Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brickm
őstag
válasz Darko_addict #32300 üzenetére
Kipörgésgátló. POnt az előző hsz-emben emlegettem az abs szenzorokat, hogy bezzeg régen kibírtak 18-20évet, és csak utána mentek rendre tönkre. Úgy tűnik nem csak akkumlátor terén váltottak gyártási processt, abs szenzor tekintetében is..
Ha szerencséd van, abs szenzorod készül tönkremenni, mivel a forgássebességet menet közben vizsgálja a computer, így ujraindításra nem tűnik el a hiba, csak ha gurul az autó 15-20km\h sebességgel.
Az hogy most eltűnt és nem jött vissza semmit nem jelent, nekem is csinálta egy nap, majd nem, majd egy hétre rá megint egy nap aztán úgy maradt.Érdemes diaggal kiolvasni melyik szenzort hozta hibára, mert vakon cserélni drága mulatság. (50k körül van egy szenzor kb)
Ha nincs szerencséd abs tömb, de az nem szokott elmúlni és más instrument is megáll a kocsiban.
-
H.Ezredes
őstag
Nem egészen így van Én most csak a gyári beszállítókról beszélek. Minőségben TELJESEN MEGFELELNEK !!! A BMW saját magának állított össze egy minőségi előírást amibe az A minősítésű alkatrészek mehetnek a gyárba a B kategória jön ki után gyártottként de ez nem azt jelenti,hogy ezek szar alkatrészek nem. Közel sem. Ezek is teljes mértékben megfelel minden követelménynek egyébként. Az A és a B kategória között gyakorlatilag pic..füst különbség van. Nem szarabb nem bírja kevesebb ideg Saját tapasztalat gyári beszállítóknál is jártunk meg is van erősítve ez. Nem jobb a gyári BMW mint az untángyártott gyári beszállítós. BMW-s alkatrészek is parasztvakítások volt,hogy a vadi új gyári BMW turbó szar volt volt,hogy elektronikák légtömegmérők gyári klíma ventilátor volt szar és stb stb.... Szóval nem kell túlmisztifikálni és a gyári alkatrészeket ennyire ajnározni... Gyertyánál sem ilyen egyszerű van "normál" és "High Power" A High Power Többet bír a normálhoz képest Egy sima gyertya átlagban 30-50E Km High Power 50-100E Km-es élettartam de rengeteg dolog befolyásolhatja az élettartamot.... Gyári BMW gyertya jött és teljesen ugyan az volt mint amit lehet kapni "utángyártottként" De egy gyári lengőkar nem fog többet vinni mint egy gyári beszállítós. A többi gyártóról persze ne beszéljünk mert van rengeteg silány alkatrész is de olyan is van ami nyilván gyengébb a gyárihoz képest de megfizethető. De a gyári beszállítók alkatrészei teljesen hibátlanok. Mindent gyengítenek egyébként és úgy csinálnak meg,hogy hamarabb tönkremenjen. De erről is írtam nem annyira rég egy hosszabb gondolatot.A gyári akkumulátorok bírnak egyébként jelenleg is 10-15 évet....
(#32300) Darko_addict
Nekem nem nyitja meg a képet :/ :/
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
zolikaDB
veterán
Szép estét Uraim!
E46 kombiba melyik BENZINmotor ajánlott leginkább?
Érik bennem az elhatározás, és tetszenek ezek a vasak. Nagyon nem szeretnék úgy járni, h ismét "alulmotorizált" autót vásárolok (Astra 90 ló benzin), de maradnék a sima szívóbenzinnél, és évi 15e km körül megyek általában - vegyesben, város-főút, de reggel és délután 2x15km biztos.
Nálam a kocsi (is) megkap minden földi jót, ha nem időben, akkor idő előtt
Köszönöm -
brickm
őstag
válasz zolikaDB #32303 üzenetére
Bármelyik hat hengeres, 2.0 is elég jó. 4en szoktunk max ülni a kocsiban, nekem még nem kellett visszaváltani előzésnél se ötösből, és nem szoktam hezitálni hogy beférek-e. átlag 9,2 a fogyasztásom városban.
Ha meg tele akarod pakolni meg kiscsaláddal mászkálni, akkor 325, de számolj azzal, hogy ezesetben a napi 15km-ed 10l fölött lesz.
hathengeressel nem fogsz mellé, nem lehet egy lapon említeni egy opel motorral.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz brickm #32306 üzenetére
Nyaron egyedul, nem bepakolva, ertelemszeruen nem rugatva (mert nem lehet) 8-8.5 a fogyim, telen 185-os gumival meg 9 folott... Klimaval meg halott, most, ha sok az eso, kell a klima, mert nem latok ki a kocsibol 3 perc utan...
Eros autotol nem sajnalnam a naftát.
320 motornak vannak tipikus hibai? Illetve E46 betegsegek? (mint pl G Astranal motortol fuggetlenul belso levego keringeto kaka, belul parasodik, valto recseg, recsegett ujonnan is, motorvezerlo megdogolhet stb...)
E46-nak vannak nevesitett felszereltsegi szintjei? (Mint Opelnel Enjoy, Elegance, Cosmo stb...)
320 mekkora fordulattol kezd el huzni mondjuk 4-ben? Valto mennyire hosszu?[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz zolikaDB #32308 üzenetére
6900ig elmehet ha meleg a motor.
Azt vettem észre, hogy 2000-nél érezhetően meglódul az autó, egyébként mivel benzines magasabb fordulaton, 4500 körül adja le a legnagyobb forgatónyomatékot.Én nem párásodok, mondjuk teljesen újak a szigeteléseim, de mindig kilátok.
Hibái mindennek vannak, de alapvetően egy sor6 motor nem nagyon szokott megállni, hacsak nem olajnélkül mész vele.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz brickm #32309 üzenetére
Haat passz, en is elcsodalkoztam azon, amit irtal. En anno az 528i-vel 4 szemellyel egybol 3. -bol kezdtem elozni, egeszen 120-ig. Alatta keves volt a 4. Bar az attetelezes a 28i -nel ugye hosszabb, de melle van tobb NM.
20i -nel ugyan ez, csak mondjuk 90-100km/h-rol igaz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
brickm
őstag
válasz MPowerPH #32311 üzenetére
Ó ne mondd már, 100ról 120-re úgy gyorsulok fel, hogy észre se veszem, nemhogy nem váltok vissza...az asszony szokott szólongatni, hogy lassabbanmár.
Forgatom a szemem mikor azt hallom hogy 1.9es dízel skodát visszaváltanak előzésnél, mikor ott alacsony fordulaton is van nyomaték nem csak 3k fölött...Annyit hozzátennék, hogy nem kombim van, hanem limuzinom, de annyival nem nehezebb a kombájn, hogy ennyit beterheljen rajta.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz brickm #32312 üzenetére
OFF:
Biztos olyan lassú a felfogásod, hogy neked minden gyorsnak tűnik.
Azt se érted, amit írsz. 5-ösből nem rakod vissza, mert 6900-ig forgatod 100 és 120 között! Nekem csak kicsit van benne több paci, mint 200, visszaváltok.
ON: Amúgy a 320i is teljesen vállalható, de közel sem sportkocsi...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
brickm
őstag
válasz chess001 #32313 üzenetére
Ne akarj felbosszantani, nem én tehetek róla, hogy gondod van az értelmező olvasással.
Ne kelljen már felidéznem, amit írtam, pláne, hogy tisztán emlékszem rá.
Amit te emlegetsz 6900-as fordulat teljesen más kérdésre volt válasz.
Az én motorom nem pörög 6900-on, pláne nem 100 és 120 között, mert 110nél pörög ötösben 3000-et.
3000-ről 110-ről kis gázadással felmegy 120-130 ra visszaváltás nélkül, pláne, hogy 3000 felett kezd el élni a motor.Jh, több lovad van, csak használni nem tudod ezek szerint, vagy nem kellett volna lerugott motorral autót venni.
De kérdező kolega pont debreceni, ahogy én is, szivesen elviszem egy körre és megmutatom neki, hogy nem fogok visszaváltani hogy 100as tempóval haladót kikerüljek 130-cal, mert ez mindennapos rutindolog ÖTÖSBEN!!![ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #32313 üzenetére
Szerintem ez a stilus nem lesz az igazi ide. Maradjunk a normalis hang(-iras)nemben, ahogy az az ertelmes emberek kozott megszokott. Nem kell bunkoskodni a masikkal... If you know, what i mean
brickm: En azt ertem, palyan. De amikor mondjuk sima fouton elozgetsz, akkor az 5. fokozat szerintem keves, foleg, ha kozel a szembejovo, es keves az idod.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
reimerm
csendes tag
válasz H.Ezredes #32302 üzenetére
Köszönöm, hogy megerősítetted, h a gyári beszállítók saját nevük alatt értékesített termékei ugyanúgy jó választás lehet.
Én sem az legolcsóbb utángyártott termékre gondoltam.
Abban tudnál még segíten, hogy e87-nél 120d-hez melyik az a márka ami a hardy tárcsát meg a kartergázszűrőt csinálja?
Keresgéltem sokat, de nem találtam egyértelmű választ.Köszi!
-
CharlieDrop
veterán
válasz zolikaDB #32308 üzenetére
e46 betegségek?
Ha a motort kivesszük az egyenletből, akkor futóműve gyenge, de úgy kb minden, lengőkarok, szilentek. A manuális váltó hajlamos kopásra, ami a váltási érzetet eléggé negatívan befolyásolja a működést kevésbé. Ennyi idős korban már a diffiszilentek is kilehetnek. Rozsdásodik a kasztni. Nem egyszerű féket venni rá, mert a legtöbb hullámosodik azt nézhetsz ki a fejedből, ezért érdemes kicsit jobbat venni
A másik a motor, látom 20i-t akarsz. Ha 2001 előtti 150 lovasat, akkor max gyenge lesz (akármit is mond akinek ez van, aki ült már 23i-ben, vagy 28i-ben az tudja miről beszélek, esetleg e38 18iS-ben ), de ez relatív ugye (már dupla VANOS-os, elég jól meg van csinálva). Ha későbbi, vagyis 2.2-es motorral, akkor szereti enni az olajat, az a legnagyobb baja. Persze minden orvosolható, ésszerű keretek közt is, de ha találsz eladó példányt ezekkel számolj és nem lesz meglepi.Talán nem hagytam ki semmit sem
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #32318 üzenetére
E38 18is?
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #32302 üzenetére
En is azt mondtam, h jo alkatresz lehet az original gyari helyett az ahol a gyarit az a bizonyos ceg gyartja. De egy starline vagy swag, febi az nem gyari beszallito nem gyart a bmw-nek gyari alkatreszt pl. Lemforder igen (toronycsapagyam pl ez lett bele nem gyari BMW) de ugyanakkor errol is azt hallottam mar, hogy utobbi idoben messze nem olyan minoseget gyartanak mar.
Gyertyara visszaterve meg nyilvan jo a bele valo NGK is hisz ok csinaljak a gyarit is de csak jobb a gyari meg ha csak picsa fustnyivel es nekem ert annyit a gyari fel ara, hogy biztosabb legyen annak eselye, hogy ujabb plussz ~100e km -ig ne legyen vele gond.
"szóval nem kell túlmisztifikálni és a gyári alkatrészeket ennyire ajnározni..."
Ezen viszont azert meg lepodtem toled mikor a legtobb kommentedben alkatresz szempontjabol azt szoktad irni: Csak a gyari!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz zolikaDB #32308 üzenetére
20i eseten M52 / M52TU (150lo) vagy M54 (170lo) van. Utobbi 2.2L majdem valojaban.
Szivo motorok szoval 3500 folott mennek es lodulnak meg legyen az barmelyik. Annyi, hogy a Dupla Vanos M52TU es M54 alulrol nyomatekosabb. Utobbit en amugy nem ajanlom annyira mert harklisabb motor es ahogy irtak szereti enni az olajat (ha jo akkor is) de ezert kokszosodik mas is, stb. Az a + 20lo / 15Nm meg nem sok semmi. Ha ragaszkodol 170 lohoz akkor inkabb a 2.5 literes 23i M52 -bol mint ez a 2.2 M54.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Mindenki aki gyárt a BMW-nek és gyári beszállítója annak az alkatrész minősége 98-100%-ig ( utángyártottként ) megegyezik annak a minőségével amit a BMW-nek gyárt le. Rengeteg alaktrészből egyébként csak kiköszörülik vagy nem nyomják rá a BMW logót... Az az NGK vagy BOSCH gyertya amit High Powerként megveszel gyáriba teljesen megegyezik az utángyártottéval Egyébként egy gyertyát nem 100E Km-enként illik cserélni hiába mondja a BMW,hogy jó a High Power 100E Km-ig úgy jó mint a motorolaj csere 30E Km-enként meg az örök élet váltó/difiolajak..... ( Az alkatrészek össz romlásával elmondható ,hogy ugyan olyan mértékben romlik Gyári BMW logóval ellátott termékként mint kiköszörülve utángyártottként.... Nincs külön gyártósor,hogy erről a szalagról csak a BMW kap a másikról meg utángyártottként kiköszörült cikkszámmal mehet.... )
"Ezen viszont azert meg lepodtem toled mikor a legtobb kommentedben alkatresz szempontjabol azt szoktad irni: Csak a gyari! "
Arról beszéltem,hogy a GYÁRI beszállítók termékit preferálom,mert minőségben tökéletesek és gyári minőséggel megegyezőek. Az egyéb utángyártott beszállítókról más a véleményem.Ott is vannak jobb és kevésbé jobb minőségűek.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
E90-be milyen gatlo ajanlott?
5000 km-ert mentek a felujjitott gatlok.[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #32324 üzenetére
Akkor rosszul újították fel. Kárászy-ék megcsinálják normálisan. Ha mást akarsz, akkor Koni sport, ami keményebb, de rugó is kell hozzá, vagy az FSD, ami gyáriasabban rugózik, de kicsit sportosabb.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Kickass
őstag
Ha már E46 a téma engem pont a 320D (is érdekelne amit eddig sikerült kideriteni:
- futómű
- szivosor (ledugozas, vagy uj kb 100-120k)
- kartergázszűrő(?) (turbohalal)
- kettőstömegű (~200k, de ez minden masnal ami dizel van)Mit kell/lehet még erről tudni?
-
JanR
addikt
válasz zolikaDB #32333 üzenetére
Igen, a nyomatek az jo volt.. sajnos talicskaval kellett merni a lovet az autoba. Kesobb kiderult, hogy szepen visszatekert peldanyt fogtam ki (igaz csak 90e.), de pont jottek sorba a bajok. Nagynyomasu szivattyu, kettostomegu es egyeb nyalanksagok. Na a nagynyomasut meg megcsinaltattam, mert az kritikus pont volt, de ott untam meg kolteni az autora es kiszalltam belole. Szeretheto, meg minden, csak nem tul jo allapotut vettem. Isuzu motor leven meg minden alkatresz denso - nehezen beszerezheto + kiba**ott draga.
Most egy E39 528i-t hajtok, fel eve van meg. Vannak kisebb hibai, de melyik 16 eves autonak nincsen. Eddig meg a 'szeretem' statuszban van
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz zolikaDB #32337 üzenetére
Relativ, nem megy akkorat mint 3.0 v6 cdti, de azert tudja szedni a "labait" ha kell. A hangjat nagyon szeretem
Negro: megmondom oszinten, sza*ok en a lampakra meg a lokosre, nem vagyok en az a tipikus bmw orult. Nekem igy is tetszik.. az angyalszemtol meg nem lesz jobb auto. Azt a penzt inkabb az allalotara koltom, nem a kulsosegekre.
-
alkatraz3000
senior tag
Üdv mindenkinek. Most lettem felhasználója egy e39 523i-nek. Belül nagyon patent, de éveket állt egy parkolóban, így kívülről nagyon szar. szóval lenne olyan, aki mondjuk egy olcso fenyezot tudna Pesten ajánlani, illetve a multikormany bekoteseben is kérnek majd segítséget.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
negro
őstag
Az rendeben csak igy felemas az auto. Azt gondoltam sajat munka a faceliftre megcsinalas...
Az tiszta sor a ha vmi log benne az legyen a prioritas de a ket dolog, h kulsore is egyben legyen nem kene utni egymast. A facelift meg baromi sokat dob. Hatso lampat szoktak meg feledni pedig az talan tobbet er az elsonel is.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Anubris
őstag
Nem tudom volt-e már. [link]
Kb egy kicsinyített G11.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
Ma lettem figyelmes, hogy gyújtás után tartani kell a kulcsot, mintha 2-t indítózna.
Eddig pöcre indult gyújtás után elfordítottam egy kattanás és elindult.Gondolom aksi és gyertyát lessem meg.
Gyertyából bosch ajánlott ? -
negro
őstag
válasz Anubris #32342 üzenetére
A uj 5 mindig az aktualis 7-es vonasait es technikai megoldasait es reszegysegeit kapja mindig. Nagyon szep bar az a disz a kerekjarati iv moge nem kene. Picit olyan hatasa van az autonak mintha FWD lenne
Meg szerintem ez a M csomagos sport verzio. Furcsalnam ha alapon ilyen "M-es" lokos lenne. De majd holnap jonnek a kepek dogivel.(#32344) ADAM1337
NGK szerintem. Ez van benne gyarilag. Tema is volt par napja.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
BeZol
őstag
Hát az F széria eléggé hasonló lett, most a G is ilyen lesz. Az bangle korszakban volt mindennek karaktere, legyen az pozitív vagy negatív
Azért amennyire nehéz volt eleinte megkülönböztetni az F szériás kocsikat, ma már nem is olyan vészes dolog, gondolom most a G szériánál megint el fog telni 1-2 év, mire 4-5 kocsitávolságból már rávágom ez épp 3-4-5-ös széria, viszont az új merciket a mai napig csak közelről tudom beazonosítani, na ezért tuti nem vennék mercit, legalábbis ezért sem! -
Anubris
őstag
Igen ez tuti kívül belül M csomag, csilli villi neon fényekkel.
Amúgy szerintem szép kocsi csak kicsit keveset változott az F10-hez képest, nem olyan látványos a változás, mint mondjuk E60 vs F10-nél. De értem, hogy az akutális hetest másolják.Amúgy a számok azok milyen logika alapján jönnek?
F-nél a hármasok voltak 30, most G-nél az ötös...
-
CharlieDrop
veterán
válasz Anubris #32348 üzenetére
Ahogy megy sorban a fejlesztés.
Régen, míg 3 féle BMW volt (3,5,7), viszonylag lassan ment a lépcső, aztán mikor jött a többi, plusz minden variáns külön számot kapott, akkor azért felgyorsult a betűk kopása. Gondolj bele, F30/1/2/3 a mostani hármas, de az M-es verzió már F80!!!!!
Durva, az F-ből olyan 8 év alatt fogytak ki, az E-ből meg 40 év (sacc/kb)
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Felmerült az Intel és az AMD egyesülése
- Bitcoin, Tesla: az egeken a befektetők reményei, Musk a Trump-kormányba kerül
- Apple notebookok
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Futás, futópályák
- Hálózati / IP kamera
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest