Minden teszt

2458 teszt

minden tesztek hírek

Cikkek

  • Übersoldier 2 teszt

    A továbbiakban bizonyos fórumozók és támogatóik miatt cikkeim kizárólag a honlapomon.

  • Brothers in Arms: Hell's Highway - teszt

    A második világháborús FPS-ekkel már néhány évvel ezelőtt is Dunát lehetett volna rekeszteni, így nem csoda, ha a Ubisoft és a Gearbox egy kicsit más irányba indult el, és becsempészett a receptbe egy kis taktikázást is - kérdés, mekkora sikerrel.

  • Star Wars: The Force Unleashed - teszt

    A LucasArts újra nekifut a Nagy Feladatnak, ami sokszor végződött kudarccal: tisztességes, élvezetes, és nem utolósorban hangulatos Star Wars játékot kell csinálni. A The Force Unleashed szokatlan hőst küld csatába - vajon hogyan teljesít az ifjú Starkiller?

  • Race Driver: GRID - teszt

    A nyári melegben valahogy kimaradt a Race Driver: GRID részletes kivesézése, most gyorsan pótoljuk, mielőtt végképp maga alá temetne mindenkit a Nagy Őszi Játéklavina. A nagygépes verziók mellett a Nintendo DS változatra is vetünk egy pillantást.

  • GTA IV - ígéretes multimóka készül

    Bíztató részletek láttak napvilágot a GTA IV PC-s változatával kapcsolatban és hál’ istennek nem kósza...

  • Maximum Budapest!

    A minden téren sikeresen szereplő Crysis után egyértelmű volt, hogy lesz folytatás. Ennek elkészítését a Crysis Budapestre bízták.

  • Stratégia-kavalkád

    Nem vagyok egy nagy PC-guru, a játékokhoz sem igazán értek, de amik igazán rabul tudnak ejteni, azok a...

  • Spore - teszt

    Evolúció. Az élet megjelenésével az idő és a gravitáció egyhangú állandósága mellett egy olyan tényező került a képletbe, ami mindenkinek megragadja a fantáziáját. Játékot már kevesen próbáltak belőle faragni - a Maxis és Will Wright most megpróbálta.

  • Magyar ET Quake Wars szerver

    Immár élesben, megbízhatóan üzemel a http://kohoclan.eu linux szerveren az Enemy Territory szerver...

  • Medal of Honor: Airborne

    Számomra a II. Világháború-s játékok között máig egyedüli etalon a 2002-ben megjelent Medal of Honor: Allied Assault, így nem is igen akartam elhinni, hogy a sokak által vitatott Airborne szégyent hozott a franchise hírnevére.

  • Ferrari Challenge Trofeo Pirelli - teszt

    Vörösbe borul a világ: a kizárólag egy márkára koncentráló autóversenyek ritkán jók, de mi történik, ha a Ferrari az a bizonyos egyetlen márkanév? A választ a System 3 Ferrari Challange Trofeo Pirelli-je adja meg - boncasztalra hajítottuk a PS3 verziót.

  • Star Wars: Force Unleashed teszt I.

    Réges-régen egy messzi-messzi galaxisban... 1977 nyarán, amikor szerte az országban kialudtak a fények a...

  • Viva Pinata: Trouble in Paradise - teszt

    Hamarosan megjelenik a Viva Pinata: Trouble in Paradise, mi pedig alaposan leteszteltük a Rare idei kínálatának első darabját. Hogy mit tapasztaltunk? Vért, könnyeket és szenvedést aligha, aranyos és szerethető pinaták tucatjait és humoros jeleneteket annál inkább.

  • Négy szó, ami uralta a Games Convention-t

    Az idei Games Convention-ön négy szót, négy folyamatosan ismételt témát hallottunk vissza szinte minden prezentáció során. Ezek voltak azok: szabadság, kooperatív, vertikális, és halhatatlan. 2008 divatkifejezései, vagy új, hosszú távú trendek a játékiparban?

  • Call of Duty 4: Modern Warfare

    Az előzetes videók, tesztek, játékosvélemények; és roppant pozitív, 9 pont feletti értékelések ismeretében vágtam bele a játékba. Nem kellett csalódnom.

  • Space Siege - teszt

    A Gas Powered Games ismét megpróbálkozik az ostrommal: a korábbi dándzsönök helyett most a végtelen űrben rendeznek méretes kaszabolást. Mire jó az egyenes ági Diablo-klón, ha kiszakítják a fantasy környezetből, és sci-fi-t oltanak belé? Space Siege teszt.

  • Prince of Persia - próbakör

    A méltán híres Prince of Persia sorozat immáron másodszorra kapja meg a maga tabula rasa-ját: az új generációba lépve a Ubisoft az előző trilógiától független, és néhány szempontból teljesen újszerű epizódott álmodott meg. Lipcsében zárt ajtók mögött ismerkedtünk a játékkal.

  • Blizzard - stúdió körkép

    Magányos, de hihetetlenül magasra épült, és roppant masszív toronyként emelkedik ki a Blizzard a PC-s platform elkötelezett fejlesztői közül. Ezúttal a legendás stúdió múltját, jelenét, és titkos receptjüket vizsgáljuk meg: kik ők, merre tartanak, és miért ilyen elképesztően sikeresek?