Új hozzászólás Aktív témák
-
Laja333
őstag
Nem csak játékra használom a gépet, és azokon a programokon amiket használok jobb a Vishera. (Igaz egy normális hűtővel pont annyiba kerül mint 4670k.) Jobban multicore optimalizált játékoknál még mindig az FX a jobb i5-el szemben. Kezdem azt hinni hogy te vagy a fanboy. Csak épp kék-zöldben.
-
TTomax
nagyúr
Ez a "Titanverés" is... ehh.... egy jó 20-30%-ot rá kellet volna tolnia,az igen az már verés...Mint a profi boxban, a bajnokot láthatóan meg kell verni...meg hát na... a 290X-re azonnal jött a 780Ti,nem sokáig élvezhette az 1GPUs trónt... no nem mintha az nv nem hozhatta volna ki hamarabb... csak hát olyan jól fogyott a Titan,hogy még őket is meglepte...
(#1653) miresz
Dehogy hozott az AMD a felső szegmensbe 30%-ot... de jó is lenne... az alsó igen ott ahol az FX-ek fulldokoltak 8szálon... nem a gpu lett gyorsabb csak a cpu limit lett kisebb ,és ez nem mindegy...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
miresz
veterán
Ez mind szép és jó,de nem a kérdésemre a válasz. Mikor hozott nektek Nvidia usereknek az Nvidia az alsó szegmenstől a felső szegmensig átlagban ~ +30%-ot? Ráadásul visszamenőleg a régebbi kártyákra is. Az Nvivdia nagy ívbe tesz most is a "gamer" VGA piacra,mikor épp a mobil fronton próbálkoznak több kevesebb sikerrel,oda megy a fejlesztés,és a pénz.
Arról nem is beszélve,hogy a Mantle nyílt,tehát az Nvidia előtt is ott a lehetőség,hogy hardvert készítsen rá.
FX-ek fulladoznak 8 szálon? Te tudod egyátalán mit írsz? Gondolom nagy FX user vagy,több darabot is volt alkalmad tesztelni!
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
Dehogy nyílt a Mantle,majd ha kijön az SDK.... majd... egyszer...
Szerk:Én nagyon is tudom hogy mit írok... a fasorba sem voltak egy 3770K-hoz BF4ben...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Na ha nem tudsz olvasni akkor sajnálom... a kötözködésre nem vagyok vevő,alapvető dolgokban nem vagy tájékozott,szerinted nyílt a mantle és 30%-ot hozott a felső kategóriában... hát sajnos nem...volt alkalmam kipróbálni... 10%-ot se hozz egy 7990/3770K-n...
Részemről ennyi kímélj meg a további sárdobálástól,köszönöm!UI: 37 éves vagyok,remélem az útlevelemet nem kell a monitorhoz nyomnom,nem,nem a BF4 a világ,de csak egyenlőre ott elérhető a Mantle,mert a Star Swarban elég mesterséges körülmények vannak...
(#1657) miresz
Már megtettem...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól, hogy kijön egy SDK még nem változik semmi. Ahhoz, hogy egy konkurens cég támogassa a Mantle-t az kell, hogy egy független alapítvány átvegye a fejlesztését. Az SDK csak annyit jelent, hogy nem kell többet nevezni az AMD partnerfelvételére, hanem csak beütöd az oldalt és töltöd le az SDK-t. Ez a gyártói hozzáálláson nem fog változtatni.
De egyébként nem vagyok meggyőződve arról, hogy a világnak szüksége van egy publikus SDK-ra. A Mantle kontrolláltan lehet hasznára a piacnak. Nemsokára meghirdetik a harmadik felvételit, oda jelentkezhetnek majd a fejlesztők.Szerk.: [link] - már ki is posztolták. Szépen kontrollált környezetben lehet fejleszteni rá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
SzlobiG
félisten
Igen tudom toltam cod 2-t anno esports szinten nálam is lowon volt minél több fps érdekében, de szerencsére kinőttem belőle viszonylag hamar. Ezért is mondom, hogy kevés hc gamer van jelenleg szal nem értem az irányt.
(#1660) Laja333 BF 4-es teszteket néztél vagy egyéb gémek?
[ Szerkesztve ]
-
Laja333
őstag
Hát nem tudom... most így randomban megnéztem pár összehasonlító videót, 3770 vs 8350, mindegyik ugyan azt az eredményt hozta: fej-fej mellett, néhol fx erősebb. De lehet nálad másak az eredmények. ^^
szerk:
Máshol már összegyűjtöttek egy kis ízelítőt:
"http://www.techspot.com/review/591-medal-of-honor-warfighter-benchmarks/page6.html (MOH warfighter fx 8350 performs as well as i7-3960x)
http://www.techspot.com/review/601-black-ops-2-performance/page5.html (call of duty black ops 2 fx 8350 performs as well as i7-3960x)
http://www.pcgameshardware.de/Crysis-3-PC-235317/Tests/Crysis-3-Test-CPU-Benchmark-1056578 (crysis 3- fx 8350 better than i7 3770k and just below i7-3950x)
http://www.hardwareheaven.com/reviews/1598/pg6/amd-fx-8350-processor-review-battlefield-3.html (BF3 )
http://www.hardwarepal.com/call-duty-ghosts-benchmark-cpu-gpu-performance/5/ (COD ghost Identical performance)
http://www.hardwarepal.com/battlefield-4-benchmark-mp-cpu-gpu-w7-vs-w8-1/4/ ( battlefield 4 ultra HD FX 8350 equal to i7-4770k)
http://www.hardwarepal.com/battlefield-4-benchmark-mp-cpu-gpu-w7-vs-w8-1/8/ ( battlefield4 full HD the same scenario)
http://www.hardwarepal.com/batman-arkham-origins-benchmark/8/ (batman Arkham Origins fx 8350= i7 4770k after AMD's catalyst release)"[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
Hát igen,csak ahogy az AMD nem állt be a fiziksz mellé,úgy ez sajnos fordítva sem lesz,az AMD se kért a kontrollból, az Nv se fog...... Amig ezek ketten nem állnak be legalább egy alapítványba pl HSA addig csak és kizárólag az MS jár jól...mert DX van/volt/lesz...
(#1660) Laja333
A teszt DX alatt készült.. a mantle ebben javított sokat...de nem csak az FXeken hanem a régebbi I7eken is...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PhysX-et mindenki leszarja, azzal nincs baja senkinek, irreleváns dologként tekintenek rá. A CUDA probléma. Például az NV a PhysX für és hair effekteket elkészítette DirectCompute platformra. Azokat támogatja az AMD és az Intel. Működik is az új COD-ban. Nem a PhysX-szel van itt a baj, hanem a CUDA-val. Azt nem akarja senki sem támogatni, és az elmúlt évek alatt jól kivégezték a konzumer szinten, tehát most már nem fognak hátramenetbe kapcsolni a konkurensek.
Ha a HSA-nak adná oda az AMD a Mantle-t, akkor olyan, mintha nem adná oda az NV-nek és az Intelnek. Utóbbi két cég sosem fog belépni a HSA-ba, mert az arra szolgál, hogy rázúdítson a piacra egy tucat chiptervezőt. Ez durván növeli a versenyt.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Laja333
őstag
Átmentünk CPU-ra, fejezzük abba. ^^,
-
sg22
senior tag
Az egyik szerint nemer semmit a mantle, mert beta verzioban egy dx re optimalizalt jatekban (bf4) csak 10-90% os gyorsulast hozott, meg megszunteti a mikrolaggokat. A masik 300 ert venne vgat 150 helyett, a harmadik szerint meg az fx egy rakas szar, 8350 nullat nem er. Agyam eldobom ettol a topiktol, sztem nem irok ide tobbet
what should I do about this?!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz MiklosSaS #1665 üzenetére
Nem. A Mantle semmilyen driver oldali CF-et nem kínál, és a jelenlegi tervek szerint nem is fog. Ehelyett az alkalmazás közvetlen kontrollt kap a detektált erőforrások felett. Mindenki olyan multi-GPU megoldást implementálhat, amilyet akar, és amelyik jó az adott renderhez.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
daneeeeee
aktív tag
"FX-ek fulldokoltak 8szálon... " Eszem megáll az ilyen kijelentésektől. Ráadásul általában olyan kollégák jelentenek ki ilyesmit akiknek nulla azaz NULLA tapasztalatuk van az adott termékkel kapcsolatban.
De nem probléma örömmel világosítom fel a kollégát, hogy az FX-el nincs semmi baj, tökéletesen teszi a dolgát.
Nézzünk is rögtön egy példát:
Mint ahogy az a képen is megfigyelhető az FX képes akár két tuningolt 7970 meghajtására is (és nem csak ebben a játékban), nem tökéletes, meg vannak a határai de sz@rnak nem sz@r.
Mellesleg kérdezném a kollégától (minden fajta flame nélkül), hogy a saját gépe a 3770K+780Ti kombó egyáltalán tud ennyit?
-
TTomax
nagyúr
válasz daneeeeee #1669 üzenetére
Igen, a kolléga gépe ennyit tud ultran 4XMSAAval...Az fx meg annyira tökéletesen tudta a dolgát,hogy 30%ot gyorsult mantle alatt...egyébként meg igazán mérvadó egy üres szerver tenger felé nézve...ott aztán olyan cpu terhelés van hogy csak ihaj...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
-
TTomax
nagyúr
válasz daveoff #1672 üzenetére
Nincs húzva egyébként....1136-ra boostol itt... 100+fps megvan általában...Tudom a 7990em többet csinált itt egy pár százalékkal,de a renderidöm 13-16ms volt... és sokkal mocorgósabb volt a "görbe"... érzésre is szaggatósabb volt.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
daveoff
veterán
Kemény nagyon, már alig várom, hogy megjöjjön a kártya, nagyon kíváncsi vagyok mit tud! 7990 mennyit gyorsult a mantle-al, kipróbáltad? Nekem anno volt olyan érzésem, hogy a proci hagy még benne teljesítményt, mantle nem hozza ki belőle? CF nem javult mantle-el folyamatosság szempontjából?
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
daneeeeee
aktív tag
Nagyon szép eredmény.
Bár elkerülhetetlen a tény, hogy ezt egy jóval drágább géppel sikerült elérni és szerintem a beállítások sem egyeznek.
Nálam 1920*1200 Ultra preset fov:70
A renderidő a cf miatt több ettől függetlenül bőven játszható szintet produkál a masina. Az fps pedig pálya/szituáció függő (locker-en például ennél több fps-em is van)
Azt megkérdezhetem, hogy milyen órajeleken járt a CPU és a VGA a kép készültekor? -
TTomax
nagyúr
válasz daneeeeee #1676 üzenetére
Ez csak 1920X1080 de 90-es fov,cpu 4,5Ghz vga alapon ahová boostol,1136. Nekem nem kell megmutatni mit tud egy 7970CF,most adom el éppen a 7990-et ... valóban drágább a 780Ti de, alapon 64fokos játék közben,mindezt 1800rpm ventivel...nagyon csendben teszi a dolgát,és nincs többet rossz cf skálázodás,villogó texturák,mikrolag,és egyéb hátrány... drága igen... nagyon drága,nem ér ennyit,a high end sajnos sosem erről volt híres...Egyébként én anno előrendeltem a 290X-et a BF4est...amikor megláttam,hogy a ref. 7970 hűtését rakták rá,lemondtam...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
válasz Laja333 #1668 üzenetére
hogy a fenébe ne lennétek fanboyok, amikor a "kész tényeket" aszerint szűritek, hogy az AMD-t jó színben tüntetik-e fel, és ha nem, akkor meg se halljátok őket, nemhogy elgondolkodnátok rajtuk
szerintem, ha az AMD azt kommunikálta volna szeptemberben, hogy a Mantle a CPU-limitet hivatott kinyiffantani, és GPU oldalon egész minimális javulásra lehet számítani, akkor sokkal pozitívabb lenne a fogadtatása - viszont sokkal kisebb lett volna a lelkesedés, amikor bejelentették, és kevesebbet adnak el a 290-es kártyákból. what goes around, comes around...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
daneeeeee
aktív tag
Gratulálok a kártyához, tényleg egy nagyon jól sikerült darab!
Az eredeti témára visszakanyarodva pedig, nem tudom 3770k@4,5GHz+7990 mennyit teljesített neked otthon. Ha jól sejtem valami olyasmit mint amit a fenti képen linkeltél, azt viszont kb én is hozom a 8350@4,9GHz+7970cf-el. Ha csak a procira szorítkozunk ebben a játékban közel hasonlóan hajthatják a VGA-kat és ez szerintem minden csak nem rossz.
Ezért nem kéne kategorikusan kijelenteni egy termékről, hogy rossz. Van nála jobb? Persze hogy van, ez nem kérdés. De szerintem Te sem gondoltad volna hogy ez a proci valaha is képes lesz két 7970-t ilyen szépen hajtani (mint ahogy az az általam linkelt képen is látszik).[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
CPU limit lehet 50%-os terhelésnél is...
(#1681) daneeeeee
Ezeket az értékeket hozom egy 64 szerón is,majd ott nézd meg hogy mit mutat az fx...mantle nélkül bajban lesz,erről szól ez az API,ezért csinálták,hogy ne legyen...(#1682) Neoteric
Ott a pont...(#1678) gbors
Az objektivitás hiánya sajnos...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Shokkolo #1688 üzenetére
Kedves baratom itt tevedsz. Az FX 8350 nem hajtja ki a 290X-et. Az en 8350-esem 4.7 Ghz-en nem tudta rendesen kihajtani a 780-ast.
FX-8350 maximum egy 280X/7970 -eshez hasznalhato. Itt van a sajat tesztem, 780-as i7-3770K es FX-8350-el. Az FX-nek kicsit magasabb az orajele, a kartya pedig azonos orajelen volt.~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
nagyúr
veled ellentétben elég közelről követtem a Mantle sztorit, úgyhogy google nélkül is emlékszem, mit mondtak formálisan, mire utalgattak a diákban, miket nyilatkoztak nagyképűen, és milyen hiedelmeket próbáltak elültetni enyhén gerilla eszközökkel.
arról nem beszélve, hogy folyamatosan a GCN fényezése ment, mint Mantle enabler - a CPU limit felszámolásához pedig marhára nem kell a GCN, bármilyen architektúra megteszi, csak a parancsfeldolgozással, a dispatch-csel és esetleg adatformátumokkal kapcsolatban kell bizonyos követelményeknek megfelelnie.(#1679) miresz: ezt most komolyan ennyi információból mondjam meg? details, please! első tippre amúgy valami durva multi pályára saccolok, de a beállítások így is érdekesek. a star swarm eredményed egyébként mutatja is, hogy a CPU-d jóval erősebb, mint a VGA-d - másnak alsó hangon dupláz a Mantle.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD az API-ról beszélt és nem egy játékról. Az API-ban rengeteg lehetőség van a teljesítmény növelésére: többletterhelés csökkentése, multithread, bindless modell, asszinkron compute, explicit memóriamenedzsment, monolitikus futószalag, state fícsőrök, shader fordítás optimalizálása, asszinkron memóriamásolás, stb. Ezek összessége is használható, de lehet használni csak egy részét is, sőt épphogy béta API-ról lévén szó, talán nem ideális az első implementációba mindent bevetni. A többletterhelés/multithread, a bindless, a shader fordítás és az alapvető memóriamenedzsmentnél egyik új program sem ment tovább. Kvázi elsőre beírt kód.
A Nitrous DX kódjában három ember egy évnyi munkája van, a Mantle pedig egy ember három hónapnyi munkája. Azért ez különbség.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.