-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ittakary
nagyúr
válasz ittakary #46561 üzenetére
azt hittem egy ilyen kérdésre az itteni szakavatott profik csuklóból válaszolnak (hogy mire kell figyelni egy 4 hengeres benzinesnél, milyen periodikus karbantartások a legfontosabbak)
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Legendd #46650 üzenetére
nem mondom, ha mondjuk ezt megveszed, sámlikat leszámítva, úgy olyan 5 kiló, minimum, legyen zsebben még, de lehet több is
Ha az a lámpa csak kívülről gáz, akkor jó, ha belülről, akkor vagy olyan gagyi megy bele, mint lent, vagy nyílik a pénztárcaDe sok sikert a vásárláshoz Mindent bele
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Legendd
senior tag
válasz CharlieDrop #46657 üzenetére
Még ha rá is megy, akkor is olyan árban lesz (számolok 2,2-ről), hogy talán megéri. A váltóval már foglalkoztak, a wandlert felújították, ez tuti 😃
Alea iacta est!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Legendd #46658 üzenetére
Az jó, soroljam mi mindenre lehet költeni?
Kíváncsi vagy rá?
Csak az alap amit érdemes megcsinálni mikor megveszed:
Olajcserék (esetben a váltótól el lehet tekinteni)
Szívósortisztítás, szelepfedéltömítés csere
szűrők cseréjeez úgy indulásként munkadíjjal talán 100-150, pontos árakat nem tudok.
Aztán lehet számolni tankbetöltőnyílás para, a xenon bármikor képes elfeküdni, bontóban úgy sosincs
futómű, fékcsövek, fék (bár azt látod, hogy milyen állapotban van)
Ha ez nem gyári M futómű, vagy nem rendesen megcsinált ültetés, akkor rugók, gátlók, szilentekés akkor csak kapirgáltuk a felszínt
Ha mondjuk találnak dolgokat, mint injektor, turbó, izzítás, izzításvezérlő stb., akkor lehet még locsolni ráNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Legendd
senior tag
-
chess001
aktív tag
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #46662 üzenetére
Pedig az legalább tényleg jó...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Legendd
senior tag
-
Newlachka
őstag
válasz ittakary #46652 üzenetére
ez egy fapados M43b19.
Blokk hátulján a víz csonk szokott szivárogni, alu hűtős, sarok reped, hengerfejtömítés,tőkék,futómű, hátsó híd szeret repedni,kiszakadni, erre vannak lézer vágott felújító szettek amiket ha behegesztenek akkor nem lesz baj.
Ezen felül, a lerakódásokra, láncot illik nézetni,difi,váltó olaj csere.
összes szilent, kutyacsont, ne rozsdásodjon.
Tükör motorok szokták megadni magukat, illetve levélrács ha elöregedett cserélni kell.
Lámpák sokszor párásodnak már,motortérben az összes cső elöregedett már ha nem volt cserélve, fékcsövek,fékfolyadék(ezt mindig elfelejtik cserélni) ezen felül abs tömb, fékek.
Írjak még? -
ittakary
nagyúr
válasz Newlachka #46666 üzenetére
köszönöm szépen a részletes felsorolást
M43TU a motorkód
amúgy azért kezdtem el ezen aggódni, mert az elmúlt 1-2 hétben ezt kezdte produkálni
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Új kötelező 58k, ez volt a legolcsóbb. Casconál tényleg kijönnek szemlézni? Ugye már 2 éves a járgyány,de még 1 év van hátra a lízingből.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Anubris
őstag
válasz FIREBLADE78 #46670 üzenetére
Nálam mikor először megkötöttem, lefotózta az ügynök (édesanyám ), de a hosszabításnál nem volt semmi ilyen. Szolgáltató váltás esetén gondolom megint kellett volna szemle.
-
-
Newlachka
őstag
válasz ittakary #46668 üzenetére
először is mikor volt utoljára magas fordulaton huzamosabb ideig hajtva a vas?
Alapvetően ez lehet ellustulás is.megtöltöd prémium üzemanyaggal,és hajtod kicsit.
2, ha ez nem segít akkor az alábbi dolgok jönnek:
-gyertyák ellenőrzése
-légtömeg mérő
-összes cső,hogy nem-e lyukas
- üzemanyag nyomás ellenőrzése
ez egy menet közbeni diaggal megoldható.
ha nincs meg a hiba akkor lehet tovább keresni. -
ittakary
nagyúr
válasz chess001 #46674 üzenetére
be tudnád kérlek másolni, kérlek szépen, hogy mikor írtam olyat, hogy én fogom ezeket megoldani?
nem azért kéreztem mert nekiállok DIY BMW-t szerelni, hanem azért hogy tudjam hogy mik azok a dolgok amikre havi-éves szinten azért oda kell figyelni az olajcserén kívül. Mondhatjuk, hogy érdeklődtem csak. De nem én fogok nekiállni... szégyen - nem szégyen, de kis túlzással de életemben talán 20x láttam felnyitott motorháztetőt...
(#46675) Newlachka
- omw 100asat tankolok mindig
- nem megyek mindig nyélen, de nem félek használni a gázpedált, tiltásig még nem nagyon nyomtam neki de 5ezer körül azért szokott menni előzés erejéigtöbbit köszönöm !
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz ittakary #46676 üzenetére
nem előzés erejére gondoltam.
tartós magas fordulatos járatás kell neki, mert amúgy ellustul.(gondolom lerakódás vagy valami)mivel ez nem turbós autó, így a nyomaték amúgy is 3000 felett van meg,és egyáltalán nem árt neki, ha a 90km/h-t nem 5-be hanem 3omba tolod egy jó szakaszon.3-omba kb.110-120 körül tiltana.autópálya tempó 144km/h 4000 környékén van.
Amíg a barátnőm "tanuló" fázisban vezetett a szerelő mindig jelezte,hogy ne féljen használni a teljes tartományt,mert kell neki.
Most hogy már élvezi, és sokszor 2-3 kihúzatósan megy már nem érzem azt,hogy 2-3 hónap után belustul annyira,pedig csak 95-öst szoktam általában tankolni. -
chess001
aktív tag
válasz ittakary #46676 üzenetére
Pont ezért gondoltam, hogy teljesen felesleges, mert úgysem leszel vele kisegítve. Nem fogod tudni, hogy a lengőkar csereérett, egy szilent vagy toronycsapágy. A 318i coupé-nál csak a 320D-t coupét értem kevésbé...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shamat
aktív tag
Tudja esetleg valaki, hogy E46 323ci kipufogó rendszer kompatibilis 328i-vel? Hossza, felfogatás, csatlakozás, stb.
DEAD LIKE ME
-
veterán
válasz CharlieDrop #46679 üzenetére
100-ast? Azt hogy? Én akárhogy csinálom, max. egy 26-os megy bele, 100-assal tele lenne a csomagtartó is!
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #46682 üzenetére
Nem azt mondom, hogy egy 318i-vel nem lehet kellemesen menni, csak szerintem az még pont az a szint, amit nem érdemes megvenni .A BMW-s nyűgök már megvannak, de nem ad annyival többet. Egy másik fórumban is azt írják, hogy azért nem vesz hathengerest, mert nem kell neki annyira erős. Hibába próbáljuk írni, hogy nem kell kihasználni, de ott van, ha mégis úgy alakul.
A 20D praktikus, de azért nem egy coupéba való, mert az egy szép, de nem praktikus dolog...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #46690 üzenetére
Gondolom húzni kellett egy lapot a Mercire
-
CharlieDrop
veterán
válasz molnarpeter #46691 üzenetére
mondjuk ezen sok levegő nem megy be, szóval
na mindegy, ettől hányok, az fix
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Anubris
őstag
válasz CharlieDrop #46692 üzenetére
Gondolom valahogy ez is kinyílik, ahogy az összes mostani modell alapból zárt műanyagos.
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #46694 üzenetére
Igen, azert kene latni egyben az autot
-
M@te
senior tag
Sziasztok!
A napokban készülök venni egy konkrét autót.
Egy 320d 2007 autómata 163LE M47-es motorral szerelt 4D4 motorszám végű típsról van szó.
225.000 km van benne és még nem volt vezérlés csere. 2 szerviz azt mondta, hogy ebben a motorban nem kell cserélni mert nem szakad. Ezt nem akarom elhinni. Másik 3 szerviz azt mondta, hogy kell 200 és 300 között. Árkategória a 160e Ft - 440e Ft-ig terjedt cserében. Tudnátok segíteni, hogy mi az igazság? Köszönöm előre is!így van berendezve a Világ..Minden energia a Nagy Mágnes szeszélyei szerint működik. | Regisztrált 2004-06-23 13:35 :)