-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bucihost
senior tag
Üdv Urak!
N-es motorok valóban kerülendőek? (E46 318i N42B20) -
bucihost
senior tag
válasz CharlieDrop #55472 üzenetére
Értem. Kis compactokat / cupékat nézegetem. De úgy látom akkor maradni kell E36 fronton, mert E46 már N.es motor. Hát nem egsezrű normálisat találni... Második autónak lesz, kis szaladgálós. De a hirdetők 90%-a Tesó....
-
bucihost
senior tag
válasz Chris0321 #55486 üzenetére
Ahogy alattam is írták, felesleges a 170 ló. Meg az nem is ugyan az az ársáv.
(#55488) ittakary. Hmmm, furi. Én wiki + autodata alapján néztem. ott ezeket írja:
Amit kinéztem 318ti, 2002-es, rendszám alapján is lekértem. Motorszám/kód: N43B20ASzerk: 200LE minimum? Ha kirándulni megyek akkor viszem a CDI mergát, ha meg játszadozni akarok akkor elkérem havertől a subarut. Igaz az sem 200LE, csak 380
Am nekem simán egy 1.6 102-105 paci is elég lesz szaladgálósnak. Most egy 2.5 szívó D 94 paci tölti be ezt a szerepet..
[ Szerkesztve ]
-
bucihost
senior tag
Sziasztok! 97' E36. Van valami leírás, hogy a kulcsnak / központinak milyen funkció vannak? (vagyis kellene lennie?) Valamint hogy ezek a funkciók hogyan kapcsolhatóak be?
Nekem jelenleg nyit-zár, valamint kulccsal zárásra felhúzza az ablakokat.
Amit szeretnék:
- Nyitás / zárásnál indexek villogjanak,
- Távirányítós nyitás / zárásnál ablakokat le / fel húzza.Lehet ilyet egyáltalán vagy ezek valami extra funkciók?
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
316i-be
Castrol 10W-40 MAGNATEC SL/CF A3/B4
vagy
Castrol 10W-40 GTX ULTRACLEAN
? -
bucihost
senior tag
válasz CharlieDrop #55749 üzenetére
jahh igen. e36, 316i compact.
(#55750) szimi57 Köszi, eddig mindenki akit kérdeztem. 10w40 et mondott. Márkából meg castrolt vagy mobilt.[ Szerkesztve ]
-
bucihost
senior tag
válasz molnarpeter #55776 üzenetére
-
bucihost
senior tag
+1. igaz E36 kabrió, de rokonnak az van. Volt neki hardtop is. Elmondása szerint télire felejtős a vászon, mert nem valami frankón tartja a meleget. Lagyobb zuhénál korából adódóan beázott. Hátsó "szélvédő"-t már 2x kellett neki cserélni, annyira kifakult neki. Hardtop-nál meg a gumikéder öregedett el annyira, hogy jobban ázott vele mint vászonnal. Csere kéder meg nem 5Ft sajnos.
-
bucihost
senior tag
Sziasztok! 3 gombos gyári kulcsom van. Az "autós" gombnak mi lenne a funkciója? Csak mert semmit nem csinál rá.
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Hátha Ti már láttatok karón varjút.E36M43-ban cserélt már valaki Disa szelepet? Le kell hozzá venni a szívósort is? Natúrban az ABS kockától nem jön ki ennél jobban. Vagy van valami egyéb trükkje?
Valamint ezek a hibakódok mondanak valakinek valamit? Főként az utolsóra lennék kíváncsi a többi az meg van, hogy mi.
Köszi előre is
-
bucihost
senior tag
válasz CharlieDrop #56916 üzenetére
Ezt miből látod?
- IMMO hiba nem tudom miért van, mert működik az immo a kulcsban. Annyi hogy 2 kulcsom van csak, ebből 1 a mester kulcs.
- ABS hiba az akkusaru levétel miatt volt elvileg (töröltük a hibakódot és nem jött vissza, abs megfelelően működik)
- Légzsák hiba egyenlőre passz mitől van
- Utolsó hibakódot meg azt sem tudja a szerelő hogy mi lehet, második feléből főtengely jeladóra gyamanszik. -
bucihost
senior tag
válasz CharlieDrop #56918 üzenetére
Kivettem a kulcsból a chipet. Nem indult a kocsi, vissza raktam a chipet és egyből indult. Szóval van immo ezek szerint...
-
bucihost
senior tag
válasz CharlieDrop #56920 üzenetére
Nem tudom.... keresek valakit a környéken akinek van INPA, és ráolvasunk azzal is. Már arra is gondoltam h a kiolvasó ír fals kódokat... De ettől függetlenül az utolsó hibakódot még mindig nem értem mi lehet.
-
bucihost
senior tag
Sziasztok! Az alany egy e36 compact. Az előző gazdája bele térdelt a vezető ülésbe. Azóta nem működik az ülőlap fűtés, csak a hátlap. Valamint halványan világít a légzsák visszajelző (lehet lesatírozták, hogy ne látszódjon, passz). Gépre dugva "áramellátás probléma, valamint nem érzékeli az övfeszítőket.) Egyenlőre konkrét hibát senki nem tudta megállapítani, de azt mondták lehet az ülés foglaltság jelző halt meg mikor bele térdeltek, és azért dob hibát. A kérdésem az lenne, hogy valaki próbálta már az "ülésfoglaltság érzékelő emulátor"-t? 3500 Ft körül van, ha életképes akkor rendelnék egyet teszt céljából hogy azzal eltűnne-e a hiba. Vagy van valakinek egyéb ötlete?
-
bucihost
senior tag
válasz Gézengúz #57375 üzenetére
Őszintén nem tudom.... Most kiszedtem a műszerfalat, és a légzsáknál izzó sem volt. Tettem bele másikat, azzal sem világított (eddig is csak halványan korom sötétben parázslott). Kiderült valami agyoniskolázott papírzsepit dugott bele..... Mostmár van benne izzó, és világít is nonstop a lámpa...
-
bucihost
senior tag
válasz Gézengúz #57381 üzenetére
Már rendeltem körcsatit is, meg k+d can-t is. Meg egy kis eepc-t is kineveztem már diagnak, de ezt az INPA cuccot nem sikerült össze hoznom. Most rendeltem egy "BMW Scanner 1.4.0 Version OBD2" névre hallgató kütyüt, hátha azzal többre megyek. Ezeket a hibakódokat dobta amúgy (nem tudom milyen progit használ a szerelő) , ABS meg EWS hiba törölve lett, azóta azok vissza sem jöttek.
-
bucihost
senior tag
válasz CharlieDrop #57514 üzenetére
Egy rendőr ismerős küldött tegnap képeket és videót (ezt nem publikálom mert hallatszódik rajta a rendőrségi rádió is). Kigyulladt egy BMW tegnap Kecskeméten, menet közben a sofőr (nő) füst szagra lett figyelmes, majd a visszapillantóból látta h füstöl a kocsi hátulja. Félreállt stb. Tűzoltó szerint dpf regenerált, túlhevült és ez lett a vége. Tulaj elmondása szerint 3-4 napja vették a kocsit szalonból.
-
bucihost
senior tag
válasz CharlieDrop #57568 üzenetére
Mind a kettőtöknek igaza van. De azt azért lássuk be némelyik szerelő nagyon el van szállva az árakkal. Mikor még a 190-es Mercim volt, elkezdett búgni a jobb hátsó kerékagy csapágy. Reggel 8 kor oda vittem. 10 után szóltak, hogy mehetek érte. 40 ezret kértek el, amiből kb 8 ezer volt az anyag. Mikor rákérdeztem, hogy 5000 Ft óradíj van kiírva az ajtóra és ez hogy a f-ba jött ki annyi volt a válasz, hogy "szopás volt leszedni". szóval ha nem szopás akkor 5000, ha szopás akkor meg 15000? Na ez is vicc.... De mind1 kifizettem, mert indulnom kellett vidékre. De többet oda sem vittem egyik kocsimat se....
-
bucihost
senior tag
válasz Anaren91 #57647 üzenetére
Ez nem jó a Mi DISA-ánkhoz sajnos. Az ezekhez a fajtákhoz van:
Nekünk meg sajna ilyen van:
Ehhez a fajtához max membránt tudsz venni és annyi.
A lefalazással meg szerintem csak rontasz a motor teljesítményén." Alacsonyabb fordulatszám tartományban egy hosszabb szakaszon szív a motor, amitől nyomatékosabb, magas fordulaton viszont egy rövidebb szakaszon, amitől nagyobb lesz a teljesítmény."
[ Szerkesztve ]
-
bucihost
senior tag
Sziasztok! E46 316i touring. Vízhőfok nem áll be középre, hanem a 2. rublikán megáll. Ennek ellenére fűtés van, és meleget is fúj. Valamint ezzel egyidejűleg a fogyasztás is el van szállva. Ilyen 13+L-t mutat mindig a fedélzeti. A kérdés az lenne, hogy ugyan erről a jeladóról veszi a fedélzeti is a jelet? Gondolom fals miatt ugrott meg a fogyasztás is.
-
bucihost
senior tag
Sziasztok! Az alany egy 97' E36 compact. 26-án este lefejelt egy vaddisznó. Tegnap 95%-osan helyre lett állítva a gépezet, viszont a hátsó díszléc (jobb oldal) az istenért nem akar a helyére vissza menni. Nem kattan be a patent. (Minimálisan repedt a díszléc belseje, lehet emiatt nem megy vissza.) Van ennek valami speciális módszere, hogyan kellene vissza tenni? Vagy csak simán vissza pattan a bolha és kész?
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Segítség kellene. M43b16. Ingadozott az alapjárat. azt tanácsolták takarítsam ki az alapjárati szelepet (Üresjárati szabályozó szelep). Megtörtént, ganés volt rendesen. Össze raktam, vissza helyére. Alapjárat 1500-2000 közt ugrál. Leszedtem újra. akkor látom, hogy az a "lapát" ugyan abban az állapotban van, mint ahogy össze raktam. Ujjal kicsit állítottam az állásán. Vissza fel. Most 800-1000 közt ingázik, van hogy megáll 1000-nél. Kb ez az állapot volt takarítás előtt is. (hol ugrált hol nem) Ebből nekem az jött le, hogy kuka a szelep.
Na itt jön a probléma. Rákerestem a gyári számára és azt hittem lecummantom magam.
BOSCH Üresjárati szabályozó szelep, levegő ellátás - 64.650 Ft.Most én vagyok a hülye, vagy komolyan ennyibe kerül ez a sz*r?
Ez lenne a gyáriszám: 13411435846Valaki aki jártas ebben, utána tudna nézni, hogy létezik-e olcsóbban valahol?
-
bucihost
senior tag
Köszi mindenkinek! Néztem már mindenhol, bárdinál nekem is van 50%, de ott is ugyan ennyi. Autodoc-nál 62, az se sokkal barátibb. Most talán életre keltettem. Szétszedtem újra, kapott egy kis wd40-et, meg egy minimál zsírt a forgó rész. Most úgy néz ki működik (kérdés meddig), de egy minimál ingadozás még mindig van.
CarRepairData szerint Idle speed: 850-950 / AT = 710-810rpm a gyári érték.
Most kb ezen az értéken van, viszont néha látom a mutatón, hogy ingadozik melegen ~ 950-1050 közt. Fékezéskor, kuplunk kinyomáskor beesik 950-re majd vissza 1050 környékére. Aztán beáll ~950-re. Lehet vákuum bajom is lesz, vagy főtengely jeladó.
-
bucihost
senior tag
válasz CharlieDrop #57843 üzenetére
A DISA nálam valószínűleg haldoklik, mert egyre jobban kerepel. Viszont az, hogy cserélve nem lesz az fix.... 150-300k közt van az ára.... Szóval valami más megoldást kell rá találnom. Remélem javítható valamilyen formában..
Viszont pont tegnap mondta egy csoda szaki, hogy hát ő a disa-t ki szokta herélni minden bmwn, és tökéletesen működnek utána a kocsik. Ezt én nem akarom elhinni, mivel akkor alacsony tartományban lófac nyomaték nem lesz....
-
bucihost
senior tag
válasz Newlachka #57849 üzenetére
Körbe nézek majd de az a baj, hogy az m43xx hez való DISA-hoz nincs normális rebuild, csak membrán azt annyi.... míg pl az M52-hóz kapsz lapáttól kezdve mindent. Esetemben is valószínűleg a lapáttal lesz baj. A lapát műanyag, a tengelye meg fém és gondolom kikoptatta és lötyög.
Lefalazni nem feltétlen kell. Kiszeded belőle a lapátot meg a tengelyt és annyi. A csatlakozót meg rajta hagyod így nem lesz hibakód sem. Viszont mit írnának ki?
" Alacsonyabb fordulatszám tartományban egy hosszabb szakaszon szív a motor, amitől nyomatékosabb, magas fordulaton viszont egy rövidebb szakaszon, amitől nagyobb lesz a teljesítmény."Ergó ha kibelezed akkor kis fordulaton is rövid szakaszon kapja a levegőt, amitől (szerintem) 3-4 ezres fordulat alatt semmi erő nem lesz a kocsiban.
De valaki nálamnál okosabb majd leírja mi az okosság.
-
bucihost
senior tag
Sziasztok. E46 316i Touring, Gép szerint AUC szenzor hiba van és hallani is, hogy "elzárja" a kinti levegőt. A kérdésem az lenne, hogy ezek a szenzorok kompatibilisek oda-vissza egymással? Szóval a dieselé, vagy esetleg egy 318i-320i szenzora jó lehet bele?
-
bucihost
senior tag
Sziasztok! Van valahol valami adat, hogy egy e36 1.6 compactnak mekkora a kipufogó átmérője és annak falvastagsága?
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Rendeltem BMW-scannert, valamint INPA (K+Dcan) kábelt. A bmw scanner működik, viszont az INPA az istenér nem akar. Valakinek nincs egy leírása, valamint egy pack hogy melyiket tegyem fel? Win10 x64, de ha kell teszek fel másik rendszert. (K+dcan kábel jó egyáltalán e36-hoz?)
-
bucihost
senior tag
Sziasztok! Nincs valakinek egy táblázata ahol össze lenne gyűjtve, hogy a különböző e36 difikkel melyik fokzatban mekkora a végsebesség valamint a sebességekhez tartozó fordulat? Neten sehol nem találok ilyet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen