Új hozzászólás Aktív témák
-
daveoff
veterán
válasz Cobra652 #1097 üzenetére
Az az igazság, hogy nekem a 290X-el tökéletesen fut a játék most is. Egyszer sem volt még fagyásom, dx hiba, semmi. Megjelenés óta volt nekem 7970, 270X, 7990, és most a 290X, mindegyik kártyával tökéletesen ment, a játék hibáit leszámítva. A 290X-el FHD-ban úgy fut DX alatt, hogy a mantle már nem oszt nem szoroz. Én a mantle-t alapvetően nem a BF miatt várom....
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
HSM
félisten
válasz Cobra652 #1099 üzenetére
Abu leírta, miért lassul, és nincs okom benne kételkedni. Egy kódot ha debbugolsz, csak lassabb lesz, nem gyorsabb. Most vélhetőleg az egzotikusabb optimalizációkat irtják ki, ne dobálja el magát a DX...
(#1100) gbors: Planetside2-t tudom felhozni példának... Pl. néha lehal az egész térkép, kidob mindenkit, aki előbb odaér a fontos pontokhoz, előnyhöz jut. Vagy ha egy csoportvezetőnek kifagy, akkor egy egész alakulat 1-2 percig csak tengődik. Engem biztos rendkívül zavarna, ha valakinek jó lenne, nekem meg minden bajom lenne. Persze, most én lennék a jobb oldalon, de akkor se lenne okés így. Mondom ezt jó sok SC2, Diablo3, PLanetside2 online MMO tapasztalattal.
-
norb55
senior tag
Nem lesz hosszú életü a mantle én azt mondom, nagyobb a füstje mint a lángja.
Addig lesz új még az Nvidia nem ad ki valami választ rá.Repi mondta 180 FPS-el megy a battlefield 4 Én meg azt mondom 170FPS-el megy 2560× 1600-ba
Battlefield 3 . A Battlefield4 is ugyan az mint a 3, csak széthúzott motorja van. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha az NV akarna egy low-level API-t, akkor igent mondtak volna helyből Repinek erre az igényére. Írtam már, hogy a low-level API elkészítése nem nagy dolog. Bárki meg tudja csinálni, de ahhoz, hogy ennek értelme is legyen több dologra is szükség van. Egyrészt egy olyan architektúrára, ami elég nagy tudással rendelkezik ahhoz, hogy 4-5 évig ne kelljen hozzányúlni az alapokhoz, másrészt szükséges egy olyan dolog, ami miatt ezt az architektúrát megtanulják a fejlesztők. Mert ez az egész nem megy majd magától. Ez nem DX, vagy OGL. Itt direkten az architektúra működésére kell dolgozni különben nem lesz hatékony a kód.
A fejlesztői igény tehát egy dolog, de a megfelelő kivitelezéshez nem elég. A Mantle is csak a konzolok miatt érdekes, abból építkezik. Másnak alternatív stratégia kell.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
norb55
senior tag
Véleményem szerint rengeteg időnek elkell telnie ahhoz még a Mantle kiforrja magát teljessen,addigra a rivális cég is előfog állni valamivel.
Persze az Nvidia Kepler arhitectura egy buta arhitectura. az egyszerű számításokra alapoz. szembe az AMD bonyolúlt számításával.Világ életbe így volt, a versengés mindenhol.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha megnézed a CES-es előadásokat, akkor a stratégia minden cégnél különbözik már. Nagyjából látható, hogy ki merre megy. Kivéve az Intelt.
Az AMD koncepciója egyértelmű. Van egy rakás partnerük a Mantle és a TrueAudio szempontjából. A Windows gaming a fókusz és a konzolokból származó előnyt kell kihasználni. Erre építenek fel mindent.
Az NV más irányból közelít. Nem a gigastúdiók, hanem a kisebb cégek igényeit szolgálnák ki, ahol kevés a pénz jó grafikát csinálni. Erre van a GameWorks. Kattintással is lehet xy effektet rakni a játékba. Emellett az Unreal Engine 4-et mára jelentősen lebutították, hogy az Android lehessen a célplatformja.
Igazából mást kínálnak a piacnak, tehát a közvetlen versenyre nem érdemes majd számítani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
norb55
senior tag
Véleményem szerint komoly meglepetések lesznek itt a jövőbe.
Álltalába a megérzéseim beszoktak jönni, és ez a piac nem szól semmi másról mint az állandú újításokról, és az állandó meglepetésekről. Arra lennék kíváncsi az Nvidia a puszta erővel vagy valami támogatással akar hóditani.CES előadásoknak nemhiszek, az mind csak olyan, mint mikor nézem a TV-be a sok hülyeséget.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Minden cég arra megy, ahol leginkább nyerhetnek a stratégiájukkal. Például a konzolok miatt az AMD-nek sok dolgot összejött, hiszen elindíthatnak egy puccsot a PC-n. De ugyanígy ki lehet emelni, hogy több kiadó is kijelentette, hogy 2014-ben a konzolok után az Android lesz a második, és a PC a harmadik célplatform. Tehát a fókusz megint kezd megváltozni. Ez például az NVIDIA számára kedvező, mert nekik leginkább az volt a kérdés a jövővel kapcsolatban, hogy miképp hozzák át a felhasználóikat Androidra. Hát a piac megoldja helyettük.
Aztán ott a SteamOS, ami képes lehet a nappaliba költöztetni a PC-t.
Rengeteg alternatíva van, és mindenki azokat az irányzatokat fogja majd meg, ahol jók lehetnek, és nem azt, ahol már ma vesztettek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
norb55
senior tag
Persze, de a PC az egy örök történelem marad, Azért mert nagyon sokan a konzolokat és más olcsóbb megoldást részesítenek előnybe, attól még a PC nem fog kihalni, igények lesznek rá, csak mivel elég drága hobbi, egyre kevesebb lesz rá a kereslet, de a PC mindennek az attya, nem fogják eldobni azért mert kevesebb rá a kereslet.
Autókba is a Ferrarit nem szüntetik meg mert kevés rá a keresletPC is a világ leggjobb platformja. a többi csak olcsóbb megoldás, mert az aló és a középkategoriába van az embereknek pénzük megvásárolni. Hiába veszel egy Opelt ami 3millió, a ferrari és a többi amiből kevesebb készül , drágább , mégis akinek van pénze rá, megveszi, mert gyorsabb, több felszereltséget kínál.
Az máskérdés hogy a grafika egy átlag ember szemébe full HD-be egésszen minimális.
Lassan otttartunk a PC már csak az egésszen kicsi társadalmat célozza meg. Akik nagyon elvetemült játékosok.Én így látom a jövőt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen ez a PC gaming érdekes kérdés. Nyilván fűződik hozzá érdek még a fokozatosan csökkenő piaci igények mellett is, de annyira korlátozó már a szabvány API-k funkcionalitása, hogy az új konzolok effektjeit értelmetlen, vagy lehetetlen rájuk portolni.
Az AAA játékok esetében a megjelenítés erősen filmekhez használ CGI-ból fog építkezni. Nagyjából a mai konzolok elég erősek ahhoz, hogy a filmekhez használt motion blur effektet átvegyék és ne kelljen használni a trükközős megoldásokat, amiket sokak inkább kikapcsolnak. De a GI-t és az árnyékok leképzését is lehet mondjuk voxel cone tracingre építeni. Ezektől majd leesik az állad, viszont DX-en és OGL-en nem lesz.
A filmes motion blurt az érkező StarSwarm technikai demón meg tudod majd nézni. Semmi értelme ugyan, de leportolták DX-re.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
andris26
újonc
válasz daveoff #1101 üzenetére
Nálam is minden rendben, bf4 ben több mint 200 óra alatt egyetlen egy exe/dx hibát fagyást se kaptam 280x-el Win 7 32/64bit. Régi játékoknál se. Minden stabil... Kicsit sok a túlzás itt a topikban az Amd hibáiról. Akinek meg rossz az Amd takarítsa le a sok szemetet a gépéről. Mert ållìtom a legtöbb error ebből adódhat.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak nem fogod tudni belerakni egy játékba. Amíg egy kockás terepen mutogatják addig oké, de a játékban kötelező, hogy a GPU még abban a jelenetben végezzen a számítással, ami szinkronizálva lesz. Mivel erre dedikált grafikus vezérlővel nincs garancia, így az egész megmarad egy kockás terepen futó dologként.
Ezek egyébként nem újdonságok. Évek óta léteznek, de mindig ugyanaz a gond. A lassú buszon bekötött GPU nem tud a szinkronizációra elkészülni. Egyébként a fejlesztők is ezt látják jövőképnek. Ezért kértek megosztott virtuális memóriát a konzolokba, hogy játékokba is be lehessen építeni ilyen fizikai modellezéseket. PC-n ezt maximum szinkronizáció nélkül lehet megoldani, de az nem több a mai particle rendszereknél.
Ezt a rendszert az NV is leginkább az ARM-os APU-ihoz szánja.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
sg22
senior tag
290x sokkal jobb mint a 780
what should I do about this?!
-
MiklosSaS
nagyúr
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz #35434496 #1135 üzenetére
Szerintem az AMD penzeli a teszteket. Mivel eleg jol jon ki a 290X a 780Ti-vel szemben. Biztos a 780Ti csak 750 Mhz-en volt tesztelve.
Komolyra forditva a szot, a 780 Classified-tol nem vagyok elajulva. Szeretnek 3D-ben jatszani es nem tudom hogy legyen ref.es 780 SLi vagy meg egy Classified. Sajnos a kijelzo csak 3D Vision-t tamogat
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
daveoff
veterán
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz #35434496 #1137 üzenetére
UramIsten......ilyen nincs...atyam....komolyan a szivroham kornyekez. A " Medal Of Honor Warfighter" -on kivul 1-2 FPS egy olyan kartyatol ami 40K HUF-al dragabb.....most komolyan el vagyok ajulva.
De mond csak, hogy is van ez ? Szerintem ezt a jatekot jatszak a legtobben, es nem is 2-3 eves mint a masik Azert az a 15 FPS kulonbseg nem nulla. Ehez meg ha hozna vagy 25 FPS-t a mantle akkor a kicsi 290 is jol odaverne a 780Ti-nek.
Ilyen teren az AMD a jovo, okosan csinaljak.
Stage 1 : lepacsizni az osszes komolyabb jatekfejlesztovel
Stage 2 : konzolok
Stage 3 : mantleAz NV meg nyomja a brutal erovel.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
Aztan engem nagyon is erdekel mit csinal vagy nem csinal @Tirexi meg @players111 .
(#1144) Tirexi: mondjuk a mantle-n kivul meg mindig BF4-ben jol elkente a 290X a 780Ti-t. Meg ha 5 %-ot is kapsz plusszba a mantle utan, az is jo lesz. Es mantle-n kivul is 1-2 max 6 FPS tavolsagra van a 290X a 780Ti-tol, a nem ref.es kartyak pedig igazan jol viselkednek es meg tuning is belefer. Azert azt meg kell hagyni hogy igazan szep teljesitmeny egy 40K-val olcsobb kartyatol. Vagy ezt ti nem latjatok a zold szemuveg miatt.
Nekem is (sajnos) zold van a gepemben a 3D es a 144 Hz-ert de azert nem hordok zold szemuveget.
[ Szerkesztve ]
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Tirexi
addikt
válasz MiklosSaS #1145 üzenetére
Oké még mindig a legtöbben 1080p-t használnak 60 Hz-en.
Nézzük az átlag FPS értékeket 1920*1200-ban.290x= 92 FPS
780Ti= 87 FPSKérdem én tőled őszintén most Miklós... hogy ki a fenét érdekel 60FPS felett mennyi az FPS a két VGA között??
És ráadásul az a pár FPS?
Észre fogod venni? Soha a büdös életben nem fogod észrevenni azt a kevés különbséget elárulom neked...Nevetséges FPS-en vitatkozunk itt. Kutyát nem érdekli addig amíg meg van a fix 60FPS-em, hogy mennyit tud a VGA-d meg a másik 80+ -nál.
Engem baromira nem tud érdekelni ilyen semmirevaló teszt amikor úgy is könyök mozdulattal húzom fel a VGA-t amikor meg jön és jóval több FPS-t fogok kapni mint a sz@ros tesztekben.
Ráadásul még a CPU-m is jobb és magasabb Mhz-en üzemel.De végül is még azt sem kell mert a 60+ már meg van nem igaz? Még alapon is.
Szerk.:
A 40k-val olcsóbb dolgot meg könyveld el hogy azért mert "nem tudunk értelmes AMD driver-t készíteni".
Nekem fekete halál nem kell kösz.[ Szerkesztve ]
-
MiklosSaS
nagyúr
Na mostanaig ez a legkorrektebb hozzaszolas amit olvastam. Igen, igazad van helyesen leirtad. En csak negativan reagalok az olyan dolgokra ami nem igaz.
Olyanok mocskoljak be az AMD-t akiknek soha nem is volt sem CPU sem VGA toluk, es nem helyenvalo az ilyen dolog. Beteved egy tag aki nem ert hozza, atnez tobb szaz hozzaszolast, aztan eleteben nem vesz Radeon kartyat.Problemak vannak mindket oldalon, mikor az NV mikor az AMD a jobb, de amikor valaki elfogult es ezt probalja bizonygatni...azert egy kicsit tulzas. Olyan osztja az eszet aki par honapja azt sem tudta milyen orajelen mukodik a kartyaja, meg olyasmivel vadol hogy arulo vagyok mert hol AMD es hol NV kartyam van. Normalis az ilyen gyerek ? Elhiszem hogy meg tizeneves de azert kicsit komolyabban kellene egy szakmai forumon hozzaszolnia.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
daveoff
veterán
válasz #35434496 #1147 üzenetére
BF4 multis méréseim, különböző pályákon. 1080p 60Hz Ultra setup 4xMSAA
Ami a lényeg mindig megvan a 60+ fps2014-01-07 21:11:56 - bf4
Frames: 62986 - Time: 600000ms - Avg: 104.977 - Min: 66 - Max: 1422014-01-07 22:08:38 - bf4
Frames: 60008 - Time: 600000ms - Avg: 100.013 - Min: 64 - Max: 1712014-01-07 22:44:45 - bf4
Frames: 54951 - Time: 600000ms - Avg: 91.585 - Min: 66 - Max: 1462014-01-07 22:57:13 - bf4
Frames: 54733 - Time: 600000ms - Avg: 91.222 - Min: 62 - Max: 152[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Tirexi
addikt
válasz MiklosSaS #1148 üzenetére
Én nem tudom, hogy ki volt az a csávó és igazából nem is érdekel. (saját magát minősíti azzal ahogy viselkedik)
Engem csak az "nevettet" meg, hogy olyan FPS szám különbségekről beszélgetünk itt ami kb egyelő a nullával.
Az én VGA-m jobb mert tud 2 FPS-el többet beeeeeeee.A kutyát nem érdekli.
Az már viszont érdekelne mondjuk ha a 290X és 780Ti között lenne úgy 30FPS különbség.
Akkor már nekem is AMD-m lenne.Az ár különbségekhez sok mindent hozzáfűzni nem tudok. Melyik cégnek hogyan éri meg a legjobban eladni a VGA-kat. Nyilván ha veszteséges lenne az NV akkor nem adná drágán a VGA-it. De sztem nem az.
A Titan-ból is jó pár elfogyott holott 300k felett volt. Azt is vették.(#1149) daveoff:
"Ami a lényeg mindig megvan a 60+ fps."Erről van szó. Ha meg 60FPS alá megy akkor meg fogom és vagy lejjebb veszem az élsimítást vagy felhúzom a VGA-t. Kész.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5