-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Newlachka
őstag
ha egy 2007 utáni E90-E91-et akarok,milyen ccm-es és hány lovas legyen,hogy ne N46 legyen?
-
Newlachka
őstag
válasz szőröscica #45603 üzenetére
vagy N46 megvehető?
-
Newlachka
őstag
válasz Gézengúz #45605 üzenetére
nem tudom,most kezdtem el nézegetni az E91-eket,itthon is kint is, olyan 1,5-2,5 között szánnék rá,és nem fapadot szeretnék.
kint találtam 5800 euroért egyet,de a 143LE-s,utána kezdtem keresgélni a motorkódok után,hogy melyik mi, és mivel érdemes megvenni.
vagyis mások a keresési feltételeim:
2007 utáni,minimum 1950ccm< manuális váltó, ha lehet kombi legyen,és benzines.dieselt nem veszek,mert napi 2x10km-rel még a benzinest is kivégezzük. -
Hikvision
senior tag
válasz Newlachka #45606 üzenetére
Ha csak 2x10km-t megy a leendő béemvé akkor ha hallgatsz azokra akiknek volt ilyen autójuk, inkább tedd félre a pénzt, és ha Elit Taxival jársz be dolgozni nap mint nap, is sokkal több pénz marad a zsebedben, mint egy ilyen autónak a rendbetételével, üzemeltetésével elbukott összeg. Persze ezt majd akkor látod, ha eladod.
20 éve a PH-n.
-
MPowerPH
félisten
válasz Newlachka #45606 üzenetére
Oszinten, miert nem veszel egy plug in hybridet? Pl. az Amperat pont erre talaltak ki. Vazz, majd ingyen jarkalnal. Es meg ha a melohelyen toltened, meg jobb, mert az aram is ingyen lesz.
Nagyobb befektetes, de hidd el, visszahozza az arat, foleg egy bomossel szemben.
Meg azert egy Ampera mar elegge high tech egy regi E91 -hez kepest... Mint anno egy Trabi egy W124 -hez kepest.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #45609 üzenetére
Az otlet jogos, de egy jo plugin hibrid 4-4.5 millio forint (prius, ampera), szoval tenyleg nagyobb befektetes, viszont ingazni nincs jobb. Ma mennem kellett 2*22km-t - meleg autoba ultem be (udvaron all), jeget iden meg egyszer sem kellett kaparnom, mert az allofutes leolvasztja, es elhasznaltam kevesebb mint 9kwh aramot. 400ft. Toltesi veszteseggel ebben a hidegben 500. Masfel liter olcso benzin ara. Nyaron ugyanez 300ft se lett volna.
Nem akarok teriteni, mert megvan az Amperanak a maga baja, a zsenialis hajtslancot leszamitva egy szuk, olcso gagyi GM megoldasokkal teli, rossz alkatresz es szervizhatteru jarmu, inkabb altalanossagban mondanam a plugint, ami szerintem egyertelmuen a jovo az egy autot fenntartani kivano ingazok szamara.
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #45609 üzenetére
Valaki azért írogat a BMW topicba, mert ha drágább is elavultabb is, benzines vagy dízel is, de akkor is BMW-t akar vezetni, ezt így el tudod képzelni? Nem pedig valaki olyannal vitatkozni aki a neve ellenére márkán kívüli. Vili?
Nem tudja melóban sem tölteni, a Boschnak a neve ellenére nem megy olyan jól.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gézengúz #45611 üzenetére
Csatlakozom. Kifordult magából itt valami (valaki) BMW-t nem azért vesz az ember, mert a forintokat számolja, hanem mert jó autó, és nem egy gagyi sz@rban akar utazni. A steril gondolkodás szerintem nem ebbe a fórumba való.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gézengúz #45611 üzenetére
valóban unalmas a BMW topicban azt olvasni folyamatosan,hogy így ne vegyél BMW-t úgy ne vegyél így szar úgy szar vegyél Ampera-t Lexust Mercit Audit stb stb.... Ráadásul annak ellenére,hogy sokan mondják,hogy pl akar egy E90 330D-t vagy E91-et vagy E60-at és csak az megy,hogy vegyél mást úgy,hogy az ember BMW-t akar venni nem érdekli más.... Fogadjátok el,hogy BMW-t akar venni nem ampera-t nem lexus-t nem priust-nem mást.....
Ezekre itt vannak ezek a topikok:
stb... stb....
(#45602) Newlachka
4 hengeres benzinest egyáltalán nem vennék... N46 és társai simán fosok ( gyenge / erőtlen motorok / önmagához képest sokat fogyaszt nyűgös konstrukció.... ) N43 még fosabb..... Egy 4 hengeres dízel M47-el kimész a világból de a benzinessel ezt nem teszed meg... N52B30 a legmegbízhatóbb benzines motor.... ezekben.
(#45601) Skizz
De nem gyári beszállító nem is értem honnan jött ez....
Ahhoz képest,hogy szar a BMW egész jól megy a szekér.... Nem kevesebben veszik hanem többen....
Még a "fos" X2-őt is viszik....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #45611 üzenetére
4 hengeres benzin, diesel az mindent tartogat, csak nem BMW elmenyt. Az E91 meg mar elavultnak hat a mai autok mellett, nem statuszszimbolum. Ezek tenyek, ha faj, ha ne.
A napi 10km -re meg hulyeseg barmilyen benzines vagy diesel, mert elpusztul. Arra a tavra jo egy 1.0 Swift is, annak mind1, mert max. betolod az arokba, ha mar nem indul, de ezeket az autokat tonkreteszed vele. A mellett hetvegere mehet BMW, de hetvegi autonak senki nem fog egy 4 hengeres csettegot, vagy benzinest venni, fapad felszereltseggel. Mert nem szenvedni akar benne, hanem elvezni. Nincs eleg penz? Vegyen egy emlitett lepukkant Swiftet, amit gyilkolhat, es vegyen melle egy V8 -as E39 -et, hetvegere.
Nem hetvegi autonak akarja, hanem munkaba jarni. 10km -en ezek az autok egyszeruen elkopnak, olyan, mintha napi 400-500 km-et mennel veluk autopalyan. Azt hiszem felnott emberek vagyunk, es probalunk racionalisan gondolkozni, hacsak nem annyi penzunk van, hogy mind1. Itt nem ez a helyzet, mert akkor nem annyiert nezne E91 -et, amennyiert a jo E46 -okat kapni. Csak gondoltam szolok, mert beledol a sajat kardjaba a valasztassal.Szerintem jogom van irni, eleg regota BMW -m van/volt(rendes....), es valszeg beleraktam csak az elmult 7 ev alatt annyi km -et ezekbe, amennyit Te meg le sem vezettel, meg elkoltottem a szervizukre annyi lovet, amennyiert Te az autodat vetted.
mod: Nem tudom, de azt hittem a 21. szazadban ez a normalis. UK -ban alap volt, hogy van a melohelyen autos tolto. Bevasarlokozpontokban szinten... En most voltam interjuzni egy videki csaladi vallalkozasnal, ahol azon tul, hogy biztositanak ceges autot, van lehetoseg az elektromos autok toltesere is az udvarukban, free of charge. Szoval nehezen hiszem el, hogy nagyobb cegeknel ez nem lehetseges. Ha meg tenyleg nem, akkor nagy baj van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ha meg valaki napi 2x10km -re azt irja, hogy jo valasztas egy ilyen, es hajra, az netto idiota. Gondoltam ezt hozzateszem. Ez nem markafansag, hanem racionalis gondolkozas.
Chris0321: Normalis helyeken ebben nincs semmi kivetnivalo. Az lenne a normalis, ha be sem kellene jelentened, csak odamesz, es feldugod.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45616 üzenetére
És mennyi embert érdekli ez szerinted ???? Mikor egy olajszintet nem tudnak megnézni az autóban.Beülnek és mennek mint amit írtál,hogy a GTR-el is padlón hidegen... Amit itt leírsz a valóságban nagyon keveseket hat meg... egy swift-be meg ha véletlen beléd jönnek vagy te nézel el valamit meghalhatsz míg egy E90 / E60 / F10 vagy bármivel azért jóval kisebb a valószínűség erre....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Rengeteg ügyfél jön úgy,hogy az asszonyt a gyerekekkel berakja egy X5- X6-ba Vagy F10-be vagy bármi ilyen nagyobb autóba mert félti a családját... És azt mondja ezzel ha benéz valamit kiszáll az asszony a gyerekekkel és tudja,hogy biztonságban vannak..... Sokan direkt nem ültetik kis fos szarokba a családot hanem direkt nagy dömperbe.... Leszarják,hogy mennyit fogyaszt mennyit kell szervizelni....Elég ha 1x van baj.. Új autót lehet venni új családot nem....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
válasz MPowerPH #45615 üzenetére
Az ott uk,ez itt mo. Itt még utcán sincs töltő,nemhogy munkahelyen vagy plázába! Szegedi árkádba sincs! Bocsánat majd lesz,mert falon van már vmi eszköz,de levannak zárva előtte a parkolóhelyek! Vicc ez az ország. Ha egy kispolgári beosztott lennék már én is ukból írkálnék.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #45615 üzenetére
Nem tudom miért fáj ez Neked? Hidd el, hogy valaki jobban tud örülni egy 13 éves 4hengeres dízelnek, mint Te a ki tudja milyen kocsijaidnak. Akár elavult, akár nem.
Nyilván napi 10km-re jobb lenne a kerékpár. De ha ezt szeretné akkor ezt szeretné.
Kifejezetten írta, hogy nem fapad felszereltségggel keresi. És ha neki, nekünk ez elég, nem értem Téged miért zavar.Az autó van értünk és nem fordítva.
Az, hogy mennyit fordít autóvásárlásra és valójában mennyit fordíthatna szerintem nincs köszönőviszonyban, én mindenképp tartom magam a 6 hónapos szabályhoz, még ha sok ember szerint ez hülyeség is.
Persze, hogyne lenne jogod írni, de az utóbbi időben elszaladt Veled a ló. Mi a baj? Magánéletben minden rendben?
És a végére a Bosch, nézd már meg a parkolót, a gyár mindkét végén csurig van, ráadásul a szemközti építkezés kicsit odaüthetett anyagilag úgy érzem.
A két saját parkoló nem is elég, a jobb felső sarokban lévő szántóföldből kicsípett területen is autók állnak.
Jó oké, mondjuk a főmuftiknak van elektromos csatlakozás a nekik kijelölt parkolóban, de, hogy mindenhol az legyen. Azért ezt itt és most még nem szabad elvárni, pláne, hogy csak ez miatt nem kezdenek el az itt dolgozók elektromos autót vásárolni.
(Kis politika, állítólag a szemközti területet is az ország strómanjától bérlik, de ez nem 100)
Te még mindig kint dolgozol Angliában igaz? Biztos, hogy ott sokkal jobb a helyzet, de itt ez van.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gézengúz #45620 üzenetére
Bicikliztél már mínuszban,hóben,esőben,szélben napi 20 km-t? Nem hiszem. Legjobb lenne neki a tömegköz,de senkit sem érdekel,hogy mi lenne a legjobb választás. Ha ő bömöst akar,akkor azt. Ha ferrárit,akkor azt. Engem sem basztatnak,hogy miért járok x5-el metroba bevásárolni,miért nem veszek egy dácsia kis dobozost.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
Magyar nyelvú manuált hol találok a neten? Sajna csak inglisht találtam.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gézengúz
addikt
válasz FIREBLADE78 #45621 üzenetére
Az megvan, hogy én tulajdonképpen védtem Őt?
Egyébként, télen-nyáron tekerek, állandóan, csak nem ekkora távot.
Mihez kell a manual?
[ Szerkesztve ]
-
Zolom89
senior tag
-
Gézengúz
addikt
válasz FIREBLADE78 #45624 üzenetére
A (mihez-t) úgy értettem, hogy milyen autóhoz...Cseszed...
-
Gsx-rr
veterán
válasz MPowerPH #45615 üzenetére
Elevult? Hat ez is relativ.
Itt alig van Bmw hetente latok 1-2-ot.
Az autok atlageletkora 4-5 ev.
Kia es Hyundai az autok tobbsege.Tegnap lattam egy gyonyoru facelift feher E90-et es megdobogott a szivem ,hogy milyen szep auto.
Ja es vettunk egy Kia K5-ot amugyanaz mint a Optima 2014-es es egy putri belul, hiaba extras egy Bmw utan fapad az egesz!
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #45627 üzenetére
Szerintem az E90 -rol nem ordit, hogy minosegi. Eljart felette az ido. Mar irtam, hogy az egyebkent hulladek Octavia, amit most hasznalok, jobb anyagminoseggel buszkelkedhet. Na meg sokkal modernebb is, csendesebb is. Persze ettol meg egy sz@r, es inkabb egy 335D -t koptatnek a maga puritansagaval. De amikor egy 20D -ben ulsz, meg a gazpedal letaposasa sem vidit fel...
Gézengúz: Nem, hazajottem. Azert adtam el az F10 -et is...
Csalad rendben, van haz, lakas, jon az elso gyerek, epp elveszek a magyar vallalkozoi elet sullyesztojeben, szoval minden okes. Es igen, most egy hulladek Skodat hasznalok, mert megvettem csaladbol, bar nem tudom miert, mert vehettem volna mas is ennyiert. De ahhoz a konzervdobozhoz sehol nincs egy E90. Csak onnan irom ilyen biztosan, mert ugye hasznaltam en E92 -ot is. Mintha a 3er egy kategoriaval lejjebb kerult volna, pedig az is extras volt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zolom89
senior tag
E91 Facelift 2008-as kis navis
Navi, iDrive frissitését megtudom itthonról is csinálni usb-ről esetleg? Vagy csak szervizbe? Mennyi lóvét kérhetnek el érte?
“LG C2 + Samsung Q990B” Asus Rog Strix G17
-
FIREBLADE78
addikt
A 2004-2006 közötti 5-erből melyik motorost érdemes venni? Manuális váltósok jók? Épp van egy külföldi papíros 190k km-rel amit linkelt haver,mondom ebben inkább 500 van.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45628 üzenetére
Én szerintem ez butaság.... Egy jól felszerelt LCI E90 teljesen okés.... mondjuk egy 30D nem kell ,hogy 35D legyen. Elve CIC-van benne ami használható és ezt lehet upgrade-elni NBT-re vagy NBT EVO-ra ugye ami a lényeges,hogy ez GYÁRI. Így fedélzeti rendszerben teljesen naprakész az autó.... D3-as motor ami benne van az egyik legjobb ha nem a legjobb ( maximum csak azért nem lehet a legjobb mert kell rajta vezérlést cserélni ) . A 2. generációs 6HP-váltók a régi 6HP váltókhoz képest sokkal jobbak... Motor / váltó / hajtáslánc rommá szarrá veri az octaviat.... Biztos nem egy octavia mk2-be ülnék egy LCI E90 helyett.. Nekem semmi bajom az E90 sport üléseivel... Szép a beltér jók a kapcsolók fedélzeti rendszert lehet frissíteni így egyáltalán nem elavult.... Jó motor jó váltó jó futómű jó fék stb stb...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #45632 üzenetére
Ilyenről vagy erről mi lenne a véleményed?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gézengúz
addikt
válasz FIREBLADE78 #45631 üzenetére
Amúgy nem olvasol Te egy kicsit felületesen? Visszakérdeztem, hogy milyen manual? Most akkor kell vagy nem? Vagy ki emlékszik már arra?
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #45632 üzenetére
Én is ültem egy 2018-as octáviában, nagy, de éppen hogy az hiába új, örültem, hogy visszaültem az E90-be. Nem tudom, hogy a fikázók milyen lefingott példányokat birtokoltak...
2018-as insignia váltógombaj, kormánya meg annyira rossz fogású, hogy rögtön cseréltem volna...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Anubris #45637 üzenetére
En nem tudom, mi a tipusszama, de 2011 -es.
Igen, az ott egy erintos kijelzo.... Azt meg a F10 sem tudta. Sajna nem DSG -s... Nem vagyok az autoban kompetens, de az biztos, hogy az anyaghasznalat, illesztesek fenyevekkel jobb, mint az E90 -ben.(szerintem az E46-ban is jobb volt) Csondesebb belul, nem zorog, nem nyikorog. Jah, en egy full extras coupet hasonlitok ehhez, nem egy 20D-t. Az az auto minden volt, csak lelakott nem.
Ezredes: Nem a futomurol es a vezetesi elmenyrol beszelek. Futomuve Mo.-ra van kitalalva, vezetesi elmenye pedig egy fwd autonak nem lehet... De az ulesei jobbak, mint az E90 sportulesei. Nekem kicsik ugyan, mert mindket vallam kilog, de valahogy jobbak.
A valtorol meg annyit, hogy sajna nem dsg -s. Sogoromnak az van. A 6HP -nal klasszisokkal jobb az a valto. Mar ha nem romlik el... Bar fogalmam sincs rola, hogy ebbe melyiket raktak.Egyebkent nem szeretem, alig hasznalom. Csak akkor ulok bele, ha felesegem is jon. Van egy 3.2 5 hengeres, 240 loeros Transitom, azzal jarok mindenhova.
chess001: Minden volt, csak lefingott nem. 6 evesen, mikor megvetyem, mar akkor is nyoszorgott. K. jo auto volt, de nem a mindennapokra. Persze inkabb csak a motorja miatt. Futomuve is jo lett, de az nem volt gyari.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
majnkopf
tag
válasz MPowerPH #45615 üzenetére
Magad ellen beszélsz
"Azt hiszem felnott emberek vagyunk, es probalunk racionalisan gondolkozni, hacsak nem annyi penzunk van, hogy mind1." ha ez így van, már pedig így akkor szerinted arra kinek van pénze hogy 2 autót tartson fent? ráadásul az említett autót csak hétvégére? hétvégén mit csinál vele? elmegy bevásárolni ami szintén vagy 20km? vagy szerinted hetente van annyi pénze az embernek 2 autót mellett hogy több 100 kilométerre lévő helyekre menjen üdülni vagy nem tudom mit csinálni nehogy pár km alatt tegye tönkre az említett bmw-t? kicsit össze visszaság amit beszélsz, számomra nagyon úgy tűnik."UK -ban alap volt, hogy van a melohelyen autos tolto." az megvan, hogy Magyarországon vagyunk?
"beleraktam csak az elmult 7 ev alatt annyi km -et ezekbe, amennyit Te meg le sem vezettel, meg elkoltottem a szervizukre annyi lovet, amennyiert Te az autodat vetted." más is vezetett sokat, sőt volt olyan is koztünk akiknek nem robbant le annyiszor egy auót és nem volt annyi baj vele, mint neked.
"Szoval nehezen hiszem el, hogy nagyobb cegeknel ez nem lehetseges. Ha meg tenyleg nem, akkor nagy baj van." nem mindenki dolgozok nagy cégnél, ezen kívül úgy érzem te nagyon más világban élsz, mint én vagy mi
(#45616) BMW001: én napi 20km-re használok egy e46os 2.2es benzinest. + hétvégén vagy hétközben ezen felül ha éppen megyek valahova talán 50km. évente talán ha 15.000 összejön max. ennyire idióta vagyok és szopni fogok a kocsival és 2 év múlva adhatom el? ezt tök komolyan kérdezem akár Ezredes úrtól is. mi erről a vélemény
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #45639 üzenetére
Nem robbantam le soha, szoval melle trafaltal. Viszont mivel 1 ev alatt mentem annyit, amennyit te 5 ev alatt, igy masok voltak a ktg -k is.
Miert furcsa, hogy az ember arra vegyen autot, hogy a melos het utan hetvegen kiruccanjon a csaladdal, baratokkal, pihenjen, kiranduljon? Csak vasarolni lehet szabadnapon? Azert vettem en is dragabbat, mert hetvegente erre volt hasznalva. Hetkoznap meg orultem, ha nem kell gyilkolnom.
De lehet en mashogy allok az autokhoz. En nem ugy fogom fel, hogy az auto van ertem. Ez kulonbozteti meg az autobuzit az atlagos usertol.Gsx-rr:
Nekem sem tetszik, de most nem errol beszelunk, hogy nez ki. Az E90 navi, es az egesz ccc egy hatar sz@r, hasznalhatatlan. Ezt legalabb normalisan lehet kezelni, nem kell dvd-t dugdosni. Es a CIC se jobb. NBT minimum, inkabb az EVO II. Azt beepiteni egy E90 -be, ami ccc -s, kozel 600k.
Most van esely ra, ha elfogadom a felkinalt allast, akkor kapok egy uj SuperB -t. Akkor tul is adok ezen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #45638 üzenetére
Én mondjuk fiatalabban is vettem és most sincs benne valós 200e se... Az igaz, hogy enyém szinte fapad, lehet, hogy az extrák berakása nem tesz nekik jót.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #45642 üzenetére
En 6 evesen vettem meg 140k km -el(ha jol emlekszem), es 3.5 ev utan adtam el 248k km el.Az iDrive majdnem folosleges, ha nincs ott, legalabb nem recseg. Bar a board comp -ot ott atlathatobban nezheted, de ezzel ki is merul az elonye. A vezeto ules mondjuk jo ha memorias-elektromos, foleg ha tobben hasznaljatok. Meg ugye a valto, mert a manual nem jo. Az ulesekbol a kisebbik rossz a sportules, az alap borzalom. A tobbi extra meg annyira nem fontos. Fenyszorokbol meg jo, ha xenon -os, mert a halogen megint semmit nem er. Bar a xenon sem egy bajnok, pl. ha az F10 -el hasonlitom, aminek a Xenonja uti a ledest. Csak a motorja miatt vettem meg, mert az a zsenialis, a mai napig.
Ez az en tapasztalatom. Na meg azt meg megertem, hogy 290 -nel mozognak az ablakok, majd kiesnek a helyukrol, de hogy 200 -nal is ez a helyzet, azt mar nem. De leirtam mar parszor, reszletesen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
-
majnkopf
tag
válasz MPowerPH #45641 üzenetére
lehet más sem fog vele évenkénti 150ezer kilométert belerakni és jó a bmw, mert nem kell havonta fél misit szervízben hagyni. Én azt nem értem ha ennyire szar a BMW hogy minden szegletére találsz sokkal jobb példát más márkás autóban akkor miért nem olyat veszel és miért BMW-zel? vagy netán összességét nézve mégis csak jobb egy BMW csak 1-1 pontjában találsz hasonló minőséget más márkánál?
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz MPowerPH #45641 üzenetére
Szerintem meg pont erről beszélünk! Egy autót az összbenyomás alapján ítélünk meg. Lehet jobban viselkedik az úton egy Octavia(amit kétlek) ,de ha már akkor belehánynék amikor beleülök ,mert meglátom ezt a prosztó belsőt nekem már tökmindegy milyen lesz utána.
Amúgy meg simán el lehet lenni egy CCC-s Navival is ,szerintem sokan megelégedéssel használják. Ha van benne usb foglalat akkor vállalható.Főleg ,hogy amelyikben nem alap zene van az elég jól is szól. Nem mindenkinek vannak ilyen jellegű igényei.
Octaviában kíváncsi lennék milyen audió rendszer van összevetve egy E90-el. De biztos vagyok benne csúnyán elvérzik.
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45638 üzenetére
Azért egy 2011-es autót hasonlítasz egy 2006-os coupe-hoz. A hangszigetelés,hogy is lehetne jobb a 3-as coupe-ba?????? A két autó igazából összehasonlíthatatlan..... Egy 2011-es E90 el nem tudom mi a problémád.... Az ülés neked nem megfelelő rendben van van ilyen. Nekem pl semmi bajom az E90 sport üléseivel nagyon jól ülök benne és tart. Nyilván nem vagyunk egyformák... Az,hogy érintőkijelzős a 2011-es octavia.... nekem jó a 2011-es E90-be a gyári CIC rendszer is ( De ha nagyon akarod lehet frissíteni NBT-re CIC-ről ma jelenleg nem kerül már annyiba mint ~1 éve egyre olcsóbb NBT-is berakni...) DSG... A valós váltási időben a gen 2. 6HP nagyjából tudja
"Actual Up-shift time for the VW DSG and PDK may be closer to 200ms."
gen 2. 6HP elég masszív és erős váltó.... Ráadásul szoftveresen még van benne rengeteg dolog.... BMW-be sokkal több a potenciál ott a motor / váltó amivel lehet szoftverelni és még jobbá tenni ott a fedélzeti rendszer amit simán lehet frissebbre cserélni. Amelyik jó E90-be én nem hallom,hogy szét akarna hullani azért... :/
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kissusuly
csendes újonc
Sziasztok, valakinek van tapasztalata a korai (2003-2005) E60 530D-hez? Elég megosztóak a vélemények sok helyen, van aki dícséri van aki szidja. Mégéri egyre beruházni vagy felejtős? Előre is köszönöm.
-
szőröscica
addikt
válasz Gsx-rr #45646 üzenetére
Én 2012-ben mentem még el Miskolcról Malagára E39 Touringgal, Mk2-es CD-s navival. A határokon cseréltem a cd-ket, amiket az ncore-ról töltöttem le. Odataláltam minden címre, nem volt vele gond.
Azért manapság már inkább kitükrözném a Waze-t a kijelzőre, nem szórakáznék a CCC-vel, azt talán egyszer ha használtam navigálásra az E61-ben.
A CCC nagy előnye, hogy normálisan néz ki vele az autó, számomra irtó bután néz ki a kis kijelzős E60 belső, és az E90 se tetszik.
Nekem az E39-hez nagyon jó élmények kötődnek, az E61-hez meg elég szarok és a gatyám is ráköltöttem és sosem lett jó, pedig Ezredes megmondhatja, hogy nem egy lefingott kocsi volt, 195 ezerrel vettem, kívül-belül nagyon szép volt. Sajnos megégettem magam vele - vennék újra BMW-t amúgy, de csak akkor, ha lenne elég időm és legalább nettó milliós fizetésem. Egyik sincs egyelőre, a fizetés valószínűleg hamarabb meglesz, mint a szabadidő. Nagyon szerettem Ezredeshez járni szervizbe, de egy kínszenvedés volt, ha valami baja volt a kocsinak és ott kellett hagynom napokra. Az Amperát eddig az olajcserén kívül kétszer kellett egy-egy órára elvinnem szerelőhöz (egyszer munkaidő után, egyszer meg ebédidőben) és rosszul voltam, hogy autójavításra kell mennem.
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #45649 üzenetére
Illetve pontositok, a fizetes melle 100-150 millios megtakarotas es haz is kell majd.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban
- Új Dainese Bőrdzseki gyári protektorokkal
- Keresem: Navdy HUD