Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pszicho7
újonc
Sziasztok.
1 kis segítséget szeretnék kérni. Igaz ez a hiba más karbis autóknál is előjöhet, de gondoltam hátha volt már másnak is hasonló gondja ennél az autónál. 1.3-as glx Favorit. Ha a motor bemelegszik, és megy 20-25km-t, onnan számítva a kuplung benyomásánál azonnal elmegy a fordulatszám és a motor leáll. A munkahelyem 12km-re van, addig ez a probléma szerencsére nem jön elő, csak nagyobb táv esetén. Tehát kanyarnál vissza akarok venni, egyszerűen nem tudok, mert azon nyomban lemegy a fordulatszám 0-ra. Ez a hiba akkor is előjött, mikor 2x ment a kocsi kb 4-5 percig és több perces szünetek után be lett indítva. 1 lámpánál megállnék, azonnal leáll a motor. Azt ajánlották hogy tankoljak drágább (Shell) benzinkútnál, mert az olcsóbb üzemanyag is okozhatja ezt a hibát. Ha nem javul a helyzet, karbi csere. Előszűrő van rajta, ezért a szerelő kizártnak tartja, hogy a karbiba bármiféle mocsok van és amiatt nincs normál adagolás.
Várom a véleményeket, ötleteket.
Köszönöm.
-
Pszicho7
újonc
válasz rob210 #11228 üzenetére
Alapjárat addig van, míg ez a probléma ismét elő nem jön. Egyébként autó beindításkor 900-1000 a fordulatszám, kicsit később már fentébb megy, de nem olyannyira. A fogyasztásnál nem vettem észre hogy "zabálná" az üzemanyagot.
A gyertya színe alatt mit értesz?[ Szerkesztve ]
-
Pszicho7
újonc
válasz Mágus2 #11231 üzenetére
Másik szerelőhöz vittem, szó nélkül kivette a mágneszelepet és kitakarította majd azt mondta: Ezzel már jónak kell lennie! Mióta megcsinálta, az 1. nap (nagy forgalomba mentem vele, több kereszteződésre meg kellett állnom, 1-2 helyen le is állítottam a motort...szóval amikkel eddig probléma volt) Azóta nem merült fel ez a gebasz. Remélem így is marad. Köszönöm a segítséget.
-
Pszicho7
újonc
Szép jó reggelt!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy az olcsóbb benzinkút (Maxline, 401Ft/liter) üzemanyagtól az autóval problémák lehetnek? Régebben írtam, hogy alapjárati problémákkal küzdöttem(üzemmelegen leállt az autó), azóta mágnesszelep takarítás volt, az autó szuperül ment. Viszont az utóbbi napokban ismét a régi hiba jött elő, aminek nagyon nem örültem. Tegnap már a Shellnél tankoltam (420Ft/liter) és az autónak megint semmi baja nem volt. Az egyik szerelő mondott olyat múltkor, hogy ettől az olcsó benzintől vannak autók amik nem indulnak be. Állítása szerint egyszer egy Lada samara járt így.
Szóval esélyes hogy ettől az olcsó üzemanyagtól a kocsi nem szuperál jól? Valamint ajánlották Nekem a Spurit, hogy azzal keverjem be az üzemanyagot egyszer és az jól kitakarítja az adagoló dolgokat. Erről tudtok valami tapasztalatot mondani?Vélemények?
-
Pszicho7
újonc
válasz Pszicho7 #11407 üzenetére
A szerelő szerint nincs köze az üzemanyaghoz. Egyszerűen valami kosz bemegy a szelephez és az okoz problémát. Azt mondta olyankor ki kell venni és kifújni....na jó de most ezt játsszam el 1-2 hetente? :/ Igaz csak pár perc de akkor is. Bár fater azt mondta: Örüljek hogy ennyi a baj. Anno Ő az Opel Kadettet 2-3 napi rendszerességgel szedte szét hasonló probléma miatt.
-
Pszicho7
újonc
Hello!
Már írtam régebben az alapjárati hibáról. Szerencsére a mágnesszelep kitakarításával a probléma megoldódott. Most csak annyi a kicsi bibi, hogyha az üzemanyag kevés az autóban, akkor előjön ez a kuplung folyamán lenyomott leállás. Ez szerintetek miért lehet? Az üzemanyagszűrőben lehetséges hogy van valami lerakódás és olyankor felkavarodik?
-
Pszicho7
újonc
Sziasztok.
Már írtam régebben az alapjárati probléma miatt. A lényeg a lényeg, hogy ha denaturált szeszt (kicsi mennyiségben) öntök az autóba tankolás után, egyáltalán nincs alapjárati hiba. Ha kihagyom akkor pár km megtétel után a szokásos kuplung benyomásos leállás jön elő. Mi lehet a probléma?
Köszi
-
Pszicho7
újonc
válasz Pszicho7 #11589 üzenetére
Hello.
Talán megvan a probléma. Sajnos a gyújtást nem tudom levenni az autóról. Persze a motorháztető alatt van egy kar amivel ez megoldható. Tehát lehetséges hogy a gyújtáskapcoslómmal vagy valamelyik kábellel van a gond? Gázadásnál 1-2 rángatózás vehető észre, úgy mint Wills++-nál.
Új hozzászólás Aktív témák
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Black & Decker konvektor (2000W)
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen