Új hozzászólás Aktív témák
-
Ace Ventura
addikt
válasz a_tesz #10039 üzenetére
A kuplungszett tartalmazza a kinyomócsapágyat is?
Amit néztem az 45K volt, igaz az gyári szett volt.Utángyártottból mit érdemes megvenni? Illetve mennyit mennek el ezek?
Szerintem enyémbe még gyári van. 99-es 5 ajtós 1.3-as swift.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
anonymus89
addikt
válasz a_tesz #10072 üzenetére
Asszem igen ő lesz nem nekünk cimborámnak villant ki.
Azt mondták az egyik szerelő lehet a rossz minőségű üzemanyag is a hiba forrása...#10073 kornelka: jajam csak nem a mi autónkban jött elő
Én azért karban tartom az autót (egy-két gázfröccsel meg 100-s benzinnel)
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
PowerBuldog
veterán
válasz a_tesz #10763 üzenetére
Lévén, hogy nincs pót kulcs amit másolni tudnék a zárról kell majd csináltatnom kulcsot.
Erről jut eszembe, hogy a tanksapka zárja alkalmas lehet erre? Elvileg az is ugyan azzal a kulccsal működik ugye.[ Szerkesztve ]
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
PowerBuldog
veterán
válasz a_tesz #10765 üzenetére
Írtam egy bontónak, hogy van-e nekik. Egyenlőre zár alapján 4-5k a kulcs készítés. Meglátjuk mennyi egy garnitúra zár, mert ha drágább akkor marad a kulcs készítés. Lakatost meg így is úgy is hívnom kell.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Kornel
veterán
válasz a_tesz #10769 üzenetére
a vicces az volt, hogy az új swiftemnél a munkafelvevő ott magyaráz, hogy így nem kell, úgy nem kell, aztán negyed óra elment vele, mire megértette, aztán előkerült a szervizvezető, megnézte, hogy mi lesz, aztán elmondta, hogy ez alap lenne, csak a konkurencia miatt nem meri a gyár leírni, hogy: "paraszt ezernél cserélj olajat", mert emiatt fabia-t vettek volna az emberek swift helyett, mert ott nem kell
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz a_tesz #11047 üzenetére
1.6 4WD-ről nem tudok, és azt sem tudtam, hogy nem megy alá. A 2WD wagon/ignis alá simán bemegy Tárcsa meg csak azért nem árt, mert egy GTi-vel azért már lehet olyan sebességeket autózni, hogy kell. Ha meg van egy normális kerék rajta, akkor meg már blokkolóra se biztos hogy tudodfékezni gyári fékkel.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz a_tesz #11053 üzenetére
Félre ne érts, nem vagyok az a tárcsa mániás. Sose volt hátsótárcsafékes autóm(kivétel a roverem) de azért meg tudtam állni. Igazad van egyébként, én úgy képzeltem el, hogy a gyári 8V fék, és a 4 gti tárcsa közt a különbség. Mert azért ha felraksz egy 195/45-50 R15 esetleg valami 16"os malomkereket, akkor nyomhatod akárhogy, akkor se tudod megközelíteni se a gumi határait. Nyilván nem az a cél hogy füstölgő kerekekkel álljak. Mondjuk nekem az a nagy bajom, hogy az enyém öt ajtós. Abból meg sose lesz szép GTi. De szerintem nem a tárcsaféken múlik, ha halja a rendőr a lámpától indulva a revlimitet meg ilyeneket akkor ugyis nyilik a géptető
Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
válasz a_tesz #11157 üzenetére
gondolkoztam a 175/65 r14-ben is, viszont picit drágább is volt, mint a 185/60 r14, az volt a legolcsóbb a 3 közül. a fogyasztás szerintem is nőne 2-3 decit, de a nagyobb biztonságért cserébe szerintem megéri. ami miatt a szélesebb 185-ös méretben gondolkozok, az a pályatempónál a jobb stabilitás. szerinted egy 175/65 r14 uniroyal rainexpert is lenne ugyanolyan stabil, mint egy 185/60 r14 continental premiumcontac5? amit hallottam még, hogy az esőgumik hamar kopnak, és ha már kopottak, akkor ráz is a kocsi... megkeresem majd, hogy hol olvastam. ennek figyelembevételével is emellett döntenél?
(#11158) AMD Power: ha minden szerencsésen alakul, már nem itt lesz használva az év nagy részében, én ezért vagyok a / 60 mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz a_tesz #11157 üzenetére
A 2012-es adac teszt szerint többet is fogyaszt, és jobban is kopik, és rosszabul is tapad, mint a premiumcontact 5, mondjuk tényleg jó áron van a 175/65 r14, nincs 13k.
mondjuk a premiumcontact 5-öt is megkapni 14k alatt ebben a méretben, lehet, hogy maradok ennél, a teszt azért jobbnak hozza. 50k-ból megvan akkor 4 gumi, ami nem olyan rossz.
már csak az a kérdés, hogy elég-e a 175/65 r14 nekem pályázni? -
Kornel
veterán
válasz a_tesz #11165 üzenetére
és ott még csak premiumcontact2-vel hasonlították, elvileg az 5-ös jobb is.
nem tudom, hogy elég-e, azért kérdeztem, több ember többet látott már, de lehet maradok a 175-ösnél, abból is a legjobbnál ugye, csak elég lesz.(#11166) ESP : remélem megáll 7-ből, de úgyis kiderül, mert vezetem végig a fogyasztást.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz a_tesz #11261 üzenetére
ennyi, gyertya nem lesz olcsó, mert 105k km-enként kell, de legalább sokáig nem kell hozzányúlni.
szerintem is teljesen jó a fogyasztás.
az enyém most napi 2x15 km-en eszik board szerint 5,4-et, ami amúgy 5,7 lesz a kúton, de ennél az ezres swiftem is többet evetttényleg srácok tavasszal időszerű lesz egy kisebb karbantartás a kocsimon, tud valaki valami jó helyen nagy kedvezményt az alkatrészekre? féktárcsa, betét, fékolaj, (fékcső érdemes 5 év körül?), váltóolaj, és 2 toronycsapágy, meg összes szűrő, asszem ennyi, ha kihagytam valamit valaki javítson ki, a kocsiban akkor kb. 75k km lesz. még annyi, hogy ha valami tuti megbízható szaki lenne, aki megcsinálja ezeket, akkor javaslatokat is várok, bp. vagy miskolc környékén.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz a_tesz #11276 üzenetére
így van. mondjuk én 15 ezrenként cseréltem az olajat, viszont nem tesco gazdaságos fajtából, a szerelőm mondta is mindig, hogy nem kell ilyen jó bele.
mivel fordulatszámmérőm nem volt, ezért nem tudom, hogy milyen fordulatszám tartományban hajtottam, de 1,3 új swift vagy 1,5 sx4 60 km/h-ig megvan simán, köszönhetően a kis tömegnek, illetve a rövid váltóáttételnek, szóval ezért nem értem, miért nem elég egy ezres swift városba, ahol maximum 70-es táblával találkozhatunk... -
trassher
addikt
válasz a_tesz #11276 üzenetére
Az 1.0-ás swift mindenre elég csak dinamikus közlekedésre nem. Nekem 1.3-as 8V van, na már az sem egy élmény. Jó az amikor egyedül ülök benne akkor letaposom 1-2-ben és hangja van meg megy de ez egy elég ritka állapot. Ha valaki nagyrészt egyedül utazik akkor is 1.3-at ajánlanék, nem az 1.0-ás varrógépet.
Redmi Note 7
-
Kornel
veterán
válasz a_tesz #11545 üzenetére
+1
most gondolkoztam, hogy lemondom a rendelést, mert láttam egy gyári splash felnit gumival 25k/db-ért... de mi van ha belemegyek egy tankcsapdába? rögtön annyi a gyönyörű felninek
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz a_tesz #11545 üzenetére
No azért nem valami peres gumira gondoltam, valami szolidabbra, valami 175/55 az elég is lenne, ha jól néztem a következő már 185/45, azért annyira nem mennék vékonyra.
Egyenesen menni nem olyan jó a gyárival, mert jön egy szellő, és lefúj az útról, hiába a 4 centi ültetés, ráadásul a vékony gummával nem túl jó a fékút, túl gyorsan blokkol is. Most még afelé hajlok, hogy megtartom a kocsit, csak képessé teszem biztonságos országúti közlekedésre. Pestre be csak hetente 1-2 alkalommal megyek úgyis
A szilentekkel az a bajom, hogy az utángyártott semeddig se bírja, a gyári meg drága, és az se sokkal tovább. Bár ez még majd eldől áprilisban, hogy merre indulok vele. -
AMD Power
titán
válasz a_tesz #11556 üzenetére
Félreértettél... Nem azt mondtam ,hogy tükör nyári gumikkal száguldozzon a hóban. Én csak azt írtam ,hogy nem biztos ,hogy megéri venni egy drága gumit egy ilyen kaliberű autóra. Persze ha az ember megteheti vegye. Ez nem is kérdéses. De akinek Swiftje az általában nem tehet meg sok mindent, nem véletlenűl van ilyen autója.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
KubanitoS
veterán
válasz a_tesz #11707 üzenetére
A rendszámhoz csak annyit, hogy én pár éve vettem újonnan az autómat és KY-nal kezdődő rendszámmal adták át a szalonban, miközben az utakon már akkor LE-vel kezdődő kocsik is szaladgáltak.
Rá is kérdeztem a dologra, de azt kaptam válasznak, hogy az ő környékükön (én az ország másik feléből érkeztem) egyszerűen így osztották le a rendszámokat, ők a régebbieket kapták, miközben az ország másik felére az újabbak kerültek, szóval a rendszám alapvetően nem lehet kizáró ok.
Átverésről szó sem volt, hiszen egy másik autót is akkor adták át szintén K-s rendszámmal.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Doze
aktív tag
válasz a_tesz #11990 üzenetére
Hát ez kèsz... Most komolyan ki tud ennyire idióta lenni? Ráadásul nem vette a lapot hogy zakatol? Bár a tárcsa jol bìrta ... nem tört kettè. Azèrt ez marha veszèlyes, száznál beakad blokkol a kèrèk.
Bár az ilyen "nyikorog a fèk megolajozom" emberekèrt nem kell messzire menni. Utcánkban lakik egy faszi, zsìr új 5ös Bmw-t vett. De már kb 6 hónapja kiègett első izzókkal jár (nem xenon). Este kb sz*rt sem lát. Ennek ellenère nem èrdekli. Most komolyan...ennyire alacsony az ingerküszöb? Ezeknek nem autó kell hanem bicikli abból is nem láncos hanem kardántengelyes, azt nem kell olajozni..
-
Kornel
veterán
-
addikt
-
Doze
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.