Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    válasz imi123 #43941 üzenetére

    Azért mondom rá hogy haszontalan gimmick, mert nVidia rommá hazudta az egészet. Aki bedőlt nekik az persze hogy nem ért...

    Ahogy TESCO-Zsömle is mondja, az összehasonlítások többségében szándékosan butítva van a korábbi, shader alapú megoldások képminősége, majd aztán ahhoz van hasonlítva egy RT verzió, ferdítik a valóságot.
    Pl. jönnek ilyen orbitális fasságokkal, hogy RT nélkül nem tükröződhet olyan jelenetrész, ami nincs a viewport-ban. Igen?? Akkor hogy a francban voltak a tükrök megoldva megannyi játékban az elmúlt 20 évben??
    Meg csinálnak egy sötétebb jelenetet kb. 10+ éves árnyékolási technikákkal, tökre szembetűnő hogy a mai játékok nem úgy néznek már ki, majd bekapcsolják az RT-t és jééé mennyivel szebb... Persze b+ így szebb, de ha nem csak az RT implementáció lenne kimaxolva az adott jelenetben hanem a 'hagyományos' megoldás is, akkor screenshotokat elemezgetve tudnád csak megmondani a különbséget.

    A jelenlegi 1.0 RTX DXR-je annyit ér mint egy fap**a, nagyon korlátozottan tudják használni, nagyon megborítja a teljesítményt, és marketinges trükközéssel kell bizonygatniuk hogy mennyire jó (ha tényleg jó lenne, nem lenne erre szükségük).
    Nem mondtam hogy az nVidia ne tudná ezt jobban is megcsinálni, pont ezért emlegettem az Ampere-t, mert meggyőződésem hogy az egy sokkal életképesebb DXR implementációval fog érkezni.

    Jelenleg viszont kb. rosszabbul teljesít és haszontalanabb mint anno a PhysX volt, és ha nem állna a DXR mögött mind a Microsoft mind a többi gyártó, akkor pont ugyan úgy el is tűnne a süllyesztőben az egész RTX vonal ahogy a PhysX is. Lesz majd ez jobb, persze, csak meg kell várni hogy MS tovább fejlessze a DXR-t. Szerintem ez a mostani 1.0 verziója nem is került volna publikálásra (csak belső/fejlesztői használatra létezett volna) annyira kevés még, csak nVidia belekényszerítette őket.
    Vagy felhozhatnám pl. a Hairworks-t is, az is egy hatalmas gig volt, pár játékba pénzzel beletuszkolták hogy jó vizes-csimbókos haja legyen mindenkinek, akkori kártyákon fele fps-el, azt' kész, azóta sincs sehol. nVidiának tök rossz a megközelítése, mindent zártan akar megoldani aztán az embereket hülyének nézve pénzzé tenni, G-Sync dettó ugyan ez. Az RTX-el is pontosan ezt akarták csinálni, és a sorsa is ugyan az lenne mint a többi zárt sz*rjuké, csak szerencsére itt nem az ő kezükben van az irányítás, hanem Microsoftéban.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák