Új hozzászólás Aktív témák
-
kenguru99
aktív tag
Szívesen leírom részletesen, hogy mennyi hülyeséget hordanak össze ebben a bejegyzésben. 1. valutáért lehetett nyugati kocsit is venni a konsumexen keresztül. 2. A trabant egyes burkolóelemei nem farostlemezből hanem duroplastból készültek. 3 8-10 éves várakozás idő sosem volt semmilyen autóra magyarországon a merkuros időkben. 4. A vételárelőlegre ( ami eleinte nem is 50 hanem 20 százalék volt) fizettek kamatot, igaz nem sokat. 5. A moszkvicsot pont azért kellett reklámozni mert a zsiguli mellett a kutyának sem kellett. Ezért hosszú várakozás sem volt rá. 6. 1975-ben nem volt eladási korlátozás az új autóra (azt 1979-ben vezették be). Valóban el lehetett adni felárral az új autót de ez az akkori szóbeszéd szerint 10-20 százalék volt. A duplája semmiképp. Végül csatolom a merkur 1975-ös tájékoztatóját, melyben láthatóak a szállítási határidők. Mint látható a trabanton kívül a leghosszabb várakozási idő 1 (azaz egy) év volt (az 1975-os évre vonatkozóan). Később ez sokat romlott de beszélgetés elején elhangzott 8-10 év nem fordult elő.
[ Szerkesztve ]
-
-
M_AND_Ms
addikt
...és bizony azt sem értem, hogy az idősebb autóra miért is kevesebb
súlyteljesítmény adó.
...és nem értem azt sem, hogy autóvásárlásnál miért is fizetek vagyonszerzési illetéket
...és sok mindent nem értek.Nem, nem kell megmagyaráznia senkinek, mert akkor sem értem!
Nem értem, hogy az elnevezések mögött miért más van, miért nem nevezik úgy a dolgokat amik a nevük, nem értem, hogy hol van a valamit valamiért elv, és nem értem az egészet. Azt értem -és meg is értem- hogy vannak dolgok amikért fizetni kell, hogy vannak dolgok amik alapján a közösbe is fizetni kell, de legalább értelmet adjanak az egésznek és ha azt mondják kéményadó, akkor azt ne a zongora mérete alapján szedjék be és ne mondják azt, hogy gumitalpú cipőben járók mentesülnek alóla. Mert az már nem értem.Hát csak így ennyi
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
sagesz93
addikt
Ha nem lesz ilyen rohanós az élet, egyszer megpróbálok pár tankolás erejéig tényleg nyugdíjasan közlekedni... lehet a 4 körüli fogyasztást meg lehet fogni vele.. Jelenleg elég haladósan járok vele, meg persze a klíma is megy állandóan. 130 felett biztos nagyot ugrik a fogyi, nem oda termettek ezek a kisautók az tuti, ami viszont meglep, hogy 130-140ig elég rugalmasan elér, aztán ott mintha falnak ütközne..
[ Szerkesztve ]
-
-
-
tboldi
nagyúr
Én meg négy évszakossal + alufelnivel tolom.
Mondjuk két helyen is baszogattak érte vizsgán, de a harmadiknál már szerencsére tudták, hogy a 185/55R15 is gyári méret, nem csak a 175/65R14.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Az én baleseti helyszíni jegyzőkönyvemben szerepel.
Már mindkét jármű ki van vonva a forgalomból, ezért nem is takartam ki a rendszámokat. Enyém volt az UKV-826.
(#42127) batai15: Amúgy is ha nem te vagy az okozó fél,. Onnantól lényegtelen .
Ez nem egészen így van.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Találkoztam már vele, de mit csináljak, ha a Honda így lőtte be?
A 175/65R14 és a 185/55R15 is gyári méret, tehát még erre sem lehet fogni. [kép]szerk.: Elolvastam újra és úgy értelmezem, hogy nagyobb vagy egyenlő lehet a mért sebesség a valósnál, csak kevesebb nem.
[ Szerkesztve ]
-
hundai
aktív tag
2007es swift a páciens. Első alkalommal hifi bekábelezésekor vettem le a sarut, szakszervizben kb 6-7 ezer volt a beállítás. Majd amikor lecseréltem az 5 éves akkut amikor már gyengélkedett, ekkor 15 percet volt akku nélkül, ismerősöm aki ugyanott dolgozik 4 ezerért csinálta meg otthon.
Mivel nem ismerem a beállítás menetét (szvsz 1000 fordulaton tartotta 10-15percig) , így nem merem leszedni a sarut, veszélyes alapjárat nélkül közlekedni.-Wake up Neo!
-
Dare2Live
nagyúr
Az hagyjám de azt se tudtuk mi a téli gumi... késöbb amikor elkezdték nyomni azt hittük vmi uri huncutság. Pedig akkor még voltak telek. Falun laktunk emlékszem novembertől márciusig letaposott hó=jégen ment a trabant, lada... de a busz is. Emelkedő elött mindig rányomta gázt, hogy felérjen a tetejéig.
Így utólag elképesztően felelőtlennek tűnik. Olyan telek lennének én is megvenném a télit az tuti. De nincsenek.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
dethroner
veterán
Biztos hogy a szépséghez nem ad hozzá, de gyenesmartin kolléga szerint felveri a kavicsokat az oldalára, a küszöbre, és ha ez igaz, akkor a lepattogzott festék sokkal nagyobb gond lehetne, mint egy pár fekete műanyag az első kerék mögött.
Erről jut eszembe, hétfőn a szakadó esőben egy Stilo ment előttem, és a rohadéknak hátsó kereke szinte egyvonalban van a hátsó lökhárítóval. Én ennyi vizet még egy autó mögött se kaptam a képembe, nem tudtam 5 méternél közelebb menni mögötte.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Nem értelmezed jól amit írtam. Az első kerék mögé gondolkodom a sárfogón, hogy a küszöbre ne verje fel a kavicsokat. Vagyis a saját autóm védeném.
Tudom hogy a hátsó kerék verte rám a vizet, írtam is, nem vagyok hülye Miért akartam közelebb menni 5 méternél? Még a belvárosban se túl jó érzés 5 méternél nagyobb távolságból menni egy autó mögött, nem szeretek tötymörgőnek tűnni, haladnék dinamikusan, de a szemét kis olasz nem engedni az ilyet.
Előző autónk Subaru volt, annak is volt fólia a hátsó sárvédő íven ahová a kerék verné a mocskot, hasznosnak tűnt.
Abból mi bajom lehet hogy a műanyag dobba visszaveri a sarat? Az műanyag, és az eső vagy egy mosás és kész. Az előbb találtam néhány képet egy új swift tesztelésről, és a fotókon nagyon jól látszott hogy az első ajtó sarka és a küszöb által határolt kb tenyérnyi rész mennyi mocskot kapott a tesztút során.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Vigneau
félisten
Vagy nem voltam elég alapos - és ezért nem találtam -, vagy tényleg nem írnak erről semmit. Egy biztos, a turbó kenésére, motor leállítására nagyobb terhelés után azért felhívják a figyelmet.
CR dízel Peugeot 208-ról váltottam, ott megszoktam a melegítést, leállítást. Esetemben a gyakorlatban, hideg időben a 3-4 perc bőven megvan az indítást követően, míg körbenyalogatom az autó ablakait.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
dethroner
veterán
Csajom hajtja az autót, így a felhasználás módjáról nem rendelkezem teljes körű információval, de nem gondolnám hogy folyamatosan padlózza. Annyira hidegek sincsenek még, szóval picit jobbra számítottam. Főleg annak tükrében hogy röpködnek itt a 4,x literes fogyasztások, meg a hibrid is segít rajta talán egy kicsit, meg ott az én régi 1,4-es 100 kilóval nehezebb autóm, ami 6,3-at eszik ha nem bántom nagyon.
Hiába na, azok a régi jó dolgokA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
gyenesmartin
őstag
Annyival drágább amennyivel kevesebbet fogyaszt. De viszont prémium benzin, teljesen más szaga van a füstnek is amikor nyitom ki a kaput, valamint a motornak is jobb, mint a sima (Ugyanúgy 95-ös mindkettő).
A 160-at órával mértem. Ahogy nézegettem GPS szerint 5-8km/h-val többet mutat. Kis sebességnél 5, nagyobbnál más 8. -
villifog
tag
Mi mást tehettek volna amikor a régi tükör maradt fenn az autón????? Ezen akkorát bukhatnak, hogy le se lehet írni. Az más kérdés, hogy egy próbát megért a szerviznek is, de nagyon nem jött be nekik. Tulajdonképpen ez lopás, akárhogyan is nézzük. Az más kérdés, hogy utólag visszaadták az új tükröt, de ezt is reklamáció után.
[ Szerkesztve ]
-
villifog
tag
Az azért kiderült, hogy nem lett cserélve a tükör, csak a hiányzó műanyag rész lett beépítve.
Ha Te ebből azt látod, hogy a szerviz teljesen korrekten viselkedett, szíved joga, én sajnos nem ezt látom.
A régi, rossz alkatrészeket valóban kidobják, de itt egy új alkatrészről van szó, amit ráadásul dobozosan dobtak ki a szerviz szerint, de lehet nem is látta a kukát, csak ilyenkor már nem lehet mást mondani.Csak még egy kérdés, Te is beledobtad volna az új tükröt a kukába, még ha az a műanyag hiányzik is róla?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Gondolom az a kérdés hogy árt e neki, főleg a belső tömítéseknek a motorban. És a kérdés jogos mert a 2000 előtti autóknál ez reális lehetőség (éljen az e10 egy olyan országban ahol az autók jó része 2000 előtti, a nézesd át az üzemanyagrendszert jó tanács meg igen sokat ér).
De a választ sajnos nem tudom.
-
ncc1701
veterán
Én csak olyan 0% thm hitelt találtam, ahol kellett rá biztosítást is fizetni, az meg kb 5% volt a hitelnek. Nem foglalkozom a dologgal, onnan lehet tudni, h az ember valamit nem engedhet meg magának, hogy hitelt kell hozzá felvennie. Tudom, ez ósdi, elavult felfogás, de én inkább nem tartozom semerre.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Ennek a hátsó párját. Nagyon felveri a vas oldalára a sarat, már van ott olyan nyom is, ahol kilátszik a fehér alapozó. Érdekes, hogy plö a "belépő éleken" nincs átlátszó fólia, ami védené a lemezt, míg plö a konkurens yarison van.
A sarat meg kitakarítom magas nyomásúval, illetve évente úgyis le szoktam venni a máanyag dobot, mert mögötte összegyűlik a levél, és rohasztja a kasztnit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.