-
GAMEPOD.hu
XBOX ONE TOPIK
Xbox Support elérhetőségei:
Telefon: +3680018590 (magyar) (H-P)
Web: Xbox Support (angol chat)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz hackeeeee #159750 üzenetére
"Nem véletlen mondom mindig azt, hogy az X lett olyan, mint amilyennek az egész Xbox One konstrukciónak lenni kellett volna.."
Mikor elindult ez a konzolgeneráció, még fasorban sem volt a One X teljesítményszintje (PC-n sem). Én egyedül amiatt morogtam a Microsoftra, hogy amikor elindult ez a generáció, már gyakorlatilag teljesen alap volt a 1080p felbontás és nem arra építette az eredeti Xbox One-t, hogy legalább ezt a felbontást tudja magabiztosan hozni. Ráadásul ahogy futunk ki ebből a generációból, már kijön az, hogy az alap Xbox One-on a legrondábbak a multiplatform címek. Elég egy RDR2 vagy Hitman 2 összehasonlítást nézni, futnak 900p körül és egyes effektek, textúrák, LOD objektumok olyan alacsony minőségűek, mint egy PC-s játéknál a low-low-low-low-low szint és egyszerűen az alap PS4-en szemmel láthatóan szebben és jobban futnak, kicsivel több a tartalék benne.
A One X viszont tényleg olyan, ahogyan az egy "pro gamer" konzoltól elvárható, ésszel tervezve, egy remek konstrukció. Van itt is némi bottleneck, de ez egy megfelelő arany középút volt a teljesítmény-melegedés-árszint arányait nézve.
(#159751) Bird: A PS4 Pro egy összecsapott fércmunka. Olyan bottleneck van benne, hogy az ember a fejét fogja. A Microsoft bejelentette a One X fejlesztését, akkor még Scorpio kódnéven, erre a Sony egy pánikreakciótól vezérelve gyorsan összekalapált egy tuningolt PS4-et és sokkal fontosabb volt mindenáron a Microsoft előtt piacra lépni vele, mint ésszel megtervezni, hogy mit is akarnak kihozni belőle. Az alap konzolok esetén a PS4 egy fokkal erősebb is, mint az alap Xbox One, az alapok tehát jók voltak, de összecsapták a Pro-t. Nem mintha ne lenne tök szép egy Pro patchelt játék odaát, az alap PS4-hez képest persze odaver, de most a Sony minden alkalommal beég, amikor összehasonlítják a PS4 Pro és az Xbox One X teljesítményét.
Most néztem meg a Digital Foundry tesztet a Hitman 2-ről, PS4 Pro-n eleve 1440p a maximum felbontás, fps limit nélkül 35-45 fps körül fut, míg One X-en ugyanebben a felbontásban (ami egyben a performance mód is) meg 60 fps. Ez nem egy aprócska különbség. Natív 4K-ban már becsuklik a One X teljesítménye ebben a játékban, de RDR2-ben meg csuklóból kirázza a limitként belőtt 30 fps-t és stabilan tartja (a PS4 Pro meg alacsonyabb felbontás ellenére sem tudja tartani a 30 fps-t).
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal. Valamint nem tiltott a VPN szó leírása, ha valaki azt kifejezetten tiltó vagy figyelmeztető szándékkal írja le
(pl.: a VPN tilos!)
"Utazásos vásárlással" kapcsolatban az irányadó [link]
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
● tilos a warez!
● az OFF topic a baráti beszélgetéshez erre
● olvasd el a téma összefoglalót!
utoljára frissítve: 2018.02.19 l.skywalker
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen