Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
JanR
addikt
válasz Ganz-[HUN] #32502 üzenetére
Nekem 528i-ben van automata (elso A autom), imadom!!
-
Ganz-[HUN]
addikt
E34? Én is olyat tervezek venni, vagy 520i-t ha meglesz a jogsim, csak nem tudom lehet e LSD-t venni bele (ha jól tudom, biztonságosabb, de javítsatok ki ha nem). A váltások milyenek benne? Ha jól informált vagyok azok a régi váltók elég durván váltottak, igaz ez? Elektronikus a vezérlése?
Szerk: Méghozzá fehérben
[ Szerkesztve ]
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon
-
-
Tálydi
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #32504 üzenetére
E34-ből nincs gyárilag 28i, tehát több mint valószínű, hogy e39, az a legelterjedtebb.
Lehet kapni e34-hez sperrt, 80-150 között, aktuál piaci ár és áttétel függvényében. E39-hez csak az m5-höz kínáltak sperrt, de van szaki akivel lehet építtetni csak elég borsos áron ~200+
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
35D motorral kell nezni sajnos, 30D nem johet szoba.... Hetvegen voltam probakoron azzal a 30D-vel, amit anno belinkeltem, felesegem is vezette. Nekem elegnek tunt(bar messze van a sajattol), de asszony azt mondta, hogy NEM, mert gyenge. Es meg hozzatette, hogy miert akarom a kisebbet, ha kozben ugyan annyit fogyaszt a nagyobb is. Ki van okositva... Igy is kuzdelem, mert az F10 nem igen tetszik neki. A6-os Audi a maniaja, de abbol meg olyan ritka a 3.0 BiTurbo TDi, mint a feher hollo. Grancoupe meg neki bejon, en meg nem akarom az ablakai miatt.
Egyebkent kaptam egy tippet, hogy erdemes lenne varni jovo ev tavaszig. Addigra mar mindenki megkapja az uj 5er-t, es sokan eladasra bocsajtjak az F10-est. Az arak is lejjebb mennek, na meg nagyobb lesz a valasztek. Mert jelenleg 30-bol 1db van komfortulessel szerelve, ami eleg gyik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
#81556480
törölt tag
válasz Skimaster #32501 üzenetére
Te, én nem vagyok gyerek. ( vagy nemtudom mire ertetted az elet szon szakaszat. mondjuk gyerek meg csalad nincs )Céges autó C220 merci automata volt, München - Mezőkövesd utvonalat jártam vele, ismerem az automata kényelmét. Ne közöld tényként a velmenyed, nem egyenlo a BMW az automata váltóval, nem usa-ba vagyunk. Mondjuk ott minden automata szinte. Elozo kocsim is sedan volt. Es dobos is vagyok zenekarban, szóval évek ota hallgatom a kombi szöveget.De én nalam csak a sedan dizájn johet szóba. Nem veszek a funkcionalitása miatt kocsit. 90%ban egyedul hasznalom és Mindenre elég volt eddig.
Szerk: Ettol fuggeltenul koszi a tanácsokat, csak ezeken a kérdéseken regen tul vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #32507 üzenetére
Jó a kiállása !!! Egy alvázszámmal jobb lenne Meg normális képekkel.... Így elsőre egyébként nem tűnik rosszul felszerelve de persze ez csak viszonyítás kérdése Megnézném élőben is. Biztos,hogy ahogy öregednek úgy adnak el egyre többet is és megy le az áruk. Ez kevés Km-es jól felszerelt így amit elsőre látok. Érdemes lehet megnézni abszolút
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ganz-[HUN]
addikt
-
szőröscica
addikt
E60/E61 benzinest keresek, fűthető komfort vagy sport üléssel, automata váltóval, nagy navival, tempomattal. Egyéb felszereltségi elvárás nincs. Ne legyen lelakva a belseje, 3 millióig mennék el. Ha tudtok ilyesmit, ne habozzatok szólni.
-
JanR
addikt
válasz Ganz-[HUN] #32511 üzenetére
E39 2000-s évjárat. Nagyon szeretjük a kis feleségemmel. Nem új autó és vannak hibái, de ha pályán ráállok a 140-150-s tempóra nagyon halk és stabil. Én sem a drift miatt vettem, hanem A-ból B-be eljutni, de ha kell legyen benne erő. Ki lehet fogni automatából is a rosszat sajnos, nekem eddig úgy tűnik azzal szerencsém van, nem habozik, nem vált össze vissza, szépen teszi a dolgát. Nem egy új 6000 sebességes automata, amit már nem is érzel, azért visszaváltásoknál, főleg intenzív lassulásnál érződik a váltás, de akkor is szeretem!
Amúgy ha 5-ös nézel, akkor ne a 20i motorral, szerintem az kevés hozzá.
-
Tálydi
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #32511 üzenetére
Igen.
Saját megítélésem szerint szerint igen, valóban biztonságban is ad a dologhoz a sperr, persze inkább csak télen, hogy nem "féllábazva" akar elindulni a hóban hanem mindkét kerékre nyomja a kraftot. A mostani állításodtól függetlenül, pedig bizton állíthatom, hogy de, a csapatásban fogod a leginkább kedvelni, arra van végülis! Ha komolyabban érdekel az e34 akkor pedig várunk fb-on az e34 hungária csoportban, segítőkész típushű tagok mind.Eeeeh, what’s up, doc?
-
Ganz-[HUN]
addikt
Édesanyámnak egy 2002-es E39 520i-je van, nem kell bemutatni. Mostohafaternak pedig egy E46 316-ja van. Mind a kettő manuál, de az E39-est egy kicsit fel lehetne újítani, folyadékügyileg (coolant, PS fluid cserét sose látott...) Szervízkönyve vezetett, bár az olajcserél 30k-n ként voltak...
(#32514) Tálydi: Kezdő autónak a hátsó kerék miatt félek tőle, meghát b*szott nagy . Azért gondolkdom rajta, mert szép, jó projektautónak, megbízható, és BMW. Traumwagen Jelentkeztem a csoportba! Köszönöm az invitálást! Talán egy E30/36 316i-vel kezdek ha Bömös, de amúgy egy Hyundai Accentet vagy Lupo-t néztem ki elsőnek, amit nyugodtan törhetek (bár annyira nem vezetek rosszul jogsi nélkül sem)
[ Szerkesztve ]
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Ganz-[HUN] #32515 üzenetére
Ja és kimaradt hogy olcsó is.
...
relatíve
[ Szerkesztve ]
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon
-
Tálydi
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #32515 üzenetére
Kezdő autónak még egy szerényebb 20i-vel is észnél kell lenni, viszont ha projekt autónak szánod de nincsen hozza garázsod aknád es megbizható e34-es csapatod akkor felejtsd el, nagyon korosak mar ezek az autók, 3-5ev es rettenetes mértékben drágulni fog a fenntartása. Szóval ha másfele is kacsintgatsz inkább egy fiatalabb populárisabb autót válassz szerintem. A mérete pedig nem gaz hamar megszokod\megkedveled, csak aztán ha jatszadozol vele akkor terhelesvaltasnal igencsak meglep a nagy súly.
E30-at az előbb említett okok miatt sulyozottan felejtsd el lassan hobbi autónak is drága, e36 viszont tökéletes, abból pedig a 18i ha nem akarsz egyből 6hengert.Alkatraz: Akár az is megeshet, persze szandekossagot nem feltetelezek a dolog mögé.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Tálydi #32518 üzenetére
Garázs és akna van (Faterom legnagyobb ötlete volt építkezéskor ) , én pedig autószerelőnek készülök, fater ért az autószereléshez. Nagy baj nem lehet.
És igen, akkor 316i e36 lesz az első. 18-at még egy kicsit túúúlzásnak tartom 3-masból..
A driftelés és a "játszadozás" nem az én stílusom. A-B a cél, és egy szemet gyönyörködtető szép E34.[ Szerkesztve ]
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon
-
alkatraz3000
senior tag
válasz Tálydi #32518 üzenetére
Én itt a fórumra értettem nem terveztem semmi különlegeset. Btw: segithetnel műszaki dolgok terén esetleg, csak tobb évvel ezelőtt letiltottal Facebookon (meg ballagás elott) így nem tudtam kommunikálni veled. (Gondolom ezzel neked semmi bajod )
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Ganz-[HUN] #32519 üzenetére
btw és a amit bele akarok rakni a fékrásegítő (ha nincs, LSD később, de először a gumi fékcsöveket akarom kicserélni steel braided fékcsőre, és a lengéscsillapítókat félsportosra kicserélni, hogy minél biztonságosabb legyen)
és ennyi a hobbiautó, és mehet day-to-daybe. Egy hófehér fényesre polírozott új kárpitos E34-es.
[ Szerkesztve ]
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon
-
Tálydi
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #32519 üzenetére
Na így mar egészen más a dolog! E34 hungariaban a háttér ismeretet magadra szedheted es a segítség is mindig ott lesz így minden adott lehet egy szép e34 életben tartásához.
Viszont ha e36, isten ments, hogy degradaljam a 16-os motort de könyörgöm annak az autónak nincs dinamikája semmilyen szinten egy 18as sokkal de élhetőbb nem a tizenpár ló okán, hanem az mar egy auto, az sem fogja eltekerni alattad a bolygót de nem leszel dühös ra valamint a klasszikus megpakolva 4szemellyel szituációban is tobbet nyom.
