Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
persze, a bokeh filter is ment volna AMD-n, csak gondolom CUDA-val volt megcsinálva. same shit, different asshole
yep, ezeket tudom. különösebb gátlásom nem lesz AMD-re váltani, ha azt látom jobbnak
Spoken like a true emperor / Spoken like a true conqueror / Spoken like a true... terrorist
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Rossz ábrát nézel. Ez azt mutatja, hogy egy motor a jelenettől a képkocka megjelenítéséig mit csinál. Azon belül mit mér a FRAPS. Az FCAT Display részben eltelt időt méri. Viszont az új frame számításával a motor nem várja meg a T_Displayt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Nem nézek rossz ábrát, egyébként innen van.
Following that is t_present, the point at which the game engine and graphics card communicate to say that they are ready to pass information for the next frame to be rendered and displayed. What is important about this time location is that this is where FRAPS gets its time stamps and data and also where the overlay that we use for our Frame Rating method is inserted.Tehát T_present -től nézi T_display -ig.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Locutus
veterán
Szerintem az általad felsorolt 4 játék teljesen jó, tesztelésre. Bf3, crysis3, tomb raider, bio infinite, ezek népszerűek, és vagy újak. Kit érdekel, hogy amd-s címek? Ha per pillanat ezek a leginkább keresettek, akkor az nv-nek a dolga felzárkózni. Tehát igenis ezekkel kell tesztelni.
Ugyanakkor ugye egyik játékban sem látszik az a bizonyos NV lemaradás (sőt), amivel riogatják (meg riogatod te is) a népet már hónapok óta. Szerintem ezt kell figyelemmel kísérni, hogy mi lesz belőle, hiszen a játék patchekkel, meg a driverekkel ez a kép változik. Most pl az amd dobott egy kis pénzt a diceba, hogy ugyanmár dobjatok egy kis frametimeot nvidiára az új driverrel. Ezt is tudja csak meg a nép. Nekem pl eszem ágában sem volt még váltani a 304-es driverről, és azóta sincs semmi gond BF3-banKomplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
TTomax
nagyúr
válasz Whit3Rav3n #606 üzenetére
A felsorolt négy játékból melyikben?
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
veterán
Nem rossz a leírás, de ha pcpernek nem hiszel, akkor ugyan ezt íja le Anandtech is: On a technical level, the FCAT overlay tool ends up working almost identically to video game overlays as we see with FRAPS, MSI Afterburner, and other tools that insert basic overlays into games. In all of these cases, these tools are attaching themselves to the start of the rendering pipeline, intercepting the Present call, adding their own draw commands for their overlay, and then finally passing on the Present call. The end result is that much like how FRAPS is able to quickly and simply monitor framerates and draw overlays, the FCAT overlay tool is able to quickly insert the necessary color bars, and to do so without ever touching the GPU or video drivers.
Eddig ez lehetetlen volt, de az FCAT képes rá.
Locutus: FarCry 3 még beleférhetne, mert nagyon népszerű és jó az is.
Szerintem is lényegtelen melyik játék AMD-s vagy NV-s az számít, hogy melyik játék milyen jó és milyen népszerű.[ Szerkesztve ]
-
Rexcor
őstag
válasz Whit3Rav3n #606 üzenetére
Az csak 1 másodperces beesés elég ritkán, legalábbis nálam és az se olyan durva beesés csak 120-ról beesik 65-re, de nem olyan vészes, nem nagyon rontja a játékélményt.
-
TTomax
nagyúr
válasz Whit3Rav3n #609 üzenetére
Alátámasztanád ezt esetleg?
Mivel radeon van az adatlapodon,gondolom nem saját tapasztalat,ha pedig ezt olvastad valahol akkor érdekelne hol.Csak mert az SLI profil hozzá koránt sem tökéletes... [link][ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Rexcor
őstag
válasz Whit3Rav3n #612 üzenetére
Min FPS 20??? Én beakadásoknál sem láttam 50 alatti számot soha.
-
marcusa
addikt
válasz Whit3Rav3n #612 üzenetére
Ez érdekes, másik teszt szerint amit néztem, ott nem alacsonyabb a min fps sem...
:-)
-
TTomax
nagyúr
válasz Whit3Rav3n #612 üzenetére
VRAM limitnek köszönhető a min.fps...Egyébként mindenkinek laggol, tele vannak a fórumok vele...marha jó játék,de finoman szólva is bughalmaz...meg hát ez a teszt is egy kicsit gyanús...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
válasz Whit3Rav3n #617 üzenetére
Ha nem hiszed akkor el kell fogadnod a kolléga által linkelt tesztet is... [link] Én meg hiszem,hogy a tesztek nagy részét össze-vissza pénzelik,szóval én nem hiszek csak a szememnek,be lehet állítani úgy,hogy kifusson a 2GB VRAMból a kepler...volt itt a PH!-n is ilyen teszt,8XMSAAval küldték a 660TI,mert hát ez "100K-ba kerül bírni kell",én meg úgy gondolom nem kell... mert mozgóképen MONITORON nem látod a 4XMSAA vs 8XMSAA difit... TVn talán...az infinitere is rá lehet adni olyan dolgokat amitől még rosszabbul néz ki,de legalább felezi az fpst...pl DOF...hatalmas technikai elörelépés amikor a mosott kép több terhet ró a vgara,mint a tiszta éles.. Naná,hogy az MSnek nem érdekes egy gyors api pcre... vedd csak meg a konzolt...AMDnek is jó így,a cuccuk van benne... ti meg itt veszekedtek a semmin...GCN a nagy tehnika amikor a GPUból CPUt csinálnak,és még örüljünk is neki... istenem...
Majd az út végén amikor diszkrét vgat sem lehet kapni csak egybe csomagolt konfigokat,vállon veregethetjük egymást,A KASSZÁNÁL...jót vitatkoztunk...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Whit3Rav3n
senior tag
Biztos hogy az is úgy jött ki a használt beállítások meg stb mellett. Azért nem hiszem hogy a pcgames-nél a ram lenne a probléma hiszen csak full hd felbontás és csk fxaa-t tettek rá. De ezt úgysem lehet így kideríteni mert nem tudjuk hogy pontosan hogy tesztelt a 2 oldal.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha lehetőségünk lesz az FCAT-hoz szerezni hardvereket, akkor megfontoljuk a lehetőséget, de akkor előre beszéljük meg, hogy nem lesz abból sírás, hogy ha a kevés játék miatt az új programokkal a Radeon sebességelőnye túlzottan nagy lesz összesítésben.
A BF3 az mindegy. Az egy kommunikációs hiba a DICE és az NV között. Nem az ilyenek miatt aggódom, hanem a Tomb Raider eredményi miatt, ami az új patch mellett nagyon nem a GeForce-oknak kedvez. De jön még idén ehhez hasonló játék.(#608) Loha: Ebben nem látom, hogy hol írják, hogy a T_presenttől mér. Azt írják le, hogy a képkockákat color barozza. Ezt írom én is. Ez a display idő.
A Far Cry 3 beférne, ha méltóztatnának a fejlesztők javítani a HDAO-t az NV kártyákon. Az a baj, hogy simán beraknám a játékot, de a HDAO problémás megjelenítése és lassú számítása nem az NV hibája, hanem a játéké. Sportszerűtlen lenne ezért az NV-t lehúzni, hogy nem tudja hibátlanul futtatni a játékot.(#618) TTomax: A GCN az attól még GPU, hogy a CU-k elnagyolt logikai felépítése hasonlít egy CPU-maghoz. A feldolgozási elvet kell nézni. A CPU-k magjai LCU-k, azaz késleltetésre optimalizált magok, pár szállal és nagy gyorsítótárakkal. A GPU-k magjai TCU-k, vagyis adatpárhuzamos végrehajtásra optimalizált magok, baromi sok párhuzamosan futó szállal és relatíve kis gyorsítótárakkal. A GCN az utóbbi csoportba tartozik, csak a mai viszonyokhoz képest fel van okosítva a rendszer, hogy amitől egy hagyományos GPU kikészül, attól ez már ne készüljön ki (például feltételes elágazásokkal és soros for ciklusokkal tarkított kód). Gyakorlatilag egy működő Larrabee, az AMD lemásolta az Intel ötletét.
(#616) TTomax: Nem VRAM limites a Bioshock Infinite. Az UE3 motor nagyon finoman bánik a VRAM-mal. A gond ott kezdődik, hogy a motor streaming rendszere széles skálán paraméterezhető. Na most az amit eredetileg beállítottak arra van szabva, hogy a Radeonokon jól működjön, az NV pedig ezt használja, és a GeForce-okon nem működik jól. Ezt nagyon egyszerűen lehet módosítani az engine-höz tartozó ini fájlokban, és rögtön jól megy GeForce-on is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mármint a Bioshock finomhangolása? Én láttam a neten ilyen leírásokat. Az eredményét nem tudom, mert most nincs nálam GeForce, de valószínű, hogy van hatása.
Abban igazad van, hogy a fejlesztőknek nem így kellett volna hozzáállni, hanem egy köztes értéket keresni, ami mindkét hardvercsaládon jól működik. Jellemzően így szokás paraméterezni az UE3-as játékokat. A Bioshock-ot is illett volna így beállítani.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Ez a "jövöbe mutató vga" mindig megmosolyogtat...olyan ez mint a kumisz... még nem jó,még nem jó....már nem jó...fél éven belül itt van a következő generáció,és akkor az lesz a leg leg legszuperabb,leg leg legjobb...leg leg leg.....legdrágább... ami megkapja a supportot,és csak az lesz a fontos,mint ahogy most a kepler,meg a gcn... kicsit most kivillantotta az amd is a foga fehérjét,és még csak az sem számított,hogy az új ficsörökön betérdeltek az egy generációval régebbi cuccaik is,nekem ez nem volt szimpatikus húzás...persze jött a Titan lemosott mindent... de ezt tette olyan arcpirító áron,amiről álmodni sem mertünk volna...mindkét cég megéri a pénzét...egyik sem jobb a másiknál...csakaprofit..így egybe...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A következő generáció ugyanaz a GCN lesz, mint a mai. A lényegi különbség annyi lesz, hogy ugyanazokat a pointereket kezeli majd, amelyeket egy AMD64-es processzor. Ez reálisan PC-n egy VGA-val nem lesz kihasználható, ahogy a multi queue compite támogatás sem. Ezeknek a funkcióknak a lényege az új generációs konzolokban lesz, illetve a konzolportok butítását megelőzendő az AMD minden konzolba tervezett funkciót belerak a Kaveri APU-ba. Ebben a lapkában lesz értelme az új GCN fícsőröknek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ETOM
addikt
Mit jelent ez, hogy az új BF3 patch és az nv driver nem szereti egymást? Mert én játszok nap mint nap vele és komoly problémákat nem vettem észre. Bár talán régebben simább volt a perfoverlay monitor.
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
-
veterán
FRAPS méri, hogy hány képkockát küldött tovább az engine, az overlay tool meg ráteszi a csíkokat. A videóból, majd a kielemzéséből kijövő grafikon, ha megegyezik a FRAPS által készítettel, akkor az engine és a monitor közti késleltetés nagyjából állandó. Ha nem egyezik meg mint CF esetén, akkor az engine és a monitor között vmi nem úgy történik a VGA driverben vagy magában a VGA-ban ahogy kéne, mert nem olyan ütemben érkeznek a képkockák a monitorra, ahogy a játék motorja küldi őket. 1db AMD VGA eredményeiből tudjuk, hogy átlag mennyi idő feldolgozni egy képkockát, 2db ugyan ilyen VGA esetén ennek közel a felére kellene esnie ahogy SLI esetében, de nem ez történik, hanem szinte nulla idő alatt végez egy képkockával a CF rendszer, de a következőt annyi idő megcsinálnia, mint 1db VGA-nak, és mivel az esetek többségében a szinte nulla idő alatt a monitorra érkező előtti képkockából nem látunk semmit, azért a játékos számára sok esetben olyan késleltetéssel érkeznek a látható képkockák, mintha csak egy VGA lenne a gépében, tehát számára a CF rendszer vizuálisan az esetek egy részében nem nyújt többet 1db VGA-nál.
FarCry 3-nál nyugodtan teszteljetek SSAO-val és akkor nem lesz az a probléma, hogy egyik félnek a HBAO másiknak meg a HDAO fekszik jobban, vagy teljesen ki is lehet kapcsolni az AO-t, úgy is inkább csak ront a látványon.
-
Algotis
addikt
Sziasztok!
Egy Gigabyte féle 7850-es 1000/1200-as felállásban kb. egyensúlyban lehet egy GTX660-nal?
Főként játékokra használnám.
Üdv.Androidos Outlookból küldve
-
Whit3Rav3n
senior tag
Azért a valóság nem így néz ki, neked ezek szerint nem volt még soha cf rendszered mert a valóságban a mikroszaggatás ellenére is javul a lényegesen a játékélmény. Különben már rengeteg embernek feltünt volna hogy vett mégegy kártyát és ugyanúgy mennek a game-ek érzésre. Ez a 0 frame-es szituáció egy extrém helyzet ami nem szokott normálisan cf-nél sem elöfordulni. Legalábbis olyan nálam még nem votl hogy volt rendes cf profil meg skálázás a game-ben de nem ment érzésre jobban a game 2 kártyával mint 1-el.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Whit3Rav3n #629 üzenetére
FCAT tesztnek az a lényege, hogy a valóságot tudod elemezni, amit a játékos a monitoron lát, tehát pontosan így néz ki a valóság. Rengeteg embernek feltűnt már, hogy vmi nem stimmel a CF-el, csak eddig nehéz volt objektíven szemléltetni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pont azt jelenti, amit leírtál. Erre panaszkodnak.
(#626) TTomax: [link] - itt leírtam, hogy nagyjából miről van szó. A Nixxes előadása nagyon jól értelmezhető. Mondhatni alapmű ebből a szempontból.
Na most a PS4 egy full integráció, míg PC-n a CPU és a GPU különálló. Rendben, hogy egy AMD64-es procival és egy későbbi HD 8000+-es Radeonnal támogatva lesz az egységes címtér, de ez nem olyan egyszerű a PCI Express interfészen keresztül. Egyszerűen túl lassú az összeköttetés ennek a fícsőrnek a hatékony használatához. Ezért nem lesz ez a VGA oldaláról reálisan kihasználható. Ha egy játék követeli az egységes címteret, akkor ahhoz Kaveri APU kell majd.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A FRAPS és az FCAT nem függ egymástól. Az FCAT semmit sem igényel a FRAPS-tól. De már unom, hogy ezt sokadjára le kell írnom. Vagy elolvasod, amit írok, vagy nem. Ennyi. Ha nem, akkor azt hiszel innentől, amit akarsz.
Igen a CF funkcionálisan nagyjából olyan eredményt ad a kimenetnél, mintha egy GPU-s lenne a rendszer. Pontosan ezért alacsonyabb az input lag, mintha a smootholás miatt eltolnád a frame-számításokat.A HDAO a Far Cry 3-ban a legjobb képminőséget nyúltó AO megoldás. Teljesen szabványos effekt, csak valamiért az utolsó patch óta nem jó GeForce-on. Pont az FC3-mal készítettem összehasonlítást az AO effektekről. [link]
Az meg, hogy ront a látványon ... hát egyáltalán nem, maximum akkor, ha fake árnyékokat csinál, de ez a HDAO-ra pont nem jellemző.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
A FRAPS és az FCAT nem függ egymástól. Az FCAT semmit sem igényel a FRAPS-tól. Ki mondott ilyet? Az egyikkel lehetséges vizsgálni, hogy mit csinál az engine, a másikkal pedig, hogy mi az ami ebből a monitoron megvalósul.
De már unom, hogy ezt sokadjára le kell írnom. Nem kell leírnod, úgy is csak folyton elbeszélsz a téma mellett, de tudod mit mutass vmi mérést, grafikont, amin látható, hogy a CF rendszer esetén kisebb az input lag, meg nyugodtan megcáfolhatod az FCAT-es teszteket is.AO-k minősége erősen szubjektív, HDAO-nál a legkisebb a látható változás és a legnagyobb sebességcsökkenés. Az egész AO fake árnyékokról szól.
Far Cry 3 | HBAO vs HDAO vs SSAO filters |[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Az meg, hogy ront a látványon ... hát egyáltalán nem, maximum akkor, ha fake árnyékokat csinál, de ez a HDAO-ra pont nem jellemző.
De, ez minden AO-ra jellemző, nekem a HDAO inkább abban tűnik jobbnak, hogy jobban eltalálja az árnyékok méretét.
A mellékelt cikkben a tornácos képen a jobb oldali pad falra vetett árnyéka nem jó pl.Spoken like a true emperor / Spoken like a true conqueror / Spoken like a true... terrorist
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A FRAPS az funkcionálisan csak arra jó, hogy kiírja az FPS-t. Ennyi. Semmi mást nem lehet vele ténylegesen vizsgálni.
Az FCAT az jobb, hiszen megtudod belőle a displayidőt. Ezeket nem kell cáfolni.
Input lagot senki sem mér, mert ahhoz egy marha nagy sebességű kamera kell. De igazából mérni sem érdemes, mert az elvben is benne van, hogy a smoothing a számítás késleltetésével jár. De mindegy. Fentebb olvashatsz arról, hogy miért. Ha az nem elég, akkor ennyi.Dehogy szubjektív. Nézz a való világba, és a látottakat ültesd át a virtuális világba. Egyértelmű, hogy olyan erős árnyékokat nem látsz mint az SSAO-nál és a HBAO-nál az FC3-ban. A HDAO megoldása jellemzően fake árnyékoktól mentes ebben a játékban. Hogy ennél a legkisebb a változás? Hát talán azért, mert ez dolgozik a legtöbb mintával, és nem rak oda árnyékot, ahol nem keletkezne a valóságban.
Az AO az abszolút nem a fake árnyékokról szól. A szimulált screen space opciókat azért használjuk, mert az eredményük messze elég jó, és az erőforrás-igényük nem sok a scene megoldásokhoz képest.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AO-ra nem. A fake az nem jó szó. Az AO lehet scene space és screen space. Előbbi baromi jó, de ki tudja azt kiszámoltatni ugye. Utóbbi csak egy szimulált hatás, de nem fake ettől. A fake ott keletkezik, ha túlzott árnyékolásba megy át. A szimulálás jellemző minden SSAO-ra.
A fake hatás az SSAO-nál ott lehet megemlíteni általánosan, hogy nem veszi figyelembe a fény színét. Erre való az SSDO. Az új Ruby demóban nagyon sok mintával lesz használva és teljes képernyőre, így ott durván látható lesz az előnye.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
igen, persze, screen space AO-ról van szó, csak nincs rá egy épkézláb gyűjtőbetűszó
a fake vagy nem fake nézőpont kérdése, szerintem az SSAO by definition fake, csak van amit eltalál, és van, amit nem. a lényeg az, hogy milyen sűrűn lő mellé, és hogy a jól megállapított extra árnyékok méretét mennyire találja el.
Spoken like a true emperor / Spoken like a true conqueror / Spoken like a true... terrorist
-
veterán
Tehát az AMD marketingesei becsület szaván kívül semmilyen bizonyíték nincs rá, hogy CF esetén alacsonyabb lenne az input lag.
Smoothing azt a képkockát késlelteti és teszi láthatóvá, ami a tesztek szerint CF esetén értékelhetetlen a játékos számára mert nem látja, és ez a késleltetett képkocka pontosan 1 képkockával korábban jön mint a következő látható CF esetén.
Egész véletlenül egyébként az AMD hasonló megoldás bevezetését ígérte CF esetén, mint amit jelenleg az SLI használ. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD ilyet nem mondott, csak 4 éve, amikor beszélték, hogy az AFR implementációjuk azért ilyen, hogy az input lag alacsony legyen. 4 éve volt ez. És eleve érthető, hogy ha késleltetés nélkül kezdődik meg minden frame számítása, akkor a késleltetéssel dolgozó megoldás több input lagot eredményez.
Ez nem olyan egyszerű, már írtam. Eleve a smoothing egy GPU-ra is működik, tehát nem SLI specifikus. SLI-vel annyi a különbség, hogy két GPU-ra történik az egész rendszer feldolgozása.
Nem. Az AMD azt mondta, hogy a tesztelők kérésére raknak egy olyan megoldást is a driverbe, ami úgy működik, ahogy az NV AFR-je, de a mostani AFR marad az alapértelmezett, mert a profi játékosok jobban kedvelik ennek az előnyeit. Egy kapcsolóval lehet majd a kettő között váltogatni.
Az a baj, hogy azt hiszed, hogy az egyik AFR megoldásnak csak előnyei vannak, míg a másiknak csak hátrányai. A valóság az, hogy ami az egyiknek előnye, az a másiknak hátránya és fordítva. Olyan AFR nincs, ami minden szempontból előnyös. Ha lenne, akkor mindenki arra építene implementációt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz radi8tor #643 üzenetére
A benchmark is röcög input lagra optimalizált AFR-rel, csak az emberi szem nagyon nehezen érzékel ilyen különbségeket. Ezért lassítják a negyedére a videofelvételekben ezeket a jelenségeket, mert teljes sebesség mellett nem igazán láthatók.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Linux kezdőknek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Magisk
- Vicces képek
- Dacia topic
- Xbox Series X|S
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Midnight 256GB iSTYLE 2025.03.26. GARANCIA
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz