Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz EFRM #40999 üzenetére

    Nem, nem lol. Sok olyan játék van amibe beletehető (sőt bele is tették) a vr-t, csak épp mivel nem terveztek vele elejétől fogva, így alig használja ki az előnyeit. Mint programozó, megmondom hogy technikailag bizony megoldható, ergo bele tehetik. A Project Cars-ot sem úgy tervezték alapoktól fogva hogy vr támogatása legyen, hanem beletették. Igen, szimulátor, abba annyira nem nehéz. De van sok más tech demó és más játék amibe beletették, csak nem a legjobban oldották meg, mert nem erre lett tervezve a játék az alapoktól fogva.

    Szóval még egyszer, hogy kihangsúlyozzam a szakmai véleményem (noha nem ezen a téren van azért):
    Bele lehet tenni majd, és várhatóan bele is teszik ha lesz idő (mint erőforrás) és vállalható minőségben bele tud kerülni. A Cryengine is támogatja már, csak mivel a saját cryengine variánsuk már eléggé eltávolodott az alapoktól, így nem triviális annak az átportolása, de néztem példaprogramokat vr implementálására. Megoldható, pláne olyan szakembereknek mint ők. Ettől függetlenül szerintem sem lesz az a szint, mintha 0. perctől vr only-ként készítették volna a játékot, de ez érthető.

    "volt egy par cikk januarban, hogy 2016ban refokuszalnak a VRre. "
    Igen, de nem tudhatod hogy hány emberrel. Simán lehet hogy 3-4 senior programozó egy technikai csapatot alakított, ami nézi egyrészt hogy hogy kell beépíteni, milyen lehetőségek vannak ÉS hogy azt hogy lehet majd hibamentesen portolni az éles verzióba. Ez kérlek nem ötperces munka. Nem is a beépítés a nagy kérdés ilyenkor, hanem az átvezetés, a merge a főágra, egy olyan főágra amin naponta soktucat ember dolgozik, ergo változik.

    "99,5 rendszert kell még okosba megcsinalni"
    Ez nem egészen így van, mert fő építészeti stílusokba vannak tagozódva ezek a világok. Tehát minden típusból egyet-egyet kell megcsinálni, és utána már azokból az elemekből legózni és bővíteni az építőkockákat. Ráadásul a "filler" dolgok mint mondták is, generálva lesznek. Amúgy meg nem induláskor lesz ennyi bolygó, ez mindenkinek nyílvánvaló.

    Engem nem zavar, csinálják, ha jövőre lesz játszhatóbb PU akkor akkor, ha két év múlva akkor meg akkor. Én néztem mit fog tudni a 2.4, amennyiben vállalható mennyiségű bug lesz benne csak, akkor újabb 6-7 óra játékélményt minimum ad számomra. Összesítve pedig már pár tucat legalább benne van. Ilyen szempontból nekem nem fáj a tempó vagy az a pénz amit áldoztam rá.

    Drenadar: vagy a nagyobb vanduul hajók, eleve a vanduul faj, stb.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák