-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz H.Ezredes #46397 üzenetére
Váltsunk témát, ne recsegjünk tovább. Engem a szélzaj zavar. 180 felett egyszerűen be kell húznom a sibeda takaróját, vagy fel kell hangosítanom a zenét, mert zúg a szél!!! Borzasztó ez, kezdek csalódni a márkában
Anno a Skoda Superbnek az ajtókeretét (a felső részt, amiben az ablak van) 25e km-es korában (újonnan vettem) be kellett hajtani térddel kitámasztva, mert 200 felett süvített benne a szél, ha oldalról fújt. Még jó, hogy a szomszédom a renault szervizben dolgozott, ismerte a technikát, és megcsinálta nekem a garázsban. Ez nem vicc, aki VW csoportból vásárolt 2005 körül, biztos emlékszik erre a Passatoknál is.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Gsx-rr
veterán
válasz mr_kickass #46398 üzenetére
En dehogy! Sor viccesnek tartom mikor emberek szidnak egy uj autot, kozben azert orulnenek ha beleulhetnenek!
Facebook tele van a millios Audival rendelkezo Bmw-t kopkodo emberekkel!
Apropo! Milyen autod is van ha mar ennyire nagy Bmw szakerto vagy?En is kritikusan allok bizonyosok autokhoz, de legalabb van mire alapozni a velemenyem!
-
mr_kickass
tag
válasz Gsx-rr #46403 üzenetére
E39 530i, irtam mar parszor. Nem szakerto vagyok, vicc volt, ahogyan a smiley is jelezte mogotte.
EDIT: bar nem tudom, mennyivel lenne hitelesebb, ha mondjuk egy G30-cal jarnek, nem hiszem, hogy attol lesz valaki szakerto vagy nem szakerto, hogy milyen autot vezet.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz mr_kickass #46404 üzenetére
Ki az az Edit?
-
Gsx-rr
veterán
válasz mr_kickass #46404 üzenetére
Szerintem akkor lesz hiteles ha huzamosabb ideig jár valaki ilyen autóval.
Vagy legalább testközelből látnád őket napi szintem és kipróbálhatnád az új típusokat ,mint Ezredes!
Véleményt mondani és értékelni valamit tapasztalat nélkül az hiteltelen. Főleg úgy hogy meg se tudod indokolni.Én azt mondom ,hogy nagyon jó autó a Bmw ,de van amiben a többiek előbbre járnak ,vagy csak jártak.
Amúgy megint ontopic leszek,mivel úgy néz ki évi 3-4 hónapot leszek otthon így megtartom a régi E90-et(nem is volt hirdetve)fölösleges ezért drága autót tartanom.
Amúgy imádom a prosztó Amerikai kisbuszom. Ha előbb tudom ez ilyen jó már 10 éve otthon ilyennel jártam volna!Bmw-t kritizálják a design miatt akkor ez mit fog kapni?
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
Egy F10 hirdetésben olvastam egy ilyet: "A kormány alatti átvezetőszalagot cserélni kel(Típushiba)"
Ez mi pontosan? Sohasem hallottam róla....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
válasz CharlieDrop #46414 üzenetére
Gondolom ami átviszi a gombok jelét, az lehet. Plusz még légzsákjelet is. Anno a régi Sharanban kellett cserélni nekem is.
Én azért kicseréltetném a tulajjal, mielőtt megveszem tőle. Ki tudja, működik-e a légzsák. Gondolom hibajelet ad. Elég valószínűtlen, hogy hibás szalaggal árulja valaki a vasat, ott valami más gond is lehet.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #46415 üzenetére
ja, magát a típushibát nem hallottam még
Annyit ír, hogy nem akar foglalkozni vele, de nem is a vételi szándék miatt írtam, inkább a valós típushibákat szedném össze, de ezzel mint típushiba nem találkoztam
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
válasz CharlieDrop #46416 üzenetére
az enyém pl. jó, és van másik három F11 ismerősöknél, amiben nem kellett még cserélni
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #46413 üzenetére
Dominika, meg mindig. Lehet jonni hozzam nyaralni!
[ Szerkesztve ]
-
kissusuly
csendes újonc
A következő kérdés teljesen elméleti, csak kíváncsiságól kérdezem Szóval mennyire érné meg egy 200 LE feletti benzines autóba gázt szereltetni. Évi kb 18-20.000 km futásteljesítmény mellett. Mik lennének az előnyei/hátrányai. Igazából minden érdekelne tehát hogy a motor élettartama, teljesítménye változik-e ha igen miként. Gáz reakció, autó tulajdonságai változnak-e. Hangja változik-e az autónak stb. szóval mi minden ami változik ha gázzal közlekednék épp. Előre is köszi a válaszokat!!
-
-
Ck.
addikt
válasz kissusuly #46420 üzenetére
Volt pár gázos autóm, a legmodernebb gázszettre sokadik beállítás és finomhangolás után is az volt a jellemző, hogy magas fordulatnál (5000+ rpm) fokozatosan elgyengül, majd végül magától visszakapcsol benzinre ha tovább forgatod.
Továbbá a Csalagúton vonattal még mindig tiltott, így Anglia megközelítése lehetetlen vonaton keresztül, illetve onnan vissza úgyszintén, csak néhány komp jöhet szóba.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ott valami elrontottak, főleg ha visszakapcsolt benzinre. Ilyet egy jól működő rendszernek nem szabad csinálnia. Valszeg alul volt méretezve pl. a reduktor, vagy a csövek voltak vékonyak, esetleg a befecskendezők kicsik. Ha jó a gázszetted, és - hangsúlyozom - jól van beállítva, akkor a teljes fordulatszám-tartományban jónak kell lennie. 2.8 V6 Sharan (206LE) és 3.0 V6 Lexus volt nekem gázszettel, előtte BMW, Toyota is. A legmagasabb fordulatoknál érezhető volt egy kis visszaesés, de nem vészes. Visszakapcsolni soha nem kapcsolt vissza benzinre azért, mert megnyomtam neki.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #46428 üzenetére
Eddig csak olyan gázos autókat vezettem, amikre ez volt a jellemző, kivétel nélkül. Elhiszem, hogy lehet máshogyan is, de nekem ezek után nincs kedvem kísérletezgetni és visszarohanni ha vmi nem úgy van, ahogy lennie kellene. Pedig az ország legelismertebb gázszerelő műhelyeiben történt az átalakítás. De hangsúlyozom, olyan autóval eddig nem találkoztam, ahol ez az elgyengülés/átkapcsolás ne lett volna jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
kissusuly
csendes újonc
válasz SeniorTilla #46429 üzenetére
Koszi az infot!
-
veterán
-
Skimaster
senior tag
-
veterán
válasz KAMELOT #46434 üzenetére
12 liter benzinnel, 15 liter gázzal
Azaz 9 liter benzinnek megfelelő pénz.
Ez nem rossz egy két tonnás 4 kerekes terepjárótól 3 ezres motorral, nem lassan járva vele
500 ezer baromi sok volt a szerelésért, jól átverte valaki. Nekem 300 felett volt kicsit, és úgy megcsinálva, hogy meg nem mondtad, hogy gázos a kocsi, semmi nem látszott belőle, töltőcsonk a tanksapkában, full automata hengerenkénti rendszer, egyik LandiRenso, másik valami lengyel volt. A lengyel modernebb és kényelmesebb volt.
Gázbiztonsági szemle 5 ezer a vizsga előtt, el se kell vinni a kocsit nem ez fog földhöz vágni senkit.
20-25 ezrenként gázszűrő csere, erről ne feledkezzetek el. Vagy ha nem volt meg, nem csoda, hogy sz*r volt az LPG rendszer.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #46435 üzenetére
Lényegében leírtál mindent. Ugyan így van nálam is. +3 literrel több a gázos fogyi.
Nagoyn is megéri gázra szerelni.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
veterán
válasz KAMELOT #46438 üzenetére
Megtérülés = befektetett összeg / idő vagy km, amíg annyit spórolsz vele, hogy nullán vagy. Azaz a beletett pénz megtérül.
12l benzin - 9liter benzin = 3 liter benzin / 100km
Mostani árfolyamon 1080.-Ft /100km
300 000.-Ft a beszerelés, tehát 28 000 km múlva jön vissza az LPG szett ára.
Ha átlag 20 000-et mész egy évben, akkor 16 hónap. Attól kezdve autózol olcsóbban a gázzal. Plusz többet ér vele az autó.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #46439 üzenetére
Képletesen írtam. Gázzal járok 2 éve. 0,55eu gáz árral semmi nem vetekszik! Nekem meg átszámolva 7 liter benzin.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
szimi57
őstag
válasz SeniorTilla #46439 üzenetére
Az első km-től kezdve olcsóbban autózik. Mire mész 300 ezerrel, ha a párnád alatt van?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #46439 üzenetére
Nekem speciel nagyon taszító meg se vennék egy LPG-s autót...... Sőt ismeretségi körömnek a 99% lapoz is tovább LPG-s BMW láttán még akkor is ha alapból az jó lenne ( bár nem is láttam nagyon jót / igényeset) ... Ha ki akarod szedetni soha az életbe nem lesz olyan mint előtte....mivel mindenhol plusz csövek / vezetékek tákolások / rögzíteni kell a dolgokat vízcsövet szétvágni ide / oda furkáln.... Szereld utána az autót... Én LPG-s autóknál szoktam mondani menj el a gázoshoz vetesd ki addig nem nyúlok a motortérbe.... Undorító ahogy rengeteg autóba be van szerelve.... És nem csak E46-ba volt LPG-s autóhoz szerencsém hanem ugyan úgy E46 E39 E65 stb stb.. Egy gusztustalan szerelhetetlen fos lesz utána főleg a nagyobb motornál.... Ha valaki rengeteget megy annak sokkal jobb egy dízel egyébként.... Az átlag egyébként 16E Km futás évente ettől lehet természetesen eltérő van aki 10E Km-t megy egy évben és van aki 40E Km-t De egy átlag embernek ez 1,5-2Év után lesz 0-ba. Mi van ha pont el szeretné adni és pont a kutyának se kell emiatt???? Nehéz megtalálni azt a pár embert aki kifejezetten LPG-s autót keres és pont olyat mint amit te hirdetsz.... Mert aki nem akar LPG-s autót venni az nem is fogja megvenni sem... És teljesen őszintén én nem találkoztam eddig olyan LPG-s BMW-vel ami egy jó / szép igényes autó lett volna.... Mindegyik egy tákolt fos volt lógott kezük lábuk motor stb stb.... Sajnos én nem azt tapasztalom,hogy gondos igényes gazdák raknak LPG-t az autóikba..... Természetesen van kivétel !!! De sajnos a többség nem ilyen..... Éppen ezért se vennék mástól LPG-s autót....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Skimaster
senior tag
válasz SeniorTilla #46435 üzenetére
Nekem is Landirenso volt az e39-ben,aztán lengyel az audiban, a V6-ot akkor annyiért szerelték,nem volt semmi átvágás.Lehet,hogy csak 460 volt,nem emlékszem pontosan.
Most 2? tonnás 3 ezres összkerekes dízellel járok és 9 liter az átlag és semmi macera nincs.Évente megyek 25 ezret. Megy mint a doxa.Most nyárra izzítom a robogót és a bringát és az X3 pihen a garázsban,városban sokkal kevesebbet fogok vele menni.Hoppá:
Erre való ez az autó! Nagyon jó! -
veterán
válasz H.Ezredes #46442 üzenetére
Hallottam olyat, hogy Lexus RX400 hibridbe is raktak gázt. Na ezt már sokallom, túl bonyolult már az autó eleve a hibridsége miatt, ebbe gázt tenni....
Egyébként igazad van, ritka a rendesen megcsinált autó. Amikor eladtam a lexust, a vevő kicsit félt tőle, de a próbakör után megnyugodott. Azóta sincs baja a gázzal, legalábbis emiatt nem hívott
Mivel egy külön rendszer, természetesen van vele külön macera a karbantartás miatt, de nem annyi, mint ami pénzt visszahoz. Csak annak éri meg, aki sokat megy. Én 160 ezret mentem a lexussal 3,5 év alatt, ez több, 1,6 milla spórolás volt az üzemanyagon (volt amikor a gáz/benzin között nagyobb árkülönbség volt, mint most), ha levonjuk a plusz kiadásokat (nem volt sok, szűrőcserék, reduktorcsere, beállítások időnként, a gázra nem költöttem összesen 150 ezer fointnál többet szervizre, ami ilyen km futásnál nagyon kedvező összeg), akkor is 1,5M tiszta nyereség. Évente 430 000.-Ft.
Nem tudom, a mostani modern benzinesekbe tesznek-e LPG-t, de a közvetlen befecskendezés, turbo, stb. miatt necces lehet. Amúgy a modern dízel a legjobb, de szervizelésben biztos többe kerül, mint a benzin/LPG kombináció. Az 525D-vel 6-7 liter között járok, a Sharan 8+ fogyaszt, és sokkal jobban mennek, mint a szívó benzinesek.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Zolom89
senior tag
Mióta megvan az autó cirka másfél hónapja, kb a 4-5 alkalmo h élőjön ez a hibaüzenet. Ami érdekes mert se az indítás se semmi nem mutatja jelet hogy gond lenne az aksival. Alapjáraton a töltés 13.8v szóval az is rendben. Meg is az aksi haldokolna?
Meg annyi érdekesség hogy hideg inditasnal kb egy percig ingadozik az alapjárat ha elindulok vele alapjáraton rángat is az autó, de ez is randok néha csinálja csak
[ Szerkesztve ]
“LG C2 + Samsung Q990B” Asus Rog Strix G17
-
veterán
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000