Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
Nekünk nem működik, ahogy már egyszer írtam:
"
rob210
(PH! kedvence)Nekem a sárga lámpa nem is ment.
Tudtam mikor fekszik a mutató mikor van benne még 6 liter ami még 100kilóméter...
De szerencsére csak egyszer kétszer apadt olyan alacsony szintre a nyálRenault power
(#5924) Mágus2 válasza Retro DJ (#5923) üzenetére
Elméletben a sárga lámpa világításától 60km van még a tankban. Gyakorlatban minden úszó másképp kopik, és pontatlanok.
Nyugalom, a hosszu élet ritka'
(#5923) Retro DJ
Hát, az én autómmal nem tudom mi van.Tartaléknál tankoltam rá 8 v. 10 litert. Most a számláló ~350 km-nél van, és most vagyunk tartaléknál műszer szerint.
Kérdésem a tapasztaltabbakhoz. Mi a pontosabb tartalék? A sárga lámpa, vagy a műszer?
Retro
"Eddig még nem vettem le a festékesdoboztetőt, nem volt kedvem, de most már ideje lesz lassan...
Retro
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #9754 üzenetére
Nekem amikor felvillant a sárga lámpa akkor volt benne 6 liter ami ~kb~ 100-kilóméterre volt elég.
Én levettem a kupakot kiszereltem az egész szintmérő mechanizmust azaz úszót
Nem kevés oxidáció volt rajta.
Polír papírral kb 4 órán keresztül óvatoskodtam vele.Egyébként ezt a renaultnál is meg kellett már csinálnom, mert nem volt hajlandó az utolsó 1/3-nál kevesebbet mutatni.
Renault power
-
Szplöttyy
senior tag
Koszonom a valaszokat! Nagy terveim vannak az autoval, lesz egy kis lakatolas, telifeny, meg egy ket teljesitmeny novelo dolog is. Gatlo az vadi ujnak nez ki, legalabbis hatul.
Szivosort miert kell kicserelni? Neten rendeltem hozza fagydugot aztan kicserelem. Vagy van.valami amirol nem tudok meg?Smoke & Torque
-
szabol85
csendes tag
Úúúú. Mikor tavaly kicserélték a motort az infarktus kerülgetett, mikor észrevettem, hogy pikk-pakk kifolyik belőle a víz menet közben. De hál' istennek csak a fagydugó volt szétrohadva. Lehet, hogy nem tökéletes a gép de az qrva jó, hogy 1 éve se vízet se olajat nem kellett bele önteni.
A tartalék lámpa nekem se jó. Az index meg nekem csak akkor villog lassan, ha az utánfutó is rá van dugva. Mondjuk idegesít is.
Jobbra meg nem indexelek mert felvillan a reflektor.
Meg az imbolygás is megvan. Alig fúj a szél és máris tengeribeteg vagyok.[ Szerkesztve ]
-
Marczi80
tag
válasz szabol85 #9759 üzenetére
A jobbra indexkor felvillan a reflektor kapcsolóhiba. Nekem balra indexkor alszik el a tompitott is. Élmény vele így előzni sötétben....
Még mielőtt lecsesztek: már kicseréltem az indexkart, csak aztán eltörtem, így vissza lett téve a régi... Új kar beszerzés alatt...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
rob210
nagyúr
válasz szabol85 #9759 üzenetére
A helyedbe átforrasztanám a biztosíték táblát megpucolnám a csatlakozókat reléket, csodát szokott tenni a kocsival.
A lengés ellen van egy nagyon jó eljárás keményebb és egy kicsivel esetleg rövidebb rugó.
A toronymerevítő is elég sokat dob a kanyarodási képességén.
Egy 14"os szélesebb felni pedig kifejezetten jó kanyarodó képességekkel ruházza fel a gépet.Kiváncsi leszek a nagy tervek megvalósulására sok sikert hozzá, meg egy kifogyhatatlan pénztárcát.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Jah, nem is meséltem: apósom rajta felejtette a tompítottat a favin, akku csutkára merült. Most beszerelésre került egy csipogó, ami jelzi, ha rajtamaradt a világítás. Komoly szerkezet, letépi az ember fejét, amint leveszi a gyujtást, ha előtte nem kapcsolja le a lámpákat.
-
Marczi80
tag
Inkább figyelek, hogy lekapcsoljam a vilagitast, de tescos szart nem teszek bele. Ha mar szar elektronikat teszek az autoba, akkor azt magam talalom ki
És 5 év alatt csak 1x meritettem le az akkut, kb 1 hónapja...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
lasanya13
csendes tag
Üdvözlök minden kollégát!
Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek!
Olyan gondom lenne a 94 es favoritommal hogy ha bekapcsolom a helyzetjelzőt akkor csak a jobb első és hátsó és a baloldalon semmi ha megütögetem a biztosíték táblát akkor visszajön de egy kis bukkanó után megint nem világít ez miért van? mi ilyenkor a teendő? Relét már cseréltem de semmit nem segített kérlek titeket segítsetek mert 2 hét múlva 600 km ert kell mennem vele és így nem indulhatok el vele.
Előre is köszönöm a segítségeket!
-
Marczi80
tag
-
Smoker84
tag
Valakinek nincs eladó fékrásegitöje ? 90 es 1.3 as favorithoz
-
Mágus2
Közösségépítő
Mivel elég sokan kérdezték, hogy hogyan kell ellenőrizni a favoritban a váltó olajszintjét, ezért csináltam egy rövid videót.
Összesen 1 csavart kell kicsavarni, amire eredetileg egy 9-es kulcs kell, de mivel nincs sok hely táncolni azon a részen ,és kicseréltem a csavart egy sima csavarhúzósra.
A másik probléma a favoritoknál a sebességmérő pulzálása, vagy teljes hiánya. A gondot a képeken látható alkatrész kopása okozza. Emiatt a zsinór teljesen lecsúszok a váltó irányába és alig ér bele az órába.
Első képen az a helyzet látható, ahogyan működnie kellene, a második kép pedig a kopás miatti állapot, látszik, hogy a tengely mennyivel beljebb kerül a váltóba. Ez a darab kb 300 000k km-t futott. Utána teljesen megadta magát, persze 180 000-nél már egyszer javítottam, de az a rész is lekopott.
Remélem segít valakinek.
-
62ibroN
csendes tag
Tisztelt Tagok!
Sajnálattal csak most értem még ideáig mert a kis favimat csinálgattam műszakira.
Lenne nekem egy olyan kérdésem hogy kaptam két suzuki swift nyári gumit.
Nemtudom hogy rálehetne-e rakni a favorit felnimre?
Sajnos nemvagyok tisztában a suzuki felni méretekkel mert kerestük rajta de nem nagyon találtuk leolvasni a dolgokat.azt tudom hogy a favin is 13-as felni van és 4 1/2-es.
Várom valakinek mielőbbi válaszát és előre is köszönöm. -
gs20
tag
válasz 62ibroN #9782 üzenetére
A Suzuki méret 155/70r13. A Favorit gyári mérete 165/70r13. A 115-ösöket 145/80r13-mal is elfogadták, gyakorlatilag a 136 is elmegy vele (van könyv ami szerint arra is elfogadott volt a gyár által is), brutál keveset fogyasztva, de nem lehet vele száguldozni, meg gyorsan kanyarodni, a stabilitást rontja. Normál használat mellet nyárra maradnék a 165/70r13-nál.
Viszont én pl télre 155/80-at használok. A 155/70 talán már túl alacsony, sokat csal az óra, de menni nyilván megy vele. VISZONT! a 4db guminak egyforma méretűnek kell lennie, így a 2db max mehet fel a vaterára.
E=MZ²
-
Retro DJ
aktív tag
Szomoru vagyok emberek! Az Index foruman a Felicia topicban majdnem meglincseltek, mert azt mertem mondani, hogy egy jo altalanos allapotu Skoda OHV blokkba jo a 5w-40 olaj!
Mar ott jartak, hogy az autom hamarosan csapagyas lesz a hig olajtol...
Retro
-
gs20
tag
Hát az én véleményem eltér: szerintem egy átlagos állapotú, 20-25 éves, 200- 300 000 km feletti futású (átlag favorit) motorba, amiben mindent 2-3mm fekete olajsár borít, semmi értelme 5w-s olajakat borogatni...
Mondjuk marha kíváncsi lennék, hogy mondjuk fent, a szelephimbák olajcsatonájánál mérve, 600-700-as nyárra visszavett alapjáraton, forró motornál, mikor már bőszen fúj a hűtőventillátor, vajon hogy alakul az olajnyomás 0w, 5w, 10w, 15w olajokkal...
[ Szerkesztve ]
E=MZ²
-
Atyus77
csendes tag
Üdv.
"Mindegyik olajjal ugyan olyan lesz az olajnyomás, mivel a meleg oldali viszkozitás mindegyiken 40! "
Elméletben így kellene lennie ,de gyakorlatban nem így van !
Én is az előttem szólóval értek egyet , tehát hogy a kopottabb motorba semmiképp nem kerüljön 5W-s olaj.SKODA FORMAN
-
darius
tag
Én legutoljára 5W40-es olajat tettem bele, és gép jól reagált. Szerintem jó választás. A motorban kb 140e km lehet.
[ Szerkesztve ]