-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz szabi325 #45900 üzenetére
De legalább kapsz vissza valamit, nem a semmivel állsz ott az út szélén. Nekem vitték már el kocsimat úgy, hogy az irodám előtt parkolt az ablak alatt, ráláttam, és feltették egy trélerre 5 perc alatt, amíg hazaindulás előtt bementem a WC-re. Kimegyek, és sehol nincs a kocsi. Lehet benne bármilyen lopásgátló, ha akarják, elviszik. A kulcsnélküliekhez már régóta nem kell tréler sem. A technológiába van kódolva az ellopás lehetősége.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #45896 üzenetére
A végén említik. Nekem az a fura, hogy a turbó fel lett újítva, de nem tudom ki szerelte ki és rakta vissza, mert az fix, hogy nem ért ilyenhez..
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BUZZLGHTYR
senior tag
terveznem lecserélni a régi autóm, maradnék a benzines fronton, viszont németbe járkálnék vele és az összkereket is mellőzném.
egy 2006-7 325i között nézelődöm, vagy 525
igaz hogy pályán ezekkel is lehet 7 8 literből járni? vagy legenda? -
Hikvision
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #45903 üzenetére
Ennyi idős bmw-vel nem a fogyasztás lesz a legnagyobb problémád, amúgy 25i N52 pályán ha haladsz is, akkor 10-liter fölött.
20 éve a PH-n.
-
veterán
válasz BUZZLGHTYR #45903 üzenetére
2.8 benzin VW Sharan - 12l átlag, 90% autópálya
3.0 benzin Lexus RX - 12-13l átlag, 90% pálya
525d BMW - 7l átlag, 90% pálya
egy 6 hengeres 2.5-ös nem fog kijönni 7-8 literből, az tuti. Egy 1,4-1,6-as kis f*stalicska VW talán, de szerintem még az is többet fogyaszt. 1 éves (modern) 1,4-es TFSI octavia volt unokatesómnál céges autónak. A kocsi 1100 kiló, egy BMW jóval több. Az octavia fogyasztott 9-10 litert úgy, hogy a srác nem BMW-s tempóval jár. Legenda.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #45906 üzenetére
Nekem ilyen motorral van szerelve-hátsókerék, kézi váltó- egyszer ki is próbáltam. Ha nagyon nincs a gázra rálépve, akkor lehet 7 is a fogyasztás, de akkor minek a 218 paci? Automata X-es plusz egy liter.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz SeniorTilla #45906 üzenetére
akkor gyűjtögetek még és marad az audi a4 2.7tdi v6
-
CharlieDrop
veterán
válasz BUZZLGHTYR #45903 üzenetére
erre van jó kis 20d-m eladó
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szabi325
tag
válasz BUZZLGHTYR #45908 üzenetére
akkor már vehetnél egy sor6 3.0d -t is ami szintén elmegy pályán 6,5-7 ből mint a véhat tádé...
-
Xero
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #45911 üzenetére
Dízelről beszélgetünk. Édes mindegy, hogy V6 vagy sor6. Ha 5 vagy több henger van, akkor már normálisabb hangja és rezgései vannak.
Ha a hang a fontos, akkor 5+ henger, de benzinnel etetve mindenképpen.
-
szimi57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #45903 üzenetére
Az idén fog befutni a Mazda uj motorkonstrukciója. A fogyasztása annyi lesz, mint egy hasonló teljesitményü dieselé és lesz vagy Euro 8-as károsanyaga, ami szinte csak CO2-böl áll.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
-
SzlobiG
félisten
Sziasztok.
Az F30/31-be lévő 1.6-os benzines (16/18/20i) motorok mennyire ajánlottak? Emlékeim szerint ez a PSA féle prince motor amivel sok volt a gond mikor megjelent.
Na de a BMW kezei között egy 2013-as konstrukció is problémás lehet?
Neten nem nagyon találtam róla érdemi infókat max pug autókba. Lehet csak rossz helyen keresgéltem. Viszont kevés is van belőle eladó.
Azt néztem, hogy hatalmas tartalék van benne a 16i erősen butítva van, mert tud lazán 200 ló körül is egy chip tuninggal.
-
SzlobiG
félisten
válasz CharlieDrop #45918 üzenetére
Itt a topikba? Mer valahogy nem találom a hsz-t.
-
SzlobiG
félisten
válasz CharlieDrop #45923 üzenetére
Azokból is nagyon kevés van na meg drágák is.
-
Xero
nagyúr
válasz szimi57 #45922 üzenetére
Valoban hulye vagyok, most neztem ra, hogy konfiguratorban meg nincs is.
Paromat akarom meggyozni egyrol, de köti az ebet a karohoz, hogy Neki egy E46 cabrio vagy coupe kell valami elborult foliazassal. Mondjuk nem lenne ellenemre, de kevesbe lenne racionalis, plusz lepten-nyomon albannak neznek.
-
veterán
Őőő most ez BMW topic, vagy mi is?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz CharlieDrop #45928 üzenetére
Mindenhol. Gondolom matt fóliázás
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #45929 üzenetére
nem tudom, ismerek pár albánt, egy se e46-al jár
De nem is néznék senkit sem annak, aki ilyenben ül...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Czimby
addikt
Sziasztok!
Régóta nézegetem az utcán az e60-akat, filózgatok, hogy jó lenne nekem is egy(530D M Packet),
de mindenkitől csak azt hallom, hogy betegágy az e60.Van belőle rengeteg motor és felszereltségi szint.
Melyik a legmegbízhatóbb motorok és mik amik végképp kerülendők?
Fogyasztás igazából nem érdekel, menjen jól az autó, szóval 2.0 gondolom felejtős egy ekkora kasznihoz.Van baráti körben 3db 530D, egyik motorhibásan lett véve, 200e Ft volt a motor bele, csere óta hibátlan.
A másikba már közel 200e Km-t raktak ez alatt volt 1db turbo, 1db váltó tömítés, 1db navi kijelző javítás.
A harmadik friss vétel még de az előző tulaj fanatikus volt, rengeteg volt ráköltve.
Szóval tőlük jókat hallok a kocsikról, de a neten mindenki szídja, van 2 szerelő ismerős ők is szídják.Mik a gyakori tpipus hibák amik nem motorikusak hanem egyéb extrákkal függenek össze?
A navi kijelzőt mondta, haver gyakori hiba pl.
Hallottam, hogy ha beázik a tetőablak akkor úszik az elektronika a csomagtartóban.Ehhez hasonlókra gondolok.
Miket nézzek meg nagyon vásárlás előtt?
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
dellfanboy
senior tag
válasz Czimby #45931 üzenetére
200e Ft volt a motor bele, csere óta hibátlan
ezt a tulaj mondja? vagy elvittek valahova bevizsgalni es egy fuggetlen szakertoi brigad allapitotta meg?
mert a legutolso tc eromeroben is elvileg tiptop allapotu volt a 320d oszt megis elszaladt a menes a 600k km alatt.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Czimby
addikt
válasz dellfanboy #45932 üzenetére
A tulaj mondta igen.
Az E60-at az anyukája használja, az epjának X5 van szintén 30D motorral.
A haveromnak egy F10 528van(még 6hengeres), de volt már pár bmw-je, E34-el kezdte anno.
Lehet hiányzik 1-2Le, de nem 86paci az biztos, és hibakód mentes.
Csak a blokktömböt kellett cserélni, minden más ment át a régi motorról, a turbo is jó volt.Azon a tulajon én jót nevettem, hogy nem veszi észre, hogy a kocsi elől elszökött a fele ménes.
(Bár volt ismerősöm aki nem vette észre a defektet első keréken )Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Czimby #45931 üzenetére
Írtam elég sokat az E60-ról. Véleményem szerint jó autó. Én inkább az E60-on belül is az LCI-k felé hajlok.
A legmegbízhatóbb motor a D2-es 218Le-s 30D ill a a 35D 272Le. megbízhatóságra még az M47 20D 163Le szintén kiváló. Ami a legproblémásabb lehet az-az N47 20D 177Le de ha van gazdája az autónak akkor az se feltétlen. A 2005 után gyártott 6 hengeres dízeleken ( alublokkos ) is kell vezérlést cserélni mert nyúlnak és ezután szakadnak is. Mivel ezekkel foglalkozok így nem hiszem,hogy 200E Km alatt mást ne kellett volna cserélni ( az lehet,hogy nem cseréltek semmit de biztosan kellett volna...) Vízpumpa termosztátok görgők feszítők szíjak főtengely szíjtárcsa befecskendezők turbó szívósor izzítás gátlók szilentek lengőkarok fékek DPF stb... Ezek mind olyan kopó alkatrészek amik mindig kellenek....2007 előtti CCC modulok szeretnek behalni. Nem annyira szokott beázni a tető. E61 panorámatető viszont szeret lehalni de az se mindig... A csomiban szokott beázni a pótkerék tartó és az ott lévő elektronikák tudnak beszarni. De ez sem mindegyikre igaz. Szerelő létemre én azt mondom jól szerelhető nagyon. Mondjuk én régebben nagyon-nagyon sok E60-at javítottam nekem az egyik kedvencem szerelhetőség szempontjából. Egy régi D2-es motor csupaszon 200-250K körül mozog az lehet mert a kutyának nem kell ritkán romlik el. A többi motor 350-500K vagy több is lehet. De azért fa@szság ,hogy mennyi egy motor bele mert ha pl elszakad a vezérlés a kocsiba hiába veszel egy motort mondjuk ~500K-ért abban ki kell cserélni a vezérlést ,hogy ne szakadjon el. Azzal együtt a tömítéseket szűrőket olajokat + folyadékokat ennek van munkadíja is amivel elég sok pénzt el lehet költeni... Ne vásárolj egyedül... Hozd el átvizsgálásra vásárlás előtt ahol kapsz az autóról egy teljes képet összeírva a hibákkal így lehet tudni mire lehet számítani és,hogy érdemes-e megvenni. El se tudod képzelni hány állítólag hibamentes autót láttam Volt olyan mikor hozta vásárlás előtti átvizsgálásra a tulaj az autót és úgy lötyögött a kerék,hogy ki akart esni de szerinte az jó volt mert hát kézzel erősen kellett mozgatni és úgy lötyögött "csak"[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz Czimby #45933 üzenetére
A defektet meg tudom érteni. Én is annyit vettem észre, hogy autópályatempónál kevésbé stabil kanyarban-jobbhátsó volt nekem. A defektűrő gumi nem egy buta találmány. 100 km után megállva láttam, hogy nem szép szögben van valami.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Czimby
addikt
válasz H.Ezredes #45934 üzenetére
Kopó alkatrészeket én nem szoktam számolni, természetesen szíjak voltak csrélve és a szíjtárcsa is, amit még nem kellett volna de megelőzés céllal cserélteék. A vízpumpa is cserélve volt ekkor.
Futóműben viszont eddig ösz vissz 1pár szilent lett cserélve, semmi más!
Tudom hihetetlen de azt hozzá kell tenni, hogy nem pesti autó vidék és ráadásul erre felé jó utak vannak, jobbak mint az autópályák(M3, M1, M7) jelenleg.Köszi, hogy írtál, majd még privátban megkereslek, de szerintem majd telefonon faggatlak kicsit,
mert nem akarom rabolni az időd.
Ami telefonban 5perc azt 10-15percig kell pötyögni gépnél...Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
veterán
válasz Czimby #45936 üzenetére
Merre laksz, odaköltözök. Én még nem láttam kishazánkban jó utakat sehol. Tegnap est megfogtam egy kátyút, két jobb oldali felnit görgőzni kellett, olyan ütés volt bennük, hogy amikor megláttam, elcsodálkoztam, miért nem szakadt szét a gumi. Erre amikor az enyémet javítják, behoznak tréleren egy hunyadit, aminke a jobb első kerekéről le is szakadt a gumi egy kátyútól. Mátra.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #45928 üzenetére
Svájc. Itt minden ami nem legújabb BMW, az albán.
(#45929) SeniorTill: Jelen állás szerint candyred fólia lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz SeniorTilla #45938 üzenetére
Akkor nagyon közel lakunk egymáshoz, csak te a rossz utakon jársz :-D
A Mátra Déli oldal rikta kaki már, 10éve se volt túl jó de most.
Nem is járok már fel motorozni.Én 90% Hatvan-Gyöngyös, Néha 21-es út vagy M3.
De hogy On is legyek, az 525i mennyire jól motorizált?
Mert adatok alapján kicsit fürgébb mint a mostani autóm(Accord), szóval akár még az is jó lehet.
De elsődlegesen 530i, 530D, 535D az álom.Számomra elég extra a digit klima el, ablak/tükör, parkradar.
A navi úgyis telóról megy(Waze) kanyarkövető fényszóró tudom, hogy jó de megvagyok nélküle,
sőtt bevallom még tempomatozni sem szoktam, bár az úgyis van mindben.De ha úgy adódik a számomra fölöslges extrák ksizerelhetők egy autóból, csökkentve a hibalehetőségeket és helyette mehet be az alap felszereltség? Mondjuk HUD az biztos műszerfal cserés történet, de az amugy sem sokban van.
Nekem egy megbízható, a szerény igényeimet kielégítő autó kell.
Szóval ha van olyan extra ami szeret meghalni, kiikatatható-e.Haver most mondta, hogy az F10 528-al egy tankot csak a Városban hatvan-Kerekharszt fogyasztott ki, mert a rohangálós autó szereklőnél volt. 11L lett az átlag neki, ami teljesen jó szerintem.
Egy 530i is tudhatja ezt?
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Czimby #45941 üzenetére
Megnéztem, itt 10körül van az átlag bekaksi
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
veterán
válasz Czimby #45941 üzenetére
Én nem bántanám az extrákat, ha már benne vannak. Csak elbarmolják a szerelők. Addig jó, amíg gyári minden. A HUD-nak sztem sok értelme nincs, engem kicsit zavart is a barátom hetesében. Fícsörnek oké, de mindennapi használatban felesleges. Egy teljes soft-close viszont nagyon kényelmes tud lenni, és főleg elegáns. A memóriás ülések is jók és hasznosak, ha más is vezeti néha a kocsit. A tetőablak beengedi a fényt, ha szépen süt a nap, egész más hangulatban autózol kihúzott rolóval, mint a sötétben
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Czimby
addikt
válasz SeniorTilla #45945 üzenetére
Én arra gondoltam, ha valami extra elromlik és nekem igazából nem is kell akkor azt ki lehet-e ikatatni.
Ahelyett, hogy vegyek egyet amit úgyse használnék.Természetesen ha benne van az autóban és működik nem venném ki belőle egyik extrát sem.
Ahogy olvasgatok látom, hogy a CCC az ami kb az összes E60-ban meghal idővel.
Ez csak a navigációért felel vagy mást is ellát?
Túlmelegedik és felszakadnak a forrasztások, mert reballozós cégek is hírdetik a javítását?Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
lali81
tag
válasz Czimby #45941 üzenetére
"530i, 530D, 535D "
ezek közül én a 30/35D-t venném meg. Mindennapi használatban szerintem jobb. Érzetre is, és a valóságban is jobban megy mint egy szívó benzines. Ha egyszer mentél turbós BMW-vel, akkor utána nem nagyon kívánod a szívót többet..kivéve ha cabrio vagy kupéd van és nyár van -
Czimby
addikt
válasz lali81 #45947 üzenetére
Igen ismerem az érzést, de mivel az esetek 95%-ban nincs kihasználva kicsit fölöslegesenek tartom.
Viszont a benzinessel megspórolok jópár hibalehetőséget, de sajnos benzines alig van eladó, ha van is akkor kis blokkos.Havernak aki közel 200k Km-t tekert már az E60 530D-be, a fia E92 335D-vel jár, ami szintén EGR, DPF Off és Remap, elég jól kavar, de 1000-es sportmotor után mind uncsi, szóval nekem elég ha van benne annyi tartalék, hogy ne kellejen nagyon gondolkodni előzéskor, meg a boyracer 1.9pd-k ne kormoláj össze az elejét.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz CharlieDrop #45949 üzenetére
Elsősorban 30i, 30D amit szeretnék, csak már kínomban nézek mindent, tiszta vicc, hogy időutazó a használtautós bmw-k 80%-a. A km óra egyszer erre egyszer arra forog bennük. 6-7-8 tulajos autók
(Mondjuk ez utóbbi lehet téves adat itt-ott, mert az én autómnál sem jó adat jelenik meg)Lehet megvárom míg haverom cserél GranCoupe-ra, csak az a baj, tudom , hogy vezet.
Mondjuk úgy az ő autója nincs ellustulva az tuti, ráadásul 30k-ként cserél olajat és ez engem eléggé elriaszt.[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban