Hirdetés
- Assetto Corsa Competizione
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- Call of Duty: Black Ops 6
- Nintendo Switch
- Elite: Dangerous
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Xbox One
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Befutottak a LEGO Horizon Adventures első értékelései
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wesder
félisten
válasz csuvicsuva #103952 üzenetére
Kérem, ezek tények. Most hogy más ebből megint elkezdi a hisztit, az már az ő bajuk.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
válasz csuvicsuva #103955 üzenetére
Igen, de csak akkor ha gumipókkal kötöd őket össze.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
félisten
Dishonored:
Death of the Outsider
Régi elmaradásomat pótoltam ezzel a játékkal és kicsit tanácstalan vagyok, mert beigazolta minden várakozásomat, jót és rosszat egyaránt. Akkortájt toltam a Dishonored 2-t, mikor ez a játék megjelent és nem egészen értettem, mi is az elmélet mögötte a hírek és képek alapján, ez sajna mostanra sem tisztult számomra. Már a címéből és standalone mivoltából egyértelmű, hogy nem a 2 kiegészítőjének szánták, viszont önállóan sem állja meg a helyét, ahhoz túlságosan rövid és gyakorlatilag in medias res indul a sztori, a korábbi játékok ismerete nélkül szerintem nem érthető, mi miért történik.
A rövidsége mellett további fájó pont, hogy az öt pályából az első egy nyúlfarknyi tutorial, a második és harmadik szinte teljesen ugyanaz, csak mások a feladatok és a harmadikban van egy plusz felfedezhető épület, a negyedik meg egy Dishonored 2 pálya kicsit átdolgozva. Nem mondom, hogy összecsapott munka, de a közel tökéletes előd után, pláne 30 dollárért ez így elég vérszegény. Szerintem sietni kellett vele kicsit, ezért nincs pl. no power achievement, mint a 2-ben, mert nem volt idő úgy balanszolni a pályákat, hogy képességek nélkül is működjenek, pedig amúgy ebbe a sztoriba sokkal organikusabban illeszkedett volna egy ilyen lehetőség.
Na de akkor mi a jó, miért éri meg maxolni? Nos, az Arkane még mindig az egyik legjobb, ha level design-ról van jó, a Dishonored világa továbbra is frenetikus és fantasztikus maga a játékmenet. Többször írtam, hogy ezek a játékok közelebb állnak egy puzzle-höz, mint teljes értékű fps-hez, persze lehet úgy is tolni őket, de max közepes lesz az élmény. Amint elfogadjuk, hogy ez egy óriási homokozó és nincs egyértelműen jó megoldás, kinyílik a játék és baromi jól lehet szórakozni a lehetőségekkel. Rengeteg trial and error, rengeteg kísérletezés és próbálkozás minden pályán, főleg úgy, hogy az első végigjátszásom során nem csak hogy nem fedeztek fel, de nem is öltem meg senkit. Bár ezért nem jár itt achievement, de immersive simben a pacifist run kötelező.
A különböző felfedeznivalók szintén emelték a játék minőségét, nem csak a konkrét küldetésekhez és contractokhoz kapcsolódók, de azok is, amikbe csak úgy random belebotlik az ember. Nehezen felejtem el azt a pillanatot, mikor az őrök elől menekülve betévedtem egy állatpreparátor boltjába és akkor ezt a sztorit itt be is fejezem, aki játszotta, az szerintem tudja.
A sztori és narratíva szintén egy erős pontja a játéknak, ha az ember emlékszik az első két részre. Bár én személy szerint sem Daud-ot, sem Billie Lurk-öt nem tartom túlságosan fontos szereplőnek amúgy, akikre megéri külön játékot felhúzni, de azt elismerem, hogy az Arkane jól dolgozza fel az ilyen morálisan szürke zónás karaktereket, fenntartják az érdeklődést köszönhetően a szokásosan magas minőségű szinkronmunkának, a rajzfilmes átvezetőknek és rengeteg háttéranyagnak. Rengeteget beszél mindenki, sokkoló mennyiségű info kinyerhető az emberekből akár szóban, akár írásban és ez ismét csak arra sarkallja a játékost, hogy figyeljen, tanuljon, hallgasson és olvasson, térképezze fel a világot és úgy sokkal könnyebb dolga lesz.
Az szintén emel egy kicsit a címen, hogy kétszer érdemes nekiugrani, ugyanis a NG+ itt valójában Original Game+, ugyanaz a játék, csak más képességekkel és így egészen más hozzáállást igényel. Érdekesség még, hogy van egy dedikált fekete-fehér mód, a másodikat én úgy toltam végig, ad egy hangulatot a játéknak, a vége ez lett a két végigjátszásnak:
Mindkettő fun volt, csak más-más okból. Ami még feltűnt, hogy amit a Deathloop-nál éreztem az AI-val kapcsolatban az nagyon látványosan kijött ebben a játékban: könnyű belőni, hogy a Deathloop AI-ja nagyjából az itteni easy-nek felel meg, feltekerve félelmetesen figyelmesek, erősek és folyamatosan nyomok után kutatók lesznek az ellenfelek. Biztos van, akit idegesítene, szerintem brutál hangulatos, mikor leversz véletlen egy poharat és meghallják két szobával arrébb, nyitva hagysz egy ajtót és feltűnik nekik, likvidálsz valakit, eltünteted ugyan a hulláját, de gyanút fognak és elkezdik keresni. Nehéz miattuk a játék, de ugyanezért sokkal nagyobb az elégtétel is, mikor egy nehezebb helyszínt sikerül végigcsinálni a kívánt módon.
Zárásként csak azt tudom ismételni, jó játék, hatalmas élmény, ha az ember átadja magát neki, de 30 euróért (jelenleg 10600 Ft) nem éri meg sajna, úgyhogy örülök, hogy Game Pass-ból végigvihető. A folytatást pedig várom.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
veterán
válasz Bad Pritt #103958 üzenetére
Én csak 9 acsit értem el benne, pedig ebbe is beletettem több mint 18 órát
Hasonló a véleményem mint neked. Egész játéknak kevés. Az első és második részhez kepest kicsit lebutított. A történet, a képessegek és a pályák is. A fejezetek/pályák hosszúra is sikerültek. Az első és második részben több volt de rövidebbek, amik miatt emészthetőbbek is a számomra. A Deathloop szerintem sokkal nehezebb játék, könnyebb meghalni benne. Ettől függetlenül kedvenceim közé tartoznak a Dishonored játékok pontosan a megjelenési sorrendjükben. Az első a legjobb, aztán egy hangyányival mindig gyengébb a következő rész. Tényleg lesz folytatása a Dishonorednek? Az nagyon király lenne. -
Rigormortiis
veterán
"Végeztem" a Dirt 5-el, ismét, ez egy remek és szórakoztató játék. Aki rá van pörögve az acsikra, azoknak is ajánlom, 950g kiszedhető belőle bő 11 óra alatt (az 1000 mérföldeset nem csináltam meg, anno PS-en már behúztam).
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 6 Classic, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
Bad Pritt
félisten
válasz beyruth82 #103959 üzenetére
Ezért jók ezek a játékok, mert én ezt éreztem sokkal nehezebbnek.
De még ez is baromi messze van a Dishonored 2 no power runtól. Mondjuk easy-hez képest talán tényleg a Deathloop nehezebb, mert ott sokkal többen lövöldöznek és nagyobb távolságból.
Nálam a Prey a favorit és utána szorosan a Dishonored 2. Folytatásról nem tudni, nem fogytak olyan jól sajna.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz gianni85 #103962 üzenetére
Nehezebbek jóval. Deathloop inkább csak pepecselős volt, mert csomó mindent nem lehetett megcsinálni egy loopban. Dishonored 2-nél az a kérdés, kifejezetten az ezres a cél, vagy a játékélmény, mert Emily-vel effektívebb a no power run, viszont pont az ő képességei jobbak.
Amúgy én a Prey-t nagyon ajánlom mellettük, főleg így Redfall előtt.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
válasz Rigormortiis #103960 üzenetére
Gravel-t próbáld még ki. Kicsit mindenben gyengébb, mint a Dirt 5, de ez is hasonlóan szórakoztató. Akcióban pár ezer Ft szokott lenni.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
consono
nagyúr
válasz Bad Pritt #103963 üzenetére
Érdemes az első résznek nekiugrani a Dishonoredből? Én is tervezgetem egy ideje a két (3) részt, de nem tudom milyen az első mai szemmel...
Born too late to explore Earth, born too early to explore the Universe. Born just in time to sit in front of the laptop and join a Teams meeting...
-
Dinomano
senior tag
válasz Bad Pritt #103958 üzenetére
Death of the Outsider csak kiegészítő, nem teljes értékű folytatás. Dishonored világát szeretem, rengeteg az olvasni való, jól kidolgozott az egész. Jó ez a 19. századi stílusú, "mocskos" fantasy világ. Deathloop-nak nem merek nekiállni, a rogue-like játékokat nem szeretem... Emiatt nem játszottam Prey Mooncrash-jával sem.
/(^_^)____7=--- - - >|
-
Bad Pritt
félisten
válasz consono #103967 üzenetére
Annyira azért nem vészes. Az szerintem egy jó döntés volt, hogy ilyen elnagyolt, szögletes minden az egész sorozatban, mert egyrészt egyedi, másrészt jobban öregszik, mint a valósághű kortársai. Egy Human Revolution vagy BioShock Infinite jobban fáj a szemnek szerintem.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
-
Dinomano
senior tag
-
Dinomano
senior tag
válasz Bad Pritt #103975 üzenetére
Volt valami mobilos, tabletes kiegészítő is a H. Revolution-höz, a The Fall. Azt is kijátszottam. Kijött PC-re is. Meg ugye, "Missing link" is megvolt. Szerintem a H. Rev-hez képest a Dishonored szebben öregedett. Meg a cartoon-ossága miatt a BioS. Infinite is.
/(^_^)____7=--- - - >|
-
Bad Pritt
félisten
válasz Dinomano #103977 üzenetére
Hát ezen amúgy most én is elgondolkoztam, főleg így az Arkane játékok terén. A Knives of Dunwall, Brigmore Witches duo simán van olyan tartalmas szerintem, mint a Death of the Outsider, a Mooncrash szintén és kb. annyi köze is van az alapjátékhoz, mint ennek a Dishonored 2-höz, az mégis egy 20 eurós DLC. Az is érdekes, hogy milyen látványosan megágyaztak egy folytatásnak ebben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz Dinomano #103978 üzenetére
Megvan nekek is Steamre a The Fall, nem tetszett, viszont az ugyanazt elmesélő könyv (Icarus Effect) nem volt rossz.
Én azt sajnálom nagyon, hogy a Director's Cut alapja a gyengébb Wii U port volt, pedig voltak tök jó változtatások benne.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Dinomano
senior tag
válasz gianni85 #103980 üzenetére
A Prey nem horrorjáték. Még nagyon misztikusnak sem nevezném. Szerintem nem is véletlen lett felemlegetve itt a Dishonored-ek kapcsán. "Rokon" játék, hasonló játékmenet. Felfedezésen van a hangsúly és az okoskodós játékmeneten. Annyi, hogy ember ellenek helyett mimic-ek vannak.
/(^_^)____7=--- - - >|
-
Bad Pritt
félisten
válasz gianni85 #103980 üzenetére
Azok a Bioshock remasterek megérnek egy misét, mi is történt velük.
Én ugye megkaptam ingyen Steamen mindkettőt, szóval nem panaszkodom, de mikor csináltam egy tesztet side-by-side képekkel akkor nem volt ember, aki 100%-os pontossággal eltalálta volna melyik az original és melyik a remastered.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Bad Pritt #103984 üzenetére
Prey-jel kapcsolatban pont most hallottam egy rohadt jó anekdotát: plusz melót kreáltak maguknak a fejlesztők azzal, hogy játékosként át tudunk alakulni pohárrá meg minden ilyen kis hülyeséggé, mert így muszáj volt olyan felületekre is textúrát húzni, amikre amúgy nem szoktak, mert úgyse látjuk soha, asztal meg polcok alja, ilyesmik.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Dinomano #103986 üzenetére
+1
Ha az ember rákattan ezekre a játékokra akkor a Prey-t vétek lenne kihagyni. Sok szempontból az a csúcsa a zsánernek jelenleg. Viszont mindenkit arra buzdítok, hogy ha belekezd akkor guide nélkül, vagy minimális neten olvasgatással álljon neki először, egyrészt mert úgy nagyobb élmény, másrészt mert néhány leírás sajna elég gáz módon elspoilerezi a játék végét.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
gianni85
veterán
Akkor max a Dishonered-ek után… majd nézegetek kis gameplay-t spoiler nélkül, hogy tetszene-e?? De ezt sokan mondták már, hogy eléggé alulértékelt cucc.
-
Bad Pritt
félisten
válasz beyruth82 #103995 üzenetére
Hát meg te olvasgatsz közben csomót, nem? AMD harmadannyi idő alatt másfélszer annyi embert likvidált, igazi assassin. Mondjuk az tök érdekes, hogy egyikőtök sem volt egy gyűjtögetős fajta, másfél pálya alatt szedtem össze ennyi pénzt.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
csuvicsuva
addikt
válasz Wesder #103990 üzenetére
Nagyon jó, de ugyanaz a bajom vele, mint a Fortnite lilával, hogy se a karok, se a D-pad nem világosabb színű, illetve a XYBA gombok is kaphattak volna világos betűket. Persze tudjuk fejből, hogy melyik-melyik, de szerintem dobna rajta (nem csak árban ) valamennyit. Az előbbi mindenképpen.
DesignLabet nem is néztem, ott sem lehet színezni az analógot?
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
Scholes9
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- XBOX Series X / S HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- Nintendo Switch OLED + 128 GB SDcard + Zelda TotK kontroller és tok
- PS1 játékok eladóak,csere,beszámítás van
- Asus Rog Ally Z1 Extreme 512GB SSD + Charger Dock
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest