Új hozzászólás Aktív témák

  • lacus83

    Topikgazda

    válasz TaylorXIII #18801 üzenetére

    Minden játékban vannak CPU és VGA limithez közelebb álló részek. Nagyban függ az egész a beállításoktól is:
    Ha erős a vga, de kis felbontáson, nem nagy gépigényű vagy alacsony grafikai beállítást választunk, akkor a GPU nagyon sok képkockát tudna előállítani, de csak annyit lesz képest ténylegesen megjeleníteni, amennyit a CPU elő tud készíteni a számára. Ez a CPU limit. Ilyenkor, ha növeljük a felbontást, javítjuk a megjelenítés minőségét, akkor sem fog visszaesni az fps szám egy bizonyos szintig.
    A GPU limit esetében a videokártyának kell sokat számolnia, mert nem elég erős a grafikus processzor vagy nagy a felbontás, minden effekt maxra van húzva és a szűrőket (élsimítás, textúra szűrés) is rányomtuk. Ilyenkor a CPU több képkockát tud előkészíteni, mint amennyit a GPU ki tud számolni (ilyen környezetben érdemes VGA-t tesztelni).
    Agyon effektezett, nagy részletességű játékoknál könnyű GPU limitet elérni, míg magas CPU igényű játékoknál meg könnyebb CPU limitbe futni.Kifejezetten VGA faló játékoknál értelemszerűen a GPU teljesítménye a domináns.

    Senki66

    3 kép nyugodtan mehet egy hszbe :K Szumma szummárum tessék a VGA alá erős konfigot is rakni.
    Persze nem mindig adja ki a keret a dolgokat,de az az AMD már azért nem mai darab,főleg RX 480 mellé.

    [ Szerkesztve ]

    MSI B460 Tomahawk,I5 10400F Box,G.Skill Tident Z 2X8 Gb 3000Mhz RGB,Corsair H110i GT,Cooler Master Case,Samsung 860 Evo 256GB ,Toshiba P300 3TB,Focus+ 850W Gold,ASUS ProArt 4060 OC,LG 27GL850B

Új hozzászólás Aktív témák