Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TechArtist #1844 üzenetére
Technikailag mindegy. A Nixxes elmondta, hogy őket elsősorban az asszinkron compute és a kiszámítható shader újrafordítás érdekli. Nem valószínű, hogy olyan CPU-limitet okozna a Thief, hogy ebből sokat profitál a Mantle. De egyébként az API extra effektekre is használható, ami DX-ben esetleg nem megvalósítható.
(#1845) stratova: Elég sok TrueAudio hangeffekt elérhető lesz szimplán CPU-s számítással. Szóval valamennyire mindenképp beleszól majd a játékmenetbe. Ezért kérnek brutálizmos kétmagos CPU-t minimum, mert az átlag játékokhoz képest kétszer több procierőforrást használnak el a hangra. Ha nincs elég erős procid, és TrueAudio blokk sincs, akkor búgni meg sípolni fog a hang.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #1856 üzenetére
A TressFX-re én sosem mondtam azt. Ha megnézed én voltam az egyetlen itthon, aki leírta, hogy szabványos effekt, pedig más fórumokon már ment a sírás.
A TressFX akkor lenne gondban NV-n, ha nem csak Lara hajára csinálták volna meg. Na az úgy már nem futna náluk, mert az már 4 UAV összesen. A játék más effekjei pedig elvisznek hatot, amivel rögtön 10 UAV van, de az NV 8-at támogat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Tirexi
addikt
PS4-en hogyan van ez a TressFX belőve?
Csak mert úgy néztem, hogy se nem Tress se nem Tress nélküli hanem mintha a kettő közötti lenne.
Erről tudsz valamit?
Az új Tomb Raider Definitive Edition-ra gondolok.(#1859) Abu85:
Akkor azért nézett ki ilyen veszett jól PS4-en a game.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PS4 (és az X1) a TressFX 2.0-t kapta meg. Annak a szimulációja jobb, mint az első verzió. Sokkal jobban kezeli az extrém gyorsulásokat, ezért hat másképp a mozgás. Nem olyan irreálisan nyúlik el a haj. Ezt egyébként át lehet menteni PC-re DX11-re. Nem tudom, hogy akarják-e, de technikai akadálya nincs.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
sg22
senior tag
válasz daveoff #1861 üzenetére
meg a legkomolyabb gepeken is hozott a mantle 8-10 %ot a legtobb teszt alapjan
amugy meg attol fuggetlenul hogy most nemhozott, kesobb meg hozhat. most nemcsak arra gondolok h megjelenik normalisan, meg jobban megirjak ra a jatekokat. kesobb kell uj cput venned. a mostani procid sem tart orokke most mar nem nagyon lesz indok procit fejelszteni ha csak jatszol. sokkal tovabb megmaradhat a gepedben : )
[ Szerkesztve ]
what should I do about this?!
-
daveoff
veterán
Én is így gondolom! Amint úgy látom, hogy érdemes a mantle miatt AMD-t venni, az lesz az első dolgom. Most kipróbálom mit tud az NV, egyenlőre a tesztekben még mindig jobb. Még nem volt NV karim, ezért is lesz a próba....
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #1863 üzenetére
A 4,8 GHz. A Mantle jelenlegi implementációja erre a DX kódhoz képest nagyjából 4%-ot ha rápakol még maximum. Legalábbis egy 290X és 780 Ti kaliberű VGA-hoz ez az órajel és proci elég. A Mantle előnye ilyenkor csak az alacsonyabb késleltetésben nyilvánul meg, de az nem mérhető. Ha ezeket a kártyákat megduplázod, akkor már erősebb lesz a procilimit.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Komplikált kérdés. Leginkább jelenettől függ, illetve nem érdemes az AFR-es CF/SLI-t a Mantle megoldásával összehasonlítani. Óriási különbség van aközött, hogy a fejlesztő explicit hozzáférést kap az erőforrásokhoz kiváló QoS mellett, vagy csak kap egy AFR-t (CF/SLI), ami felett leginkább nincs kontrollja és közvetve lehet rá felépíteni egy esetlegesen működő rendszert igen gyenge minőségű QoS-sel.
A Mantle koncepciójával úgy lehet használni több GPU-s kiépítést, hogy az nem ad a működéshez extra késleltetést, és a programban direkten kezelhető minden probléma, ami rossz skálázást vagy mikroakadást okozhat. Olyan extrém gépek is építhetők, amelyekben nyolc GPU is van, és ezeket lineárisan lehetne skálázni, továbbá nem éreznéd a több GPU mellékhatásait az egy GPU-s rendszerhez képest.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
Jó, nyilván nincs annyi.
Ugyanakkor mutass már a Tomb Raiderben olyan jelenetet, ahol ekkora tér van ennyi emberrel: [link] [link].
Ezt most egy ötperces kör alatt lőttem. TR-ben max ha 5-6 karakter van egyszerre, de az se sűrűn.
És csak 90 körüli látótáv. A 100-astól még nekem is letérdel a masina.(#1875) Tirexi: Hű, csak norb meg ne lássa ezt a hsz-t...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az erőforrások explicit elérése megoldható bármilyen gyártón. A Mantle semmi extrát nem kér a hardver oldalán. Tisztán szoftveres technológiáról van szó. Akár beépülhet a DX-be, vagy az OGL-be is, csak egyelőre le se szarja az igényeket az MS és a Khronos. A hardverek egytől-egyig alkalmasak a jobb alapokra épített több GPU-s kezelésre.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MiklosSaS
nagyúr
Az NVIDIA kartyak ugy tancolnak ahogy az AMD
futyulenekel. Itt a bizonyitek !~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
norb55
senior tag
Igen az Nvidia kártyák ezt is tudják, amit az AMD-k nem . Karácsonyfa
[ Szerkesztve ]
-
MiklosSaS
nagyúr
Szerintem igy is a helyes. A
(felsobbrendu)Radeon enekel (iranyit, parancsol) , az(alsobbrendu)NVIDIA meg tancol, villog (engedelmeskedik, hunyaszkodik, vegrehajt, alazkodik, stb) .~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
norb55
senior tag
Persze mert a Radeon hangkeltésre kiváló Sőt még ébresztőnek is elmegy.
Jaaa meg ha gáz vagy mikrosütő nincs akkor sütőnek is jó, a tojásrántotta, elkészül rajta 100%
Én azt mondom kinek a pap, kinek a paplan.[ Szerkesztve ]
-
norb55
senior tag
Én 80%-os ventivel 80fokon tartottam őket SLI-be. 800MHz-es GPU tuningal.
Első SLI-m, amivel nagyon megvoltam elégedve. Az volt a baja, hogy gyárilag lomhák voltak a ventilátorjai, későn kapcsoltak magasabb fordulatra. De a radeonnál, ha magasabb fordulatra kapcsolod, a szomszéd átszól,hogy nembír aludni. -
MiklosSaS
nagyúr
Azt te honnan tudod hogy szol a Radeon ventilatorja ha sajat allitasaid szerint soha eletedbe nem volt Radeonod ? Szerintem a szomszedod a 480 SLi miatt cirkuszolt, csak mar te sem emlekszel ra....talan igaz sem volt.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Shokkolo
addikt
azért ne védjük már az nV -t...
a 680 -as ref sem volt épp az a csendes, "zen" szerető embereknek való kártya...Crysis 3 alatt behallatszott a fejhallgatóba a játék mellett
(és mindezek mellett szépen izzott is alig ak ritikus határérték alatt...
azon is sült volna a rántotta...
... és még jó, hogy a szomszéd nem jött fel bézbózütővel...)"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
-
maross
veterán
msigigabyte 480-amat nem lattam soha 94 fokon[ Szerkesztve ]
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
-
HSM
félisten
válasz Motion_Blur #1895 üzenetére
Ja. Bár az AMD-é legalább tud 40dbA mellett is 94 fok lenni, nem csak 50dbA mellett, mint a 480.
Quiet mód 40dbA-val, hát én máshogy nevezném azért azt még. Az über az tényleg über hangos 50dbA-val, holtverseny a 480-al TPU-n, bár hőfokban 2-vel vezet még a GTX, tehát még nem sikerült elrettentő trónjáról teljesen letaszítani.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hogy legyen szakmai is kicsit kutattam a multi-GPU jobb kihasználása után. Na most nem olyan tragikus a helyzet, hogy ehhez Mantle kelljen. OpenGL-ben már van egy WGL_AMD_gpu_association kiterjesztés, ami a közvetlen elérést biztosítja a hardverekhez. Ha jól értelmezem, akkor ennél a Mantle csak annyiban több, hogy egy GPU partíció képes egy másik partíció memóriájába írni. Bár ez OpenGL-ben kicsit necces lehet, de az szerintem megoldható, hogy az egyik GPU a másik frame bufferébe írjon adatot.
Az Nv-nek is van egy WGL_NV_gpu_affinity kiterjesztése némileg eltérő működéssel. Sajnos csak Quadro kártyákra.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- BestBuy ruhás topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Mesterséges Intelligencia topik
- Politika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xbox Series X|S
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Epson nyomtatók
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!