-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #45195 üzenetére
Nekem az E36 soha nem adott semmilyen pluszt.... Nem nagyon tud lázba hozni az a technika... Annyi az előnye,hogy könnyű... Egy E46 karosszéria sokkal merevebb jobb a 30i motor is az M-es futómű az mellé egy komplett gátló szett rugóval sokkal jobb... A fék is jobb. Az E36 egy száguldó koporsó.... Nagyon nem biztonságos... Nagy sebességnél borzalmas.... E46-al is fos volt menni nagy sebességgel egyébként de az E36 se jobb.... E90 egy jól vezethető autó sokkal jobban viselkedik minden helyzetben az emberek 99.9% utcára veszi ezeket az autókat nem pályára... Ott pedig minden tekintetben rommá szarrá veri az összes régi autót....
(#45194) BMW001
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #45201 üzenetére
Nekem a csapatás, meg a kilinccsel előre az nem a normál közutat jelenti. Az E90 sokkal kényelmesebb, de ezért sterilebb is. Egy percre nem vágytam azzal csapatni, érezni, hogy nem arra való. Az M54B30 is belemegy az E36ba, a fékjei is, a kormánymű is, a váltója is. Plusz könnyebb, lehet merevíteni. Majd meglátogatlak vele...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
Na, ha lenne egy 100 millios nyugdijmegtakaritasom es egy 50-60 millios hazam valami csendes helyen, akkor egy ilyet bevallalnek: [link]
-
MPowerPH
félisten
-
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #45208 üzenetére
En akkora nyugdijmegtakaritassal inkabb nyaralni jarnek evente ketszer-haromszor, valami jo egzotikus helyre, exclusive travel club tagsag kereteben... Az erdekelne a legkevesbe, mi all a garazsomban.
De ezzel ravilagitottal, kinek valok az ilyen autok.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FIREBLADE78
addikt
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45204 üzenetére
Mindent félre téve csak a tényekre támaszkodva,hogy lehet,hogy Koreában 3X autó kigyullad és kitiltják az autókat meg komoly meghurcolás van az USA-ban meg kigyullad 350+ Hyundai és se bocsánatkérés se semmi..... Koreában nyilvános bocsánatkérés volt meg visszahívás kevesebb mint 40 autó miatt megy a boszorkányüldözés az USA-ban kiégő 350+ Hyundai miatt meg semmi ?!?!?!?!?! Kettős mérce....
"Magyarországon is gyulladtak ki váratlanul dízel BMW-k az utóbbi években és ezekről az ügyekről Magyarországon a Totalcaron olvashattak elsőként, részletesen. Legutóbb októberben írtunk egyről, de előtte három korábbit is bemutattunk. Ezekben F10-F11 kódjelű 520d-k váltak a lángok martalékává, az utóbbi esetben pedig egy E91-es 320d. A tűzesetekben közös, hogy az autók gazdái állítják, azok váratlanul, percekkel korábban még hibátlanul működő autókban keletkeztek, amikor pedig jöttek a hibajelzések és a motorfelpörgés, már semmit nem lehetett tenni. Mivel sok esetben nem garanciális autókról van szó, a kártérítési igény érvényesítése is kétséges, legalábbis eddig az volt."
Ezek pedig rohadtul nem EGR hibák hanem TURBÓ..... EGR miatt nem pörög fel a motor...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
Uraim, valaki jártas-e az itthoni márkaszervizek fizetős szolgáltatásait illetően?
Gyakorlatilag minden elvégzett munka mellé jár a külső-belső mosás-takarítás, vagy ez egy külön plusz fizetős szolgáltatás amit külön jelezni kell feléjük, vagy csak épp a szerviz aktuális hangulatán múlik?
Eddig 2x voltam szervizen, korábban egy fékbetét csere miatt, most pedig az olajszerviz volt esedékes az ünnepek alkalmából.
Első alkalommal amikor voltam, láttam hogy elég sok autót lemostak, de az enyémet akkor kihagyták a buliból. Most viszont szándékosan olyan állapotban mentem oda, amit egy offroad, dakar-járta terepjáró is megirigyelt volna, kívül-belül egyaránt, megcsinálták a szervizt, de samponhoz és a porszívóhoz hozzá sem nyúltak.
Elég sok helyen viszont hallom-olvasom, hogy a márkaszervizben ez "benne van" a borsos árképzésben, de ezek szerint mégse...?
Ebben most semmi rejtett cinizmus nincs, komolyan kérdezem.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Nekem úgy rémlik, kötelező szervizkor szokták mosni. Ilyen téren viszont minden szerviz hadilábon van nagyjából, kapacitás a szükséges alatt szokott lenni, általában be van táblázva a mosó előre, és elég ritka, hogy beiktatnának pluszban egy autót. Nem konkrétan BMW, csak általánosságban ezt tapasztaltam (legutóbb pl. Autocarma Zugló egy Superb-et tisztán adott vissza, Emil Frey viszont már úgy vette át az időpontra érkezett kocsit, hogy mosni nem fogják tudni.)
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz H.Ezredes #45211 üzenetére
Te, ezredes, mi lenne ha inkább kicsit az E46 dezső automatákról írnál, ahogy kértelek, ahelyett, hogy állandóan a nem BMW-s sráccal foglalkozol?
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #45216 üzenetére
30D-be is GM van.... Csak és kizárólag E38 30D alatt volt ZF meg Alpina D10 az összes többibe a fos GM ( dízelfronton ) és ezzel mindent el is mondtam a GM váltóról....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kissusuly
csendes újonc
Sziasztok. Autóvásárlás előtt állok, és 4 típus között szeretnék dönteni és örülnék ha segítenétek kiválasztani szerintetek melyik a legjobb, legmegbízhatóbb személyes tapasztalatok alapján. Jelenlegi kocsim egy 95-os e36 318i. Az még talán befolyasoló lehet hogy évi kb 20.000km-t vezetek. Szóval a kiválasztott modellek. E90 325i (2005-2007, N-es motorkód). E90 330d ( 2005-2008, M-es motorkód) E60 525i (2003-2005, M-es motorkód) E60 530i (2003-2005, M-es motorkód). Ezek tetszenek és azt szeretném kérdezni hogy szerintetek melyik lenne a legjobb válsztas,melyiknek mik az hátranyai,előnyei, típushibái.(Kiírtam már ezt a kérdést de csak CharlieDrop válaszolt és örülnék ha több véleményt tudnék figyelembe venni ) Előre is köszönöm!!!
-
Gézengúz
addikt
válasz H.Ezredes #45217 üzenetére
Az a GM annyira pocsék, hogy rosszabb mint a régi 5HP18? Vezettem már ilyet, nem tűnt rossznak, nehezen akar összejönni, a napfénytetős, vonóhorgos, sportüléses, nagy navis, lehetőleg grafitmetál, de lehet valami sötétebb árnyalatú autó. Így egyben, ritka. Ja és még touring is legyen. És mivel az N42 és N46 nem ajánlott, 170 lovasat meg nem akarok, így maradna a 20dezső. Vegyem 6-os kézivel? Nekem az 5HP18-al sem volt bajom egy félreértésen kívül.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #45219 üzenetére
Milyen okos vagy, hogy az összeset ismered! Amelyikre nem költöttek, az tényleg hajlamos az olajfogyasztásra. Azért mert egy rosszat választottál, te is csak köpködöd tudod... Rohadt jól szól a benzines erőforrás, de többet is eszik, és nem érzed annyira, hogy megy, de van olyan gyors, mint a dízel...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #45222 üzenetére
Igen, tényleg létezik ilyen típushiba. A dízel meg alaphangon ilyen...
Egy E60/1-hoz tényleg a dízel illik, az inkább vonul, 1700 kg. Az E90 sportosabb vonal, de kisebb is, meg ugye szinte fapad a felszereltség, akinek az szempont. E36 után mindegyik űrhajó.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #45224 üzenetére
Belül más kérdés, úgy le vannak szigetelve, hogy csak a szép hangok mennek át, a dízelnél is.
Gyárilag is ott vannak benzinesek stopperrel, mint a dízel, de ahhoz agyon kell forgatni őket, sokkal kényelmesebb-olcsóbb a dízellel menni-gyorsan.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
Egy csodára találtam a 3 ventis váltóhűtésen akadt meg a szemem [link]
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
21 misi és nincs rádió, se króm kilincs... 2.0-as turbós benzin és inkább a 3.0 TD szinten megy...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Skizz
addikt
Hello,
Olyan van, hogy az önindító lassan "elfárad"? (még mindig e60 530xd)
Minél hidegebb van, annál nyögvenyelősebben indul az autó. Úgy értve, hogy mindig csak párat kell tekerjen, de azt lassan tekeri. Akkut rendszeresen töltöm, az autó sosem áll sokat, sőt a legutóbbi olajcserén ki is mérettem és minden jel arra utal, hogy az akksi tök jó állapotban van. Az indítás mégis minden alkalommal olyan hidegen, mintha az utolsókat rúgná. -
#15490560
törölt tag
Hello. Tudtok Budapesten valakit aki F széria retrofittel (is) foglalkozik?
-
Skizz
addikt
válasz molnarpeter #45242 üzenetére
És ez milyen hosszú folyamat? Mert napokra nem sok kedvem van otthagyni emiatt...
-
Chris0321
addikt
Hello.
Én már javítattam önindítót és attól is függ mennyi dolguk van de ott kellett hagynom pár napra. Miután megcsinálták hosszú évekig nem volt vele megint gond így szerintem összességében megérte mint egy ismeretlen önindítót venni amit lehet ugyan úgy fel kell ujítatni. -
probizz
tag
- E46-osban melyik évjárattól javították ki a hátsó felfüggesztés típushibáját, ami miatt kiszakad a futómű / elreped a karosszéria a csatlakozási pontnál? A facelift már jó ilyen szempontból? Coupe esetén is?
- Az E46-os benzines facelift coupe (6 hengeres, manuális) alapból egy jó konstrukció? Vannak típushibái?
- E92 a másik, amit nézek. Ezt melyik benzines motorral érdemes venni? Vannak típushibái?
Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]