Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz kikiboy20 #13680 üzenetére
Ha hivatalosan engedélyezett az otthoni frissítés, akkor nyugodtan el lehet mondani a szervízben, hogy mi történt. Még csak meg sem fognak lepődni. Viszont a frissítés miatt behalt mobilokat a központi szervízbe szokták küldeni, mert 99 százalékban USB kábellel nem tudják felébreszteni. Szervízbox meg leginkább a központi szervízben van. Bár ebben az esetben talán nem kell a központi szervíz, mivel itt még elindul a boot.
[ Szerkesztve ]
valami
-
meroly
veterán
válasz kikiboy20 #13680 üzenetére
Igen elszállt a szoft. Vidd be, ezzel nem vesztetted el a garanciát. Persze ne meséld el mi történt, mond azt hogy egyik reggel így indult. Úgyis ráraknak egy új szoftot és örülnek maguknak, hogy milyen jó a probléma megoldó képességük és milyen jó szakemberek
Impossible is nothing
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest