Új hozzászólás Aktív témák
-
peti_s
addikt
Üdv. Elég rég jártam erre, kb 1 éve nem is igen volt nálam a Favorit, így annyira nem meglepő. Viszont elkezdtek nagyon megtetszeni a 120-s Skodák. Lehet h vennék egyet, mire kell nagyon odafigyelni, ha a kasztni teljesen rendben? Illetve, az 5 gangos váltó mennyire hosszú? Neten kerestem videókat, abból nekem az jött le h ~2700-t forog 90-nél. A 4 gangosról meg azt találtam h 2800-t forog 90-nél. Ezek kb. valósak? Köszi előre is!
-
Mágus2
Közösségépítő
Az 5 gangos váltó valóban nem sokkal hosszabb, kivéve a rapidé, az valamivel hosszabb, nem is ebben rejlik a valódi előny, hanem a száraz féltengelyekben.
A 4 gangos váltó belső géltengely csuklóit a váltóolaj keni, míg az 5 gangosén a favoritéval megegyező csuklók vannak, tartósabbak is, nem taknyolják el mindenfelé a váltó olajat.
A motorra kell figyelni, meg a teljesen patent kasznik alatt is papírrá van rohadva az első futómű hídja(alulról), azt elég költséges javítani.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Jansz
csendes tag
Srácok, ajánlom figyelmetekbe, mindenképp egy élmény! Az első film története brutális!! Jó szórakozást!
https://www.youtube.com/watch?v=zbEp1jmZyWc
https://www.youtube.com/watch?v=ovcnT9CAP7A
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Retro DJ
aktív tag
Ket fontos dolgot nem emlitenek az uj szkooodarol az angol filmben, at egyik az, hogy az alufelniket kint teszik rajuk a jobb minosegu abroncsokkal egyutt, valamint a kierkezes utan szetbontottak a hengerfejet es modositottak rajtuk a vezerlessel egyutt.
Ami elgondolkoztato, hogy a 90-es evek elejen km korlatozas mentes 2 ev gart adtak a Favoritokra. Hm...
Retro
-
lepke74
csendes tag
Szia
Köszi a segitséget . Annyi baja volt hogy a porvédő lerohadt, a munkahenger szabadon lévő része úgy berozsdásodott hogy nem tudott visszamenni a helyére. A porvédő felrakásának nehézségével nem túloztál tovább tartott mint az egész meló. Ahogy elnéztem csinálhatom a másik oldalon is meg, mert a gumi ott is rothadt és a betéteket lassan cserélni kell.Üdv
Lepke
-
-
Retro DJ
aktív tag
Sajnos nincs információ a birtokomban .
Ha jól emlékszem akkor ebben a videóban van arról szó, hogy mit változtattak.
Feltételezem, hogy annó a régi üzemanyag normákhoz volt kitalálva a motor, az UK-ban már akkor jobb volt az üzemanyag minősége (oktánszáma), és ezért optimalizálhatták. Erősebb lehet a motor, és kevesebbet fogyaszthat.
Retro
-
gabzjee
csendes tag
Sziasztok! Favorit szivatójának nagyjából mennyi idő után kellene kikapcsolnia?
[ Szerkesztve ]
-
gabzjee
csendes tag
Téli viszonyokra gondolok Elég sokszor látszik a víz hőfok mérőjén, hogy majdnem üzemi hőfok közelében van de a szivató még mindig megy
-
Mágus2
Közösségépítő
A képeket csak erős idegzetűeknek ajánlom.
gabzjee@ Gyenge a rugója, cseréld ki a szivató levehető részét. Nekem is visszakapcsolt üzemmelegen is, a csere óta OK.
[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
válasz gabzjee #9028 üzenetére
Nekünk télen akkor kapcsol ki (emlékeim szerint) amikor a hőmérséklet jelző elhagyta a vízszintes állapotot. Ez sok minden függvénye, van úgy, hogy nagyon mínuszban városban akár kell neki 10 perc is.
Egyébként érdemes lenne megnézni, hogy nem szorul-e a szerkezet, illetve megpróbálni állítani (emlékeim szerint nem oly régen valaki írta, hogy a szívató beállításának vagy "téli és nyári" állása is.
Retro
-
peti_s
addikt
Itt sem látszik bent a festés! Ám, engem az ilyen nem idegesít, vannak fura emberek. Az viszont, h szétvernek egy baltával egy 120-s Skodát, vagy Favoritot, meg leszedik az olajbetöltő kupakját, üresben padlógáz, kitör így az olaj, majd besül a motor, és ezen röhögnek, na az ilyen már rendesen felbasz.
-
wladymir
csendes tag
Helló
Azt szeretném kérdezni,hogy a 950 -es alapjárat okozhat e töbletfogyasztást.
A könyvbe 750-850 van írva.De úgy nagyon rázkódik. -
62ibroN
csendes tag
Sziasztok.Renbe raktuk a kis favimat,de majd képet a későbbiekben tudok feltenni,mivel vár rá egy kis
karosszériázás.
Addig is olyan kérdésem lenne hogy a hátsó biztonsági övet hogyen kell összeszerelni,mert nem jön össze
sehogyse -
Retro DJ
aktív tag
Aktuális dühöngésem...
Vettem egy satut készülő munkaasztalomhoz. Persze nem magyart vettem, mert az hobbyhoz megfizethetetlen.
Otthon alaposan szemügyre vettem, hogy ekkora szart... (bocs a beégetésért, de csak így tudtam kiemelni a hibát.
Az csak egy dolog, hogy teljes kihajtás esetén képes kiesni a helyéből, ez még mondjuk megbocsájtom, de azt, hogy a pofa mélyebben van, mint a satutest Nekiállhatok faragni ezt is...
[ Szerkesztve ]
Retro
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #9040 üzenetére
Jó már látom telefonon néztem most értem haza, így már világos.
De ezt egyáltalán hogy tudtad megvenni?
Nem nézted meg, én a műszaki cuccokat mindig kicsomagolom.
Érdemes esztergáltatni bele egy vastagabb pofát és meg van oldva a dolog.
De azért tényleg pofátlanság így eladni valamit.Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
Mit szóltok egyébként 5000 km telt el az olajcsere óta. A nívón kb. 3 mm hiányzik és aranysárga az olaj színe.
Retro