Új hozzászólás Aktív témák
-
gs20
tag
Nekem sajnos tönkrement a strobim, újat nem vettem, műszer híján viszont érzésre lőttem be a gyújtást, egy hosszabb úton (100km) 4-5 megállással (megállás, kiszállás, elosztó fellazít, fordít, kicsit meghúz, próba menet) sikerült frankón eltalálni, ahol jól is megy, de nem csörög be.
E=MZ²
-
gs20
tag
Jó tudni, ez után nyugodtan fejre lehet tenni a vasat
E=MZ²
-
peti_s
addikt
Üdv, végre megcsináltam a várva várt videót. [link]
-
peti_s
addikt
Nem. De még meleg volt a motor, úgy 1 órával, 1,5-el lett előbb leállítva, üzemi hőfokon nem tudtam volna még így se leszedni az olajbetöltő sapkát.
De, akkor mit kéne tenni az autóval? Szeptember végén megy műszakira, jelenleg minden érték megfelelő a kipufogógáznál, kivéve a lamdát. Az emelt fordulaton 1 alá esik. Műszakira katalizátor nélkül, vagy katalizátorral menjen? Illetve mint már korábban említettem a régebbi tulaj 120-s Skodákba való hűtővizet használt az autóban, ami elvileg kikezdte az alu hengerfejet. Ott nem lehet gond? Köszi előre is. üdv.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
Még annyi kérdésem lenne h fakult fekete lökhárítóval, ajtókilinccsel, tükörrel mit lehet kezdeni? Illetve sárgult első lámpával?
[ Szerkesztve ]
-
gs20
tag
Műanyagalapozó + festék.
Vagy ha nincs lehetőséged (felszerelésed) ilyen szintű fényezéshez, akkor lehet kapni lökhárító-spray-t.
Ez egy fekete festékspray, direkt erre kitalálva.
Én a kilincseket, lökhárítókat, oldalablak-tömítések tartó műanyagcsíkjait, tükröket, és a motorháztető légbeömlőjét festettem lökhárító-sprayvel.
Tapasztalat 3 év után (télen-nyáron utcán parkoló autó): a cucc nagyon jó, a kifakulás nem jellemző (3 év után kb egy árnyalatnyi, de még mindig szép fekete).
Felületi előkészítésre viszont jobban oda kell figyelni: nekem az első lökhárító légbeömlő lyukainál, és a motorháztető lébeömlőjének lyukainál moha-szerűség volt megtelepedve a sarkokban. Ezt festés elptt kefével eltávolítottam, zsírtalanítottam, festettem. Sajnos ahol moha volt, ott felpattogott kb 1-5 év után a festék. De mivel ez úgyis a sötét sarkokban van, különösebben nem zavar.
(Egyébként OFF kispókom lökhárítóját sima trinát matt feketével festettem, az sem jött le 8 év alatt, kivéve ott ahol nekitolattam a kompresszornak a garázsban...)
Sárgult lámpa alatt mit értesz?
[ Szerkesztve ]
E=MZ²
-
Ramsess
csendes tag
Hűtővíz,hengerfej:
Személyes tapasztalat,kérdés,mennyi ideig volt benne 120-asba való hűtőfolyadék.
Ha 1-2 évnél nem több,akkor nincs gond.
Nekem 15 éven keresztül volt benne etilénglikol alapú hűtőfolyadék.
15 év alatt ette meg annyira a hengerfejet,hogy már síkolni sem lehetett,olyan mély krátereket vájt bele.
Lekenték nekem fémragasztóval,1 évet még ment,aztán hengerfejcsere.
Ilyenkor átégeti folyamatosan a hengerfej tömítést.
'15 ezerből megvolt a csere.
Ha csak gyanú,figyelni kell a kiegyenlítő tartályt,hogy magas fordulaton a kiegyenlítőtartályban úgy tűnik,mintha forrna a víz,ekkor kezdődik tömítés átégése.
Ha nincs ilyen tünet,semmi gond -
peti_s
addikt
A glicerin nálam csak addig hat, amíg le nem jön műanyag esetén, gumira viszont nagyon jó.
(#9915) gs20, és mennyire vastag az a löhárító spray, azt értem, hogy van egy pici sárgás árnyalata a fehér első lámpának. Megy amúgy nagyban a kocsiszépítés.
(#9917) Mágus2, akkor még1 szavazat a matt festékre, az első lökhárítót nehéz leszedni? Vagy inkább csak kitakartam a többi helyet?
(#9918) Ramsess, minimum 2 évet volt bent, ennyit tudok, a hengerfejtömítést régebben igen gyakran kellett cserélnünk, a mostani már 3-4 éve húzza. Megnéztem, én nincs ilyen tünet.
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Ujra kerdesekkel jonnek:
-Tankbol a szint jelzot hogy tudom kivenni? A hatso ules alatt latok egy fedelet de az elegge bele van dolgozva a padlolemezbe nem ugy tunik h ki tudnam venni.
-Regi muszerfalas favoritba mennyire nagy melo befaragni a felicia muszerfalat? A muszereket mukodesre birni?
-Hatso futomuvet lehet allitani? Mert uthubakon nagyon nagyot ut a hatulja es jobbra indul meg es a kormany sem all teljesen kozepen.
-A gyari kioufogo rendszernel(136os motor) a hatso dobba belemeno csonek mekkora az atmeroje? Elore is koszi!Smoke & Torque
-
Atuska75
tag
válasz Szplöttyy #9923 üzenetére
Az pedig fel jön, ott van alatta. A műszerfelet betenni nem túl nagy meló, de bekötni mindent az nem kis feladat (jelzem nem lehetetlen) A fűtésnél is vannak különbségek ott is faragni kell. A hátsó futóműnél a kátyú utáni elhúzás nagyon valószínű hogy, lengéscsillapító hiba lesz valamelyik, vagy mindkét oldalon. A kormányközepet én be tudom állítani mert nem nagy mutatvány, viszont ha nem tudod mit csinálsz csúnyán el lehet állítani a futóművet. előtte is meg utána is meg kell mérni a kerékösszetartást. A kipuff méretet nem tudom megmondani.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Atuska75 #9924 üzenetére
Koszi az infot. Van esetleg valaku aki foglalkozik ezzel h betakolja a muszerfalat?
Hatul ket vadiujnak kinezi AL-KO(gagyi) gatlo van. Meg ha esobe megyek villamossinen mindig lecsuszik a hatuljaa sinrol emiatt gondoltan erre. Bat elol 165/70 13 hatul 175/70 13van de nem hiszem h emiatt lenne.Smoke & Torque
-
Atuska75
tag
válasz Szplöttyy #9925 üzenetére
Pedig amiatt is! Ez így életveszélyes, sürgősen cseréld őket egyforma méretűre!!!
A rendőr véletlenül kiszúrja ugrik a forgalmi. Ha egyforma kerekek lesznek rajta akkor térjünk vissza rá hogy, mit kell csinálni. mert valószínű hogy, megszűnik a jelenség.Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Atuska75 #9926 üzenetére
Tobb autot is vezettem eltero meretu gumikkal es sose okozott gondot, es a kresz szerint is tengelyenkent kell egyforma meretu es mintazatunak lenniuk. Amugy 15" 195/50 alufelgen lesz rajta egy kis osztokor modositoval(5*110es a felni) csak elotte rendbe akarom rakni a futomuvet.
Smoke & Torque
-
Atuska75
tag
Ez így van, de legelőször a gumikat kell cserélni mert addig nincs miről beszélni. Tapasztalatból tudom én is különböző méretekkel vettem és iszonyat bizonytalan volt az autó. Egyforma gumival mindjárt jobb lett.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
válasz Szplöttyy #9928 üzenetére
Azt ne felejtsd el hogy, nem minden autó viselkedik egyformán. Továbbá nézz utána a KRESZ-nek mert tengelyenként egyforma mintázatú lehet, de a méretnek egyeznie kell.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Ramsess
csendes tag
Ez a vasúti sinen való csúszkálás nekem is problémám,csak nekem udvarban,vízelvezető rácson.
Valahol olvastam erről,valami kormány segédkeretet emlegettek,hogy azt kell cserélni.
Vagy ilyesmit.Már nem találom meg,hol olvastam.
Hátha Te tudod,én nem vagyok szakmabeli.
Rendes úton nincs probléma. -
Atuska75
tag
válasz Szplöttyy #9932 üzenetére
Ha nagyon szeretnéd elviszek egy pótkereket vizsgára autó nélkül meg némi pénzt és lesz az autómon friss vizsga.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
gs20
tag
Azért néha sajnálom, hogy nálunk nem olyan a forgalmi mint a sógoroknál: bent van a forgalmiban az előírt gumiméret, és csókolom. Amivel kijött az autó, az van rajt, nincs kecmec. Nem tudom itthon miért nem lehet ezt bevezetni... : (Az EU-tól az értelmes dolgokat is át kellene venni, nem csak a hülyeséget)
(Persze, ilyenkor esik nekem a sok tuningtóbiás, akinek általában valójában fogalma sincs róla mit is eredményez mikor hozzányúl a futóműhöz...)[ Szerkesztve ]
E=MZ²
-
Szplöttyy
senior tag
Nemeteknel egyszeruen tollal bele van firkalva a forgalmiba a teli nyari gumi meret amit.szeretnel es megy egy pecset ra es a lenyeg h az legyen rajta. Havernak a kombi otos bmwn oda van firkalva tollal h elol 245/45 18 es hatul 255/40 18. Es igy rendben van.
Smoke & Torque
-
Atuska75
tag
válasz Szplöttyy #9939 üzenetére
El lehet ezen vitatkozni egy darabig, csak ha nem hallgatsz a tanácsra miért kérdezel?
Továbbá tegyél fel négy egyforma kereket és meg fogsz lepődni mennyivel máshogy viselkedik az autód.
Ezen felül mondjuk még ugyanúgy fennállhatnak a hiba lehetőségek, melyeket orvosolni kell. De egyébként vidd le futóműveshez és ugyan ezt a választ kapod pénzért. Befejeztem. Béke van!Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pkbiker #9942 üzenetére
Ne dugaszolj el semmit.
Ezt a nagy bogyót dobd el, és rakd fel a warburgos mechanikus mozgatót. Van kettő darab nekem valahol, lövök képet, ha érdekel. Ezzel az átalakítással már nem vákuummal fog működni a 2. torok csappantyúja, hanem valóban a gázpedál fogja mozgatni, ettől javul a gázreakció is.Leghamarab hétvégén tudok fotózni.
[ Szerkesztve ]
-
pkbiker
csendes tag
nekem nincs fent a vákumos 2.torok nyitója egyből kis hézagvan és 1est a 2esel nyitja szoval az a vákumos doboz kilettiktatva mert láttam egyik skodán bevolt dugaszolva csak már nem talállom meg hogy melyik és hol is voltaz.mert az elosztó az megint máshelyrol is kapja nem errol amit én jeloltem be.
-
rob210
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...