Új hozzászólás Aktív témák
-
divot
veterán
A GS-hez járó kódkulcs nem az igazi: egyrészt csak egy ajtót nyit ki, másrészt pedig ha a menetkész autóba valaki bepattan, akkor elroboghat vele vidáman, mert az elektronika nem ellenőrzi időnként, hogy ott van-e a kulcs az autóban... (Ezt gondolom egy utasítássorral orvosolni lehe...) Vagyis ez egy buta Smart key.
És a kormányról vezérelhető rádióban találtak a tulajok néhány logikátlanságot.
A menettulajdonságait viszont istenítik. -
divot
veterán
Na ja, de azért kár, hogy nem tökéletes.
Egyébként itt egy újabb teszt, rengeteg fotóval: Bővebben: link
A lényeg: ''Elindulás után ami leginkább feltűnt, hogy az utasfülkében csend van! Olyan igazi nagy autós csend. És ez a csend autópályán hajszolva is megmaradt. Nem dübörög a gumi a jó kis Pesti utakon, a motorhang éppen csak behallatszik és még pörgetés esetén sem válik kellemetlenné. A vezetési pozíciót a magasságban állítható kormány és vezetőülés segítségével könnyen megtalálhatja magának mindenki. Nagyon jó benne ülni. A kormány nem teljesen direkt, de nagyon jól irányítható az autó. A sebességváltó jól kapcsolhtó, nem akadozik. A tesztelt példányban a kuplung kicsit magasan fogott, de ez könnyen orvosolható. Autópályán nagy sebesség mellett is teljesen stabil, nyílegyenesen tartja az irányt. Billegés, elsodródás egyáltalán nem tapasztalható. 50 km-es sebességnél erősen rángatva sem akart kitörni egyik irányba sem, hírtelen irányváltásokra sem érzékeny. A kocsi alatt lévő futómű még a magyar utakat is elviselhetővé teszi. Erős, hírtelen fékezésnél az ABS nem üt vissza olyan mértékben a pedálon mint az IS-ben. A vezetési élmény kifogástalan! Menettulajdonságait egy tartós teszt alatt lehetne igazán megismerni, de még e rövid teszt alatt is kellő ízelítőt adott mire is képes az autó.''
[Szerkesztve] -
divot
veterán
Na és ez? Ezt se utasítanám vissza.
Bővebben: link
Szerk: nem fért be a kép.
[Szerkesztve] -
Szeke
senior tag
Nem az a gond, hogy le van védve (bár ez is lehet). Hanem míg a Toyota rendszere intelligensen változtatja a szelepvezérlést, addig a suzukié ''csak'' változtatni tudja. Szóval az ''i'' betűnek műszaki jelentése van, nem csak design.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Vukocska
tag
Nem eliras. Sajnos hajtos honapom van/volt.
Nem vagyok mikulas, robbantasvezeto/szallitamanyozasi igazgato vagyok egy Epuletbonto KFT-nel, es minden robbantast engedelyezni kell az adott banyakapitanysagoknal. (Miskolc,Szolnok,Tatabanya, Veszprem) A Telephely Debrecen.
Volt olyan het hogy a 7 napbol 3 szor kellett megtenni a Debrecen Tatabanya Veszprem Debrecen korutat (engedelyeket csak szemelyesen lehet atvenni ).
Robbanoanyag szallitaskor engedelyt kell kerni a zsaruktol (csak pesten)
Robbantas utan megszervezni a tormelek elszallitast, ide-oda rohangalas.
Valamint mivel a rendorseg dragan zarja le az utakat igy nekunk kell megoldani azt minden robbantasnal (napi 20-25 robbantas). (Osszes lehetseges utvonalra embert kell allitani aki megallitja a forgalmat.(Ha 4 szemelynel tobb kell akkot tobbszor kell fordulni) Ha ezzel kesz akkor irany vissza megnyomni a gombot.
Munkasokat haza kell hozni es reggel kivinni a melohelyre.
Meg a kert vegeben levo pottyantos budiba is kocsival megyunk
Ui. A ceg fizeti a benzint. -
Szeke
senior tag
Ja, ezt elnéztem, bocsi
Fel se merült bennem, hogy háromajtós lehet...
Most nézem amúgy, hogy el van b**zva a rendszáma: a hátsó rendszám van elöl (nézzétek a címkéket...).
[Szerkesztve]A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Zenty
őstag
Igen és? Ezt valahogy én is tudtam
Minden gyárnak kell egy csucs kategoriás auto hát suzukinál a liana!
Lianat csak azért emeltem kih,mert alap árába is olyan szolgáltasáokat nyujt ami kifejezeten jó!
Mint írtam fejeb nekem maga az auto kinézete nem nagyon jön be!
De most ha felujitanák olyan szinten a designát mint az új swift-nek és a biztonság mondjuk 5 csillagos lenne és ugyan ilyen árba maradna ami most van.
Azthiszem chevrolet(volt deawoo ) és még a ford focusnak is kapute lenne ! Vagyis az alsó közép szoronghatna...
