-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #45502 üzenetére
Szinte tuti nem garancialis, alig van olyan az orszagban. Meg a vegig holland eloeletuek kozott is ritka, mint a feher hollo, mert ha kicsit tulcsusztak az eves szervizzel, mar buktak a garit. Eleg szigoru a GM ezen a teren. Illetve latnad az Ampera facebook csoportot, idiotak tomkelegeve van tele, mokoljak a kocsit ossze-vissza, 5kwh aramert az anyjukat eladnak, stbstb. Komolyan, az E60 csoport szazszor normalisabb volt, pedig ott a tarsasag java resze nem iden barnult, irni alig tudo egyenekbol allt.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #45503 üzenetére
Gondolom, hogy ez mind a mokolas miatt kovetkezhet be. Szvsz ez mar eleg komoly technika, nem biztos, hogy erdemes megfelelo szaktudas, meg ugy egyaltalan minden nelkulszorakozni vele.
Mondjuk az fura, hogy az Ampera felhasznaloi ennyire 1 bites emberek, ertem itt a forumozok nagy reszere. Foleg az E60, E90 topikban szerzett tapasztalataim utan, mert ahogy irtad is, az egy dolog, hogy sokan nem a napon barnultak, de az osszesitett IQ szint sem eri el egy atlagos ember kapacitasat. F10 forum meg nem jutott el erre a szintre...meg.
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #45504 üzenetére
Nem akarom szetoffolni a topikot, az a legkevesebb, hogy toljak bele a kinai xenon szetteket ezerrel, de volt olyan, aki ellenallast forrasztott a gyari homero ele, hogy a motorvezerlo azt higgye, melegebb van odakint es ne kapcsoljon be a benzinmotor -10 fokban. Szerinted?
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #45505 üzenetére
aztarohadt....
Az milyen jó az akksiknak...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #45507 üzenetére
Talán ajándékba
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #45507 üzenetére
na, csak?
A múltkor 41 misis alapárat hallottam...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
válasz MPowerPH #45504 üzenetére
Új vagyok itt, de értem mire gondolsz. Remélem mi F10/11-esek nem esünk le erre a szintre.
A km teljesítményhez szeretném hozzáfűzni, hogy nagyon nem mindegy, milyen a gazda, és hogy valós-e a km az autóban. Nekem 350 körül áll most az óra (sok német km kevés év alatt), 2013-as a kocsi, és a beltér hibátlan, nem zörög, nyiszog, egyben van. Az ülésen látni egy kicsi gyűrődést, és a kormányon kopást, bár láttam már a hahun 181e-rel olyan F11-est, aminek brutál módon ki volt ülve az ülése. Az enyém ahhoz képest 100e-es
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #45509 üzenetére
Fél füllel hallottam az árat. De vmi 33 misi körül értettem. Ez már "használt", volt benn 2k km. Amúgy nekem nem tetszik belülről. Hasonló,mint az x5,3-as,de nem kéne közel 40-ért. Soft-close az vicc. Normálisan csuktam be és erre behúzza. Ez is arra van,hogy legyen mit javítani majd nagypézé
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
marsu
addikt
Sziasztok!
Az én kis méregzsákom ...
BMW E46 320i
Press any key to continue ...
-
szőröscica
addikt
Az F10-ek ara elegge bezuhant, 4-4.5 kozott 2010-11-es, szepnek tuno hathengeresek akadnak boven - dizel/benzin egyarant.
-
válasz szőröscica #45518 üzenetére
Szerintem most mindennek az árát át fogják rendezni a piacon ami nincs jó állapotban.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #45518 üzenetére
Mindegyik egy idozitett bomba annyiert... Valszeg tekert orasak, 2-3 millio alaphangon raboritando az ilyenekre, legalabbis ha en vennem, tudnam mire koltsek. Es akkor meg is erkeztel ezen autok realis aranak az aljahoz.
Don't Tread On Me
-
d@minator
addikt
Érdekes...A BMW 3-as sorozat a legmegbízhatóbb vállalati autó (UK) [link]
-
MPowerPH
félisten
válasz d@minator #45524 üzenetére
Nincs ebben semmi erdekes... Garancialis idon belul hasznaljak ugy, mint ceges auto, tehat alt. 3, vagy 4 ev. Utana eladjak kb. 80k -tol, maximum 150k km -el. Angolok szeretik a BMW -t, es igazabol a bajok ez utan kezdodnek. Ezek a leharcolt ceges verdak tartogatjak a legnagyobb meglepetest, foleg egy angol sofor kezebol, akik koztudottan gyorsitanak, ha fekvorendort latnak, es nem tudjak mit okoz az, hogy az auto meg hideg, az olaj nem ert rendesen korbe, de mar padlogazon allnak.
Errol jut eszembe... Volt cegemnel a tobbsegi tulajdonos egy GT-R Nismo -val jart hetkoznap. Na most egy £160.000 -es autoba ugy beulni, hogy az kint allt. 5 orat a 0 fokban, majd slusszkulcs elforgat, es utana uveghangon vegig. Meg miutan a palyara felert, az elso lehajto utan is hallani lehetett az auto hangjat a parkolobol. Gondold el, ott mit kap a technika. Es az osszes ilyen, csak ez erosen kirivo volt, es rossz volt latni, hallani, tudni.
Probauton a srac is akarta tolni az automnak hidegen. Ra kellett szoljak, hogy meg hideg az olaj, uj a turbo, es nem fizette meg ki, szoval varja meg, mig az olajhofok mutato beall kozepre. Es komolyan rakerdezett, hogy miert nem szabad hidegen nyomni. Elmagyaraztam neki, es azt mondta, megfogadja a tanacsomat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #45512 üzenetére
A softclose az egyik legelegánsabb dolog szerintem, én nagyon szeretem. Amikor átülök a másik kocsiba, mindig csak behúzom az ajtót, úgy kell 2.-ra becsapni
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
ilyennincs
tag
Sziasztok,
Nyári gumi kérdés:
Drágább gumi 4-5 évente cserélve vagy olcsóbb 2-3 évente cserélve?
Ti melyiket választanátok? -
kisbago
aktív tag
Sziasztok! Debrecenben tudtok nekem ajánlani valami jó BMW szerelőt aki kicserélné a kocsiban a valvetronik motort??! És nincs elszállva az árakkal? Köszi!
-
MPowerPH
félisten
-
veterán
válasz ilyennincs #45529 üzenetére
Nem értem a kérdést, a kopás nem az áron múlik elsősorban, hanem a használaton, autó teljesítményén, stb. Ha szeretsz gyorsan járni, akkor a drágábbat vedd.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
ilyennincs
tag
válasz SeniorTilla #45532 üzenetére
Arra gondolok, hogy az olcsóbbat eldobnám futófelülettől függetlenül mondjuk 2 szezon után és vennék belőle újat. Ez esetben a 3. szezonban új olcsó gumi vs. 3 szezont futott drágább és így tovább...
-
FIREBLADE78
addikt
válasz MPowerPH #45526 üzenetére
Ok,de vannak helyzetek amikor nincs idő várni az olaj hőmérsékletre. Persze attól még nem kell padlózni az első 10 k km alatt,de ha gyorsítani kell vmiért (jön az ifa szembe) Avagy nem mész x km-t csak x/2 km-t és ez kisvárosban főleg igaz. Minden kocsi széthullana egyből (habár lehet szét is hullik )
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
veterán
válasz ilyennincs #45533 üzenetére
Nehéz kérdés, van ismerősöm, aki Porsche Boxsterre kínai gumit vett. Én nem tenném, de ő azt mondja, hogy mindegy mit füstöl el, úgyis megy a levesbe. A VW-nál gyárilag a Sharanra németben török gumit szerelnek télinek... de az ADAC tesztekben sem feltétlenül a márkásabb, drágább győz. Lehet, hogy az olcsóbb is megteszi, csak tudni kell a határait.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz MPowerPH #45522 üzenetére
Nem értem, hogy tudnak tekert órás kocsit megvenni (persze tudom, hogy így megy, és a vevő km órát vesz, nem valódi autót valódi állapotában). Pár ezer forintért lekérdezhető a kocsi előélete 5 perc alatt online, ott benne van az egész európai kár- és kilométeróra történet. Nem feltétlenül a sok km a baj, hanem a karbantartás hiánya. Az utolsó két kocsimat kintről hoztam, végig kint vezetett szerviztörténettel, márkaszervizben. A német sokat megy, sok a pálya, nagyok a távolságok. Aki elhiszi, hogy egy utazólimuzin 5er-ben 5 év alatt 120e km van, és eladják a piaci ár alsó szegmensében, az ......
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
hdman
őstag
válasz SeniorTilla #45538 üzenetére
Én 3 éves kocsit hoztam Németektől 172 ezerrel, de nem ritka a 80-110 ezres futás / év
Sopron city :)
-
#15490560
törölt tag
Akinek cseréltek EGR hűtőt visszahívásban annak mit csináltak pontosan? Csak kicserélték aztán ennyi? Ma beszéltem több szervizzel is, van a kocsimra visszahívás de már most terelnek: “nem automatikus a csere, ha jó állapotban van, nem mutat hibát az átvizsgálás akkor nem cserélik”
Persze majd megvárjuk, hátha egyszer leég ... végülis csak konstrukciós hiba, de most még jó! Csak tudnám mit vegyek legközelebb BMW helyett. Audi - leszerpelt a botrányuk miatt, viszont nem rosszak a benzin motorjaik. Mercedes, öreguras nekem. Japán-koreai? Neeem.
Azért remélem hogy cserélni fogják a hibás alkatrészt, ha nem, megy a hahura aztán ennyi. -
MPowerPH
félisten
válasz SeniorTilla #45538 üzenetére
Egyszeru. Kulfoldrol behozott autot nem tudsz lenyomozni... Vagyis lehetseges, mert en is lenyomoztam szuleimnek vett Octaviat, de kell hozza utanajaras, es az adott marka szakszerviznek a joindulata. Es ez is csak akkor sikerulhet, ha meg fiatalabb az auto, es vegig gyari szervizbe hordtak. Na most az ilyen frissen behozott 10-12 eves autokra ez mar nem igaz, tehat azok mind zsakbamacskak.
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45542 üzenetére
Persze... Lazán azt szokták megjátszani,hogy behozzák külföldről mondjuk 300E Km-el és még akkor visszatekerik a Magyar vizsga előtt mondjuk 200-ra és itthon már az fog szerepelni,hogy az első nyilvántartásba vett Km az 200E....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
majnkopf
tag
válasz SeniorTilla #45538 üzenetére
Egyébként bocsánat ha túl suta a kérdés, de hogyan kérdezel le egy autót megbízhatóan ha nem olyan szervízben csináltatod ahol pl. felírják a km állást aztán műszaki vizsga előtt meg visszatekered.. elmenti magának az autó a km állást amit aztán nem tudsz kijátszani vagy ez hogy működik?? mert nagyon sokan írjátok hogy 2 perc utána járni egy autónak,de ez a valóságban már szerintem nem ilyen egyszerű ám 1-200 ezres autóknál meg szerintem nem azt a pár ezer forintot sajnálja az illető hanem pusztán nem is érdekli...
-
kisbago
aktív tag
Olyan valóban van hogy ha ki szedik a valvetronik motort vagy ha újat tesznek be adaptálni kell?
-
veterán
válasz majnkopf #45544 üzenetére
VW Sharan 2013 és F11 2013, ezt a kettőt vettük 1 éven belül. Egyik osztrák, másik német volt. Mindkettőnél lekérdeztem az európai nyilvántartásból minden fellelhető adatot, két cégen keresztül is (ellenőrzés miatt). Stimmeltek, tehát van létjogosultsága. autónként kb. 5-6 ezer forint volt, a kocsik értékéhez képest (és a kiutazás árához képest) jelentéktelen összeg. Az egyik az AUTODNA, a másik a VinInfo volt. Ezeket javaslom mindenkinek, mert benne van a riportban a kint futott km is, ami az adatbázisból fellelhető, plusz a sérülések, biztosítási események, körözés, stb. Nagyon könnyen ellenőrizhető, hogy valós-e a kocsiban lévő km állás, még akkor is, ha az itthoni rendszerben csak az import után van benne.
De első körben tisztában kell lenni azzal, hogy aki behozza az autót, pénzt akar vele keresni, és nem karitatív munkát végez Csodák nincsenek, az üzlet az benne, ha olcsón megveszi kint, drágán eladja itthon. Az autó azért olcsó, mert törött, vagy azért mert sok benne a km és drága lenne a következő szerviz. A többi autó kint is drága.
Az itthon hirdetett vasak nagy része tekert órás, mert ez kell a magyar vevőnek. 200e feletti óraállásnál (Úristen, a Sharan most ment 200e fölé, mi lesz??? ) reflexből továbbkattint a hirdetésről (ahelyett, hogy gondolkodna kicsit). Ha kint taxival utazol, látni fogod, hogy már sok 1-1,5 éves autóban is 100e km van, vagy az 5 évesben 300e. Ettől függetlenül patent állapotban vannak, mert kint divat márkaszervizbe járni, még ha drága is. A mókolás általában akkor kezdődik, amikor itthon Pistike rájön, hogy mennyibe is kerül fenntartani pl. egy 5er-t, ami újkorában majdnem 20 milla volt. Ő megvette 5-6-ért, vagy inkább 2-3-ért, és nincs felkészülve anyagilag a több százezres szervizekre.
Amúgy ha van ismerős, le lehet kérdezni a márkaszervizből is a teljes történetét a kocsinak, az a tuti. Nekem mindkettő lízingelt autó volt, ezért a lízing ideje alatt csak márkaszervizbe jártak velük. Ami azért elég megnyugtató.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #45547 üzenetére
jaja, sokszor emlegetett mondás, nem megvenni, fenntartani drága, pláne ha még hitelre (párdőz, lízingre) veszi valaki a vasat
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban