Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Marczi80 #9650 üzenetére
Van logikaja amit mondasz, de szamomra erthetetlen lenne egy otvenezret futott autonal (ugyan ugy mint a radiator is, es ki is derult, hogy nincs is baja).
Egyelore ugy vagyok vele, hogy oltozzon fel az asszony, de egy gyari vizpumpat nem cserelek ki valami ocska utangyartottra.
Retro
-
peti_s
addikt
válasz Marczi80 #9650 üzenetére
Nekünk új a radiátor, és így nagyon gyorsan melegszik.
(#9654) Retro DJ, akkor is hulladék, a felhasználó azt látja h mire megérkezek akkora kezd el fűteni. A másik meg egyből. Ilyen különbség nincs a "hulladékhő" miatt sztem. Favoritnál kb fél perc ez az idő, itt meg 10.
-
Marczi80
tag
Sziasztok.
A gondom a régi: mi lehet a starterrel. Múltkor írtam, hogy az autóm nem gyúlott. A starter behúzott, de nem forgatta meg a motort. Levettem, kicsit megpiszkáltam, és azután ment kb. 1 hónapot.
Múlt hét végén megint ezt csinálta. Mivel megint a szolgálatit nyúzom, egész héten hagytam.
Pénteken megpróbáltam, továbbra sem ment. Levettem, megforgattam, semmi. Akkut kivettem a Berlingobol, áttettem faviba, semmi.
Szombat reggel megpróbáltam, startol, nem startol, startol, startol.
Felhívtam egy autóvillamosságit, nem ért rá, de mivel meg voltam győződve, hogy starter, hoztam egy cseredarabot. Startolt vele gond nélkül.
Ma mentünk a szomszéd faluba. startolt, odaértünk. állt az autó 1 órát, megint nem startol, csak behúz a starter, és nem forgat.Jól gondolom, hogy ha kontaktus lenne, akkor nem is húzna be?
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #9661 üzenetére
Nekem valami hasonlót művelt. A cseredarabnak is ugyan az a baja volt, mint a réginek. A csatlakozási pontokat megcsiszoltam, és jó lett. Az indító motoron van az elektromágnes, no a 2 anyát le kell venni, megcsiszolni a csavart, a kábel szemének mindkét oldalát, akkusarukat.
-
Marczi80
tag
Mágus! Ez lenne a legjobb hír, amit kaphatok, mert megmondom őszintén a hétvégén szükségem van az autóra, és - a cseredarabért 50 eurot fizettem, fél év jótálással...
De előtte inkább írnék egy csekklisztet:
- a kábelek rendben vannak, az akku két saruján ugyanazt a feszültséget mértem, mint a starter testén és az akkuról jövő kábel végén
- az akkum igaz, hogy 7 éves, de most volt feltöltve, és 12.5x voltot ad - plusz a berlingo akkujával sem indult (berlibgo akkuja par tizeddel kevesebbet ad)
Mit kellene még ellenőriznem, hogy teljesen biztos legyek a starter hibájában?In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Marczi80 #9663 üzenetére
Het eves akkura en mar nem igazan szamitanek, meg akkor sem, ha egyebkent jo az uresjarati feszultseg rajta! Ahogy Magus irja inditotas alatt kell merni!
(Csak zarojelben, en megvizsgalnam a vaz es a blokk elektromos osszekottetesere valo szalagot a valto alatt!!)
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Marczi80
tag
Standardon a battri 12,62V feszültséget ad. Ugyanennyit mértem az indító teste és az akkuról jövő kábel között.
indítózás alatt 11,8V-ra csökken a feszültség. Az indító teste és a kábel közötti feszültség 2V-ra csökkent.Retro: Ahogy írtam, kipróbáltam másik akkuval is, és ugyan ez volt a helyzet+ az az akkumulátor még kisebb feszültséget adott.
Ha a vaz es a blokk között gond lenne, akkor tudtommal mas jelei is lennenek.
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Marczi80 #9668 üzenetére
Hm, a helyzet az, hogy inditozaskor bizonytalan kontakt eseten megszakadhat, de mas uton, meg atvergodhet a tobbi elektron az auto mukodesehez...
En csak aknabol tudtam jol szemre vetelezni. Esetleg multimeterrel merni egy ellenallast a - akkusaru es a blokk femje kozott. Max a merozsinor ellenallasa jelentkezhet!
En egyebkent egy vekonyabb plusz testet is kialakitottam, biztos ami fix alapon.
Retro
-
Marczi80
tag
Emberek. köszönöm a segítséget. reggel nem indult. Átkötöttem az akkut bikakábelekkel a starter felfogatócsavarjára és az akkukábel mögé a csavarra, és pöccre indult 2x is. Amikor levettem a kábeleket, ujfent nem indult. Ma felhívom a villamosságit, ezt inkább őrá hagynám.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
válasz Retro DJ #9679 üzenetére
Ha hazaerek, viszem rogton. Ahhoz be kell gyujtani, tehat megint kabelezni fogok, es akkor kiprobalom, hogy csak a testkabelt teszem ra. Reggel nem volt ra idom, hogy nagyon probalkozzak.
Viszont eltorott a kapota nyitopantja. Valami gyorsszerviz otlet, amig lesz bótban új?[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Jóvanno, nem is gondoltam, hogy ez szláv szó.
nem én törtem, el elfáradt az anyag a motorháztetőhöz (látod hogy tanulok) erősített rész első csavarjánál... Gondolodom, hogy folytatom az apai örökséget, és megragasztomAmíg nincs cserealkatrész, addig nem tudok mit csinálni vele. Péntekig nem használom az autót, utánna meg így is úgy is muszáj lesz,akár megcsinálom, akár nem.
Van otthon a spaniferhez hasonló valamim, igaz, HP embléma van rajta... Vagy Cisco? nem is tudom...
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Retro DJ
aktív tag
Izgatott vagyok, melyik kabellel indult az auto...!!!
Retro
-
Marczi80
tag
válasz Retro DJ #9687 üzenetére
Ne izgulj, a + kabelt kellett atkotnom. Otthagytam villanyszerelonel az autot, majd hiv, ha lesz valami.
Ja, itthon bikakabel nelkul meg sem moccant. Ott meleg motorral poccre gyult...
A nemzetkozi helyzet fokozodik...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Na! Holnap ilyenkorra lesz új zsanér a motorháztetőre... tegnap 70ig huzattam zsaner nelkul, meg se moccant. Pocsékabb úton viszont szépen pattogott.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Még nem hívott a szerelő... Nem is fogom hívogatni, max holnap. Péntekre kell az autó, addig itt a szolgálati, és ha holnap lesz zsanér, akkor már Jókáról is úgy jövök haza, hogy ott megpróbálom kicserélni.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
De amúgy kábel...Mi a fene lehet vele. Már azt hittem, Retronak lesz igaza, és a test van elrohadva. mint írtam, fateromnak történt ilyen, de akkor nem csak a startolás halt meg, hanem minden.
Tegnap hazamentem, feltettem a kábelt a - sarura, másik végét a starter felfogatócsavarra, és semmi.
Levettem, a másikat feltettem a + sarura, másik végét a starterra, és pöccre gyúlott. Azért érdekes, mert amikor lemértem a kábelt, volt rajta feszültség. igaz, hogy amikor startoltam akkor a feszültség eltűnt.
Szóval meg lehet törve az a kábel, vagy valami más bibi lehet vele? Tulajdonképpen egyenes kábel akkuról önindítóra, és a bika kábellel is csak azt kötöttem át, szóval akkor kábel van csak megtörve?In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
KisCobiii
aktív tag
Sziasztok!
Mitől lehet az hogy csal üzemmeleg motornál pislákol az olajnyomás lámpa, kis gázra elalszik.
A motor kb. fél éve lett felújítva, új csapágyal/szimeringek/tömítések/dúgógyűrű stb..
Castrol 10w40 van benne jelenleg.Esetleg 15w40 kellene bele valami más márkából?, mert mondjuk a castroltól egy kicsit csörög.
üdv
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #9695 üzenetére
Olajgomba nem olajos? Ha átszakad olajos lesz a kábel csatlakozásnál. Mérni kellene egy olajnyomást, ha biztosra akarsz menni. Nem híg az olaj, a benzinpumpa mebránja OK?(az szokta telenyomni benzinnel az olajat, felhígul, és kezdődik a tánc)
Mindenképp ellenőrizni kell, mert kár lenne a motorért.
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben