-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
Ezek az alkatrészek, amiket felsoroltam szinte fillérekbe kerülnek. A javitás, ha polcon van az anyag max. fél óra plusz a le-fel szerelés. Az, hogy a vége mennyi lesz ki lehetne számolni, de inkább ezt kihagynám. De minden szempontból a javitást javasolnám.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
KAMELOT
titán
válasz Chris0321 #45244 üzenetére
Ha valami elromlik, mint pl. az önindító akkor jobb tiszta újat venni. Az a legbiztosabb! Enyémre is az vár csak felesleges most ezt cserélni, mikor úgyis szét lesz szedve az egész motor, így majd akkor komplett minden ki lesz cserélve. Jobb újat tenni, mert ahogy te is írtad évekig nincs vele gond!!!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Ck.
addikt
BMW001,
Jól emlékszem, hogy az F10-esed hátul a rostélyokon egyáltalán nem fújt meleg levegőt?[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
De, neha. Igazabol ossze-vissza fujt az mindent. De legtobbszor csak hideget.
Egy £65.000 fontos autoban a hatsok faztak, igy az telen alt. el volt zarva. Az E92 erdekes meg tudott meleget, volt hideg-meleg allito. Ha benne lett volna a hatso 2 zonas klima, akkor tudott volna meleget, ezt mondtak a BMW -nel. Mig baratom szethullo Insigniaja a nelkul is okadta a meleget a hatsokra is. De ugye ez BMW, igaz Ezredes? Ez igy normalis.mod: Jah, azt kihagytam, hogy ha el lett zarva az a legrostely, akkor a hatso ablakok parasodtak. Meg jo, hogy nagyon ritkan ult hatul valaki.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #45257 üzenetére
Azért kérdeztem csak, mert hideg-meleg állító nálam sincs hátul, viszont jön a meleg levegő mind a rostélyokból, mind az ülések alatti “levegő alagútból” is. Épp vittem hátul potya utasokat és mondtam, h zárják el a rostélyokat, mert az csak nyáron való hideg levegő fújásra, de szóltak, hogy jön a meleg, meg is lepődtem, mert sose próbáltam.
Viszont tényleg érdekes, hogy ami az E92-nél alap felszereltség volt, az itt külön megrendelős, fizetős extra.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz KAMELOT #45255 üzenetére
Van amiből újat érdemes csak venni de szerintem az önindító nem feltétlen az főleg ha olcsóbban felújítható (sokkal) mint venni egy újat. Ha pl. csak a blendix romlik el vagy csak a szénkeféket kell cserélni felesleges újat venni mert a régi is elég sokáig fogja megint bírni.
-
MPowerPH
félisten
Az elejen jon a meleg, amig a kabin fel nincs futve. Utana amikor a vezerles alacsonyabbra veszi a bearamlo levego mennyiseget, vagy lejjebb kapcsolod a hofokot, megszunik a meleg. Vagy nagyon meleg jon onnan, vagy hideg. A langyosat nem ismeri.
CharlieDrop: Passz. A 7er -ben a teszten is megjegyeztek, hogy a hatso klima sem mukodik rendesen, mert a beallitott 20 fok helyett 27 volt hatul, es verte oket a viz. Szoval gondolom, hogy valamit nem sikerult itt megoldani. Mas tesztekben arra panaszkodtak, hogy az elol ulok megsulnek nyaron, hiaba klimaznak. Es oszinten, ha sutott a nap, akkor tenyleg nagyon meleg volt. Persze erre is volt megoldas, a klimakomfort szelvedo, de ugye az a briteknel azt hiszem nem is volt valaszthato opcio.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz KAMELOT #45262 üzenetére
De akkor Opelt kell venni, mert az legalább nem gyullad ki.
A BMW attól is BMW, hogy olyan minőségű extrák érhetők el hozzá, amik máshol nem - jó HUD, csoda komfortülés, night vision, lézer fényszóró, dupla üvegezés, stb. Egy fapad négyhengeres dízel BMW a futóművét leszámítva nem jobb autó egy Mazda 6-nál vagy bármilyen más kommersz márka autójánál.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #45266 üzenetére
Lassan mar ezek az extrak is leszivarognak a kozepkategoriaba.
Don't Tread On Me
-
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #45268 üzenetére
Igen, de nem feltétlenül ugyanolyan minőségben. Pl. a HUD csak egy plexire vetít, nem a szélvédőre, stb.
Nekem saját példa: volt egy 2005-ös Nissanom, esőérzékelős ablaktörlővel. Elég jól működött, de sokszor megzavarodott és lassan reagált a változásokra. A 2004-es E61-emben hibátlan volt, soha egyetlen egyszer sem kellett a bajuszkapcsolóhoz nyúlnom.
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #45266 üzenetére
“Egy fapad négyhengeres dízel BMW a futóművét leszámítva nem jobb autó egy Mazda 6-nál vagy bármilyen más kommersz márka autójánál.”
Hagyjuk már ezt a fapad 4 hengeres dízelezést, mert mindjárt lefejelem a szélvédőt...
Azért fapad mert 4 hengeres dízel? A 4 hengeres benzines nem fapad csak a 4 hengeres dízel?
Vagy a benzinesre is vonatkozik? 30i is fapad, meg a 25d is, mert 4 henger? Vagy csak 16-18-20d/i? Miért a motor, ill. a henger szám alapján döntöd el, hogy egy autó fapad vagy nem? Vagy amiben nincs HUD, meg adaptív tempomat , az már rögtön fapad?
Már nagyon de nagyon unalmas, hogy minden szar, ami nem 6 henger.
Pl. álló helyzetben egy B47-esről a hátsó ülésen ülve meg nem mondani, hogy jár a motor, ha épp halkan szól bent a rádió, nem is érezni a rezonanciát. Menet közben is annyira halk a motor, hogy csak egy mély morajlás hallható, abszolút kellemes a fülnek, egyáltalán nem olyan, mint egy 4 hengeres E39 vagy E60 volt.
Fel kéne már fogni, hogy 2018-at írunk (még pár napig), a növekvő emissziós normák megölik a sokhengeres, nagy köbcentis motorokat, ez a jövő, el kell fogadni.
Pár éve gondolta volna bárki is, hogy a jó kis 30i 4 hengeres lesz? És ahogy haladunk előre az idővel, lesz ez még drasztikusabb is, pár év múlva egy 4 hengeres 50i sem lesz elképzelhetetlen.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Sose felejtem el azt mikor meglattam az elso 518i-t.
Egy ilyenben mar akkor is megsajnaltak az embert.Ugyanazt gondolom most is egy 5-os Bmw-ben egy ilyen alulmotorizalt kocsirol.
Meltatlan hozza.
Igaz csak F10-ben volt nalam 20d,piaci ar 75 szazalekaert sem tartottuk meg.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Fapad alatt most egy gyengén felszerelt autóra gondoltam, de köszi, hogy ismételten villantod a négyhengeres dezső frusztrációdat.
Tartom, hogy a futóművét leszámítva nem jobb egy gyengén felszerelt 520d egy hasonló motorral szerelt bármilyen középkategóriás autótól, legyen az Insignia, Passat, Mazda 6, Kia Optima. Ja és ez persze igaz az 520i-re is, csak az legalább nem egy traktor.
[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz szőröscica #45275 üzenetére
Erre szokták mondani, hogy a BMW az BMW..a felsoroltak meg csak autók😀.. Mazda 6osa van a főnökömnek szívből utalja.. 2 éves.. 9 éves e60-ambol mosolyogva szállt ki egy jó kör után 😏
[ Szerkesztve ]
-
usza
tag
Sziasztok!
E46 320d 136paci motorikus témakörben hozzáértő van errefelé?
Annyit szeretnék csak kérdezni, hogy merre keressem a lambda szondát? Ahol a 150 lovasban van, ott nálam nincs még csati hely sem...
Köszi előre is!HACCP készítés, oktatás, élelmiszeripari üzemek technológiai és higiéniai tervezése, akár teljes körű ügyintézéssel, gyártmánylap készítés, tápérték számítás, allergén tartalom meghatározás, stb.
-
H.Ezredes
őstag
Elég vicces ,hogy az új ETK-ba benne van az új Supra BMW-nél lehet BMW cikkszámmal motorburkolatot lökhárítót motort úgy konkrétan bármit a suprához venni... 20i 30i 40i lesz
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #45271 üzenetére
A mostani uj modellekben mar elegge adja a HUD. A night vision pedig nem rossz, de a konkurenseke mar jobb. HUD szinten BMW exclusive dolog volt, aztan most mar sok auto tud szelvedore vetitett hud -ot. Mondtam, F10 kiemelkedo volt az opcios lista teren, de kicsit belealudtak a G30 -ra.
Onvezetes sem megy ugye, mig a regi S osztaly mar palyan ment magatol.Egyebkent en ellennek egy F10 535D -vel, fullra extrazva, mert azt szerettem benne. Csak irtam, van egy min. fizetes, ami alatt nem lehet.
Don't Tread On Me
-
usza
tag
válasz szimi57 #45280 üzenetére
Köszi, már néztem de ugyanúgy nem találom, mint sehol máshol sem eddig...
HACCP készítés, oktatás, élelmiszeripari üzemek technológiai és higiéniai tervezése, akár teljes körű ügyintézéssel, gyártmánylap készítés, tápérték számítás, allergén tartalom meghatározás, stb.
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #45275 üzenetére
Nem nekem van 4 hengeres frusztrációm, hanem Neköd. Nekem 4 hengeres frusztráció frusztrációm van.
Amúgy meg a felsorolt konkurens autókkal nem értek egyet, zajszigetelés, menetkomfort, kormányzás, meg az egész “bugi-fíling” hiányzik az összesen felsorolt márkából és ez motor nélkül, akár lejtmenetben is érződik.
Ezt a bizonyos feelinget a BMW-n kívül egyedül az Apple tudja még művelni.
És itt a feeling alatt nem a trélerre való várakozást értem.Gsx-rr:
190 lóerő, 400 nm, 7.5s 0-100 alul motorizált? Akkor mit szóljon egy Vitara vagy Dacia a 13 másodperces idejével?Ezek után le se merném írni, ha tényleg megrendelnénk az X2 25d xdrive-ot.
Se nem hosszmotoros, se nem 6 hengeres, se nem hátsó kerekes platform. Hogy mit kapnék én itt az az autó miatt. Ajjaj, 5 perc alatt darabokra lennék szedve.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Nincs benne.... Nem is értem miért keresed....
(#45275) joamilestoné
Megnéztem az összes említett autót amit írtál. 2015-ös autókat néztem.
Insignia, Passat abból van olyan motor ami megfelel a BMW 20D-re a ( 190Le / 400Nm ) Mazda 6 ba ott 2,2-es a dízel mondjuk nagyjából tudja a BMW szintjét de a Kia Optima az 1,7-es motorral és a 140Le-vel nagyon messze van teljesítményben.... Mindenhol 6 sebességes váltó van.... BMW -be 2.gen 8HP NBT navival 2015-ös szinten veri a többit nagyságban tudásban kiforrottságban gyorsaságban..... Motor váltó futómű messze veri a felsorolt autókat... Persze ha egy szar fapad kézi váltós 20D-t hasonlítasz egy jól felszerelt modellhez az lehet jobb... 2 azonos felszereltségű Kia / Mazda / közül messze kiugrik a BMW. Mindegyiket végignéztem nekem a VW jön be legjobban ezek közül utána az insignia Kia és mazda végül... Belenéztem az összesbe és tényleg kellemes extrákkal lehet megvásárolni őket ülésfűtés / hűtés kormányfűtés és egyéb extrák. Azért a Kia és a Mazda-ról látszanak,hogy eléggé műanyag autók. Mindegyik szép a maga nemében de szerintem egy jól felszerelt 20D mellett biztos nem választanék VW-t , Opelt , Mazdat vagy Kiat annak ellenére sem,hogy sok mindent tudnak. 20D-nek BMW-be van létjogosultsága egyre erősebb egyre jobbak a váltók alatta illetve egyre könnyebbek az autók Pl G30 G20 G11......[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
Ha nem tetszik a 4 hengeres dízel hangja,még mindig vehetsz fél misiért hanggenerátort
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #45286 üzenetére
Szerintem ez f@szság.... Nekem nem volt vele semmi bajom. Tök jó volt a motor váltó futómű. Nekünk kényelmesek voltak az ülések hátul 2 felnőtt 1 gyerek sem panaszkodott.... És nem 10Km-t ültünk benne hanem egy folyamatosan 150Km odaút ahová mentünk... Én szerintem egy tök jó autó és lehet vele nagyokat autózni mert úgy viselkedik ahogy azt nem is várná tőle az ember.... És egyébként csak az számít,hogy veszik-e vagy sem.... Ha veszik őket akkor nincs miről beszélni mert ez kell az embereknek... Eladások alapján 1 év alatt Európa és USA ~43E eladott X2 és ebben nincsenek benne a novemberi / decemberi eladások.... Éves szinten eladnak ebből ~ 50E autót vagy többet akkor nekik megéri gyártani mert viszik őket....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #45292 üzenetére
Ezredes Úr,
Az mennyire normális, hogy 50 ezer km alatt a gyári első tárcsa továbbra is makulátlan, ellenben a hátsó így néz ki? Nem kopott egyáltalán, semmi válla nincs, csak rozsda, viszont most volt az időszakos szemrevételezés és felírták, hogy korrodált. Kell aggódni miatta? Miért néz ki így?[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Ez szar.... Nem fog a betét... Nem nagyon volt használva a fék csak gurulgatva... Kinti levegő amúgy is eszi.... Ez már soha nem lesz jó... Minimum szabályozás a tárcsának és új betét de inkább új betét / tárcsa.... Kellett volna fékezni is néha
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
Nincs itt semmi szivatás látod,hogy mekkora részen fog de ott is csíkozva.... Persze az első féknek nagyobb szerepe van de ez így nem jó... Nyilván sokat állt az autó / tényleg alig volt fékezve vele.... Ha azt akarod,hogy jó legyen akkor fék szét. Elpucol minden új tárcsa új betét.... Tehát lehet menni így vele de így nem 100%-os a fék. Mindenki döntse el magának,hogy jó-e neki így vagy sem.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #45299 üzenetére
Az autónak márciusban lesz az első MOT-ja, azt mondták ha ma lenne az MOT, ezzel a fékkel így probléma nélkül átmenne.
Persze a fék nem játék, de nem fogok a saját zsebemből költeni rá, mert ez nem normál használat miatti elkopás, be fogom vasalni a márkaszervizen.
De egyébként márciusig garis is még, megpróbálom garanciában cseréltetni a féket, hátha.
Amúgy van MOT protection rajta, azaz ha az első MOT-n vmi miatt probléma lenne, akkor díjmentesen cserélik a szükséges alkatrészt.Viszont érdekes, a másik oldalon is mm-re pontosan ugyanott van az a korrodált sáv. Ha végighúzom a körmöm a tárcsa teljes felületén, nem akad bele a szélekbe, érzetre teljesen sík a tárcsa felülete.
Mi miatt nem érhet(ett) oda a fékbetét a tárcsa teljes szélességéhez? Lehet, hogy sokat állt vagy főleg pályán volt használva kevés várossal, de akkor is olyan furcsa, hogy ez így kialakult a belső és külső széleken.[ Szerkesztve ]