Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
JossyFavo90
csendes tag
Segítséget kérnék! Ma reggel munkába menet el kezdett villogni a műszerfalamon a felkiáltójel darabosan. Utána néztem és talán azt jelenti hogy csökkent a fékolajszintem. Ez a baj lenne?
-
Retro DJ
aktív tag
-
JossyFavo90
csendes tag
válasz Retro DJ #11454 üzenetére
Megnéztem és az olajszint a max nyílnál van szóval a szint jó. Szétkaptam a sapkát, kipucoltam és ugyan úgy jelez, valamiért a benne lévő úszót nem nyomja fel az olaj és így egyfolytában összezárja az áramkört amit a műszerfalam jelez. Majd beszerzek egy másikat, addig meg többször ellenőrzöm a szintet.
-
Atuska75
tag
válasz bringasisti #11447 üzenetére
Miért is?
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #11455 üzenetére
A fékhatás oké és a folyadék nem jelent meg sehol?
Renault power
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Atuska75 #11456 üzenetére
Hát én még nem láttam hogy egyben árulták volna, már azért is mert két eltérő profilú cég gyárt két teljesen más természetű terméket. Én saját magam szoktam felszabályozni a vasat és két garnitúra betétet kibír a dob is meg a tárcsa is vetemedés nélkül. Persze ha valaki kézifékkel lemegy a Balcsira.........
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
Atuska75
tag
válasz bringasisti #11458 üzenetére
Van köztük vessző. Párban van a dob (az egy szett), párban van a tárcsa (az is egy szett), szettben van a fékpofa és szettben van a fékbetét (ezeknél a szett tartalma tengelyenként van. Tehát akkor megint csak nem értem.
" Miért is? "
Ja és a Balcsi nekem 5 km.
[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
JossyFavo90
csendes tag
válasz rob210 #11457 üzenetére
Néztem a kerekeknél, mert anno a buszunknál is ott eresztett a munkahengernél, de nem látok friss foltot, majd többször ellenőrzöm. Amúgy kezd aggasztani, hogy az olajnyomáslámpám sem működik, pedig jó az olajszintem, meg tuti keringés is, de remélem csak kiégett az égő... :/ Akkor elromlott a tolatólámpám is, pedig csak az érintkezőket csiszoltam kicsit meg, mert sötétben mikor tolattam akkor láttam hogy villog össze-vissza és gondoltam kontaktos és segítek rajta, erre az is... Jó lenne ha már megállna az elromlásokkal
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #11462 üzenetére
A tolató lámpa kapcsoló favorit betegség.
Elég hülye helyen is van, be kell a kocsi alá mászni hozzá.
Maga a csere nem egy nagy vasziszdasz.Renault power
-
JossyFavo90
csendes tag
válasz rob210 #11465 üzenetére
Jó napot! Nem tudnátok nekem küldeni vagy linkelni erről az átvezetőről kapcsolási rajzot meg a tolató lámpáét? Nagyon megköszönném! Vagy ha nem, van fáziskereső égőm, akkor azzal megoldom ha minden jól megy... Meg hol is található a tolató lámpának a kapcsolója pontosan, szabad megtudnom?
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #11466 üzenetére
A váltókulisszában van.
Az égő jó megoldás, ha van segítőd, akkor még gyors is.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Egy kis nosztalgia. Akiknek nem volt, érdekességképpen megnézhetik, a favorit motor nagymamáját működés közben.
-
wladymir
csendes tag
Hello
Szakirodalomban,amiket le lehet tölteni,csak annyi szerepel a vezérlésről,hogy miként kell állnia,és pont.
Valaki leírná nekem,ha szépen megkérem,hogy miként csináljam?azért valami fogalmam van róla,de alap csak.
Pl,az ékszíjtárcsát miként vegyem le?
Mi fogja a vezérműlánc fogaskerekeit?
Mire kell vigyáznom...stb
Nagyon szépen köszönöm előre is -
Pszicho7
újonc
Hello!
Már írtam régebben az alapjárati hibáról. Szerencsére a mágnesszelep kitakarításával a probléma megoldódott. Most csak annyi a kicsi bibi, hogyha az üzemanyag kevés az autóban, akkor előjön ez a kuplung folyamán lenyomott leállás. Ez szerintetek miért lehet? Az üzemanyagszűrőben lehetséges hogy van valami lerakódás és olyankor felkavarodik?
-
bringasisti
Topikgazda
válasz wladymir #11471 üzenetére
Olajteknő le. A belső csukló alatti két csavar egy élmény. Olajszivattyú kosár és a szivattyú alja egyben le. Ékszíj le . Gyújtás elosztó a vezérműlánc fedélnél két csavar ki és fehúzni. Váltó 5 ben kézifék szíjtárcsa csavar le fedél le. Kis lánckerék csavar le. És most figyelj !!!!!l! A két lánckereket úgy kell lehúzni hogy meg ne forogjon a tengely tartsa a poziciót. Új lánc fel nekem a lánckerék szarul volt megjelölve. Lényeg hogy a szereléskor a tengely nem mozdulhat. Vissza minden. Gyertya ki 1 es henger befogod a likat /öntve van a gyertya alatt / addi forgatod a fötengelyt mig kijön a levegő. Szíjtárcsa jellölés 0 fokon áll. Beteszed a gyújtáselosztót esetleg addig játszol mig a rotor az 1 es kábel alá kerül . Örül
BENEFON DELTA--------N8
-
wladymir
csendes tag
válasz bringasisti #11478 üzenetére
Köszönöm.Az hogy "A két lánckereket úgy kell lehúzni hogy meg ne forogjon a tengely tartsa a poziciót."
magától is el tud mozdulni,ha lehúzom őket?
"Kis lánckerék csavar le"
a nagy tárcsa csavarját,csak simán lelazítom és kész? -
JossyFavo90
csendes tag
Segítséget kérnék!
Amikor váltok és felengedem a kuplungot, elindul az autó és az mitől van, hogy megtorpan egy pillanatra, majd ugrik egyet és úgy gyorsul?
A kuplungtárcsa új, de lehet a beállítással lenne gond?
Melyik az ideális, ha bent fog jobban a kuplung vagy kint vagy ha középtájt amikor felengedem a pedált?
Előre is köszönöm a segítséget, mert így nem kényelmes a gyorsulás ha ugrál! -
bringasisti
Topikgazda
válasz wladymir #11479 üzenetére
Tegnap a halakat buziztam ezért kicsit elkapkodtam. Néhány betű hiányzik gondolom nem gond. Az olajteknő problémás csavarja nem a csukló alatt hanem felette van, és annyi ideig piszmogtam vele hogy inkább a féltengelyt kellett volna kikapni, nem kell hozzá gömbfej kinyomó, és a teknő visszarakása is egyszerűbb lenne. Ami kimaradt a motor kitámasztóját is le kell kötni a palacsintasütő mindkét végénél, és visszaszerelésnél a függőleges 12 es csavart lazán be kell hajtani majd a szárára az anyát felkapatni. A két tengely nem tud elforogni csak ha Te mozdítod meg, csak arra kell vigyázni hogy ha már az egyik lánckerék lejött és a másik elakad akkor vissza és ismét magad felé húzva próbálkozol. Az ékszíjtárcsa és a kis lánckerék csavarját is ki kell csavarni
BENEFON DELTA--------N8
-
wladymir
csendes tag
válasz bringasisti #11484 üzenetére
Köszönöm.
Nekiállok.Majd írok,hogy sikerült e -
62ibroN
csendes tag
Üdvözlöm az összes tagokat.
Ismét ide vetett a sors.
Olyan problémám van,hogy amikor hidegen inditom a kis favit vagy berángat a motor és leáll,van durrog is,amig benem röffen,ezután olyan füstöt lök mint egy trabi.Melegen semmit nem lehet észre venni rajta-pöcc-röff.
Ezt ki tudja megmondni,hogy mi lehet vele?Vagy ven-e korábbi téma evel kapcsolatban.
Előre is köszönöm -
wladymir
csendes tag
Üdv
Sikerült a vezérlést kicserélni,nem volt nehéz.
Az lenne a kérdésem,hogy a benzin meg tud romlani 2és fél hónap alatt? -
morca6711
újonc
Üdv Mindenkinek! Volna egy problémám, aminek szeretnék a végére járni. Skoda Forman Solitere gépkocsim van, 94-es, injektoros. Több mint tíz éve van nálam és nagyon szeretem, mert megbízható! Ezért is zavar kicsit ami az utóbbi időben néhányszor előfordult. Minden előzmény nélkül leállt az autó. Menet közben megállt a motor, és nem lehetett újra beindítani sem. Csak tekert az önindító de nem indult be a motor.Szerencsére nem volt messze a lákás, így hazatoltuk. Másnap megpróbáltam beindítani és sikerült.Azóta is előfordul. hogy néha leesik a fordulatszám(pl piros lámpánál), olyankor egy gázadás és minden rendben. A leállás óta már cserélve lett:üzemanyagszűrő, gyújtótrafó, gyertyák, elosztófedél, rotor, gyújtókábel. Lényeges változást egyik sem hozott. Ha volna valakinek valami tippje mit lehetne kezdeni vele, nagyon megköszzönném! UI:Injektor tisztító adalékot is használok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz morca6711 #11493 üzenetére
A váltóba van felülről(váltó harandon a lendkeréken lévő jeleket figyeli) odacsavarozva a motorfordulat jeladó. Azt vedd ki és a vasreszeléket pucold le róla, ha nem hoz eredményt, akkor ki kellene próbálni egy másik jeladót is.
Ismert típushiba még a gyújtó trafó hirtelen halála, ebből vegyél mindenképp egy pótdarabot és dobd be a csomatratóba, mert ha emiatt leáll, csak másik trafóval lehet ismét beindítani, és nincs mindig olyan szerencséje az embernek, hogy közel az otthonához adja meg magát a technika.
[ Szerkesztve ]
-
wladymir
csendes tag
Üdv újra.
Az lenne a kérdésem,hogy a vezérlés cserénél probléma e,ha a gyujtásoszlop belseje nem ugy áll mint mikor leszedtem.Mert az olajszivattyú tengelyhez kellett igazítanom. -
Atuska75
tag
válasz bringasisti #11498 üzenetére
Tetszenek a hozzászólásaid. Nehéz lenne a véleményed kifejteni, Vagy indokolni nem tudod csak kötekedsz?
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Atuska75 #11499 üzenetére
Nem kötekedek és van véleményem amit nem szégyenlek és ki tudom fejteni! Tehát a benzin azért tud elbaszódni mert a könnyűbenzin kipárolog belőle és mivel az gyújtja meg azt a benzint ami a kocsit hajtja ezért nem indul a verda. A fatengelyes világban denszeszt csöpögtettünk üvegből a karbi torokba mig a haver önindítózott. Majrésok hidegindító sprét használtak de szerintem most nem kapható. A gyujtáselosztót beállítani meg leírtam mikor szerintem részletes művelettervet írtam a vezlánccseréhez! Csavarhúzóval ott semmit nem lehet csinálni mert miden kötésben van be kell forgatni a ferde fogazású fogaskereket ahogy írtam! Nincs harag de hogy azt írod hogy nem tudok indokolni HÁÁÁÁÁT???
Azt hogy a benzin elbaszódik 20 Hsz el korábban kifejtettem, olvasni kell az oldalt nem beszólni![ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Mazda topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Tőzsde és gazdaság
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Apple notebookok
- PlayStation 5
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest