- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz mirci18 #36063 üzenetére
Ki az a mindenki?
Még a szívó benzinnél is 15e volt az ajánlott max, de ha sok a város akkor 12-13-nál illett ledobni.
Turbós autónál a korom képződés miatt ajánlott a gyakoribb csere. Sok városnál még a 10k-t se várnám meg az enyémnél.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
SirKero
őstag
válasz mirci18 #36061 üzenetére
A Vitara szerviz könyvében ez van Az előírt átvizsgálások 15 000/20 000 km-ként vagy 12 havonta esedékesek ( a szervizkönyv 15 000 km-ként olajcserét ír az M16A motornál )
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
tboldi
nagyúr
válasz mirci18 #36068 üzenetére
Milyen motoros is a tied?
M13A-nál 15k km/1 év, vagy ha sok a város, akkor felezendő, vagyis 7,5k km/0,5 év.
szerk.: Pár gyártó próbálkozott ezzel a kitolt periódussal (az autók iránt nem érdeklődőknél “előny”, kevesebbet kell foglalkozni az autóval papíron, ezáltal jobban eladhatóbbá válnak), de már szinte mindenki visszavette. Illetve még a dinamikus periódus a menő, ilyenkor az autó több mindent figyelembe vesz (hidegindítások száma, megtett km-ek, stb.) és egyszer csak kiírja, hogy ideje olajat cserélni.
De igazából egy autó sem díjazza a hosszú periódust, normál használat esetén 10, max. 15k-ként illik lecserélni, akkor nem lesz baj.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz mirci18 #36939 üzenetére
Én mondjuk a Dusternél inkább attól félnék, hogy 6-8 év után mennyire lesz sok probléma vele. Persze, ha 4-6 év után cseréled újabbra, akkor nem szóltam, úgy más lehet a helyzet. Valószínűleg az első 5 évben nem lesz sok nagyobb kiadás, csak az értékvesztés.
Szépnek szép de 5 millió sok. Kezdi magát túlárazni a Suzuki is.
Nem tudom, hogy élőben láttad-e, voltál-e próbakörön, de a jelenlegi piaci ajánlatok alapján szvsz nem sok egy GL+ Vitaráért 4.2M Huf. 5M Hufért már ugye GLX-et kapsz, ami szerintem nem a legjobb ár-érték arányú.
[ Szerkesztve ]
-
D@ny7
aktív tag
válasz mirci18 #36940 üzenetére
Szia.
Szerintem ha Dacia és nagy hely kell, válaszd inkább a lodgy-t az 1.6 szívó benzinessel.
Az talán megbízhatóbb mint a három hengeres turbós.
A nagyobb értékvesztéssel mindegyik dacia-nál számolj. (más márkákhoz viszonyítva)
Nem tudom hány évig akarod megtartani, de én ha ilyent választottam volna akkor garancia lejárta után szabadulnák tőle. (vagy még előtte)Sajnos hallotam olyanról hogy másfél év után egyszerüen széthullot a dacia sandero kipufogó rendszere.
Persze garanciába cserélik az ilyent, de azért szerintem ennél többet kéne bírnia.Azzal számolj hogy ezek az autók nem arra készülnek hogy kényelmessen hosszú távon autózgass velük. Hiába az a sok extra, ez csak olyan eladás könnyítő a kereskedések részéről.
Az ilyen olcsó új autóknak az az egyetlen egy előnye a pár éves használttal szemben hogy van rá garancia, és ha tönkremegy nem neked kell állni a költségeket. (megjegyzem van olyan hely ahol a használtautóra is vállalnak garanciát)
-
tboldi
nagyúr
válasz mirci18 #37148 üzenetére
Hűha!
Az üzemanyagcsövet mi is cseréltettük, de csak ennyi volt, lejjebb semmi baja nem volt. Az új cső már horganyzott, nem fog rozsdásodni.
Más baja nem volt még, egyik típushibát sem produkálta ezen kívül. Majd csinálok róla képeket, ha le lesz mosva.
-
sagesz93
addikt
válasz mirci18 #37151 üzenetére
Nem tudom mennyibe kerül a karosszériás munka + fényezés egy ilyen műveletnél(lehetőleg olyan, hogy 2évnél tovább kitart rozsda nélkül), illetve az alja milyen állapotban van, ha a küszöbök ilyenek, emiatt gondoltam csak GTK-ra. Ritkán szoktam látni rozsdás WagonR-t meg Ignist
-
D@ny7
aktív tag
válasz mirci18 #37151 üzenetére
sagesz93: Ha biztosítóval nézetné meg az ember tuti azt mondaná rá, mivel ott szinte mindent gyári alkatrészárakkal számolnak. És ugye nem azt fogja mondani hogy itt ott egy kis hegesztés, lemez stb ára, hanem hogy komplett elemcserére szorul stb.
mirci18: Lesz rajta bőven javítani való. Ahogy a videóban is volt, lekapart egy két épnek tűnő részt és alatta ott volt a rozsda. Persze ha van aki olcsón és jól javítja, meg ha mindenképpen meg akarod tartani akkor neki kell állni minnél előbb. De ha egyszer elkezdődik és megjavítod, akkor pár év múlva előjön másik helyen.
Én ha tehetném a helyedben megválnák tőle. Lehet javítgatni toldozni foltozni, de ettől nem lesz értékesebb az a kocsi. Ha meg nincs pénz újabbra akkor minnél előbb meg kell akadályozni hogy tovább terjedjen. Nem csak az esztétika miatt, hanem a te és utasaid biztonsága érdekében.
Csak egy cikk a sok közül: https://www.autoblog.hu/videok/igy-befolyasolja-az-auto-toreset-a-rozsda-video/
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz mirci18 #37629 üzenetére
A mi Exide-unk már a 4-hez közelít.
Mondjuk nem is rövid távokra van használva az autó sok-sok indítózással, hanem egyhuzamban megy 2x40 km-t naponta.A Yuasa meg a legjobb motorkerékpár aksikat gyártja, de autóba valót is csinálnak. Tavaly májusban én is Yuasát vettem a Jazz-be, egyelőre ennek sincs baja, de még viszonylag fiatal.
Cellazárlatos lett hirtelen egy forgalmas úton városon belül.
Ráadásul nálam még bika kábel sem volt.Nekem ebből az jön le, hogy a generátorod sem tölt rendesen, ha menet közben áll le az akkumulátor miatt az autó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen