Új hozzászólás Aktív témák
-
->Raizen<-
veterán
Mert ez az erősen off hsz tőled aztán végtelenül szakmai és témába vág igaz ember?
(#33000) Remusz911: Igy van tegnap még nem szemetelt a gép driver ugyan az, forza frissités után kezdte. Lobbiba micbe másis benyögte mieza szar képhiba. Szóval nem én vagyok a helikópáter.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz ->Raizen<- #33003 üzenetére
Papa, ez itt senkit nem érdekel.
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
->Raizen<-
veterán
-
Tomdriver
őstag
válasz ->Raizen<- #33006 üzenetére
Tegnap adtam el R9 390-et jó óccsóért, nem figyeled az aprót. Igaz, kb. 2 óráig volt csak fent.
[ Szerkesztve ]
-
->Raizen<-
veterán
Forza 7 hez felraktam a legújabb nv drivert experience cuccal együtt. Az eredmény, verseny közben 1-2 mp képmegállás. Előttem töltődnek be a textúrák. A lobby végig fekete képernyőn marad mostmár verseny után nem látok semmit, és nincs időm verseny előtt kocsit választani! A medium presettől is laggtenger mostmár ez a szemétkupac. Azt hittem eddig hogy a legalja szoftver a bf4 volt a megjelenésekor, de ez mindent visz. Arany málna díjra feltétlen jelölni kell.
[ Szerkesztve ]
-
cl.aci
aktív tag
válasz ->Raizen<- #33009 üzenetére
Vagy esetleg az NV drivert
"bakker ez tényeg egy fadoboz, azt hittem csak viccelsz"
-
->Raizen<-
veterán
válasz Petykemano #33011 üzenetére
😂 irtam az nv supportjanak. Most jobb a helyzet very lowon 200 % renderingen. De miez mar, very low az nem az en terepem. 😂😅 A lobby verseny utan ugyan ugy bugos, bepakolja elem egymasba olvasztva a fel versenymezot. 😂
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
válasz ->Raizen<- #33012 üzenetére
Nem azt írtad, hogy a játék frissítése után jöttek a hibák?
Mert ha igen, akkor nem az NV a sáros. -
FLATRONW
őstag
Azért mert még nem adtak ki új drivert. A jelenlegi driver a játék korábbi verzióihoz készült.
A fejlesztőknek nem lett volna szabad egy olyan frissítést kiadni, ami tönkre teszi a játékot.
Egyeztetni kellett volna az NV-vel a változásokról és időt adni nekik, hogy elkészítsék ők is a módosítást.
Ha majd kijön a játékhoz az új driver és még mindig rossz lesz, akkor az már az NV sara lesz. -
FLATRONW
őstag
válasz ->Raizen<- #33017 üzenetére
Adhatnak ki frissítést, de sajnos a DX12-vel megváltoztak a játékszabályok. Gyártók és fejlesztők még inkább egymásra vannak utalva.
Átlag felhasználót nem érdekli, hogy miért fut rosszul a játék. Ha azt látja, hogy a játék frissítése barmolt el valamit, akkor okkal kritizálhatja a fejlesztőket. És ez fordítva is igaz.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Forza esetében a problémát inkább a D3D12 implementáció jelentik. A fejlesztők mindig időben leadják a változásokat, hogy lehessen rájuk profilt írni. Ezt meg is lehet tenni kényelmesen, ha az adott meghajtó D3D12 implementációja nem használ speciális, adott játékhoz igazított rutinokat. Az Intel és az AMD például ilyeneket nem használ a D3D12-ben, mert nekik csak van egy alap, hardverhez közeli rétegük, amire írnak egy API-hoz közeli, ezzel kompatibilis réteget. Az AMD még trükkös is, mert ők minden explicit API-nál ugyanazt a hardverhez közeli réteget használják, így nagyságrendekkel kisebb a meghajtó fejlesztésének erőforrásigénye. Ha bármilyen patch jön, arra szimplán a legfelső rétegben lehet reagálni pár változással. Az NVIDIA manapság teljesen másképp csinálja. Nekik már három rétegük van, egy API-hoz közeli, egy köztes, specifikációs részleteket elfedő réteg, és egy hardverhez közeli. Na most ahhoz, hogy nekik gyors is legyen egy D3D12-es alkalmazás előfordulhat, hogy a köztes rétegre igen komoly optimalizálás kell, amit nem lehet egy hetes munkával lereagálni. Inkább egy hónapos kell, vagy több. De ha ezt nem csinálnák meg, akkor úgy futna a Forza 7, ahogy az látható volt a leges legelső tesztek, tehát nagyon is van értelme annak, amit az NV csinál, viszont értelemszerűen a fejlesztők nem fognak egy javítást visszatartani akár két hónapig, mert az NV-nek esetleg kell ennyi idő a reakcióra. A középső rétegből nem feltétlenül muszáj speciálisat alkalmazni, a default mód problémamentesen viszi, csak buknak vele egy rakás teljesítményt. De igen, alapvetően az lenne az ideális, ha a problémás javításokra az NV visszatenné a default módot, majd ha kész a speciális, akkor ahhoz is hoznának egy drivert. A probléma itt valószínűleg az, hogy iszonyatosan sok munkával jár folyamatosan egy játék miatt változtatni a rutinokon, főleg úgy, hogy az esetleges problémák nem feltétlenül általánosak, hanem jóllehet egy architektúrát, vagy akár csak egy GPU-t érintenek.
Explicit API-kra egyébként ajánlott az egyszerűbb módszereket elővenni. Nem feltétlenül kifizetődő azt csinálni, mint a hagyományos API-knál, hogy tényleg elővenni a játékot és szénné optimalizálni rá a meghajtót, mert ez ugyan az adott kóddal működik, de olyan külső hibaforrások jelennek meg, amelyekre iszonyatosan nehéz gyorsan reagálni. A hagyományos API-k esetében azért elég sok tényező a driver kezében volt, így a gyártók magukat biztosították be azzal, hogy a kliens oldali kódjuk megfelelően reagál a kernel driver változásaira. Explicit API-nál ez nincs így. Itt külső változásokra kell reagálni. Emiatt az a legcélszerűbb, ha a meghajtó is igen minimalista.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
"A középső rétegből nem feltétlenül muszáj speciálisat alkalmazni, a default mód problémamentesen viszi, csak buknak vele egy rakás teljesítményt."
Jah, nehogy már a piros kártyák egy játékban gyorsabbak legyenek... Vége lenne a "Hol a GCN előny pedig DX12" magabiztosságnak.[ Szerkesztve ]
-
Remus389
veterán
válasz ->Raizen<- #33021 üzenetére
Koszonjuk a magyarazatot, sajnos nem tudok meg hasznaltan se szervalni legalabb egy 390 est hozza. dehogynem, feladsz egy hirdetést hogy cserélni akarsz, ha jól tudom teljesítményük megegyezik
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
-
Remus389
veterán
válasz ->Raizen<- #33023 üzenetére
Sosem tudod meg, ha nem raksz fel egy ingyenes hirdetést.
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
-
szmörlock007
aktív tag
-
Petykemano
veterán
válasz szmörlock007 #33027 üzenetére
Miért kéne? Ez valami nvidia topik, ahová betrollkodtam?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Televan74
nagyúr
válasz Petykemano #33028 üzenetére
Nem a mondanivalóddal van baj,hanem a sok képpel.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Egon
nagyúr
Bányászkártyával jelentkezhet az NVidia
Még jó, hogy Abu szerint ez nem történhet meg, mivel kockázatos, lehet hogy nem éri meg stb.
Hja, és el lehet merengeni azon is, hogy melyik cég tesz (vagy legalább próbál tenni) a jelenlegi árazási anomáliák megoldásáért..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
X Factor
addikt
Hiába hozza, akkor se nagyon fogják venni, mert eladhatatlan egy-egy lecsengés után, elég körbenézni, h. mennyire terjedtek el a gp106-os vagy kimenet nélküli rx570-es kártyák. Persze, ha játékok esetén is az árazásának megfelelő teljesitmenyt kepes nyujtani, akkor az allitasom nem all meg, de akkor pusztan ez csak egy szimpla marketing fogás.
Max addig volt jelentőségük, amik pár korai példányt lehetett 70k körül venni.
Hja, és el lehet merengeni azon is, hogy melyik cég tesz (vagy legalább próbál tenni) a jelenlegi árazási anomáliák megoldásáért...
Ugye, ezt most te sem gondolod komolyan ?
Egyrészt, ne nevezzünk anomáliának egy természetes jelenséget... Miszerint sokan vennének kártyákat, de kevés van, ezért többet elkérhetsz érte, mert úgyis megveszik.
Ez pont egy olyan szituácio, ami a gyártóknak tökéletes, hisz a termékek elvannak adva, aztán, hogy ki, mire használja, az már nem az ő dolguk. Abba bele se megyek, h. bár a megtolt árakon ők nem igazá nyernek, de mégis miért lenne elmei érdekük csükkenteni ?
Make things work
-
HSM
félisten
"Hja, és el lehet merengeni azon is, hogy melyik cég tesz (vagy legalább próbál tenni) a jelenlegi árazási anomáliák megoldásáért... "
Ha már ilyen nagyon gondolkozós napot tartunk, akkor nem ártana elmerengeni azon is, melyik cégnek áll inkább módjában (pénzügyi helyzetére gondolok) bizonytalan felvevőpiac(ok) igényeire alapozva kockáztatni egy nagyot és külön termékvonallal (termékvonalakkal) jelentkezni...
Elnézést azoktól akiknek a rózsaszín pónis álomvilágát esetleg kissé elrontotam a felvázolt hőseposz árnyalásával. Itt semmi másról nincs szó, csak pénzről.[ Szerkesztve ]
-
Simid
senior tag
Gondolom majd ki lesz magyarázva, hogy ez a blockchainre készül csak hát véletlenül a kriptovaluták is pont arra épülnek...
Mellesleg igen naívnak kell lenni ahhoz, hogy valaki azt gondolja az nvidiának a profitszerzésen kívül bármi más célja lenne egy ilyen termékkel. (na nem mintha ez baj lenne egy profitorientált vállalat esetében!)
Szerk.: megelőztek[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
Lehet tudni, milyen engine-t használ a jövendő Shadow of the Tomb Raider? DX11, DX12, Vulkan? Mintha korábban arról lett volna szó, hogy a Square Enix csökkenteni akarja a használt motorjaik számát. Lehet, hogy ki.asznak a Crystal Dynamics csapatával, és dobniuk kell a Foundation-t? Furcsa lenne nagyon, de talán nem elképzelhetetlen.
Kivel van esetleg partneri szerződésük, nem lehet tudni? Mintha NVIDIA szponzorált játék lett volna a korábbi. Gondolom, bármilyen motort használnak, jobb lesz a végeredmény DX12 alatt már, mint a RotTR esetében; ott jellemzően 2-3%-ot ver a DX11 a DX12-re.
Félig OFF, tudom.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Fred23 #33041 üzenetére
Tudtommal nem a Crystal Dynamics csinálja, mert ők el vannak foglalva valamilyen Marvel címmel. Az Eidos Montreal csinálhatja, mert ők a marveles projektbe csak besegítenek.
Vagy továbbfejlesztik a mostani motort, vagy áttérnek a Dawnra. Az Eidos Montreal számára az utóbbi kedvezőbb, mert az R&D-t végző Labs részlegük is erre dolgozik. Technikailag is sokkal fejlettebb a Dawn.
Nézd meg draw limites helyen. Ott a DX12 agyonveri a DX11-et a RotTR-ben.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Fred23
nagyúr
Köszi, tényleg így lehet, és mintha az Eidos Montreal már segített volna a TR-ekben korábban! Viszont ha motort váltanak, a szuper hó gondolom ugrott. A Foundation Engine havánál jobbat még sehol se láttam. Remélem, meg tudják majd oldani ezt a minőséget a Dawn alatt is valahogy!
A másik meg, amit nem tudom, mennyire tudna megvalósítani a Dawn, az a messzire, bármilyen szögben kilőhető, és később a karakter által mászható -utat csináló- köteles nyílvessző, amit még arra is lehet használni, hogy magunkhoz húzzunk vele dolgokat. Ezt is tudja a Dawn? Csak mert bár remek ötlet és megoldás, a Mankind Divided hasonlót nem mutatott, bár talán csak azért, mert a problémák megoldása másként is kivitelezhető volt benne a futurisztikus körítés miatt.
Néztem egyébként draw limites helyen is, és sehol nem verte a DX11-et a DX12, bár nem követtem végig az egész játékot így összehasonlítgatva mindenütt. Talán legjobb esetben 1x-2x a DX12 pontosan elérte a DX11 alatt kapott fps-számot, de egyszer sem haladta meg. Általában pedig 2-3% előnye volt a DX11-nek, néha több is. Mondjuk ha Dawn lesz, akkor talán már jó lesz a DX12.
[ Szerkesztve ]
-
DigitalFoundry: Kingdom Come Deliverance: PC vs PS4 Pro Graphics Comparison + Frame-Rate Test
Úgy tűnik a Cryengine 3.8.6 kicsit jobban szereti az AMD-t. A játék amúgy piszok jól néz ki.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Csupingo
veterán
válasz huskydog17 #33045 üzenetére
Xbox one-on 20 fps környékén. Az nem semmi. Legalább box x-en még +5-10 fps-t kicsikartak belőle.
Nem vagyok fps huszár, de azért 30-35 nem ártana egy ilyen játéknál is.[ Szerkesztve ]
Villám Shakesespeare... Főnök, ha zavarja a fogsora, vegye ki! (M-N)
-
Dtomka
veterán
válasz huskydog17 #33045 üzenetére
20-30 fps ? Szerintem nagyon kevés, maradok PC-n.
Mostanában ETS 2 vel játszom. Magyar mapot is feltettem. Eső + komolyabb forgalom esetén van amikor az fps leesik ~80 ról ~45 -re.
Akkor nagyon lehet érezni, hogy nem úgy reagál a kamion ahogyan kellene.[ Szerkesztve ]
-
->Raizen<-
veterán
Hm eldontottem, ujra elbucsuzom evekre a pc gamingtol. Jon egy ps4 pro.
-
Crytek
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...