Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Nem RTS. Hadvezér szimulátor volt mindigis. Csatákat kellene benne eljátszani, hatalmas ütközeteket, mint a Bravehart-ban vagy Alexander the Great-ben. Cselekkel, bekerítéssel, stb. Mint Julius Cézár a gallok ellen. Megfutamítani az ellenséget, és aztán legyilkolni de dulván. Civileket láncra verni, asszonyaikat megerőszakolni, ahogy a civilizációnk diktálja. És ehhez némi managment.
Az AI-ról nem írtak az összefoglalóban, valahogy az nem akar változni a sorozatban. Azt unom általában, hogy jojózok az egységekkel, közben lenyilazom, nameg az ostromokon kergetni a kisembereket a várfalakon, meg az utcákon. Sose oda mennek ahova kéne. Lassan már skynet lesz, de a lándzsásoknak nem szóltak, hogy ne a kapun keresztül akarjanak a városba bemenni, amikor a fal mindkét oldalon romokban áll. Ezeket ha megoldanák, hatalmasat dobna a Total War-on.
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
wednesday
őstag
valami zavar van az erőben, dupla lett.
[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
nagyúr
Hat nem tudom miert ajanlottak a TW sorozatot, mint egyszeru RTS-t.
Ez inkabb a Turn-based strategy, real-time tactics genre.Ennek a sorozatnak koze sincs azokhoz a jatekokhoz, amiket felsoroltal.
De inkabb jatszom a TW-vel csatakat, ahol nem par szaz egyseg uti egymast, hanem akar tobb ezer. -
mepet
addikt
Nekem hatalmas csalodas volt ez a Total War sorozat. Egyszeru RTS-t kerestem multihoz. A prohardver forumban ajanlottak a shogun 2-t. 2-en megvasaroltuk. Hat ez minden volt, csak nem egy egyszeru RTS. Ilyen terkep nezetben kell osszevissza molyolni rengeteget, mire vegre elkezdodhet egy csata. De ott meg attol fugg az egysegek erossege, hogy korabban mit molyoltal a terkepen. Kinszenvedes volt, 1 ora utan delete orokre.
Biztos jo jatek, csak ne higyjetek, hogy olyan jo RTS, mint mondjuk a Warcraft 2, a Stronghold Crusader vagy az Ashes of the Singuarity. Ez nem is RTS. Ez egy bonyolult jatek keves RTS elemmel, amihez sok-sok-sok ido kell. Ha csak gyorsan szeretnetek multizni egyet sok-sok ora tanulas es felkeszules nelkul, akkor ne a Total War sorozatot valasszatok!
-
-
Busterftw
nagyúr
válasz kisharsany #11 üzenetére
Elso kerdesre, ha jol tudom lehet hadvezer nelkul kulso helyorsegekbe egysegeket kuldeni.
De peldaul mar az kikeszit (olvastam), hogy jobb (tapasztaltabb) egysegeket nem rankolassal ersz el, hanem ugy hogy elfoglalod a teruletuket... -
kisharsany
tag
Mozoghatnak a világtérképen az egységek hadvezér nélkül is?
Lehet szabadon toborozni helyőrséget a településekre?
Lehet minden város köré falat építeni?Ha nem, akkor ez is ugyanolyan idegesítő kergetőzés lesz mint pl. a Total War: Attilában.
-
Paxker315
addikt
Egyébként a M2TW-t & Europa Barbarorum II-őt milyen konfiggal lehet normálisan futtatni? kijelző, proci, ha érdekes. Szerettem a RTW-t, modokat hozzá (Roma Surrectum, RTR, EB), és nagyon szívesen látnék egy "early medieval" vonalat is (pl. az utolsó szászánid-római háború kezdetével, aztán bejönne az iszlám.. : ) : ') ) cc 600-1100-ig ablakra gondoltam
-
Dr. Akula
félisten
"A térképre viszont még az egykori Hettita Birodalom teljes egésze sem fért el, de ők még mindig jobban jártak, mint a babiloniak, az asszírok és az amoriták, no meg Ugarit és Fönícia, Mükéné és Elám, Trója és Aleppó lakói – ők ugyanis egyáltalán nem szerepelnek a programban. Függetlenül attól, hogy későbbi DLC formájában pótolják-e majd őket (a korábbi részek alapján ez meglehetősen valószínű), a témát ismerők pontosan tudják, hogy mindez mekkora lyukat üt az ókori Egyiptomot amúgy mesteri szinten feldolgozó játék szimulációs vágyaiba."
Núbia van?
-
wednesday
őstag
Itt még az a szituáció áll fenn, hogy nem is szar a játék. A tesztből is kiderül, hogy ez nem egy játszhatatlan valami. Hanem egyszerűen csak érdektelen. Engem se mozgat meg. Plusz a körülmények. Drága ennyi tartalomért (bár ez tendencia mindenhol), nemrég volt a Troy, ha az kompletten nem létezne lehet ennek is más lenne a fogattatása és még egyéb okok, amiket te is említettél.
#6 cami][us: Elképzelhető, hogy így lesz. Én szeretem a warhammeres részeket nagyon és tény, az után visszamenni történelmi vonalra, dimenziókat veszít a játékmenet. Pedig mindig is szerettem a történelmi játékokat és magát a történelmi TW-ket.
Ezen tényleg csak egy elsősorban a 3D-s csatákban lévő fejlesztések segítenek. A kampány térérképet és cselekményeket már viszonylag jól kezeli a Creative Assembly.
-
Busterftw
nagyúr
Ideovel muszaj nekik, ha nem akarnak lemaradni.
A jatekosok mar azert tureshataron vannak, ez latszik az eladasokbol is, az arcatlan DLC arazason is egyre jobban kiakadnak, vannak azert gondok, latod a Hyenast is toroltek.A legjobb ami tortenhet, hogy az userek nem adnak nekik penzt, maskulonben nincs motivacio arra, hogy jobbat tegyenek le az asztalra.
A Troy-al szerencsejuk volt, mert ugye az Epic kifizette nekik ingyenes jatekkent, de azzal sem jatszik senki, ahogy kb ezzel sem.Tehat ne az legyen a motivacio, hogy a szar jatek legyen sikeres, mert akkor nem lesz ujabb TW, hanem a szar jatek legyen masszivan veszteseges, masbol ugyse ertenek, csak a lovebol.
-
wednesday
őstag
Én nem tudom meglépnének -e egy nagyobb fejlesztést. Lehet készül közben egy Medieval III és ki kellett tölteni a rést ezzel a játékkal. Még az is lehet, hogy azt a projektet is veszélyeztetni a Pharaoh sikertelensége.
Az tény, hogy adhatták volna olcsóbban is, ha már úgyis DLC-zni akarják. Csak ugye itt is megfigyelhető az a tendencia, hogy mindennek megy fel az ára. A Warhammer III DLC-k is szépen megdrágultak.
-
Busterftw
nagyúr
Mar mindenki tudta, hogy dead on arrival.
Saga cimkent, olcsobban jobban szerepelt volna.Ez egyertelmuen egy Troy reskin.
Az ujabb cimekkel az a baj a harcok soran, hogy egyszeruen atlathatatlan az egesz, nem tudsz kulonbseget tenni az egysegek kozott, ez peldaul RomeTW/Medieval2-ben sosem volt problema.
Ezt tetozi, ha egy barna/sarga kornyezetbe rakod az egysegeket, most konkretan az egyseg kartyakra kell kattintgatni, ha specifikus unit kell.
Regebben a kulonbozo egysegeket teljesen kizoomolva is fel lehetett ismerni.Ezt az Engine-t ki kell dobni, es vissza kell tenni a fokuszt oda amit a "tortenelmi" fanok akarnak. Kell egy realisztikusabb motor, ami a harcok brutalitasat jobban megmutatja.
Ha megnezed a TW Facebook oldalat, mindenki Medieval III/Empire II utan kialt. -
őstag
Nagyon jó összefoglaló lett a játékról!
Ugyan lehetett volna kicsit részletesebb,de annak ,aki nem ismeri a TW játékokat, fel tudja kelteni az érdeklődését egy ilyen összeszedett, és lényegretörő írás.
A hadászattal kapcsolatban megemlíteném, hogy a csatatéri taktikázást árnyalják az egységek speciális képességei is (sorfal,pajzsfal, tűz és gyújtogatás mechanikák, harc közbeni "hősi előretörés" vagy "meghátrálás" mechanikák.).
Lehet elfogult vagyok, de ezekkel az újításokkal igyekeztek fűszerezni az egyszínű harcmód variálhatóságait.A DLC-s véleményekkel egyetértek. Remélem lesznek annyira jók, hogy "életet leheljenek" a játékba, és valóban jó játékká avanzsálják az alapot.
-
wednesday
őstag
Remek teszt és összefoglaló a játékról.
Ennek a résznek sajnos nem jósolok nagy jövőt, lehet, hogy még az érkező DLC-re is hatással lehet. Ennek pedig a kezdés az oka. Úgy néz ki minden idők legrosszabb nyitásával kezdett (TW játékok közül) a Pharaoh. Totális érdektelenség övezi.
A napi játékosszám (Steam):
Pharaoh: 3471 fő (ez egy friss megjelenés!)
Warhammer III: 19675 fő
THREE KINGDOMS: 8627 fő
Rome 2: 6788 fő
Medieval II: 4823 fő (és ez csak Steam, mennyi lehet nem Steam-es példány ebből az ősrégi játékból)Maga a játék nem tűnik rossznak, nincsenek nagy hibái, technikailag rendben van. Csak tényleg kevésnek tűnik és az embereket nem érdekli. Az tény, hogy kicsi és ordít róla, hogy DLC-kel akarják kitömni a réseket. Minél régebbi korokba megyünk vissza a csata és az egységek annál egysíkúbbak. Más tesztnél olvastam kritikának, hogy nincs lovasság. Hát mert ilyenkor még nem volt. Szóval akkor meg nem lenne történelem hű.
Ennek fényében nekem az a félelmen, hogy a stúdió nem azt fogja leszűrni, hogy reformok kellenek ne adj isten jobban kéne figyelni a közösségre, hogy a játékosok milyen korszakot szeretnének, hanem azt, hogy ez a játékstílus kifújt és inkább nem fognak fejleszteni és kiadni Total Wart.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest