), az utodnal meg ugye LED-"csikokkal" egy bura ala hoztak. szep az uj is, de nekem valahogy akkor is az elozo tetszett (es tetszik is) igazan.[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Path of Exile (ARPG)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó