-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
válasz Chris0321 #45747 üzenetére
Bízol egy cégben e-tekintetben? Többnyire amit meg lehet állapítani laikusként, azt tudják ők is megnézni... ami költséges az a motor... azt nem fogja látni... arra egy jó megoldás van, kevés valós km, egy gondos tulaj... megfelelő szervízmúlt, vagy pokoli szerencse.
Futómű, fék, kasztni, rohadás, sérülés... ezeket azért az ember meg tudja állapítani. -
cOxeR
Ármester
válasz Dyingsoul #45746 üzenetére
3.0-át főleg ha faceliftest akarsz, akkor nem fogsz kapni ennyiért, vagy hát nem olyat amibe én beleugranék, hidd el sokat számít, ha nem az aljából veszel, hanem a közepéből... sokkal több az esély arra, hogy nem fogsz túlságosan költséges dolgokba beleszaladni, 1-2 éven belül.
Én 10k eur targettel kezdtem és felette vettem meg jócskán és szerintem jó vétel volt így is, pedig futóművet és egyéb megelőzéseket kellett csinálni. Illetve vannak időszerű megelőző javítások...
Abban az ársávba, vagy sok km-es, vagy 2.0-ás 4 hengeresek vannak jó állapotban inkább.
Esetleg Z3.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
Én nem értek az autókhoz, mikor a mostani 2107-esem vásároltuk egy ismerős autófényezővel mentünk mert mást akkor nem ismertünk aki valamennyire ért az autókhoz. Mindkét A oszlopon volt egy egy átrohadt rész, az ismerős azt mondta könnyen javítható így nem foglalkoztam vele. Azt nem mondta ami később derült ki, hogy a lefolyó víz miatt mindkét küszöb szét volt rohadva belülről és így cserélni kellett. Szóval egy laikus nem biztos, hogy észrevesz egy komoly hibát vagy azt egyáltalán gyanítja egy kis probléma miatt.
CharlieDrop: A kategóriát, hogy érted? Árban, ccm-ben? Mindenféleképp facelift-est szeretnék mert jobban tetszik és 1-1.1 mmillió körülig, hogy maradjon pénzem az ilyenkor szokásos dolgok cseréjére is. Nem akarok a motorpaletta aljáról választani több okból is, minimum 320-ast szeretnék. Ja igen és magyar papíroshoz ragaszkodom.
[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
veterán
Részben az anyagiak részben pedig pont ezért szimpatikus nekem a kínálat alja: egy 10k körüli autón is van mit rendbe tenni... Persze minden autót a végtelenségig lehet bütykölni de most csak a jó üzemképességről van szó. Ha alapból olcsóbban venném is rászánnám a pénzt, hogy rendbe legyen rakva, de így legalább tudom, hogy nálam van, újak a szilentek mert ki lett cserélve, újak a szűrők mert én csináltattam meg stb stb. Szóval ha már ígyis-úgyis kell rá költeni legalább a vételár legyen jó.
Aztán hátha szerencsém lenne, hogy kifogok egy jobb állapotút amire alig kell költeni, ez is benne van. De persze rizikós is. Igen itt ezt kell átgondolni, hogy megér-e ennyit.Régen Z3 volt az álom de egy ideje már a Z4. Úgy indultam neki korábban, hogy veszek én is 1-1.2m körül egy 1.8-as Z3-at. Aztán ahogy telt az idő meg nőtt a keresetem is, úgy gondolom megengedhetem magamnak a Z4-et is. De 4 millám azért nincs rá sajnos és annyiért nem is szeretnék venni első saját autónak számomra "új" autót.
2.5 körül szeretném kihozni max, itthoni üzembe helyezéssel papírokkal menet készre 2.8 lenne nekem most a plafon.
Szóval azt tanácsolod inkább engedjem el? Azért is gondoltam most belevágni mert tavasszal valószínűleg feljebb kúsznak az árak. Mindig mindenkitől azt hallom ilyenkor télen lehet olcsóbban megkapni őket. Vagy várjak jövő télig? Az azért már nagyon sok idő lenne, nem szeretném már a következő telet-őszt buszozással tölteni.
De mondok egy példát: láttam egy gyönyörű 3.0 Z4-et, 6000 CHF-ért, ami cirka 1.728.000 Ft. Beltere is szép volt, a ponyvatető úgy nézett ki, mintha új lett volna, a szigetelés illetszések is jónak tűntek a képeken, a leírásban az volt menetkész stb, semmi hiba nem volt írva, a képeken csak az első lökösön látszódtak horzsolások de semmi horpadás csak felületi dörzsi volt. Gondolom azért is volt nyomott az ára. Na a lököst itthon egy fényezővel simán rendbe lehetett volna rakatni, ilyen alapáron meg szerintem simán kijött volna 2.5m-be még akkor is ha valami más bibi is van. 1 napig volt fenn a hirdetés.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Shamat
aktív tag
Pár kép a gépemről, bár így lemezfelnikkel nem az igazi.
Alig várom, hogy kicsit jobb idő legyen és vihessem a kasznit "rozsdátlanítani".
Motorjával teljesen elégedett vagyok, jól húz, jól fogyaszt, az eddigi 6 hengereseimhez képest pedig különösen jól. Olajat nem eszi. Futóműre viszont kell költenem. Komplett stabilizátor rudat cserélnem kell, mert a szilenteknél már úgy meg van kopva, hogy jaj...
Egyébként szeretem, eddig még nem volt BMW-m, de ő nagyon bejön. Nyárig próbálok egy nagyobb összeget félretenni és szeretném rábízni egy igazán hozzáértő szerelőre, hogy amit csak lehet csináljon meg (újítson fel) rajta.[ Szerkesztve ]
DEAD LIKE ME
-
Dyingsoul
veterán
Jah és nem kell nekem faceliftes. Csak a 3.0 lenne a lényeg a Z4-ben ha azt sikerül találni de lehet a 2.5-tel is beérném. Bár mivel tényleg semmi különbség nincs a fogyasztásban kb valószínűleg bánnám utólag ha nem vártam volna akár egy hónapot a 3.0-ra.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #45755 üzenetére
November óta nézegetem a használtautó.hu-t is és nem egy facelift-es autó volt még 800.000 ft ár alatt is, jelenleg is van (magyar papíros) ezért és mivel a nálam sokkal jobban hozzáértő sógorom szerint is lehet venni ilyen árban megfelelőt keresek ebben az ársávban. Mivel jelenleg van autóm így nem vagyok kénytelen megvenni egy olyat aminek nem megfelelő az állapota.
-
cOxeR
Ármester
válasz Dyingsoul #45756 üzenetére
Saját kockázatod. Amennyi tákoltat én láttam... eléggé körültekintően kell megnézni.
Ne engedd el, de tudd, hogy azért itt simán lehet költeni dolgokra, ami nem lesz olcsó.
Többnyire aki karbantartja és figyel rá az olcsón nem is adja, főleg azért mert ez “luxuscikk” nem annyira zavarja a tulajokat ha nem megy el egy szezonban.
Van hazai Fb csoport ott is aki gondos, az akkor adja csak el ha érdemes, amúgy meg tartja, senki nem érzi rosszul magát ha meg egy szezont megy vele.Z3 azért más, szóval azt értem miért nem akarod, de a költségvetésből az a biztosabb.
Illetve ami fontos, hogy ha ki akarsz belőle szállni azért a nagyobb motoros jobb felszereltséget előbb megveszik, sőt inkább csak azt keresik.
-
Newlachka
őstag
-
negro
őstag
azert az teny, h az E46 arak mar egy ideje le mentek es mennek mivel dunat lehet rekeszteni annyi van beloluk...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
veterán
Waze adaptálásában lehalt a téma a sok import mellett . Van ötlet, hogy lehet az F11 kijelzőjén megjeleníteni az androidos Waze-t?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
Dyingsoul
veterán
-
Chris0321
addikt
válasz SeniorTilla #45767 üzenetére
Miért lenne ciki? Rengeteg típusú autóra gyártanak légterelőt, egyrészt ha nincs bennük klíma ne legyen benne annyira huzat ha kénytelen az ember leengedni az ablakot valamennyire, hogy túlélje az utat másrészt mikor nincs még annyira meleg, hogy nagyon kellene a légkondi de annyira már igen, hogy meleged legyen a kocsiban akkor is jól jön. Plusz vannak olyan emberek akik hiába van a kocsijukban klíma nem használják mert sokat fogyaszt miatta az autó.
-
Ck.
addikt
Tényleg még a legújabb modellek sem támogatják az Android Auto-t, csak a hagyományos screen mirroringot és az Apple CarPlay-t?
Miért nem lehet mindkét rendszert támogatni? Vagy az Apple már a Bajor Motor Műveket is megvette?[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz SeniorTilla #45767 üzenetére
hát figyelj,klímát hosszú távon nem bírja a fülem,plusz ha pálya tempónál lehúzod az ablakot résnyire is,akkor úgy bever a menetszél hogy hajajj...plusz a zaj.,így meg annyira letudom húzni,hogy frissebb levegő bejöjjön,de mégse legyen nagy huzat.Szóval szerintem praktikus dolog.Mi szeretjük.
-
veterán
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #45772 üzenetére
Attat nemtom, mert nekem régi fosch NBT van, az nem tud ám ilyen úri huncutságokat még iOS-en sem.
Csak sima BT streaming van, illetve iOS alatt az is rendkívül hektikusan működik. Pont emiatt akarom a szifont droidra váltani, de ha jön az NBT-EVO-s bömbi, akkor meg kénytelen leszek megint visszamenni Almára. AhhhDe majd mindjárt megválaszolják a többiek a CarPlay kérdésed.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Legjobb tudomásom szerint 2017-től.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #45772 üzenetére
VAG-nál van tapasztalatom, ott mindkettő jól működik, szükségtelen másik telefonon gondolkodni Maga az autó biztosan tudja a funkciót?
-
veterán
válasz molnarpeter #45776 üzenetére
VAG felületen működik, úgy érted? Bocs, abszolút nem vagyok naprakész e témában.
A kocsi F11 2013-as a nagy navival. USB-n hiába dugom rá a telefont, nem tud csatlakozni hozzá. Nem tudom ,hogy a Connecte Drive előfizetés miatt (már lejárt), vagy hardveresen nem tud, bár ez elég érdekes lenne, mivel a teló a samsung legújabb csúcsmodellje.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #45777 üzenetére
Igen, Passat és Octavia esetén kiválóan működött mindkettő az aktuális funkcionalitáson belül (carplay még nem volt Waze-zel). 2017, de még inkább 2018 évi autók voltak, F10/F11-ben nem próbáltam.
A telefon maga nem tud másmilyen USB módot? Másik kábellel sem megy, csak egy USB aljzat van?
-
veterán
válasz molnarpeter #45778 üzenetére
Igen egy van, illetve van a kocsinak egy telefon aljzata, ami készülékfüggő, és ezek a téglák nem férnek bele. Próbáltuk 2014-es 7er-ben is, a led lámpásban, de ott sem ment se a samsung s9, se az s8.
Van itthon egy VW Sharan 2013-as is DynAudio-val, neki viszont nincs USB-je, csak SD foglalata.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #45779 üzenetére
F10/F11-ben a gyári NBT navival nincs semmiféle screen mirroring funkció, csak a legújabb NBT-EVO rendszerrel oldható meg, legjobb tudomásom szerint.
De ha tévednék, akkor Ezredes vagy BMW0001 majd kijavít. Örülnék én is, ha lenne más megoldás a navi cserén kívül. -
FIREBLADE78
addikt
válasz SeniorTilla #45779 üzenetére
Nyugi. F15-ben sem megy a carplay. Pedig két éves lesz. Túl öreg. Tudom tiéd droid.
Ja neked blutucc sem megy. Az gáz. Connectdrivenak közé nincs ehhez. Szerintem.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Skizz
addikt
Hello,
E60 cornering lights faultot kapok, tehát nincs kanyarfény, és automata világítás módban egyrészt folyamatosan próbálja szintezni magát, másrészt pedig villog a kis zöld állapotjelző LED a világításkapcsoló mellett.Volt/jelenlegi E60 tulajok, találkoztatok már ilyennel?
-
Skizz
addikt
válasz H.Ezredes #45783 üzenetére
Lámpa most volt mindkettő cserélve, mert a gyári elöregedett. Bár 2 hétig nem volt gondja.
Hibakódból ki lehet hüvelyezni, hogy melyik a probléma?Hülyeséget beszélek, mert csak a bura volt cserélve, meg a projektorok, a többi maradt. Akkor valszeg modul...
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
F10 Vagy F30?
Ki melyiket választaná, mondjuk mindkettő NFL?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #45785 üzenetére
F22, ha a hathengeres, vagy F87 Competition.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #45785 üzenetére
A külső jegyek ugye erősen szubjektívek, F30-ra azt mondanám, hogy fiatalosabb, sportosabb, míg az F10 elegánsabb, komolyabb megjelenéssel bír. Kinek mi a fontosabb.
Nekem még a nyáron mindkettő befutó volt, megnéztem akkor párat, az F30 kezesebb, könnyebb és fordulélonyabb, az E90-hez képest sokat javult a hangszigetelés és a futómű is, a runflat pl. nem is érződik már annak, az úthibákat is sokkal szebben veszi.
De nálam itt ki is merült az összes előny. A beltér anyag használata, illesztései, a kapcsolók, a műanyagok kidolgozásai lényegesen silányabbnak érződik, egyszerűen néhány helyen szó szerint rossz érzés tapizni, illetve nekem picit már szűk, nem lehet egy jót lazulósan, szétterpesztve befészkelődni, a 2 térdemet rögtön elkezdte nyomni a középkonzol és az ajtózseb. Valamint az ülőlap is sokkal keskenyebb és valahogy az egész olyan “játékautós” hatást kelt.Ezzel szemben az F10 jobb anyagokkal dolgozik, tágasabb, kényelmesebb, jobb utazóautó és sokkal minőségibb benyomást kelt. Engem konkrétan az a széles középkonzol megvett kilóra, nagyon eltalálták. Viszont nem csak belül tágasabb de kívül is nagyobb, a parkolás, a kecses manőverek, a dinamikus kanyarok azért mégsem olyanok lesznek benne, mint egy 3-asban.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CharlieDrop #45789 üzenetére
Csatlakozom az F10-hez. A méret és minőség mellett több funkciót is kínál, pl. adaptív futómű-beállítási lehetőség több van benne. Nekem szubjektív véleményem, hogy a 3-asok a fiataloknak valók, az 5-ösök a megkomolyodott uraknak Persze betenném a seggem egy M3-ba szó nélkül, de csak harmadik, virgonckodó autónak, amibe ha beülsz, fiatalodsz 10 évet . A mindennapokban kicsi lenne.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #45789 üzenetére
Én úgy tudom, hogy ő is a nagyobbakra esküszik, 5, 7, a 3 inkább az anyagi megfontolás szempontjából lehet jobb választás, de sokkal nem olcsóbb.
-
#15490560
törölt tag
Nem neked szól, de nagyon bírom amikor valaki összehasonlít BMW-ket, mert ez tipikusan az a márka, ahol nagyon nem mindegy mit konfigurálsz vásárláskor. Ha én kérek bőr borítású műszerfalat, akkor már nem is lesznek nagyon “gagyi műanyagaim”. Írta valaki hogy nincs neki a 2 éves kocsiban mirroring meg carplay. Okos konfigurálással a retrofit ár töredékéért meg lehet oldani, ha nem spórolósan veszi valaki az autót és semmit nem x-el be. Legjobb példa: ismerősöm szétfikázza az F30-át mert szarabb mint egy régi Swift, még a hátsó ülések se dönthetőek aminek alapnak kéne lennie szerinte! Ezért minden F30 szar, nem ő volt a hülye aki “tovább-tovább-tovább” spórolós elven semmit nem x-elt opciós listáról, még azt se ami ingyen lett volna! Én beleestem hasonlóba, egy figyelmetlen opció választás miatt van full assist csomagom, de nincs automata világítás!
Innentől jön az értékesítő felelőssége is, illene figyelmeztetnie a vevőt, mit nem ártana x-elni. -
Ck.
addikt
válasz #15490560 #45792 üzenetére
Nem lehet mindent bebőrözni akkor sem. De egyébként ez akkor sem mentség arra, hogy azonos/hasonló belső konfiguráció esetén miért marad el minőségben a 3-as.
A többi dolgon viszont akárhogy akarsz nem lehet változtatni, nem lesz szélesebb az ülőlap és a “terpesz hely” sem lesz nagyobb, de ezt nyilván egyéne válogatja, van akinek elég, de van akin egy rubin’réka kazetta sem segít.
Egy 3/4-esben nem fogtok tudni az anyóssal egyszerre könyökölni, csak harcoltok majd egymással, míg az 5-ösben azt is simán.
Sajnos vagy nem sajnos, de a modell számok a méret osztályon felül egyértelműen minőségbeli eltérést is jelentenek.Milyen okos konfigról beszélsz, akivel retrofit nélkül lesz CarPlay/screen mirroring?
[ Szerkesztve ]
-
#15490560
törölt tag
Alapból tényleg felesleges egy 3/5/7 összehasonlítás. Mintha azt mondaná valaki, hogy Golf vs Passat kombi.
Nekem volt E90 újként amikor kijött, de nem sírom vissza a mostani F34 után. Igaz kicsit más, nem teljesen összehasonlítható, de a számomra hasznos ugyanolyan opciókkal nálam jobb az F széria. Az ülés is, igaz itt jön be a képletbe hogy ki mekkora termet.Carplay: nem vagyok otthon, nincs laptomom, így nem akarok hülyeséget írni. Most baromság amit írok de “xy” 80 ezres extrát ha bepipálod akkor hozza magával a teljes kábelezést és a szenzorokat is, a szakinak elég akár online ráprogramoznia az opciót és már működik is az amúgy 400 ezres plusz feature! Ezt lehet megcsinálni Carplayre is bizonyos autóknál, bizonyos fejegység kombinál. Nálam pl nincs automata lámpa mert nem volt kompatibilis a konfigurátorban valamiért a sáv, stb asszisztensekkel és az Nbt kombival valamiért. De programozással meg is lesz oldva nemsokára. Ha persze pipálom az adaptív xenont plusz pénzért, úgy ment volna, úgy engedte volna a konfig.
-
CharlieDrop
veterán
Most ültem egy facelift Volvo V50-ben van egy csomó apróság, ami az e91-ben nincs (sőt a hármasikban nem is szokott lenni). Tökre jó érzés volt. De utána beültetni a BMW-be, beindítottam kicsit, nagyon durván autószerűbb.
Amúgy ja, a BMW tipikusan ilyen extrapárti, a fapad az olyan is...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
Utánakerestem erre az autóra is. 2013 330D 190E Km Ismételten nem ellenőrizte senki ennyi idő/ km után a szívósor / hűtőkazetta / EGR állapotát. Senki nem vitte ezeknek a takarítására.... Természetesen alvázszám alapján ellenőriztem és az-az EGR hűtő volt rajta amivel probléma lehet....
Nem győzöm elégszer elmondani,hogy maximum 150E Km után le kell venni a szívósort ki kell venni a hűtőt és ki kell takarítani az egész hűtőkazettát / szívósort az EGR hűtőt is ellenőrizni kell aki ezt elmulasztja és a problémás EGR hűtővel van szerelve az autója így járhat.... alvázszám alapján megmondom milyen van benne ne járjatok így legyen kitakarítva minden időben / ellenőrizve ne szarjatok rá..... Brákinek megmondom milyen van az övén és a takarítást is meg tudjuk csinálni akár az EGR szoftveres kikapcsolásával egybekötve... Megfelelő karbantartás mellett minimálisra / nullára csökkenthető az ilyen esetek száma...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
válasz H.Ezredes #45796 üzenetére
Ha vki vesz egy autót kemény pézé (mittomén 6 milla +) akkor itthon elvárás h gondozásmentes legyen, márkafüggetlenül. Anno egy fél családot kiírtott egy paraszt aki vett 30 milláért egy top kategóriás autót majd a felfagyott hídon keresztbe vert egy kis alfát amiben mindenki meghalt - mert nem tellett a 30 milla mellé téli gumira.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kissusuly
csendes újonc
BMW E90 330D (M57D30) vezérlés csere kb mennyibe kerül?(mennyi kb az alkatrész és külön a munkadíj) Ezen a típuson elöl vagy hátul van a lánc? Előre is köszi!