Nem tudom, mennyire szíved csücske a márka mióta vezetsz stb, de en is hasonlóképp voltam ezzel, hogyha egyszer akkor szép e34 csak a gurulgatas elég a kis motor, muzsam volt a típus szentként tekintettem ra stb... Sőt mi több meg mindig így vélekedem a dologról, aztán januárban beultem a saját 525-osombe, kulturáltan hazagurultam, alltaban néha gazfroccsokkel mert jo a hangja. Másnap csak ra akartam mutatni hogy ott az auto erre beültunk es bemelegedes után mar csak azt néztem hol van elég hely, aztán mar az se volt baj ha csak szűken fért el akkor is el lett lőve neki, ez ilyen nem elég az ész onuralom is kell, olyankor pedig azonnal a nagyobb motor, az ember ilyen gyarló.Alkatraz: ne offoljunk ha nagy a gáz privizz.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Tálydi #32522 üzenetére
Nagyon szeretem a BMW-t mióta 2014 nyarán anyu begurult vele az udvarba németből kinézek, mindom ki ez a BMW-vel. Hát azóta imádom az 5-öst. de a 3-mas viszont kényelmetlen. Ami másik álomautó az a Passat 1.9PD-TDI.
[ Szerkesztve ]
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon
-
MPowerPH
félisten
válasz Ganz-[HUN] #32523 üzenetére
3-as kenyelmetlen? A sportulesekkel ugyan olyan kenyelmes, mint az 5er. A sima ules meg egyikben sem jo...
Don't Tread On Me
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz MPowerPH #32524 üzenetére
hát... anyu E39-esében gyárik vannak, nevfaterében szintén. De a 3-massal mire kiértem a hollnand határig (100km onnan) leszakadt a hátam, de E39-ben meg sem éreztem azt a 1250km-t Westfalenig.
[ Szerkesztve ]
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon
-
haddent
addikt
válasz Ganz-[HUN] #32525 üzenetére
Hát nem tudom, a 3 -as M pakkos üléstől jobban tartót és kényelmesebbet nehéz elképzelni számomra
Más: na nem ment el fél lityó olaj.. Olyan "1-2mm" ment le, úgy mondanám kb. "negyed liter", nyilván ez meg az egész nívópálcázás baromira nem egzakt tudomány, szóval ez van.. Mindez olyan 2.5 ezer feszített iramtól, bizony nem kevésszer volt tiltás közelében vagy ott, sok pálya, 5000 fordlat alap Gumiégetés, csapatás, kilinccsel előre minden. Na szóval nem nagypapper kocsikázás. Hangja gyönyörű és finoman jár, ereje van. Nem tudom hogy vagytok vele, de én ehhez lehet, hogy nem nyúlnék még hozzá.. Előbb kilakatoltatom 100% -ra, teljes alváz és üregvédelem, telifény, újrabőrözés és majd ha esetleg addigra romlik (ez min. 1 év projekt), akkor szétkapatom, vagy új moci
-
stickermajom
addikt
Helló,
150 lovas 20d-re milyen márkájú vízpumpát érdemes venni a gyárin kívül?
-
banana_joe
tag
még mindig keresek autóvillamossági szakit aki utólag megcsinálja az ülésfűtés vezetékelést + programozást.
ha tudtok vkit ajánlani na tartsátok magatokbanPSN: bananosjoe84
-
negro
őstag
(#32490) alkatraz3000
(#32491) JanR
(#32495) H.EzredesKoszonom szepen!
(#32492) brickm
Ahh, csak az a karika nem kellene bele amugy egyben van
17-es gondolom. De eredeti BBS RX? Replika lesz az inkabb nem ha Ilyet hasznalsz telire.Az enyem amugy baromi ritka. 18x8,5J
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz Ganz-[HUN] #32525 üzenetére
Pedig ha alap, ha sportules, ugyan az van a 3er-ben, mint az 5er -ben. Maga a 3er lehet kicsit pattogosabb futomuvileg, ha veletlen M sport. Az biztos, hogy a mostani E92-mben sokkal kenyelmesebb a sportules, mint a regi E39 -em alap ulese. Maga az auto, mivel kemeny, nem kenyelmesebb, mert szetrazza a seggemet.
Don't Tread On Me
-
Anubris
őstag
válasz MPowerPH #32531 üzenetére
Ezzel sajnos nekem is problémám van. Barátnőm E90-ese sportfutómű és sportüléses. Az ülések tök jók, imádom, de a szar utakon (és mgyo-n azért van bőven ilyen) az autó nagyon ráz. Igaz, az egyik első lengéscsillapító már megérett a cserére, szóval talán kicsit jobb lesz a helyzet, de nem számítok olyan nagy javulásra. Ez főleg azért rossz, mert egyes utakon egyszerűen sajnálunk gyorsan menni a kocsival.
Emiatt vacilálok most egy ideje, hogy biztos F30-at vegyek-e vagy inkább egy F10-et.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Ganz-[HUN] #32534 üzenetére
Pedig merd le, hasonlitsad ossze, ugyan az lesz. Ami biztos, a sportules kenyelmetlen a kover embereknek, vagy a negyajtos szekrenyeknek. Ez fokozottan igaz a 3er -ben a kisebb helykinalat miatt, foleg szelteben. Az igazi kenyelmes ules a komfort. Ott puhabb a tomes is, jobban allithato, es az csak az 5er -hez kaphato. En ha cserelek, csak olyanra, mert az alap BMW ules szerintem magasan a kategoria legrosszabja, beleertve a nem premium kategorias markakat is. Igazi BMW-s marketing. Ha a premium kell, akkor fizess. Ha nem, akkor hasznald a szutykot egy premiumnak kinezo autoban. A BMW extrak nelkul csak egy auto, fenntartasa persze akkor is premium. Csodalom, hogy a 4 elektromos ablak az alap extra, es nem kell erte kulon fizetni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
Ezredes úr!
Az N52B30 tipikus betegségei milyen költségek mellett javíthatók?
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
3-asra való 17-es felniszettje nincs valakinek eladásra?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
BossBoss
őstag
Sziasztok!
Tegnap jobb első ajtóban cseréltem ablakemelő szerkezetet. Sikeres volt, vissza minden. Ajtó zár nyit. Kb 5.-re nem nyílik. LEhet hogy rosszul akasztottam a bovdent vissza a belső kilincshez, vagy csak leugrott.A lényeg az, hogy most központi nyitás után sem belűről sem kívülről nem nyílik. Van valami okosság vagy trükk a nyitásra? Mielőtt szétbarmolnám az egészet...
[ Szerkesztve ]
-
roomi
tag
Sziasztok. Egy gyári cikkszámra lenne szűkségem. Komplett vezérlés 316i e46 , FG29717. Köszi
-
roomi
tag
Sorry. Illetve a fő kérdés lemaradt a hozzáértőktől. Egy ilyen fontos alkatrésznél bevállalható e az utángyártott?. Nehogy pár ezer km után menjen a kukába. Utángyártottban SWAG, vagy?? Vagy csak gyári
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
E90-re 16-os felninek mi a gyári paramétere? Alu /lemez az ugyanaz?
[ Szerkesztve ]
-
Eyesis
őstag
Sziasztok,
Tényleg szeretnék kérni konkrét segítséget ebben a futóműves dologban.
Ilyet találtam, hogy lengokarokat lehet venni, ahogy látom nem mind van egy árban.
Tudok nekem valaki szakit mondani, aki Budapest - Tatabánya környékén meg tudná nekem nézni, hogy mégis melyikeket kéne cserélni, és ki is cserélné?
Nekem kéne megvenni az alkatrészeket külön?Kicsit balra húz a kocsi, és a futómű beállításnál azt mondták, hogy nem lehet, mert első hátsó lengőkarokkal van baj. De ennél többet nem mondtak.
Mennyi ideig lehet ezt halogatni, ha nem 120-al akarok kanyarogni.Többnyire családdal megyünk 60-100km-et minden második hétvégén. Ha van alvás akkor 90-100, ha nincs akkor 130-140-es tempóban autópályán.
Van esetleg olyan, ami fekete listás, hogy olyan lengőkart ne vegyek mert fél év múlva tönkremegy? A szerelők meg szokták mondani, milyet tesznek be? Ez kb milyen össze lenne a kocsihoz?
Köszi,
GyulaEyesis
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #32537 üzenetére
Vezérlés cserélni kell rajta mint a 4 hengeres benzineseken. Ugyan úgy szeret szétmenni/szétmállni.... Mint ahogy itt is látszik Elektromos vízpumpája van amit szintén nem érdemes megvárni amíg megáll... 3-as 5-ös ? A kocsi állapota is fontos természetesen.
(#32548) Eyesis
Keress meg privátban
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Elektromos cigaretta 🔞
- Call of Duty: Black Ops 6
- Politika
- Építő/felújító topik
- Objektívek topikja
- Kés topik
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Felmerült az Intel és az AMD egyesülése
- Bitcoin, Tesla: az egeken a befektetők reményei, Musk a Trump-kormányba kerül
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest