Új hozzászólás Aktív témák

  • Yeffy

    veterán

    válasz lali81 #33232 üzenetére

    köszi a hsz-t neked is! "szép kis" lista... :(
    tudom, én vagyok láma, de mi az a hátsó hardy? mi a hardy? szakszavakban nem vagyok jó, translate-el meg nem jutok előrébb :))

    E46 után volt egy pár technikai részlet ami kifejezetten visszalépés volt
    ebben mondjuk érdekelne mikre gondolsz

    anyaghasználat terén pedig drámailag.
    itt meg szintén. mert pl E46-ot, bár még mindig csipázom, az a belső nekem már elég avítt, egyszerű. és nem is tűnik elsőre nagy kunsztnak. (de persze nem volt még ilyenem, sz'al lehet f.szságot beszélek) mit tudtak azon visszalépni? :F

    BMW001: ha mondjuk megvennék egy 25 vagy 30d-t, akkor azért kijjebb tolnám az éves futásteljesítményt, mert akkor végre lenne egy normális, kényelmes, sportos, hosszútávon is az ülésben és az úton tartó autóm, amivel bejárnám UK minél több szegletét, plusz évi 2x szerintem megtenném vele a Bristol-Eger útvonalat, azzal mennék sztem haza. bár érdekes lehet otthon jobbos kocsival menni, gondolom nem olyan horror.
    a kérdésekre, amiket feltettem a korábbi hsz-emben, megtennéd, hogy reagálsz? :)

    chess001: Egy 20e-s alkatrész nem a legjobb minőségben rakta bele a BMW az N52-be. Akinek nem tetszik, cserélje ki a gyűrűket és nem lesz olajfogyasztás meg hidrotőke csattogást.
    az első részre nem reagálok, elég nevetséges egy BMW szintű gyártótól, pláne amennyiért osztogatták/osztogatják újonnan.
    de a gyűrűcsere ok, megszünteti az olajfogyit. de a csattogást is? nem igazán olvastam róla, hogy véglegesen meg tudnák szüntetni :(

    Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!

Új hozzászólás Aktív témák