[Szerkesztve]Guild Wars - Zenty a survivor
-
rATdrAgOn
senior tag
Hely az tenyleg joval tobb van benne mint az elozo stiftben, de nekem meg mindig valahogyan tul zsufi. Nem rossz, kategoriatarsakhoz kepest (ertsd kisauto kategoria) remek, de akkor is ez egy kicsi auto. Kicsit olyan bezarva erzem magam benne. Ezert nem tetszik, de a regi stifthez (wagyonorhoz, ignachoz)viszonyitva a kulonbseg tenyleg egetrengeto.
Raadasul meg a formaja is tetszene, kar hogy egy ev mulva annyi lesz belole, hogy meg fogjuk unni.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
ett
aktív tag
Jok a kérdések. Az 1.2-es nem 90 loeros hanem csak 86, de elég jol megy. Suzuki fejlesztés, ha jol rémlik új, tehát nem a régit tervezték át. én meg azt nem értem, hogy ha a gs a teljes felszereltség, akkor miért nincs benen szivargyújto, meg ahogy te is írod, 4 elektronyos ablak. 4wd-s swiftet nem tudom miért nem gyártunk mi, lehet kicsi lenne rá az igény. Ja, még valami: a kulfoldi modellekben sincs 4 elektronyos ablak, illetve azokban nincs, ami Esztergomban készul és kulfoldre megy,ez biztos.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
tildy
nagyúr
-
ett
aktív tag
Nem erre az évre újultak meg, tavaly is jöttek már le a sorról "minor" modellek (nálunk ez a neve a gyárban). Túl sok újítás nincs, csak azok amiket írtál, meg a csomagtér lett osztott (de minek), meg elektronikus gázpedált kaptak a sárkányok.
Az elektronyos ablak tényleg jó lett volna hátul is, egyébként nekem is tetszik. Az is érdekes, hogy a splashben sincs hátul elektromos ablak, de érdekes módon amit japánba gyártunk ilyen mintapéldányokat vagy mi, abban 4 elektronyos ablak van+motorosan behajtható tükrök, meg a középkonzolon egy elrejthető pohártartó.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
Van 4wd-s swift, de nem nálunk készül. Vagy India vagy Japán.
Lehet volt még változás, de már nem rémlik.
Ez a csomagtérosztás nem tetszik nekem sem, nem értem minek kellett ezt az amúgyis kicsi csomagtartót tovább osztani. Ez a legszarabb az egész autóban szerintem, na mindegy, két embernek elég ígyis.
Szombaton megrendelem a gépet, aztán ha szerencsém van és mi leszünk bent éppen, akkor át is nézem magamnak amikor legurul a sorról.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
Inkább rossz oldalról lett csinálva, sebaj. Szép gép. Nekünk meg a csoda felicsita városban 9 lityi, 100 km/h körüli tempónál 7 körül, 130-nál meg 9-10 lityi és az ráadásul gyengébb is a swiftnél (1,3-mas mocija van ennek is). A klímát persze ő sem ismeri. Ha ennél jobb lesz a swift, akkor én már örülni fogok.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
Igen, de csak akkor amikor picit nyomom be, nem teljesen, vagy amikor felengedem és már pont teljesen fel van engedve. Kénytelenek lesznek jobban megcsinálni, mert melóban egyik sem kattog, munkatársaimnak sem, akinek swift van.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
Na meg azt nem is írtam, hogy nem mindig recseg, van amikor elmúlik csakúgy. És főleg akkor recseg, amikor már huzamosabb ideig mentem vele, vagyis bemelegedett. Én meg addig fogok rájuk járni, amíg meg nem csinálják. Nem ráznak le olyan könnyen.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
addikt
És őőő pontosan milyen típusúak jelzik ezt ki? Évjárat vagy felszereltség függő?
Túl szép lenne az az 5,5, részemről megelégednék a mostanival: kb. nyáron 6, télen 7. Ez városban, de nem dugózva lenne a cél.Még valami:
Valami gyerekbetegsége a típusnak, amit rögvest nézni\állítani\javítani\stb... kell, van?nofene
-
-
DeadMeat
veterán
Igen a "vagány" swiftesek rendesen meg is szoktak lepödni a lusta fócvágenen.És de nyomatékszegény.Egy szar 3 hengeres motor tud annyit mint az 1,3--as swift.
Mellesleg szeretem a swiftet,anno azért nem ö lett,mert nem fértem bele ugy,hogy mellém beszált a haver is,és nem ért össze a könyökünk.
Nameg utána a sport,ha adnák normális hitelre... értsd nem 10 évre.....t1:1100kg vs 800kg? szerinted? Amugy útálatos motorok,nem is értem minek eröltetik öket...
[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
addikt
Éppen megy a letöltés, Köszönjük!
Más:
Délelőtt vettem egy Swift II -est... Illetve még csak a megrendelés van meg, de már láttam a szekeret is. GLX CD AC verzió lett, karibikék színben. Azért ez, mert már tavaly szeptember óta megvan a rendszáma (forgalomba lett helyezve?) és ellenállhatatlan ajánlatot kaptam rá.
Most jön egy hét futkosás a papírokkal, adókkal, biztosításokkal, pénzekkel. Azután majd ha eladták a régi Swift-em, mégegyszer ugyanez.nofene
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Assassin's Creed IV: Black Flag
- Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Opel topik
- Milyen egeret válasszak?
- Napelem
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- További aktív témák...