Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz wladymir #11350 üzenetére
Nem a gyűrűvel van a probléma, azt visszatetted, hanem a görgőkkel, azokat kellene megszámolni, hogy mindenhol megvan-e mind.
ebből a csillagból több fajta is van, nincs mindegyiken a zölddel jelölt gyűrű, néhol csak egy perem van ott a csonkon, oda ülnek be a görgők.
Akkor van baj, ha lecsúszik a görgökről a piros nyíllal jelölt gyűrű. Szépen lepotyognak a görgők, amiker tiszta zsírágyba vissza kell pakolni, majd visszahúzni a gyűrűt.
Ha hiányosan rakod össze, morogni fog a kopás miatt egy idő után és keresheted a morgás okát.
Jó meló lesz.
[ Szerkesztve ]
-
wladymir
csendes tag
válasz Mágus2 #11351 üzenetére
Naszóval.
Megnéztem,és minden megvan,a görgők közt nincs rés nem hiányzik belőlük,a fém gyűrűből,mind a három lecsúsztatható a görgőkről,a görgők végénél egy-egy alátét szerű gyűrű van amik szintén levehtők,de nincsenek leesve,és semmi nincs a földön se,és a gumiharangban sem.
Minden megvan és ez így működött,akkor most ez hogy lehet.
A morajlás 75-90kmh-ig tart,ott vége.Én kerékcsapágyra tippeltem és azok szarok is,de nagyon. -
wladymir
csendes tag
Fűtésboxot kiszedni nagyon bonyolult?
-
peti_s
addikt
Üdv, az mitől lehet hogy "hídhangja" van a kocsinak? Kis gázállásnál 2000-s fordulatszám körül elég hangos, olyasmi hangja van akkor mint egy Ikarusnak pl. Mi okozhatja? Köszi előre is, üdv. peti_s
-
Mágus2
Közösségépítő
Vedd fel a hangot.
[ Szerkesztve ]
-
Fric007
újonc
Sziasztok!
Az alábbi problémám lépett fel egy Favorit 136L-nél:
egy ideje megnőtt a fogyasztása, a 6l helyett hirtelen 9-10-et fogyasztott. Az olajban megjelent a benzin,
Fontos tünet, hogy az alapjárat magasabb lett, szinte gáz nélkül megy az autó minden sebességi fokozatban, sokkal kisebb lett a motorfék ha elengedem a gázt, alig lasssul, olajcsere után a jelenség persze megmaradt, szeretném újra lecserélni az olajat, de persze előtte javítani.
Régen volt olyan, hogy nem volt alapjárat, de azt be tudtam állítani a karburátorban egy fúvóka kicsit feljebb tekerésével, most teljesen le van tekerve, régen ekkor nem volt alapjárat, lefulladt, most meg így is túl sok benzint kap.
Talán a szívatóval lehet valami, vagy más karburátor probléma?
Előre is köszi! -
Thomass90
csendes tag
Sziasztok!
Nekem egy Favirorit GLX-em van, és a vezetőoldali ablakmosó fúvókából nem jön semmi, az utasoldali tökéletesen működik. A motor felől nem nagyon fértem hozzá, igazából azt sem tudom, hogy honnan férek hozzá, mit szedjek le, stb. Tudnátok segteni?
-
rob210
nagyúr
válasz Thomass90 #11368 üzenetére
A motorháztető alatt kell molyolni.
HA a fűtés motor konzolját kiszeded jobban hozzá férsz.
A spricni alján van egy rögzítő anya, ha ki akarod venni azt kell lecsavarni utána az egész fej kiszedhető felfelé.
Alapos tisztítás ellenőrzés, hogy átenged-e?
Ha kintvan a fej nyomd meg párszor a spriccelést, ha jön a csőből akkor a dolog el van intézve.
Ha nem akkor a cső van eldugulva de ne ez szokott lenni.Renault power
-
JossyFavo90
csendes tag
Na ha minden igaz kiderült az benzin vs olaj párbaj... Hiába hogy "új" volt a membrán, egy ismerőssel közelebbről megskubizva apró repedések voltak rajta, ami abból adódhatott hogy régóta állt a polcon, elöregedett és én pont ilyeneket fogtam ki 2-szer is így persze hogy 20 km-t sem kibírva megadta magát... :/ Úgy hogy legközelebb másik boltosnál próbálkozok, de ez így meg nagyon gáz, hogy zsákbamacska membrán lehet bárhol ugye, mivel nem mai gépek a Favók és kitudja mikori gyártásúak a membrik... Hát ez fantasztikus... XD Továbbá állítottunk a gyújtáson is, könnyebben indul és szebb lett a hangja, a kuplung viszont valszínű cserés lesz és a héten kap új termosztátot. Így fény derült a rángatózásra, mivel hibás a mostani termim és folyamatosan nyitva van, nem tud bemelegedni a motír és a szekér úgy érzékeli hideg a motor és válaszul a nemtetszését kifejezve ritmikus riói táncba kezdett az én és jövendőbeli feleségem örömére... Elnézést a regényért, de szerintem azért van ez a fórum hogy leírjuk tapasztalatainkat és segítsünk egymásnak.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz JossyFavo90 #11374 üzenetére
Ha cseréled a membránt vedd figyelembe a korábban megbeszélteket
BENEFON DELTA--------N8
-
Pszicho7
újonc
válasz Mágus2 #11231 üzenetére
Másik szerelőhöz vittem, szó nélkül kivette a mágneszelepet és kitakarította majd azt mondta: Ezzel már jónak kell lennie! Mióta megcsinálta, az 1. nap (nagy forgalomba mentem vele, több kereszteződésre meg kellett állnom, 1-2 helyen le is állítottam a motort...szóval amikkel eddig probléma volt) Azóta nem merült fel ez a gebasz. Remélem így is marad. Köszönöm a segítséget.
-
JossyFavo90
csendes tag
válasz bringasisti #11375 üzenetére
Ha az előfeszítésre gondolsz, másodszor úgy raktam össze és úgy is megadta magát, szóval csakis anyaghiba lehetett... De azért kösz hogy emlékeztetsz!
-
bringasisti
Topikgazda
válasz JossyFavo90 #11377 üzenetére
Több mint 35 éve Skodázom mind 20 évesnél idősebb kocsival. Még nem voltam szerelőnél. Amit a Favin csináltam az mind elromlott rövid időn belül. Azért is maradtam itt az oldalon mert olyan botrányos az alkatrészek minősége hogy ha nem tudok előre lépni ez ügyben / figyelem milyen beszerzési lehetőségek vannak / sajnos váltani fogok. Mikor 1 hónapos Vika gyújtás elektronika a Szabadság híd közepén megadta magát mindenki velem beszélgetett! A legnagyobb gond hogy kimenni a Felvidékre egy 1000 Ft alkatrészért ráadásul nincs boltcím ahol érdeklődni lehet hogy ne utazzak hiába kicsit durva
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #11378 üzenetére
Vikából semmit ne vegyél, az csak kitölti a régi alkatrész helyét, de a funkcióját nem.
-
wladymir
csendes tag
Hello
Valaki tud valami egyszerű teljesítménynövelést favóra?Nem versenyezni akarok,csak kis dinamikát vinnék az életébe -
Atuska75
tag
válasz wladymir #11381 üzenetére
Mondjuk cseréld le a kocsit valami erősebbre Viccet félretéve, egy fokolt vezérműtengely csodákra képes de, teljesítmény növelésével egyenesarányban nőni fog a fogyasztás is.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
-
wladymir
csendes tag
A kipufogó nem régi,a hátsó dob az pl tök új,de atöbbi is cserélve lett,leömlő nincs egy éves,és a közepe is kb egy éves.
Nem akarok dudorogni az autóvalMeg az asszony se szereti,ha hangos a kipu.
Utánalesek jobban a tengelynek,de ugy hallottam az nem csak annyi,hogy berakom a régi helyére és kész.
köszönöm a válaszokat -
bringasisti
Topikgazda
válasz bringasisti #11387 üzenetére
Legolcsobb tuning ha megsítólód a hengerfejet, viszont rögtön 15 Ft vel drágább a benzin litere
BENEFON DELTA--------N8
-
Buster17
addikt
120-as skoda 100-al megelőzött a gyorsforgalmin
-
Thomass90
csendes tag
válasz Mágus2 #11371 üzenetére
Köszönöm !
Közben kiderült, hogy nem csavar tartotta, hanem azt a "babát", amin ül az ablakmosó fúvóka, kicsit meg kell kenni valamilyen síkosító anyaggal, és egyszerűen kijön felfelé. Bár a rendszer így nem vizslatható át, kiderült, hogy a cső tört meg és elzárta a folyadék útját. Most szuperül üzemel
[ Szerkesztve ]
-
darius
tag
válasz Pszicho7 #11390 üzenetére
Szép a kocsid!
Ti hogy viselitek a meleget a kocsiban? Én nehezen, főleg, hogy folyamatos városi használatban vagyok.
Egy régebbi Égéstérben (alá Totalcar) volt arról szó, hogy Egyiptomban taxiztak egy Favorittal. A várakozásokkal ellentétben mégsem volt elviselhetetlen forróság, a trükk pedig a műszerfalra borított szőrbunda volt, az állatra nem emlékszem már. Viszont most szívesen kísérletezgetnék. -
Retro DJ
aktív tag
Ma ez a gép:
Megkapta újra a két év letöltendőt...
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #11394 üzenetére
Érdemes lenne a műszerfalat letakarítani valami komolyabb alkoholos mondjuk ciffel.
Nekem a golf csinálta ugyan ezt, mert az előző gazdája lekente a műszerfalat glicerinnel, hogy szépen csillogjon eladáskorVagy 3 szor kellett letakarítanom a műszerfalat mire megszűnt a tejesedés a szélvédőn.
Renault power
-
JossyFavo90
csendes tag
Hali!
Az AC felfogatásomnál még mindig ereszt az olaj, pedig új tömítést kapott meg csutira megvan már húzva mind három csavar, jobban nem merem már, nehogy megszakadjon a menet vagy megpattanjon a bakelit hézagoló...
Ötletek? -
rob210
nagyúr
-
wladymir
csendes tag
válasz JossyFavo90 #11398 üzenetére
Az enyém is kifli egy kicsit a felfogatásnál.Nem tudom,hogy gyárilag ilyen,vagy a sok lehúzástól lett ilyen.
Ha majd rakom fel,meglátom,de ha nem gyárilag ilyen,akkor tükörre teszek csiszpapírt és felsíkolom.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest