Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Ha megnézed ezt az ábrát, az FCAT overlay ugyan oda épül be ahova a FRAPS, közvetlenül a játék engine mögé, és szépen megjelöli a képkockát, a capture kártya meg felveszi az ábra legvégén a kimenetet.
Ezzel a megoldással pontosan meg lehet határozni, hogy az adott képkocka mikor hagyta el a játék engine-t és mikor érkezett meg a monitorra.
Az természetesen nem derül ki, hogy mennyi idő volt amíg az egértől eljutott az infó a játék engine-ig, de ezt a részét nem értem, hogyan befolyásolná a VGA azonos fps esetén, a másik része meg ott van az FCAT mérésekben.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...