Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bazsee71

    őstag

    Sziasztok!

    Samsung szervizzel akadt problémám. Beadtam javításra Samsung Wave II-es, garanciális készülékemet: bluetooth nem tudott fájlt fogadni, GPS nem működött, időnként magától újraindult, hívások után sűrűn fagyott. Arra most ki sem térek, milyen szerencsétlenkedéssel indult a dolog (Allee szerviz). Kaptam az értesítőt, hogy mehetek a készülékért, testvérem hozta el...

    ...nem javították, mert ismeretlen idegen anyag került bele. Állítólag képeket is mellékeltek (a telefon és a papírok még nincsenek nálam). A probléma az, hogy az életben nem ázott el a telefonom, nem is folyattam rá semmit. Kondenzációra tudok gondolni (nem tartom valószínűnek), vagy izzadságra, mivel nyáron telefonálás közben hozzá szokott érni az arcomhoz (ezt azért még bőven rendeltetésszerű használatnak tartom).

    Elvileg a központi szervizben járt, azt javasolták. Még örültem is, mert elmondásuk szerint ott mindent átnéznek rajta, ami kicsit is gyanús, cserélik. Garancia lejárta előtt álltam, ez kimondottan tetszett. Annyi eszem van, hogy ha belefolyatok valamit, nem kérem a tüzetes átvizsgálását....

    Mit tudok tenni, hogyan tudnám igazamat bizonyítani, elérni a telefon garanciális javítását?

    Előre is köszönök minden hasznos tanácsot!

    Üdv:
    Balázs

    Ui.: volt tapasztalatom Nokiával, SE-nal, de Samsungék mindent alulmúltak. Ha nem változtatnak álláspontjukon, nem merek legközelebb is Samsung terméket venni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés