Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
#57018880
törölt tag
Ez majdnem minden játékban gond ahol több nehézségi szint van. Általában pont azért ilyen mert a legtöbben a gazdasági, util és supportra ritkán feljesztik a karit, viszont támadás, védekezést igyekeznek minél magasabbra húzni. Így aztán persze "túl könnyű", akkor a fejlesztők nyomnak egyet a nehézségen, akkor meg már "legyen már jobb a loot is, ha megcsinálja a +nehézségen" - végtelen spirál - . Singleben annyira nem irritáló, de engem Onlineban nagyon zavarnak ezek a ciklusok.
CDPR szerintem úgy van vele, hogy aki akar nehézséget az megoldja magának, aki meg 1shotolni akarja a fél mapot, az megoldja magának, aki balancolt játékot akar, az meg nem figyeli annyire, én pont ezért bírom őket. Az első végigjátszásom feléig kb azt sem tudtam, hogy lehet pakolni még a mutagénekkel % bónuszt, pont jó volt a nehézség úgy, miután raktam rá attack bonuszt, általában már érezhető előnybe kerültem..
Új hozzászólás Aktív témák
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- TCL LCD és LED TV-k
- One mobilszolgáltatások
- Politika
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...