Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz lali81 #32698 üzenetére
Megprobalok. Igazabol mindent mutat, navigacio arrow view info is ott jelenik meg a sebessegen+max seb.-en kivul, es a tempomathoz tartozo adatok is oda kerulnek.
Ilyen apolokbol BMW-st hasznalok, foleg a muanyagra, mert az szilikon mentes. Borre meg nagyon jo a Turtle wax leather care, gumira pedig a 3M fele apolot hasznalom, mert az nem fenyesit, hanem szep melyfekete lesz tole.
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz MPowerPH #32697 üzenetére
Még idén szeretnék színt választani a kocsinak ( e39 sedan), de filózom a fehér,antracit metál,meg olyan kékes szürke metálon amit nem találok képen,(hasonló) ,de ez is érdekel
Csak a színt kell megmondanom a szakinak,és indulhat is manőver. Talán karira meglesz, újévben pedig a hifi lesz betéve, dekurváravárommár...... -
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #32704 üzenetére
En 2 napja mostam le, szaradas utan foltos is lett, a reggeli para is megkapta ketszer, de meg tiszta. Vagyis tuti koszos, csak nem latszik.
Möhe: Telibe lesz fenyezve az egesz auto? Az nem kis munka lesz, bar az eredmeny majd magaert beszel. Most milyen szinu?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Szada85
aktív tag
válasz szőröscica #32677 üzenetére
Ilyenen ne lepödj meg, sajnos sokat változott a világ ( meg vele együtt az autópiac is ), és nem a jó irányba ahogy írták is, biztosan van köze ehhez a neppervonalnak is..
Hogy egy személyes példát írjak hasonló ügyben nemrég vettünk barátnömnek egy OFF autót, ott is Volt móka...
Az autó Hannover mellett Volt, mi pedig Frankfurt mellett élünk... Ennek ellenére nem akart belemenni, hogy elhozzuk az autót a rajta levö rendszámmal ( ami neki nem kellett egyébként Sem ), mivel Öt már egyszer átverték, és egy korábban eladott autója rendszámát két nappal késöbb egy benzinkutas elhajtáshoz használták Lettországban...
Én Sem értettem a paráját, mert neki ott a szerzödés, dátummal, órával, hogy mikortól nincs köze az autóhoz, de hajthatatlan Volt.
Jöttek az ötletek, hogy jöjjünk vissza két nap múlva ideiglenes rendszámmal, vagy eljön Ö velünk, csak vigyük haza utána ( 400km/út ), és egy jó félórányi gyözködéssel ( meg a szimpatikus fejünkkel ) sikerült megértetni vele, hogy a garázsig visszük az autót, és elsö munkanap át lesz íratva az autó/le lesz adva a rendszám.. Sms-t, képet kért, mikor az okmányirodában voltunk, hogy minden oké, akkor nyugodott meg... Ezek után nem lep meg az ilyen elborult viselkedés egyáltalán. -
Möhe
addikt
válasz ADAM1337 #32708 üzenetére
Nagyon tetszik a terepmintás szürke/fekete/fehér kombó,de nem fóliázás hanem dip lesz. Amúgy ez kicsit kivágná a családban a biztit,de szabad kezet kaptam a színre nézve.
Lesz jégkáros csávó a képben(kihuzza a rányitásokat,horpadásokat) lesz karosszériás mert elemcsere is lesz (motorház/csomagtér ajtó,lökhárító,tükör) és az esetleges rozsda és egyéb régebbi sérüléseket lekezeli, és a végén a piktor,aki szépre mázol mindent.
A végére lesz majd kárpitos (akit nem találtam eddig sajnos) mert a meglévő ülésből át kéne tenni az ülésfűtést az újba (fekete lesz belűl),majd kormánybőrözés, és díszlécfóliázás. Aztán rakok ide fel képet is -
zsoleszkai
tag
Sziasztok!
Kinéztem egy 2000/4 gyártású e46 323ci-t(~300e km) és olyan kérdésem volna, hogy ez is még a folytott 25i motorral rendelkezik? Tehát rá lehet faragni az M50 szívósorát vagy a 25i szívósorát?
Illetve erre a tipusra bármilyen egyébb információt elfogadok. Tudom, hogy láncos a vezérlése, de ezt mennyi km után érdemes cserélni?
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
ADAM1337
nagyúr
válasz zsoleszkai #32712 üzenetére
Vedd a nagyobbat inkább. (523i tulajként mondom)
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #32714 üzenetére
Utolsó információm alapján ami tartósabb fajta ~8 év az 200e körül mozog.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
cső,
nemsoká autót szeretnék venni, lehet bmw lenne.. havernak 318i-je van, aztmondja 316i-t nem érdemes venni, mennyivel rosszabb a 316i?
köszi. -
negro
őstag
A kekes szurke az a Blue Water lesz szerintem. E39 gyari szineket itt meg tudod nezni pl. nevvel, keppel. Van egy par. En nem tudom letezett e azota olyan tipus amit ennyi fele variacioval lehetett kapni es ez a lista se teljes
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #32714 üzenetére
Ennek már 1 éve utána jártam, fólia 350,telifestés 500k (fél év garanciával) ,dip 300k (metál színnel). Mindenhol rendes referenciákkal. Pesten a Soós Petinél voltam 1 éve árajánlat miatt, 50-el olcsóbbra mondta a fóliázást mint itthon. De a f@szom megyek fel ezért ha javítás vagy egyéb dolog miatt kell elmenni hozzá,inkább helyben megoldom. Ráadásul nem kell dupla fuvar sem ez miatt.
szerk: a dip-es srác ráadásul azt mondta: ha már szín akkor ne átlagos legyen, tűnjön ki a szürke hétköznapokból, és pont ez miatt kicsit én is félek kimozdulni a komfortzónámból
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz hoodoo86 #32711 üzenetére
Sajnos töviröl hegyire nem ismerem még a német jogszabályokat, egyelöre csak vásároltam autót idekint, bár tehát nem tudom, hogy az otthonihoz hasonlóan ha Ö besétál az adásvételi példányával a helyi okmányirodába, hogy " Üdv, eladtam az autót ", akkor azonnal intézkednek-e, vagy csak akkor, mikor én leadom a rendszámot...
Amikor magamnak vettem, akkor a srác szó nélkül odaadta a régijét úgy, hogy neki kellett a rendszám, aznap mikor átírattam szintén jeleztem neki üzenetben, hogy megvan, és 1 óra múlva nyomtattatta újra ugyanazt a rendszám-kombót az irodában magának. No, de elég az off témából, elnézést.Továbbra is lelkesen kutakodok leendö autó témában, még mindig a n52b25 / b30 vonalon maradva e90/91 kasztniban, viszont több helyen is olvastam arról, föleg a 25i variánsnál, hogy szeretik használni a " masszív olajfogyasztás " szóösszetételt. A 30i-knél állítólag ez a probléma kevésbé ismert.
Tényleg gyakori gond az olajfogyasztás ezeknél a kisebb mociknál? ( némely oldal " akár 1L / 1000km-t "-t is ír. ) -
szőröscica
addikt
Most már tényleg venni kéne valamit. Ennek a belsejétől elsírom magam, olyan szép.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #32722 üzenetére
ja, a nagyobbik gyerek közölte hogy legközelebb leszek szíves dupla napfénytetős autót venni, mert ami most van kicsi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
válasz szőröscica #32722 üzenetére
nem tetszik a színe miatt,de feketében/barnában elcsodálkoznék rajta
-
yanna
addikt
válasz szőröscica #32722 üzenetére
Ebben legalább jó helyen van a kormánykerék... Nem is értem, miért teszik a "drága mama" elé sok helyen...
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #32722 üzenetére
Szep a belseje, jol fel is van szerelve. De miert nem faceliftest nezel?
Nekem meg szegyen szemre nem eredeti padloszonyegek voltak az autoban. Vagyis a vezeto oldali az volt, de csak mert a vetel napjan eszrevettem, hogy nincs a vezeto oldalon benne, igy kiszedtek a masik feketebelsos BMW-bol. Ha ezt elobb eszreveszem, akkor megemlitem, es elkerem az arat, vagy kerem bele az originalt. BMW-tol az eredeti szett valami £130. Mazlim volt, ebayen talaltam egy majdnem uj szettet £55 -ert, meg is vettem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #32727 üzenetére
Jol gondolkozol, hogy hagysz egy nagyobb keretet az utolagos kiadasokra. Es megint elfelejtettem, hogy benzinest nezel, nem a dieselt. Akkor tenyleg jobb a facelift elotti.
Don't Tread On Me
-
BUZZLGHTYR
senior tag
316i 1.9-es benzinest érdemes még venni?
-
MPowerPH
félisten
válasz BUZZLGHTYR #32729 üzenetére
Ha mar 4 hengeres, akkor 318i-t (2L-es 143 lovas modell) neznek mindenkeppen.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz BUZZLGHTYR #32729 üzenetére
érdemes, szerintem jobb, mint a 2 liter 143 lovas akármi...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz BUZZLGHTYR #32729 üzenetére
Hat gyak ez a leggyengebb ami letezik. 105 lo. A 18i amiben ugyan ez a motor van 118lo, azt mar erdemesebb vagy ahogy irtak a 2001 utani 18i ami 2 literes es 143lo. (Bar akkor mar inkabb a 2001 elotti 20i ha mar 2Liter. Az meg sor6 legalabb.)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #32649 üzenetére
Declare kolléga volt olyan kedves, hogy megnézte ezt az autót nekem, és csinált még pár képet:
[link]Nekem két dolog furcsa: a kikopott start gomb, illetve a törött díszléc a vezetőoldali ajtón. Nagyon gáz ez szerintetek? Amúgy az ülés, váltó, kormány elég korrektnek tűnik.
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #32733 üzenetére
Lehet Pizzafutár volt 210.000.-nél ilyen volt a start gombom (és nem csak pályázásra volt használva):
20 éve a PH-n.
-
brickm
őstag
válasz BUZZLGHTYR #32729 üzenetére
4 hengeres benyás bmw-t sose volt érdemes venni.,
-
negro
őstag
válasz chess001 #32737 üzenetére
Az ujak csak azert "jok" mert mennek a turbo miatt. De jo 20 ev van a ket auto kozt es megis a testelo a regi sor6ot valasztana es isteniti. Meg a manualis valtot a 8-as automata helyett, pedig az a valto tenyleg kurva jo.
Bar a szamozas ugyan az, 28i de a fer az lett volna ha a hasonlo teljesitmenyu dupla vanos 30i -vel hasonlitottak volna E46-bol. Ott aztan szerintem nem lett volna semmi kerdojel.A vezetes elemnye utan kettospont, sose lesz egy 4 hengeres meg ha manual is egy sor6 folott ahogy egy diesel se meg ha 6os is. Persze akiknek a vezetes elmenye kimerul a 0-200-ban annak magyarazhat az ember...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
JanR
addikt
Es Nemetorszagon kivul hova szukseges a 200 feletti tempo? Meg egy 1.8 motor eseteben teljesen felesleges a 200-t megemliteni. A vezetesi elmeny meg szerintem nem sebesseg fuggo, egy szerpentinen felfele/lefele, vagy egy dimbes-dombos uton kozlekedni, inkabb. De ez neg ugye relativ, valakinek eleg az 1.8, valaki meg 5.0 felett erzi magat jol.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
chess001
aktív tag
-
negro
őstag
válasz szőröscica #32740 üzenetére
Igy van!
(#32741) chess001
Az E30 M3 total mas tema. Az egy motorsport motor ami forog 8ezret a DTM-ben meg 10-et. Nem a 4 henger miatt lett legenda hanem mert a versenyvaltozata 1 tonna volt tankolva es 300+ lovas volt a szivo motor.
Na meg eleve szeria valtozatokrol beszelyunk.
A 02-es korszakban meg az az M10 volt es kesz. Nem volt valasztasi lehetoseg.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Möhe
addikt
Gyors help kéne:
Tetőablak bal hátsó sarka így zörög: [link]
Nem ázik be, működik rendesen, csak zörög! Megoldás van rá? -
nolika
senior tag
Hey yo, polgárok.
318i-m van N42B20-as motorral.
Lenne valaki olyan kedves, és elvinne egy körre egy 320-325i-vel? Budapesten bárhol jó nekem. Lehetőleg M54 motorral.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Megjottek az eredeti gyari szonyegek, nagy vetel volt, mert tenyleg nem voltak hasznalva. Kovetkezo heten pedig elviszem foliaztatni. A gumik megis maradnak, butasag lenne ledogni az uj abroncsokat. A felniket viszont lehet lefestetem shadow crhrome -ra, talan a feher autohoz az megy a legjobban.
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
Az M3 elégé széria, volt neki pár változata. A versenyváltozat több, mint 300le is volt, volt teszt az m4-nél gyorsabb volt pályán...
A 2002ti turbos volt, de volt turbo nélkül is.
Az egyik kedvenc m44-as 1.9-es is motor is elég jó, a poweren most építenek belőle utcára 200le+, de sportváltozat tud 270 le-t is.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ADAM1337
nagyúr
Aki cserélt saját maga e39-en első szélvédő gumi kédert tippek esetleg.(kiszedni nem nehéz beleszáradt annyira szétment már sajnos, kompresszorom van helyem is, benzinnel fertőtlenítem az egészet körbe alá tolom az fbs-t és finoman körbe ráillesztem a kédert, alján meg az elfolyóra kell figyelni)
YT-n rengeteg videó van, vettem külön fbs ragasztót is de azt ahogy látom csak plusz de lehet körbe tolom vele.
Illetve milyen gumi ápolót ajánlanátok ami kis spray-es nem ilyen ablakmosó kiszerelésbe van.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest