Új hozzászólás Aktív témák

  • ->Raizen<-

    veterán

    válasz norb55 #1030 üzenetére

    Érdekes dolgok vannak.
    Abu szerint repi olyan trükköket alkalmazott a bf4 fb 3 motorjában, hogy gyorsabb legyen e renderelés
    a dx 11 határain is túl lőve olykor olykor.
    Ezért lehet instabil a kód.
    Na már most az ea addig nem engedi ki a mantle api-s patch et a játékhoz amíg stabil nem lesz a játék dx alatt.
    Azokat a gyorsításokat kivéve kb fele annyira se lesz gyors a megjelenítés dx alatt xd.
    A ph-s arcok meg reszketve várják, már több mint 1 hete nézegetik a mantle apis catalyst amd drivert, illetve használnák csak nincs mivel, fogadok hogy ezért csúszik annyit a kaveri apu-s teszt mert bf4-el akarják tesztelni meg r9 290x el. Nem kicsit amd-s a prohardver. :DDD
    Mert ezzel a kombóval állítólag 45% gyorsabb "bárminél" a sebesség
    bf4 alatt. -.-'
    1 db r9 290x el kb 30% többletre lehet számítani.
    Nekem akkor multiba 70 fps helyett 90-100 fps lenne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák