Új hozzászólás Aktív témák
-
fene_vad
senior tag
az utolso mondat oriasi baromsag.
-
janeko
őstag
ez a szabadság tetszik, szerintem jó, ha lehet összevissza menni, lehet vele szórakozni azután is miután kinyomtam 100%-ra
-
degu
senior tag
Lassan ideje inditani egy gemer-szakot az egyetemen!
Lassan olyan bonyolultta teszik a jatekokat,hogy csak a kepzett,es foallasban nyomulo gamerek boldogulnak az uj jatekokkal!verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
Cathfaern
nagyúr
Sandboxot nehéz lefordítani magyarra? Homokozó az kérem szépen, szakzsargonban is ahogy én észrevetettem elterjedt már ez a fordítás, jelentése is ugyanazt jelenti, na meg a szó szerinti fordítás is.
-
Equitem
tag
Sziasztok!!
Tök jó cikk, kiváló összefoglalás, pont amennyire kiváncsi vagyok rá, annyit tudtam meg...
Nekem ez a vertikális dolog tetszik a stratégiai játékoknál, képzeljétek csak el vmelyik Age of Empires-t így kivitelezve... Nekem nagyon bejön ez az ötlet....
Na szép estét
[ Szerkesztve ]
-
A túlzott szabadság bennem sokszor inkább félelmet kelt.
Pl. ha 6 felől is be lehet jutni az épületbe mindíg azon agyalok, hogy biztos nem a legjobb úton megyek, hanem inkább a legszarabbon, ráadásul ezt már sosem tudom meg.
Ugyanez akár a választás szabadságában, a Mass Effect is kurva jó játék, mégis csak a játék felére sikerült levetkőznöm azt a szorongató érzést, hogy "Vajon jobb lett volna másik választ adni / másképp cselekedni? Hát már mindegy, sose tudom meg csak ha 20x kijátszanám..."
Mondjuk a GTA-kban ez sosem zavart, hogy arra megyek amerre akarok, ahogy az NFS-U2-ben sem zavart hogy lehetett kószálni és megkeresni egy-egy versenyt...A vertikális cucc se feltétlen jó ötlet, amíg nem repülőzgetsz, hanem gyaloglászol, bár még nem volt alkalmam ilyet próbálni.
A halhatatlanség kimondotta jó taktika.
Ha véletlen meghalsz és 10+ percnyi játékon kell újra végigmenni, az valóban elég frusztráló tud lenni (akár mikor nincs kézi mentés és kilóméterekre van a checkpoint 20 szörnyel odébb, akár mikor bebasztak 10 körös circuitot az NFS-be és a 9. körben basztad el és hát előről - bár itt még érthetőbb, csak példa...).
Az meg ha van kézi mentés, de ritka az automata, akkor sokszor hajlamos rátapadni az ember a quicksave gombra, és minden sarok és ellenfél lelövése után veszettül nyomkodni, menteni, menteni, és többet nyomod az F5-öt, mint az egérgombot, akkor is ha már több mint fél órája se kellett soha visszatölteni...
Szóval legtisztább ha igen sűrűek az automata mentések, és halál esetén automatikusan vissza is dob 1-2 percel előbbre,úgy hogy akit egyszer már lelőttél az már halott marad, és amit odébbtettél az is ott fog várni. (PL. mint az AITD 5-ben, vagy a Bioshockban...)A coopért sose voltam oda, de amíg nem zavarja a hagyományos singleplayert, addig felőlem elfér...
Amit még hiányolok a szavak közül az az Achievements, mert manapság az is elég divatos. Bár én nem űzöm, csak rápislantok néha nem-e spontán összejött valamelyik. (hl2:ep2-ben meg is volt asszem a physics kill meg még valami...)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
BioNiCMaN
addikt
"Két éve még kisebb csodának számított, ha egy teljes single player kampányt / sztorit végignyomhattunk kooperatívban is."
Azok számára biztosan csoda számba ment a kooperatív mód akik a generációs szakadék miatt pl. a Doom-ot (1993) kihagyták az életükből.
Egyetértenék veled, de akkor mind a ketten tévednénk.
-
proci985
MODERÁTOR
a szabadság nem azt jelenti, hogy hatféleképpen mehetsz be a raktárba. a szabadság valahol ott kezdődik, hogy találsz egy zárt ajtót, mit csinálsz:
- megkeresem a kulcsot/kombinációt
- megtöröm az elektronikát
- megtöröm a mechanikát
- felrobbantom/betöröm
- megkerülöm, az ajtó kinyitása nélkül is be lehet oda jutni
- kell e nekem gyáltalán oda bemennem?ott volt a Deus Ex, ami ezt már évekkel ezelőtt is tudta. avagy képzeljetek el egy olyan FPSt, amit meg lehet oldani fegyver elővétele nélkül (bár két embert mindenképpen ki kell iktatni sajnos). de ugyanígy meg lehet oldani többszázas killel (nincsenek védett emberek, bárkit kilőhetsz bárhol), rambot/pszihopata tömeggyilkost játszva.
sérthetetlenséggel meg óvatosan, casual gamereknek vicces, viszont ha nem lőhetnek ki, nincs kihívás. tudom, mert futottam közelharcos fegyverrel Bioshockban hard fokozaton big daddyre, amikor kifogyott a lőszerem, és a rekreácis fülke mellettem volt épp jó, ott épp volt kihívás, de egyszerűen nevetségesen kevés lőszert lehetett magaddal vinni, aminek következtében folyamatosan kifogytam... kislányokat meg hagytam békében élni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Dr_Syrex
senior tag
a far cry 2 elég jó kis game lesz , és a wheelman is okozhat pozitív meglepetést. jó dolog ez a szabadság , csak jól kell megvalósítani.
a coop mód nekem bejövős dolog
Rosetta@home, lépj be Te is a PH! csapatába! *** WoT: Blitzking 43M TURAN - Hungarian Armored Brigade
-
ló úr
őstag
Az uccsó mondat szerintem is badarság. Most az aki kihívásra vágyik és szeret küzdeni annak ne legyen meg az öröme? Az engem meg nem érdekel,hogy hány noob van a világon aki ha 2x megölik elsírja magát és eldobja az egeret! Ez a kihívás ezért szeretem az akciódús játékokat.
"Ha meg kell baszódni, akkor meg kell baszódni"
-
félisten
Halhatatlanság? Akkor sztem nincs kihívás....Értelme sincs innen.
-
Azt születésem óta már megszoktam, hogy sosem tudom meg mi történt volna ha egy másik útvonalon jutottam volna A-ból B-be, vagy nem azt kérdeztem volna hogy "Lenne kedved feljönni hozzám?", hanem azt hogy "Gyere kúrni! Most."
Az életem nem tartom predesztináltnak, de egy játékra egy előre megírt történetként tekintek, mint pl. egy filmre. Tudom hogy már minden előre meg van írva mikor elkezdem, és csak végesszámú módon érhet véget minden. Ebben az estben én a legjobb verziót szeretném átélni, mert tudom hogy itt létezik olyan és azért játszom hogy szórakozzak, kikapcsolódjak, nem azért hogy terhelő döntéseket hozzak, és esetenként szopjak emiatt...Amúgy elég szarul küzdöm meg az élettel, visszahúzódó depressziós remeteként tengetem a napjaim 60%-át, de a többiben se történik velem sokminden. Már 13-14 éves korom óta csak az élet értelmén rágom magam, és nem tud érdekelni a szokványos közélet (haverok, barátnők, család, igazából semmi, mindegy hogy mit hallok egy ismerősről, nyert a lottón, vagy meghalt, oly mindegy, még az is alig érdekel velem mi történik...). Amúgy kösz az érdeklődést.
(#14) - És a folyamatos GuickSave nymokodásnak és a halál utáni újratöltésnek több értelme van mintha ez automata. Olyan nagy kihívás F5-öt nyomkodni...
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
BioNiCMaN
addikt
(#14) - És a folyamatos GuickSave nymokodásnak és a halál utáni újratöltésnek több értelme van mintha ez automata. Olyan nagy kihívás F5-öt nyomkodni...
Gonosz ON
Én inkább a Quick Save-t nyomkodom, de gusztus dolga.
Gonosz OFFEgyetértenék veled, de akkor mind a ketten tévednénk.
-
mcsabee
senior tag
A Coop johet ezerrel minden FPS-be, legjobb dolog szerintem a vilagon egy kis Coop game (ezt ugy ertem, hogy nem csak a csapat vs csapat dolog jatszos, hanem meg egy sztorit is vegignyomhatsz, ami oriasi elmeny lehet egy jo jatszotarssal).
(#15) janos666: Nagy kihivas, neha lusta vagyok megnyomni meg az F5-ot is, hisz az ott van a tasztatura legtetejen, el sem latok odaig, nemhogy megnyomjam .
(#14) D1Rect: Amint a cikkben is szerepel, nem lesz minden jatekban, csak ahol van ertelme. Pl az uj Pop-ban kivancsi leszek hogy oldjak meg ezt a visszahuzos izet.
Stay a while and listen...
-
válasz BioNiCMaN #16 üzenetére
Lejárt a szerkesztés, és nem akartam szaporítani a hsz-eket azzal, hogy tisztázom ami egyértelmű. (vagyis hogy elírás és Quick Save...) De így mégtöb fölös hsz lett.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz BioNiCMaN #19 üzenetére
De jobb érv hogy sok gombot mégis meg tud nyomni emlékezetből, mert játék közben se bámulhatja folyton a billentyűket hogy hol a WASD, vagy az R, F, C, Alt, TAB, T, CTRL...
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Crystalheart
senior tag
Ejjhh, megy a parasztvakítás a gamer szekcióban, mi? Beállítanak egy csomó dolgot, mintha egyedülálló és új lenne a játékokban. Mintha nem lett volna más jetpack a nem is egészen valódian 3D-s DukeNukem3D-ben, és mintha a Diablot nem lehetett volna végignyomni haverral. És mintha olyan nagy különbség lenne az elájulás és az újraéledés között egy PC játékban megvalósítási szinten... Folytathatnám...
Az már újítás lesz, ha az átlag játékban téglánként omlik le a fal, valósághű lesz a közelharc, és - adná az ég - olyan lesz a grafika, mint egy Blizzard introban, de ezek a most bejelentettek mind csak elvi újítások, vagy nem is újítások.
Új hozzászólás Aktív témák
- Toyota topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xbox Series X|S
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Óra topik
- Gitáros topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...