- Marvel Snap
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Xbox Series X|S
- Path of Exile (ARPG)
- EAFC 24
- Előzetes élménybeszámolókon a Senua's Saga: Hellblade II
- Assetto Corsa Competizione
- Fallout 4
- Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
- War Thunder - MMO Combat Game
Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
válasz Malibutomi #20000 üzenetére
Valakinek 60 fokos (vagy valahogy így) max 2100-on a custom.
Persze ehhez el kell vetni a gyári venti profilt amiben leállnak a ventik és hasonlók.(#19999) Ren Hoek
Vagy veri vagy pont hozza, én is ezt akartam volna, de az, hogy beszerezhetetlen volt sokáig + még most sincsenek annyira acélos készletek (sőt valamelyikből nincs is) kicsit idegesítő, úgyhogy nem vártam tovább.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
killer095
őstag
válasz Malibutomi #20000 üzenetére
1:tud 67 fokos lenni a ref, csak pörgetni kell a mókuskereket
2:2100mhz-nél fesz lock, és tdp limit áll fent így nem megy annyit jelenleg, a ref nem is fog többet, de a nem refekre készitik a megoldást, plusz a sok találgató ezt még akkor nem tudta, az archban benne van a 2500!
extreme tuningban ment már 1080 2800-at is3: tény hogy sok emberke mantrázik, de maga az NV kevesebbet kinlódik, és ésszel bizniszel, az AMD-nek is jót tenne egy kis szürke állomány, mert hát a 480 startján röhög most a világ, miközben az 1060-at az veszi meg aki akarja, és 20 változatban!
(egy vga sem tehet arról hogy ha terjed róla az urban legend ezt hozzáteszem)[ Szerkesztve ]
ORIGIN/Battlelog: IDaVe_CQCI , PSN: DaVe095hun
-
nagyúr
válasz Malibutomi #20000 üzenetére
És tényleg annyi, más kérdés, hogy közben majdnem felszáll a gép De legyünk realisták, AMD oldalon tényleg 5x annyi volt a csodavárás. A Pascal nagyon konzervatív launch lett, a performancia ígéretek a cherry picked esetek helyett általánosan igazak voltak.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Zeratul
addikt
válasz Ren Hoek #19986 üzenetére
Be kellene látni hogy mindkét gyártónak ez az első FinFet chipje (intel 14 nanon több mint 1,5 évet szerencsétlenkedett mire piacra tudta dobni) és mindkettőnek ki van nyomva a bele gyárilag, 10% tuningnak mindkét esetben nagyon örülni kell. nV esetén kb 1,5x órajel kell az AMD teljesítményéhez, így nominálisan többnek kinéző OC még kevesebbet hoz a konyhára.
-
Motyi
senior tag
válasz Malibutomi #20000 üzenetére
Én is megettem, hogy 67 fokos lesz 2100-on, pedig csak 60 fokos és ráadásul hangtalan is a hűtés.
-
Motyi
senior tag
válasz cyberkind #20006 üzenetére
Nem ref, olyat soha többé, aTitan X-em óta nem veszek többé ref. kártyát, az bőven elég volt...
(#20009) Malibutomi Asus Strix OC. Tudom, hogy nem ár/érték arány bajnok, nekem szimplán csak a legjobb 1060-as kártya kellett, és ez az.
(#20011) Pug naná, és 640x480-ba
[ Szerkesztve ]
-
titán
-
radi8tor
MODERÁTOR
Személyeskedés/cyberbullying-ből elég is lesz!
⭐ Stella
-
daveoff
veterán
válasz Malibutomi #20014 üzenetére
Mit mondott az NV a refre? Linket tudsz?
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
gyiku
nagyúr
-
killer095
őstag
válasz Malibutomi #20017 üzenetére
De legalább megy annyin az AMD mennyin is megy?
Jah várj[ Szerkesztve ]
ORIGIN/Battlelog: IDaVe_CQCI , PSN: DaVe095hun
-
daveoff
veterán
válasz Malibutomi #20017 üzenetére
Akkor ez most hogy kapcsolódik a témához? NV megmutatta mit tud a kártya, AMD meg nem, hanem Ti találgattatok, nem jött be.....most sem...
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Malibutomi
nagyúr
válasz killer095 #20019 üzenetére
Hu akkor amelyik csak 2050-et bir mint sok review-ban az visszaviheto?
Epp az elobb volt szo rola hogy az AMD alacsonyabb orajeleken uzemel, ugy hoz hasonlo teljesitmenyt.Stilusodat nem minositem inkabb, de lenne mit csiszolni rajta.
(#20020) daveoff
Visszaolvasnal megtudnad.
Ugy jon ide, hogy ezt is sokan megkajaltak aztan ment a talalgatas, hogy a customok majd mennek 2500-at...az bejott nagyon.Altalanositassal meg az a baj, hogy konnyen felremegy...
"Ti talalgattatok.....nem jott be"En most is hasonlora szamitok, hogy 1300-1400MHz-et latunk max a GCN-bol, de az pariban lesz a 2GHz-es Pascallal.
Ha a 2304 magbol indulok ki es az 1266mhz orajelbol, akkor 390x teljesitmeny korul lehet inkabb.
[ Szerkesztve ]
-
killer095
őstag
válasz Malibutomi #20021 üzenetére
"AMD alacsonyabb orajeleken uzemel, ugy hoz hasonlo teljesitmenyt."
Kérlek mutass rá mely AMD vga is az amire célzol Ja hogy még mindíg nem tudták eldönteni mikor is dobják piacra, szokásos AMD felkészültség, és minőség
gollo91:
Ujdonság, ami megint csak nagy ígéreteket hoz magával, amik mire beérnének kukázódik a vga! De szerintem egy 1080 tulaj ha kijön is körberöhögi majd ujdonság ide vagy oda![ Szerkesztve ]
ORIGIN/Battlelog: IDaVe_CQCI , PSN: DaVe095hun
-
daveoff
veterán
válasz Malibutomi #20021 üzenetére
Ebben teljesen igazad van, csak nem erről ment a téma. De ha Te nem voltál azok között, akik megint túl sokat vártak, akkor megkövetlek.
De ha már itt tartunk, nekem pl édes kevés, ha a tesztekben egálra hozza ki az AMD, ennél sokkal több kell, hogy megint AMD-t vegyek.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
killer095
őstag
-
Malibutomi
nagyúr
-
olymind1
senior tag
Az vajon mitől lehet, hogy az AMD-k alacsonyabb órajelre képesek csak
-
Petykemano
veterán
válasz Malibutomi #20025 üzenetére
Sajnos az, ha egy architektúra alacsonyabb órajellel hoz egy teljesítményszintet, az csak akkor jelent előnyt, ha közben kevesebbet is fogyaszt. Nem?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
->Raizen<-
veterán
-
nagyúr
válasz olymind1 #20030 üzenetére
Bonyolultabb belső felépítés és logikai áramkörök (cserébe rugalmasabb és "többre képes"), plussz jóval kevesebb energiát fektettek már az áramkör elektromos jellemzőinek optimalizálására, összehangolására (kevesebb pénz, idő, erőforrás fordítható erre). Kb ezek lehetnek a fő okok.
Persze lehet a TSMC is jobb minőséget gyárt még/most, mint a GloFo.Az NV elmondta hogy nem kevés energiát fektettek abba hogy a belső jelterjedés, elektromos tulajdonságok, zaj minél jobb paraméterekkel rendelkezzen.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
keIdor
titán
válasz killer095 #20002 üzenetére
Bár a Fury X start óta határozottan fejlődést látok, azt sokkal jobban elrontották. Ráadásul a kártya totális bukás lett, alig adtak el belőle, akinek eladták azok is béta teszterek lettek egycsapásra. No meg még a hívek is szabadulnak meg tőle. Mikor azt látom, hogy a gollo91 meg a Pepeee is szabadul tőle, akkor igen nagy lehet a baj.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Ren Hoek
veterán
válasz killer095 #20036 üzenetére
Ezért mondjuk leginkább az felelős aki beetette az embereket, hogy 4GB bőven elég, hiszen DX12 sokkal jobb memóriakezelésben, és a konzol is csak 300 megát fogyaszt ugyan ott, ahol a PC 1 GB-ot .. meg, hogy a HBM cserélgeti úgyis. Csak azt felejtettük el, hogy hiába cserélgeti, akkor is stabilabb és gyorsabb, ha ott csücsül a 8 GB-ban, mint a VRAM és a RAM között száguldozik az adat.
-
Petykemano
veterán
válasz FollowTheORI #20034 üzenetére
Szerintem ezeknek a jellegzetességeknek a háttéerében a VR áll. Sokan azt gondolják, h az aszinkron compute célja a rossz ütemezés, rossz hardverkihasználtság, kiegyensúlyozatlanság miatti számítási buborékok munkára fogásánal halva született ötlete, egy tartós hiba, bénaság elmaszkolásának kétségbeesett kísérlete.
Pedig szerintem a kiegyensúlyozatlanság, a buborékok kvázi szándékosak, a VR irányába. El tudom képzelni, hogy ha a cél a frametime leszorítása, akkor ennek egyik leghatékonyabb módja, ha a egy kép előállítása érdekében a különböző végrehajtóegységeket terhelő feladatokat a lehető leginkább képes legyek rajtuk párhutamosan végrehajtani.A buborék persze lehet melléktermék. Ha én az arcitektúrámat a párhuzamos végrehajtásra gyúrom ki, lehet, hogy nem leszek olyan jó hogyismondjam egyszálú "outoforder" végrehajtásban. De lehet szándékos is, annak érdekében, hogy ha már beállok emögé a koncepció mögé, akkor tudjam is előnyét/hasznát felmutatni, ha valaki felveszi a fonalat.
Én is jobban örülnék, ha generációnként csak egy ilyen tegyünk bele minden kísérleti nyulat arcitektúra lenne, a többi a korábbiak butított, kiherélt verziói.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
cyberkind
félisten
-
nagyúr
válasz Petykemano #20038 üzenetére
Mármint a bonyulultabb, de rugalmasabb megoldás és ezáltal a kevésbé magas órajel pl?
Á, ez sokkal régebbi dolog... ez a GPGPU irány miatt van AMD oldalon (és amiért anno felvásárolták az ATI-t), meg a heterogén CPU+GPU (APU) integrálás miatt, ami még mindig nem jött el igazán PC fronton (a piaci felosztás/gyártók helyzete miatt), bár a mostani konzolok nagyon közel vannak már, csak ugye az egy elég spéci területre (játék) van jelenleg használva. PC-n ugye ennél egy sokkal szerteágazóbb hasznosításra lenne lehetőség. De meg kell várni sajnos amíg az intel is eljut arra a szintre... az meg nagyon lassan és nyögvenyelősen megy.
Ez az irány megkövetelte az összes dolgot amit beleraktak a hardverbe (preempció, dinamikus erőforrás kiosztás, stb stb), ez gyakorlatilag egy "központi processzor" is kéne egyben legyen... cserébe sajnos azzal járt hogy grafikára már nem annyira hatékony az egész, ezért marad benne (relative) sok/több kihasználatlan képesség és erőforrás. És valószínűleg van pár dolog amit kénytelenek leemulálni is, ezért a driver sem mindegy mit csinál, illetve nem tud olyan hatékony lenni, mint a másik oldalon.
+ az utóbbi években már az AMD "filózófia" szintjén mindigis alultervezte a kimondottan grafikus végrehajtásra való részeket, a compute általános részeket meg felül. Ezért kicsit mindig aránytalan (és kihasználatlan) volt eddig ez a része.A VR és a DX12/Vulkan/Mantle dolog, az már csak egy amolyan "végterméke", ennek az iránynak, félig meddig kényszerből is... ami mellesleg jókor is jött az AMD-nek (nyilván az API-s dolgot meg ők "kényszerítették" ki).
NV meg ugye egy sokkal inkább célhardvert csinált, erős a grafikában, arra van kihegyezve az egész, és az "általános" compute/GPGPU jellegzetességeket sokkal lassabban (szándékosan?) teszi bele. Ezáltal egy jóval egyszerűbb és spórolósabb/hatékonyabb GPU-t tudott a játékospiacra hozni, főleg a Maxwellel, amin szinte alig változtattak (egy két nagyon kötelező dolgot leszámítva, lásd preempció, dinamikus erőforrás kiosztás) a Pascalban.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
killer095
őstag
válasz FollowTheORI #20042 üzenetére
A frelsorolt 3 dologból egyedül a vulkánban láűtok egyenlőre potenciállt, a dx12 még nagyon kezdetleges, a vulkan is, de az már bizonyítgat a doomban! A mantle meg egyértelműen bukó!
ORIGIN/Battlelog: IDaVe_CQCI , PSN: DaVe095hun
-
FLATRONW
őstag
válasz Malibutomi #20025 üzenetére
Gondolom ezt az alacsonyabb órajel mellett elért azonos teljesítményt pozitív dolognak veszitek.
Azonban vegyétek figyelembe azt is, hogy jóval több shader egységgel érik el ezt a szintet.970- 1664
390- 25601060- 1280
480 - 2304 -
nagyúr
válasz killer095 #20043 üzenetére
De ott sem a Vulkan segített sokat, már ha jól értem mit csináltak, hanem az hogy engedtek spéci AMD "gépi kódot" futtatni a szabványon kívül.
Ezt meg lehet csinálni ugye DX11 és DX12 alatt (mellett is), semmi köze az API-khoz... lásd ugye a GPUOpen: Shader Intrinsic Functions-t.Ez kb azonos azzal, mikor ASM gépi kódot futtatsz és programozol egy CPU-ra, mondjuk a magasabb szintű C++ -ba ágyazva.
Ez számomra amugy kb a 3DFx Glide időket idézi... ami ha belegondolunk nem olyan jó irány. De erről már Abu is beszélt.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Venyera7
senior tag
válasz FollowTheORI #20045 üzenetére
Az lenne jó ha mindig ez futna, akkor nem lenne semmi gond.
(#20035) Keldor papa:
Én a 4gb vram miatt adtam el. Egyébként 4k-ban nagyon ott van.
[ Szerkesztve ]
-
Televan74
nagyúr
válasz Malibutomi #20047 üzenetére
Nincs gond az AMD -vel,azonos áron kínál azonos teljesítményt,picit magasabb fogyasztással.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
FLATRONW
őstag
válasz Malibutomi #20047 üzenetére
Akkor ebben egyetértünk.
Teljesen eltérőek a shader egységek felépítése, így felesleges a hozzájuk tartozó órajelek összehasonlítása.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Marvel Snap
- Politika
- Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
- Androidos tablet topic
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Xbox Series X|S
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Iphone 15, 256gb bontatlan
- Acer Aspire 7 A715-72G - Fekete, matt kijelző + ajándék 8 GB Kingston SD kártya, 4 GB DDR4 RAM
- Anker Soundcore Life Q20i Hybrid ANC Bluetooth fejhallgató (új, bontatlan, 1.5 év garancia)
- Surface 4
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i5-8G I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!