-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lali81
tag
válasz Chrys_ #47101 üzenetére
nekem 7,67 vs 7,33 az átlagom sima vs prémium. Mondjuk én az OMV-nél tankolok. Nyáron amikor kint voltam AT-ben ott kb 1 literrel evett kevesebbet ugyanolyan körülmények( átlagsebesség, város/kívül) mint itthon az ottani gázolajból. Persze jól megbüntettek mert lakott területre 65-tel estem be, úh nem spóroltam semmit..
-
Zolinho1026
tag
Sziasztok!
Van egy jó kis E83-am, amiben ma reggel hazafele jövet berobbant a panorámatető üvege.
Ha esetleg tudnátok segíteni honnan tudnék bontottat szerezni azt nagyon megköszönném 🙂🙂
Loxone and Loxberry superuser
-
H.Ezredes
őstag
válasz Zolinho1026 #47103 üzenetére
Írj rám !!
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Newlachka
őstag
örök kérdés.
E46 kombira hátra milyen féktárcsa+betét kombót rakjak?
276-os van fent,294-es is felmegy? -
Newlachka
őstag
válasz molnarpeter #47110 üzenetére
nem tudom, lassan 2 éve van nálunk a kocsi, még nem foglalkoztam vele. most sem izgatna a fék,de a bal oldali hátsó nem ugyanúgy "vállasodik" mint a jobb hátsó.
1
2
így most döntöttem a csere mellett.
csak nem tudom mi legyen?
ATE,Brembo,TRW,meg még van vagy 10 márka amit dob több oldal is, amikről életemben nem hallottam...
pl.:quaro,maxgear,jp group,[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #47092 üzenetére
Ez van. Kifogtam oket. Az nap masik 2 bmwet es 1 golfot rongaltak meg, loptak le dolgokat. Mar ezekrol tortent bejelentes lehet tobb eset is volt. Vese mar van benne. Volt a gariban... szarnyat meg rendelek
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Newlachka
őstag
válasz CharlieDrop #47112 üzenetére
NGK a gyári?
-
Sly189
senior tag
Sziasztok, ismerősömnek nézegetek autót, 316ti BMW (2004)es után akar magának egy benzines autót, első között BMW-k ből szeretne szemezgetni.
Milyen motorkód ajánlott a benzinesből, 2-3,5 Mft között? (2010-évj felett)Válaszotokat előre is köszönöm!
-
chess001
aktív tag
válasz Sly189 #47115 üzenetére
Bármilyet vehet, csak még ennyit rakjon félre szervízre. Közvetlen befecskendezés, turbó, meg a többi apróság ami egy majdnem 10 éves kocsin már lehet...
35i-be már be is tud ülni ennyiből, de inkább tényleg csak üldögél majd benne...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
-
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
válasz CharlieDrop #47121 üzenetére
Jó cikk, kár, hogy a gyár (még) nem ismeri el ezt a gyártási hibát.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #47122 üzenetére
Kíváncsi leszek Ezredes véleményére, így végül is nem az EGr a hibás, hanem a vákuumcső, jól értem?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
válasz CharlieDrop #47123 üzenetére
Hibás mindkettő, illetve a szívócső lerakódása is hibás. Ha motor a kelleténél többet kormol (ami nem látszik addig, amíg a DPF bírja), akkor a szívócsőben is komoly koromlerakódás lehet. A rendszer együtt okozza a gyulladásokat, illetve előtte a szívócső/szívósor kiolvadását. Láttam már ilyet, olyan, mintha sörétes puskával belelőttek volna. Csak ott még a tulajnak szerencséje volt, mert a szívócső kiolvadása nem gyújtotta meg a motortérben lévő többi éghető dolgot.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
-
Anubris
őstag
Igaz az, hogy az útlevél helyettesíti a személyit igazoltatásnál belföldön is?
Lejárt a személyim és csak jövő héten akarok újat csináltatni. -
Shadowbull
addikt
-
veterán
válasz Shadowbull #47129 üzenetére
pedig elég logikus
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
Valaki mondja már meg, hogy lehet az F11-ben a hátsó légzsalukat lezárni nullára. Hiába tekerem 0 állásba, ugyanúgy fúj, mint 1-esben. Pedig látni belül, hogy a zsalut elzárja. Nagyon idegesítő dolog, ha hátul utazik valaki, mert képes hideg időben is hideg levegőt fújni. Nem csak nekem ,két másik F11-ben is ugyanez a helyzet.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz SeniorTilla #47131 üzenetére
Nálam ugyanez e91-ben.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
Shadowbull
addikt
válasz SeniorTilla #47130 üzenetére
Szemely szerint abban is ketelkedem hogy a kidorzsolodo vakuumcsovet ne detektalna a motorvezerlo. Masreszt az AGR huto nem kormolodik el attol sokkal gyorsabban hogy atvezetik rajta a hideg kipufogogazt is. Harmadreszt az AGR huto tervezesenel szamolnak a kormolodassal. A vazolt meghibasodasi mechanizmus is hulyeseg SZVSZ, miszerint azert repedne el a huto mert kormos.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
szimi57
őstag
Érthetetlen, hogy miért és meddig bohóckodnak még ezekkel a tüzes turbókkal. Akár műanyagból is megcsinálhatnák, ha nem a kipufogógázzal, hanem mechanikusa a motorról vennék le, akár egy egyszerü variomatik hajtással, amivel felpörgethetik 50 ezerig is.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
veterán
válasz Shadowbull #47133 üzenetére
Nekem 800-900km-en keresztül nem adott a kocsi hibajelzést, pedig a nagy turbó wastegate szelep vákuummembránja ki volt szakadva. Magyarul semmi vákuumot nem tartott meg, nem is mozdult, amikor kézi pumpával néztük. Amikor a DPF regenerálás elindult, akkor adott 4-5 alkalommal hibát az autó, ami néhány mp múlva el is tűnt, és nem jelentkezett a következő regenerálásig.
Mivel összetett hiba volt (mint ahogy a kigyulladásos hibák is összetettek, nem hiszem, hogy 1 konkrét alkatrész miatt gyullad ki minden autó), ezért sorban ki lett cserélve az EGR, szívósor csappantyúk+tisztítás, szinte minden érzékelő a turbók és az EGR környezetében, később a DPF és végül a nagy turbó is. Ezzel oldódott meg a probléma, mert a nagy turbó vákumszelepe az új turbóval együtt cserélve lett.
Innen is csókoltatom a BMW-s kollégáidat, akik egy egyszerű vákumszelepet, amit két csavar tart a turbón, úgy terveznek, hogy nem lehet külön alkatrészként megvenni ,csak a komplett turbóval együtt. És nem számolnak a membrán hőhatás miatti öregedésével. Ez a sztori nekem több, mint 1 misibe fájt úgy, hogy egyébként gyári árakon csak a DPF és a turbó ettől jóval több lett volna magában csak alkatrészárban.
Visszatérve az EGR-re (vagy AGR, ki hogy hívja). Itt van két kép róla, nézzétek meg a hajszálrepedést a csövön:
Ha itt kint elreped a core anyag, akkor mi lehet bent?
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
H.Ezredes
őstag
Amit ebben a cikkben leírnak az rész igazság nem 1 autóval találkoztam amiben pont a megkerülő cső rész repedt szét és a motor felé nyomta a forró gázt... Tiszta kormos volt a fél motor ha olyan helyen reped el ahol elér valami szigetelést vagy műanyagot már gyullad is ki..... Illetve rengeteg belülről szétrepedt EGR hűtővel találkoztam ami miatt egy merő retek massza volt a bele..... Több probléma van. Rengetegszer arról számoltak be a tulajok,hogy felpörgött a motor és utána gyulladt ki. Tönkrement turbót 20D-nél ( 30D-t is ) simán több esetben "fogtunk" meg ~150E Km környékén és iszonyatosan lógott a bele köszönhetően a csoda gyári 30 ezres olajcserék meg a 60 ezres levegőszűrő cseréknek...... A másik baj,hogy ~100-150 ezrenként le kellene venni a szívósort kitakarítani,hogy ne legyen benne túlzott mértékű koromlerakódás de rengetegen leszarják mert "csak" 100-150E Km van az autóba ami véleményük szerint újszerű...... A másik fontos dolog aminek szerepe van az az,hogy nem takarítják a hűtőkazettát a hűtő teljesen elkoszolódok nagymértékben romlik a hatásfoka. Melegszik az víz / olaj és ezt az extra hőt már nem viseli el az autó. Elreped az EGR hűtő stb.... Nyáron fokozottabban érvényesül mindez. Több dolog van ami odáig vezet,hogy kigyullad nem csak 1.... Én elmondom mindenkinek,hogy 100-150E Km után mindent takarítani kell !!!!! A szívósort a hűtőkazettát a turbót is ellenőrizni kell az EGR hűtőt is. A túlzott koromlerakódás miatt tud kigyulladni egyébként ha nincs korom nincs ami begyulladna.... Itt összegyűjtöttem ezeket.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
veterán
válasz H.Ezredes #47136 üzenetére
Maximálisan egyetértek.
Kihagytam az előző kommentemből, hogy a szerelőm aki tavaly nyáron az EGR cserét is csinálta, ugyanezt mondta, és kivették a hűtőket, kitakarították őket. Elég komoly bogárszőnyeg volt közöttük, de még nem volt teljesen eltömődve szerencsére, de az EGR így is elrepedt, hogy emiatt vagy nem, azt nem tudom. Mindenesetre 240-ért ment bele az új komplett EGR+hűtő. Ami azért valljuk be, eléggé fájó összeg. Egy VW-ba való EGR ennek a fele sincs, ha jól tudom (abban még nem kellett cserélni, pedig majdnem 200k van benne).
Azt mondom, hogy még mindig jobban jártam, mintha kiégett volna a kocsim. Az nem 1 milla kár, ha mindent beleszámolunk, plusz pl. egy nyaralás is gallyra megy.
Más: ma meghajtottam a gépet a német M3-ason. 23 körül mentem kb. 30 km-en keresztül, mielőtt lekanyarodtam a pályáról, aztán 10km levezető hazáig 110-120-szal, és amikor beálltam az udvarra, megnéztem a hűtő előtti zsalukat, zárva voltak. Volt itt korábban egy kérdés, mikor nyílnak ki. Na most akkor mikor? 22 fok volt kint, de gondolom elég volt az a 10km, hogy ne kelljen nagyon hűteni a hűtőt a kemény pályás menet után. Vagy jól sikerült a hűtőkazetta takarítás tavaly nyáron?
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz H.Ezredes #47136 üzenetére
Tudod mit nem értek? A képeiden lévő repedt EGR-ekhez képest az én régim, ami elrepedt, újnak néz ki, mégis el volt repedve az is.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #47133 üzenetére
Valami ilyesmire gondoltam, mert ha a TC cikkben leírtak lenne a megoldás, akkor mindegyik N47D20C-t visszahívnák, nem csak egy részüket.
@(#47136) H.Ezredes:
Igaz, ezeket többször mondtad már, köszi.[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
válasz CharlieDrop #47140 üzenetére
Minden autón így kellene működnie. Ott is van a 0 és 1 jelzés az állító forgógombokon. És belenéztem, tényleg elzáródik a zsalu... Uri Geller memmonnya!!!
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #47141 üzenetére
ezért fura, olyan, mintha a zsalu nem lenne a helyén...kicsit beljebb lenne, ezért a levegő meg tudná kerülni, vagy ilyesmi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
válasz CharlieDrop #47142 üzenetére
holnap megnézem tüzetesebben én is
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Shadowbull
addikt
válasz SeniorTilla #47135 üzenetére
úgy terveznek, hogy nem lehet külön alkatrészként megvenni ,csak a komplett turbóval együtt
Ennek mindig oka van. Es az nem a vasarlo lehuzasa. Nagy valoszinuseggel az allitot gyarilag kell kalibralni az adott turbora.
nem számolnak a membrán hőhatás miatti öregedésével
Termeszetesen szamolnak, es nemcsak szamolnak de tesztelnek is.
a hajszálrepedést a csövön
Az egy gyartastechnologiabol fakado hiba, nem termikus tulterheles.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #47137 üzenetére
Nálam azonnal nyílik a zsalu, ahogy indítom a motort.
Csak akkor láttam eddig csukva, amikor a motor sem járt.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CharlieDrop #47146 üzenetére
rezonancia?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #47146 üzenetére
Rosszul vezettek el a gyarban, utolag valaki atszerelte, nem meretpontos a cso, stb...
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #47148 üzenetére
Köszi a választ.
Azért nem gondoltam volna, hogy lemegyünk clickbait szintre...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
válasz CharlieDrop #47149 üzenetére
Két szabály van:
1, A Gyártó SOHA nem hibázik (a GYÁRTÓ szerint)
2, Ha a Gyártó mégis hibázna, akkor automatikusan az első pont lép életbeMit vársz egy gyári alkalmazottól? Nem ismerheti el azt a hibát sem, ami 100X be lett bizonyítva. Talán majd eljön az az idő, amikor valódi kommenteket kapunk tőle, nem csak a cáfolatokat.
Max. egy jó kis per után lehetne ezzel kezdeni valamit, de ehhez pertársaság kell, és jogállam. Itt melyik van meg?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Revolut
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- EAFC 24
- E-book olvasók
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal