-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz lali81 #42066 üzenetére
100k korul felujitjak a turbot, kicserelik a belsejet. Legyen max. 120k a muvelet, nekem annyi volt atszamolva, es a topikbol masnak is ennyire jott ki. Ha nincs lefingva, meg lehet vele kezdeni valamit, vagy teljesitmenynoveles, vagy tartossag erdekeben.
Nemetben nem mesz at a muszakin kidobott DPF -el. Az NKH -t pedig azert irtam, mert olvastam, hogy mostantol a szuroprobaszeru rutinellenorzeseken nezik, hogy fustol e az auto, es azt is megnezik, ott van e a DPF.
Az atlag nemetnek egy uj DPF ara 2 heti fizetes.A kigyulladas a BMW sara, tessek garanciaban megcsinalni az osszes kozveszelyes ocskavasat, amit anno premiumkent eladtak.
Xero: Jo peldat hoztal. Meg annyit hozza tennek, "Addig nyujtozkodj, ameddig a takarod er"
Ezredes: Ha nincs penz gyarira, lehet venni utangyartottat is. Vagy belsot cserelni. Az annyiba van, mint kiszedni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz lali81 #42102 üzenetére
A szett kodja a 304 -es, rajottem. Meg is rendeltem, kopasjelzovel es postaval egyutt atszamolva ~32k. Az ismeros azt irta uzenetben, hogy ne ilyedjek meg, ha Textar vagy Jurid lesz rairva.
Mar megszoktam, hogy otthon minden sokkal dragabb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #42316 üzenetére
"az alja ennek olyan lehet mint a szita, emelőt nem raknék be alá.." Ez így azért nem igaz... Ne mondj ilyet... " ennél különb állapotú autókat bontanak el nap mint nap." Na ez viszont igaz . Rengeteg E46-nak rohad az első sérvédője de ettől még nincs más baja.... De ami a lényeges tényleg meg kell nézni vásárlás előtt mit vesz az ember ritka amikor ezeken beszakad a küszöb az inkább E39 probléma de egy elhanyagolt szakad E46-nál is már lehet problém. E46 nál a híd szeret kiszakadni. hátsó ív szeret rohadni de mondom mind javítható. De olyan autót kell venni amivel megéri foglalkozni ha eleve egy pusztulat sz@r akkor nincs is miről beszélni.... Egy értelmesebb E46 bőven millió felett van ( inkább 1,5M körül vannak normálisabbak ) alatta leginkább rontásokat kapni... A lényeg egy sárvédő miatt nem kell leírni a kocsid de mindenképp fenntartásokkal kell kezelni és rendesen átnézetni.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz lali81 #42344 üzenetére
Az ZF 8-asa gyorsabb, mint kézzel, de addig nem foghatod a kéziváltóra. Meg a hagyományos automatánál azért van egy kis teljesítmény vesztés is-olajszivattyú meghajtása, a kézi javára, ha jól tudom.
Ezredes:
Ha megméreted, akkor pontosan látod, hogy hol-mennyi van a teljesítményből, látod, hogy hova kell az erősítés, meg pontosan tudod, hogy mi mennyit hoz a konyhára. Lehet nem az abszolút pontosat, mert minden pad más, de a kocsid be tudod lőni azért. Szerintem Havassy a legolcsóbb és ért is hozzá.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz lali81 #42860 üzenetére
Az jó, én most jöttem 1100 km-t hasonló átlaggal.
Írtátok a rugalmasságot, hjah ugye az enyém M-es 20d, ráadásul 150 Lovas, 2000 alatt halott, de pályatempónál a 130-160 viszonylag kellemesen megvan. De én nem nyomom, mert jobb a békesség
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
majnkopf
tag
válasz lali81 #43057 üzenetére
Jaj dehogyis nehogy félreértsetek nem a világ vége ez. ennyi volt a 2 év alatt is kb. csak azért kérdeztem, hogy vajon ez sok-e hiszen vannak itt tapasztaltabbak aztán hátha valami leszűrhető. Leginkább azért volt ez a kérdés, mert néha olyan adatokat olvasok 1-2 üzemanyag mágustól, hogy csoda, hogy nem veszi fel valamelyik nagy társaság munkaerőnek, mert szinte már termelik a naftát
-
CharlieDrop
veterán
válasz lali81 #43211 üzenetére
Nem véletlenül nem adtam el.
Amik szóba jöhetnének, azok is rejtett szopórollerek. Imádom ezt a dögöt, bár tegnap leállt alattam, nem értettem mi volt. Állok a dugóba, egyszer csak leállt, visszatettem P-be é beindítottam és azóta megy.Ehhhhe...
Ribanc
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz lali81 #43216 üzenetére
Ez nagyon szep.... Vagy lehet ezt is behozni lenne erdemes, Ezredes kozremukodesevel.
De tudnam minek, mikor ennyiert van jo Ampera, amivel majd ingyen jarkalok. A verem nem hagy nyugodni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz lali81 #43235 üzenetére
Innen latszik, milyen konnyu lukra futni egy ilyennel. Sok az ilyen elado egy"vodor csavar" tipusu hirdetes.
H.Ezredes: Ugye az ember azert vesz M3 -at, hogy forgassa, elvezze a hangjat stb... Szvsz eletemben eszembe nem jutna ilyen autot csinalni, megvenni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #43472 üzenetére
Azért ez így erős Elve nem tudta,hogy pontosan mit is mondtak... 1 napos melót mondtak meg kell emelni a motort bölcsőt levenni futóművet lelazítani stb. Ezzel semmilyen átbaszás nem volt. a 800 csavar azért sok annyi nincsen Illetve benzinesen a kipuff csavarok szeretnek úgy összerohadni,hogy szerszámot se tudsz rátenni / eltörnek ezzel sem hazudtak... És nyilván ha leveszik a kartert csöpögni fog kifelé az olaj rájuk ez is így van az lehet,hogy nagy kedvük nincs hozzá.
(#43481) Anubris
F30
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz lali81 #43710 üzenetére
Pedig az S2000 az az auto, amire a BMW soha nem lesz kepes.... Marmint megepiteni. 2L, 240 lo 8300 -as fordulaton, 1.2t. A mai napig a favorit, ha tenyleg jot akarsz autozni. Nem veletlen gyalazza befele a tobb mint 2x erosebb sportautokat is, ha palyara viszik.
Es nehogy azt mond, hogy az uj BMW -k azokkal a hulye nagy vesekkel olyan szepek. Mellejuk allitasz egy Audit vagy E Klasse -t, es fasorban sincsenek veluk.(ebben sem....) Egy uj Audi vagy Merci high tech cumo a most megjelent G30 -hoz kepest. Lesz is dolguk a bajoroknak, amikor facelift -elik a modellt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Maxell014
senior tag
válasz lali81 #43800 üzenetére
Itt most nem a vezetési stílus az első szempont. 2éve van neki diesel előtte is benzin volt. A 20D-be már 214ezer van és ezért akar keveset futott újabbat. Ez tetszik neki és nem is indokolt a diesel, napi munkába járásra használja legfőbb és egy Szőreg-Szeged táv az nem sok és egész végig városba kell mennie, meg hát most ezt szeretne ez tetszik neki.
[ Szerkesztve ]
-
Ummon
csendes tag
válasz lali81 #43868 üzenetére
Gáznak éppen nagyon gáz. Színe alapján valami rézötvözet lehet.
Ezeknek a bevonatoknak puhábbnak kell lenniük, hogy az esetleges apróbb szilárd szennyezők (pl ami túl kicsi lenne az olajszűrőnek) bele tudjanak ágyazódni és ne a főtengelyt karcolják. Plusz elég rugalmasnak is kell lenniük, hogy a kenési határhelyzetben (amikor még nem alakult ki a rendes olajfilm) rugalmasan, maradandó alakváltozás nélkül elnyeljék az "ütést".
Itt kissé sokat futhatott ebben a határhelyzetben. Ilyenkor az a kérdés mi van még, ami tönkrement.
-
Anubris
őstag
válasz lali81 #43992 üzenetére
Ilyet hol lehet megnézetni? Mi ennek a vizsgálatnak a szakszerű neve?
Engem is érdekelne, mert gőzöm nincs, hogy jó-e.
Amíg a nyári defektűrők voltak fenn váltig állítottam, hogy az összes lengéscsillapító kuka, de mióta hagyományos téli van rajt azóta meg nem annyira panaszkodom. -
Skizz
addikt
válasz lali81 #43992 üzenetére
Hát, idén tavasszal csont nélkül ment át a műszakin - ha annyira tré állapotban lettek volna, nem hiszem, hogy átengedik..
Na ez viszont jó téma: milyen márka ajánlott cserére? Csak mert ugye a gyári 80e/db (miközben f10-hez talán feleannyi, mindegy), utángyártottat illetően viszont kétségeim vannak. -
Ummon
csendes tag
válasz lali81 #43996 üzenetére
Szeretem ezeket a "bölcs" megállapításokat. Végül is el lehet krúzolgatni fáradt lengéscsillapítókkal is. Még az se biztos, hogy felrobban tőle az autó és még be is kanyarodik.
De azért érezni, hogy pl. nem nyeli úgy az úthibát, bizonytalanabb irányváltásokkor, tempós kanyarnál "ráesik" a terhelt kerékre. Ez lehet az átlagos sofőrnek nem tűnik fel, mert nem hirtelen a romlás, hanem fokozatos és hozzászokik. De kicserélve elég kontrasztos tud lenni a különbség.
-
chess001
aktív tag
válasz lali81 #44106 üzenetére
Nekem az egész kocsi nagyon tetszik, de én nem mertem bevállalni, már 10 évvel ezelőtt sem. Mondjuk a hangja az pont fasorban sincs egy hemi-hez képest...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz lali81 #44351 üzenetére
Nekem a legújabb széria Volvo nagyon tetszik, de ott is olyastam valamelyik tesztben (S v. V60 ), hogy 2000 km és ki van ülve a sofőrülés a sajtós példánynál. Szövet üléssel, meg ZF váltóval kéne csinálni és akkor már jó ajánlat lenne...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz lali81 #44419 üzenetére
Altalanos... Hajtokarcsapagyat elsporoltak benne. E46 M3, E39 M5 az mas ido volt, azok meg birtak a kikepzest. Pedig az M3 -ak kapjak az ivet a mai napig.
Az EGR -en pedig ne rugozzatok mar. Nem szerelohoz kell vinni, es vagyonert kicsereltetni, hanem menjetek be a markaszervizbe, es INGYEN kicserelik a hutot. A gyari EGR szelep pedig 45k, ami nem penz erte. DPF mas teszta, de azt le kell nyerni. A sok paraszt persze kiszedi, mert a hitelre vett autot takolasok nelkul nem tudna fenntartani.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #44694 üzenetére
Az új X3-at is nagyon dícsérték és tényleg jó is lett.... Lehetett azért tudni ha az X3 ennyire jó lett akkor az új X5-nek még feljebb kell raknia a mércét. Majd az LCI G11-re leszek kíváncsi talán jövőre meg is jöhet
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #44694 üzenetére
Na most hívott apám,hogy eljönne felém egy rettentően öreg autóval mondom na.. Mondja már 2000Km van benne. Mondja szerény 400Le mondom akkor egy X5 M50D mondja igen Még jó,hogy most beszéltünk róla.... Kíváncsi leszek a paripára
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #44720 üzenetére
Nagyon vártam az autót magas elvárásokkal szóval úgy néztem. Először a negatív nekem nem tetsző dolgok: A tekerő "gombok" alumínium behatását keltik én azt is vártam cserébe műanyagok voltak...( Engem ez rohadtul zavart de nagyon jól néztek ki egyébként ) Kifejezetten irritáló az irányjelző... Nehezen mozgatható nagyot mozdul nem olyan finom mint a régebbi szériákban. Szakadó esőben a jó hazai útburkolatok mellett nem igazán találta a sávokat. Ha épp megtalálta akkor véleményem szerint bizonytalanul tartotta a sávban. De egyébként elengedett kormány mellett is tartotta az ívet. Az új menürendszer sem tetszik az autóban bár ez megszokás kérdése igazából. Nagyon egyénre szabható a legapróbb részletekben minden ezért elég bonyolult elsőre persze ha megszokod akkor már kezelhető de az első fél óra órában elég nehézkes volt utána már mindent szépen megtaláltam. A régebbi szériákban sokkal jobb a váltó melletti billenőkapcsoló mindig tudom hova állítom ( Sport / Normal / Comfort ) itt külön nyomógombok vannak és le kell néznem állandóan mit nyomok be engem zavart de lehet ez is megszokás kérdése viszont az idrive gombok sem minőségi érzetet kelt ahogy lenyomom. Nekem a régebbi kivitel jobban bejött. Launch control 1x lehet használni utána kb 5 percig nem.... Én elvárnám,hogy azért legalább 2-3-at tudjon egymás után. Harman /Kardon teljes hangerőn nagyon szépen tisztán jól szól de ahogy visszaveszem a hangerőt szerintem dobozos szar lesz a hang. Ezek voltak számomra a negatív dolgok bár ezek lehet másoknak fel se tűnik és apróság. Ami pozitív amit az összes tesztben leírtak. Nem akarom ugyan azt leírni. Nagyon erős nagyon jól vált csendes nagyon-nagyon jól kanyarodik . Az xdrive szakadós esőben is botrányosan jó volt. Olyan menetdinamika / úttartás és kormányzás van,hogy lazán letagadhat 500kg-ot a kocsi...A fékek is brutál jók. Kívül belül hörög sportba az nagyon pozitív ha gurulgatsz tényleg csendes a futómű iszonyat jól elnyeli az úthibákat kényelmes és élvezet vele minden Km. Apróság de nagyon tetszett oldalt az ülés állító fülekhez ha hozzáértem már mutatta a főképernyőn milyen gombon van az ujjam mit lehet állítani merre állítom. Nem kell kínlódni az ülésbeállítással. Az utolsó 50M-t megjegyzi a kocsi magától visszatolat és kormányoz az is jó. kulcsot elő se kell venned magától nyit zár mindent csinál. Tényleg kinyalja a segged. Temérdek masszázs beállítás. A lámpák is brutál jók.És tényleg az egész autót a magas minőség jellemzi Ha azt a pár számomra bosszantó apróságot kijavítják hibátlan autó lenne. Mivel nincs úgy hibája az autónak ezért észreveszed a legapróbb nemtetsző dolgokat is... Ahogy ezt megtervezték az látszik,hogy az abszolút személyre szabhatóság volt a cél mert tényleg mindent a saját kedved szerint beállíthatsz rajta. Jó autó
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
veterán
válasz lali81 #45573 üzenetére
Kösz!
Nem suzuki ez, hanem még vasból van benne az ülés, ami nem hátrány. Kíváncsi lennék, a swiftben hány kiló egy ülés... 2,3?
A bőrt sztem érdemes profikra bízni, nekem tavaly a Lexussal csodát tettek pár ezerért.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- Óvodások homokozója
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Disney+
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- MG5 menetpróba
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen