Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LouiS22

    veterán

    válasz cof #118685 üzenetére

    Ha szolgáltatáskimaradás van, akkor max 72 óráig korlátlan adatforgalom (tehát letöltheted vele az internetet is) és ezen felül van havi 5 gb adatkeret (ami azért baráti, ha nem ezen töltöd le az internetet, akkor bőven el lehet vele lenni). Az meg azért viszonylag ritka, hogy 72 óráig nincs kábeles net.

    Egészen pontosan így:

    A Vodafone Magyarország az Internet Pro díjcsomagjával ezekre a helyzetekre kíván megoldást nyújtani azzal, hogy a vezetékes elérés mellé mintegy mentőövként egy mobilnetes hozzáférést is biztosít (akár eszközzel együtt), mely havonta egyszer, legfeljebb 72 órás időtartamra korlátlan adatelérést biztosít, egyébként pedig ezen felül havi 5 GB-os adatkerettel rendelkezik.

    A szolgáltató szerint "szélsőséges esetben" előfordulhat, hogy havonta egynél több alkalommal is szükséges lehet a vezetékes net kiváltására. A cég erre is kínál megoldást: ebben az esetben az ügyfélszolgálaton keresztül tudják újra aktiválni a 72 órás korlátlanság opciót - az újbóli aktiválás ilyenkor nem jár extra költséggel. (via HWSW)

    [ Szerkesztve ]

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Új hozzászólás Aktív témák