-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz szimi57 #46896 üzenetére
"A nem 105 fokos belső hőmérsékletű motor felnyomja 120 fokra! "
Es akkor mi van? Ha felnyomja hat felnyomja, miert zavar az teged?
egyebkent meg nyilvan nem nyomja fel, mert a motor mar nem jar, a legmelegebb reszeknek pedig nincs akkora hotarolo tomege, hogy a viztomeghez kepest jelentos melegedest erjen el. Lesz itt-ott lokalis melegedes, de nem jelentos. Plane egy szivomotornal.
Mondjuk egy 600 loeros biturbo V8as mar mas teszta, nade ezt a tervezok is tudjak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #46901 üzenetére
Hogy használod a hűtőfolyadékot? mert mondjuk én nem adok hozzá desztilált vizet. Simán beléöntöm a fagyállót.
(#46899) cOxeR: igen a városban is néznek, amikor a hetes bömbim tiszta retek hetek óta, hogy miért nem mossa meg a paraszt!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
szimi57
őstag
válasz SeniorTilla #46902 üzenetére
Én tudtam, még sem Astrát vettem.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Shadowbull #46901 üzenetére
Szerintem a viztömeg egyharmada le van spórolva, de ez sem zavar, csak épp nem merek 200-zal repeszteni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Shadowbull
addikt
válasz szimi57 #46906 üzenetére
A szelsoseges terheles az lenne, ha tolnad padlon mint az allat mondjuk fel orat, aztan nyomnal es satufeket es leallitanad a motort. Akkor siman elkepzelheto hogy a hengerfejben itt-ott lokalisan forrni kezdene a viz, de igazabol ez sem tragedia, ha nem tart sokaig es rendben van a hutoviz. Es ez aztan tenyleg eleg szelsoseges forgatokonyv.
Ha nagy terheles utan par percig mesz kis terhelessel, akkor elegge visszahul a rendszer ahhoz hogy leallitas utan se forrjon lokalisan se.
Nem tudom amugy milyen autod van, de a regi szivomotoroknak amugy sem volt tul nagy a teljesitmenysurusege, tehat nem is melegedtek annyira.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
válasz szimi57 #46905 üzenetére
hehe, én sem
Egy keményebb autópályás tempó után (160-180-200 tartósan) ha megállok, pár percig járatom a kocsit, és kiállás előtt 1 km-rel lelassítok, hacsak nem attack van
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #46908 üzenetére
Normálisan így kéne eljárni. Hagyni leállás utána motort menni, hogy tudja magát hűteni. Ezeket a turbós start-stop kocsikat nem értem. Mész mint a barom utána leállítja a motort. Turbó meg ki sem tud hűlni majd megint beindítja. Jól szétcseszik a komplett motort.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Shadowbull
addikt
válasz KAMELOT #46909 üzenetére
A turbos benzinesekben mar vagy 20 eve van egy kiegeszito elektromos vizpumpa hogy leallitas utan forgassa a vizet a turbokorben.
Tok felesleges jaratni a motort.
" Turbó meg ki sem tud hűlni majd megint beindítja"
Ezzel meg mi a gond?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
válasz Shadowbull #46904 üzenetére
Ilyet hol lehet kapni?
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
szimi57
őstag
Minden esetre én komolyan le akarom cserélni a 105-ös termosztátot 95-ösre. Közelitek a 200 ezerhez, gondolom a motor hatásfoka is romlott uj korához képest. Aki tudna segiteni megköszönném. A motor egy N46B18A. Nem tudom, hogy ehhez létezik-e 95 fokos termosztát?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
veterán
felteszem még 1x, hátha kapok választ:
F11 525D-ben (4 hengeres) DPF szűrő cseréjénél adaptálni is kell az új szűrőt, vagy nullázni az ECU-t?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Gabesz25
tag
válasz SeniorTilla #46915 üzenetére
privátban elküldenéd nekem, hogy honnan és milyen DPF-et szereztél a kocsidba? Lassan enyémben (E90) is cserés lesz a boardcomputer szerint (meg persze a km szerint is úgy gondolom ideje lesz). Tisztításban nem annyira hiszek, szerintem nem lehet jól kitisztítani ha már bele van égve a sok korom/hamu.
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #46910 üzenetére
Én amikor megállok a kamionnal még 10 percig megy a motor, hogy a hűtsem a turbót. Indulás előtt ugyan így 5perc után indulok el, vagy ha egész éjjel álltam akkor 15 perc után. Kitudja lehet a benzines turbósokban más a helyzet!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
veterán
válasz dellfanboy #46918 üzenetére
az osztrákok hülyék, ezt régóta tudjuk
elég csak a 80-as tábláikat megnézni a rengeteg alagútban, hogy belássuk
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
H.Ezredes
őstag
F11-en vasig kopott szegény fék.... Ezért nem kell az elektromos kéziféket nyomkodni állandóan egy automata autóban mert előbb utóbb megragad 1x 2x és a végén vasig koptatja a betétet... Jobb oldalt hibátlan volt csak bal oldalt nyomta szét....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz molnarpeter #46923 üzenetére
Ezt megcsináljuk mi is ugyan így.... Ki van mosva megfelelő kifejezetten a DPF-hez fejlesztett folyadékkal visszaépítve van géppel mérés stb... Szóval úgy kapod vissza a kocsit,hogy látható géppel az ellennyomás. Maradjunk annyiban biztos van sok kókler is de alap esetben ha megfelelően ki van tisztítva akkor nem azért tömődik el mert szar a tisztítás hanem mert valami más probléma van.... Pl rossz termosztát / rossz befecskendező nem megfelelő üzemi körülmény stb.....
Ez is egy tisztított 35D DPF
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
veterán
válasz H.Ezredes #46924 üzenetére
Nekem az elsőt, a gyárit szétcseszték a vegyszerrel, vetettek velem egy felújítottat. Ez a mostani, amit vettem olyan, mintha új lenne, legalábbis ránézésre. A többi majd kiderül ha fel lesz rakva.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #46926 üzenetére
Ez egy cserélt flexibilis cső ( Így vette de funkcionálisan tökéletes maximum esztétikailag nem szép.... )
Másik: Álló helyzetben és terhelésen is nézzük az ellennyomását illetve teljes terhelésen is.... Azt hiszem beszerelt állapotban ennél több mérés nem is kell... Nekem az a lényeg beépítve mit mutat
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
veterán
-
kaszaking
tag
válasz molnarpeter #46922 üzenetére
Teherautó kompresszora 3-6 perc alatt tölti fel a rendszert levegővel. Pótkocsis szerelvénynél ez 6-9 perc alapjáraton.
-
FIREBLADE78
addikt
Láttam egy új m pakkos z4 30i-t. Hú,beszarás kategória. Bjutifúl. Kéne.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #46931 üzenetére
Én várom mikor vezethetek egyet, kíváncsi vagyok milyen.
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #46931 üzenetére
Én is láttam pár napja egyet Szegeden, egy 25 év körüli gigerli, páva csávó vezette, azt sem tudta hogy feszítsen benne.
-
veterán
-
H.Ezredes
őstag
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #46936 üzenetére
Szög gyári az autó
Mi köze lenne egyébként a chiptuningnak ahhoz,hogy kitört a fogaskerék részből egy darab ? Magyarázd el ha chip-es is lenne,hogy törhetne ki egy darab belőle emiatt ???????????? Bármilyen hiba van az csak a tuning miatt lehet??? Véletlen se,hogy egy fos alapból ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #46935 üzenetére
Azért az a 9000 km 2 év alatt elég furcsa. Ilyen használatra tényleg jobb a bérlés szvsz... De ez így legalább garanciális probléma.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz H.Ezredes #46937 üzenetére
A garanciaban visszahozott M-es autok jelentos resze (szerintem a tobbsege) csiptuningos. Csak eppen a gondos kis gazdak kiszedik, es artatlan keppel mennek reklamalni.
Gondolom neked is megoldjak majd garanciaban.
Ez mar a Competition az S55-tel, vagy meg az N55?ja, hogy ket eves, akkor N55. Az nem is M-es motor.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
válasz H.Ezredes #46935 üzenetére
Nem kötekedni akarok, de 8500km alatt lett ilyen poros, retkes minden a motortérben?
A hiba egyébként tényleg gyalázat, bár ha 2 éves a kocsi, akkor még garis.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #46942 üzenetére
A legolcsobb 718 54e euro. A legolcsobb Z4 meg 46, azert az kulonbseg.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
slashpm
csendes tag
Sziasztok!
Épp rákapcsoltam a használtautó keresésre és mivel én 3 év körülit keresek, felmerült a kérdés, hogy mennyire féljek a adblue varázslöttyös kocsitól? inkább érdemes olyat keresnem, amiben még nincs ilyen, vagy nem olyan problémás a rendszer? egyáltalán mennyi annak a javítása kb? Köszi
-
veterán
válasz slashpm #46944 üzenetére
A Sharanban most van 200e, 60e-t mentünk eddig vele. Néha szól, hogy töltsük fel az adblue-t, ezen kívül semmi gondja nem volt. OK, ez VW, de gondolom a technológia ugyanaz.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #46943 üzenetére
Természetesen M pack kéne hozzá,hogy Porsche szintet üsse. Az csak 2,5 misi. Persze akinek a fapad kell 10-en milláért az vegyen olyat. Van a városban egy full fapad új xc9 vagy mi a neve ( Volvo X5 szint). Eléggé gáz a halogén lámpákkal
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #46947 üzenetére
Porsche azért más kaszt XC90 halogén szerintem kb azért létezik, hogy el tudják adni a LED-et belőle viszont gáz, mennyivel több egy rendes lámpa, ha bármi történik...
-
FIREBLADE78
addikt
válasz molnarpeter #46948 üzenetére
Nekem az álom egy M2 kompetisön. Természetesen hozzá egy vezetéstechnikai képzés is.
Az tuti,hogy nagyon drága a ledes lámpa. Fogyasztói társadalom...[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #46949 üzenetére
Azt isteníti minden szakértő, de a Porsche kb. ott kezdődik, ahol ez van. A Z4 meg nagy nulla...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen alaplapot vegyek?
- Hobby rádiós topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tippmix
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fűnyíró topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bluetooth-headsetekről általában
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban