Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habugi
addikt
válasz bombibmw #2803 üzenetére
Őőő, igen..
A Loopal voltam bizonytalan, aztán okosan rájöttem, hogy azzal csak ismételgeti..280X 1240/1700
A minimum FPS-en elszontyolódva gondoltam egyet és megnéztem mit fut GameWorksös szőr nélkül a macska.., szóval Tess OFF:
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
-
daveoff
veterán
válasz bombibmw #2796 üzenetére
Lefuttattam többször egymás után, nekem végig 100%-on van a kihasználtság, és a min FPS mindig 44 körül van. Volt amikor 17k pont is megvolt...
Egyébként AMD kártyával fölösleges is lefuttatni ezt, mert direkt a GameWorks-ös okosságokra megy rá a teszt, plusz az elején ott figyel a nagy NV logó....
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Habugi
addikt
válasz daveoff #2806 üzenetére
Marha sok játék elején "boldogít" az NV logó, mégis vagy pont úgy fut mint hasonszőrű NV-n vagy majdnem úgy, szóval engem ez sosem zavart.
Mondjuk az FC4-ben pont kilőhetetlen/átugorhatalan az Nvidiás zöldesen kéjes hölgy besóhajtása, kompenzálja az h tök jól fut!Ez a teszt ugyan egy sornyi Radeon optimalizációt nem látott szerintem, brahiból simán belefér!
Eleve az egész topic, a VGA-k összehasonlítása is erről szól nem?[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
daveoff
veterán
Persze, tiszta sor, nem úgy értettem, ahogy Ti gondoljátok. Csak engem mikor AMD-m volt idegesített az NV logó a játékok elején, mert akkor szinte könyvelhető volt, hogy szarabbul fog futni. Most, hogy NV-m van, most meg a Gaming Evolved logo zavar kicsit, azzal a különbséggel, hogy NV-n semmivel nem futnak szarabbul az AMD-s játékok, sőt.
(#2807) Locutus: FC4-ben kikapcsolod a GameWorks-ös szarságokat, és ennyi, ha itt össze akarjuk hasonlítani a kártyáinkat, akkor egy beállításon kell futtatni, de ugye AMD hátrányban van ebben a tesztben, ezért mondtam...
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #2807 üzenetére
Az FC4-ben az Omega Cata driver már lecserélte az összes eredeti GameWorks shadert. Már a legújabb GeForce driver is. Szóval ott már optimalizált minden mindkét oldalról.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Habugi
addikt
válasz m0h0senator #2812 üzenetére
Tévedtem!
Ahogy nézem a minimum FPS Radeonra programozva lett 11.9-re!
Csak kíváncsiságból.., néztél eredményt Tess offal is, Nvidiás szőr nélkül?
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Werkly
őstag
válasz m0h0senator #2812 üzenetére
Nekem 10012 pont alapon. (Lightning 290X)
-
Werkly
őstag
-
TTomax
félisten
-
Habugi
addikt
válasz m0h0senator #2815 üzenetére
Tesszelláció.
Elnézést ha csak a rövidítés miatt nem volt világos mi ez, itt tudod kikapcsolni:
(Warning, a szőrtelen macska látványa büntet! )(#2816) daveoff:
Szerintem igen, de nálad felesleges lenne!
(#2823) TTomax:
Beteg..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Locutus
veterán
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
deadwing
addikt
290CF-el 9700 pontot kaptam.
GPU-k volt hogy 20%-on mentek, de volt hogy nullán... Ez a teszt egy semmire nem való szemétkupac.
Igen, azért is, mert nem kezeli a CF-et rendesen60Hz = lakossági frissítés :) Jabarkas!
-
Habugi
addikt
válasz m0h0senator #2828 üzenetére
Azért cudar, hogy alapórajelen Tess On-al 20%-al, Off-al pedig 30%-al gyorsabb vagy mint a húzott 280X-em..
Pontszámban legalábbis, FPS-eknek nem számoltam utána.
Köszönöm!(#2829) deadwing:
Laja333 eleve úgy linkelte mint NV-s benchet, szóval semmi meglepő. Ahogy fentebb is kidumáltuk, brahinak simán jó. Szerintem mindent elmond, ha megnézed Bale_E Tess On-os minimum FPS-e i7+290X illetve az enyém FX+280X-el csont ugyan annyi.., szted ennek mennyi az esélye?
Kb. annyit foglalkoztak a Radeonokkal, hogyha detektálja a progi akkor minimum FPS fixed lesz 11.9-en....játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
#35434496
törölt tag
válasz m0h0senator #2833 üzenetére
-
Habugi
addikt
válasz m0h0senator #2836 üzenetére
Proci limitet..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
TTomax
félisten
Hát nem tudom ki hogy van vele,de a kapálni tanuló macskán , elég gagyin néz ki a ször.Ezen a véleményemen még egy lepkére ámulás sem segit...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
daveoff
veterán
FarCry 4-ben is egy förmedvény a Hairworks, a TressFX szerintem is sokkal szebb, pedig Abu szerint nagyon hasonló a két megoldás.
Más. Visszatérve magára a benchmarkra, azért nem kell azt hinni, hogy szándékosan szarul szerepelnek benne az AMD kártyák, én ezt azért nem gondolnám. Egyszerűen az NV kártyák adottságaira van kihegyezve, ennyi...
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Habugi
addikt
válasz daveoff #2842 üzenetére
Erre emlékszel még? [link]
Amikor a Crytek az NV-vel utoljára "együttműködött..", ráadásul manapság a Crytek köztudomásulag anyagi gondokkal küzd. Egyáltalán nem lennék meglepve és ez nem feltétlen jelenti azt, hogy hibáztatom is őket.A Crysis 3 lassan pont két éve jelent meg, nem is tudom van-e még egy olyan, helyenként durván CPU intenzív játék mint az, nagyon szépen kezel 8szálat még az AMD modulos megoldását is.
Hiába, Gaming Evolved volt.., kb az egyetlen játék ahol egy erős i5 is procilimitbe ütközhetett itt-ott, na ez is szerinted mennyire reális? Szerintem semennyire..Néztem ennek a benchnek a procikezelését.., hát hagyjuk, nem egy C3..
Procilimitem ugyan nem volt a 280X mellett, de elég felejthetően lett megírva.Szóval a C2 példájánál maradva, nem lepne meg ha a teszt közben a map alatt hullámzó ősóceánban két Megalodon tépné egymást..! Hasonlóan "erőforrásigényesen" mint C2 DX11 módban..
A valóság valószínüleg valahol a kettő között található, tehát amit Te is mondasz, hogy erősen NV-re speccelt és emellett "hagyták hogy segítsen rajtuk az NV".
Szeretem a Cryenginet ettől függetlenül, ha emiatt kicsit is kijebb vannak/lesznek a vízből, ám legyen![ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz daveoff #2842 üzenetére
Minden ilyen szimulációs megoldás több fázisból áll. A TressFX és a HairWorks is. Röviden ez a pipeline kell a megfelelő eredményhez: szimuláció->leképzés és utóbbiban benne kell lennie az önárnyékolásnak és az élsimításnak, illetve ajánlott a sorrendtől független átlátszóság. Ennek az egésznek az egymáshoz tevezett kombinációja adja a minőséget.
A HairWorks problémája, hogy a leképzési fázis nagyon egyszerű önárnyékolást használ és semmilyen élsimítást nem tartalmaz, illetve nincs sorrendtől független átlátszóság sem.
Nagyon egyszerűen fogalmazva a szimuláció és a leképzés megvan, de ami hozzáadja a tényleges minőséget, vagyis eltünteti a spagettihatást (sorrendtől független átlátszóság), a szőr egyenetlenségét (élsimítás) az hiányzik a HairWorksből.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Montesantos #2841 üzenetére
Ezzel ők is tisztában vannak. Nem vakok ott az emberek. A gond itt a teljesítményigény. A HairWorks annyi idő alatt csinálja meg a tincsek, illetve a szőrük kialakítását, amennyi idő alatt például a TressFX végez az egész számítással, élsimítással, önárnyékolással és átlátszósággal, tehát mindennel. A HairWorks nincs ideje ezekre, mert a TressFX-hez képest legalább kétszer hosszabb ideig dolgozik a szőr/haj alapvető kirajzolásán. Nem marad idő azt minőségivé tenni, így az élsimítás például már a programra van bízva. Oldja meg a fejlesztő, hogy jól nézzen ki.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Laja333
őstag
És tudsz valamit a Black Desert engineről. Épp most néztem róla videókat, karaktergenerálás, fizika, stb. Elég jónak néz ki. Hasonló a haj a tressfxben megvalósítotthoz. Véletlen?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz daveoff #2848 üzenetére
Persze csak időbe fog kerülni. De nem valószínű, hogy a Hairworks olyan nagy fókuszt kap a GameWorks csomagon belül. Sokkal több erőforrást fognak ölni azokba a rendszerekbe, amelyeket tényleg használnak is a fejlesztők, nem csak egy-két érintett. A Hairworks igazából nem éri meg a pénzét, mert relatíve kevés céget érdekel. A HBAO+ és a PCSS már más tészta, mert többen érdeklődnek. Sokkal inkább ezek fejlesztésére fognak koncentrálni.
(#2847) Laja333: Az egy szimpla szimuláció, csak a haj modellje jól néz ki, de közelében sincs a GPU-s szimulációknak. Sőt, igazából több játék CPU-s szimulációjának sem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
daveoff
veterán
Én személy szerint többre tartom az ilyen megoldásokat, ami részletgazdaggá teszi pl a hajat, a haj mozgását. Sokkal élethűbb, részletesebb lesz tőle a játék, én ezt és a hasonló megoldásokat tartanám fejlődésnek, mert ez új. Nem a mindenféle árnyék, meg fényeffektusokat, meg az újabbnál újabb élsimítási megoldásokat, ebből már van elég.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest